Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Autor

Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: Śr lip 12, 2006 1:57 am 
Sołtys


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 1144
Lokalizacja: Częstochowa
cieszymy sie ze nasze forum sluzy polaką :D byle tak dalej moze kiedys to bedzie glowna baza informacji o tej grze :D

_________________
Rimor Doc 220/30/70
Rimor Shade 220/25/70
Rimor Martial 220/16/ilestam
Rimor Enforcer 150/nie pamietam/nie mam pojecia


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Śr lip 12, 2006 8:21 am 
Farmer z przyczepką


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 884
Holliman (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):
asne że jest - przy dual wield mamy dmg wiekszy o 33% przy zalozeniu ze uzywamy takich samych broni np 2x CDR ale dotyczy to tylko regular dmg - damege ze speciali sie nie zmienia ( jesli obydwie bronie maja takie same specjale ). Zdublowane specjale zawsze sa liczone z broni o wyzszym QL a jesli sa takie same to z broni z prawej reki.

z doswiadczeni wiem ze jesli uzywamy 2 roznych broni (o roznym dmg), to np crity sa liczone oddzielnie z kazdej broni. nie iwem jak to przy ranged jest ale przy melee jest to udowodnione na 100%. tj u mnie crit z gelida wynosil 1,7k a z crispy chiro 2,5k.

_________________
Obrazek Adventurer


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Śr lip 12, 2006 9:03 am 
Ambitny farmer


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 289
Holliman (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):
Jasne że jest - przy dual wield mamy dmg wiekszy o 33% przy zalozeniu ze uzywamy takich samych broni np 2x CDR ale dotyczy to tylko regular dmg - damege ze speciali sie nie zmienia ( jesli obydwie bronie maja takie same specjale ). Zdublowane specjale zawsze sa liczone z broni o wyzszym QL a jesli sa takie same to z broni z prawej reki.


Zasada "33% wiecej dla dual" jest tylko uogólnieniem wynikającym z statystyki, dlatego że ciężko policzyć to inaczej. Z tego co zauważyłem to wyglada to tak:
czas ataków jest wykonywany osobno dla kazdej broni, natomiast recharge może byc wspólny. Z tego wynika, że wszystko może zależeć też od przypadku jak się te czasy ułożą. Jak się dobrze 'zsynchronizuja' ze sobą - dmg będzie większy...

W większości broni czas atacku jest prawie równy czasowi rechargu (oczywiście zakładając że mamy jakis sensowny ranged init) - najczęsciej udaje sie nam to zjechać do 1/1. Wtedy mamy dla dualhand sekwencje atak, atak, recharge, atak, atak, recharge czyli powiedzmy na 10 jednostek czasu bedziemy mieli 7 atakow, a dla broni jednorecznej 5 atakow na 10 jednostek czasu. Stąd mamy to 33% 'mniej więcej'.

Jeżeli jednak nie udało nam się wyrównać czasu ataku i rechargu, lub co ciekawsze mamy dwie różne bronie - bardzo różnie może sie to układać....


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Śr lip 12, 2006 5:21 pm 
Początkujący farmer


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 53
dziękuję za odpowiedzi na ten temat


Amarande (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):
Hmm - mamy szpiega ?? :P


coż, forum PRK to swego rodzaju kopalnia wiedzy na temat AO
więc chętnie korzystam :)

pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Pt lip 14, 2006 11:28 pm 
Doświadczony farmer


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 512
Tu jest link do starszego wątku o tej samej tematyce:

damage


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: So lip 15, 2006 9:12 am 
Farmer małorolny


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 221
Odnośniki do obcojęzycznych stron niewiele wnosza. Wystarczajaco trudno jest zmusisz naszych orgowiczow od czytania po polsku :).

Btw te 30% powyzej AR=1000 ze starszego wątku to kompletna nieprawda :). Ja naprzykład mam około 16% :)

Holli


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: So lip 15, 2006 9:17 am 
Farmer małorolny


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 221
Znalazlem błąd we wzorze FA recharge. Nie wiem skąd wzieło mi się 60sec X recharge broni. Oczywiście jest to 40 sek X recharge broni. Poprawione w głównym poście.


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Cz kwi 05, 2007 3:12 pm 
Doświadczony farmer


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 512
Przypomniała mi się jeszcze jedna rzecz: Flingshot i Fast Atack też mają "wbudowaną" coś koło 50% szansę na crita, dlatego większość Flingshotów to crity i bardziej opłaca się założyć Alien Pistola QL 300 Fling + QL 225 Burst niż odwrotnie.

EDIT: Jednak nie miałem racji z tym critem. Szansa na crita przy Flingshocie / FastAtacku jest taka sama jak przy normalnym trafieniu.

EDIT: Mnożniki po przekroczeniu 1k AR zależą od profesji. Doktor i Trader mają około 16% (czyli 1/6), Fixer jakieś 30% (1/2), Slldier, MA i tym podobni mają więcej.

_________________
Sawik, lvl 100 Ranged Adventurer EQ, <br>Estachiel, lvl 200 Tradeskiller/Support Trader, <br>Rikitikitak, lvl 60 Melee Adventurer, <br>Nargul, lvl 91+ Nanotechnician.


Ostatnio edytowano Pn lip 30, 2007 11:09 am przez Sawik, łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Cz kwi 05, 2007 11:32 pm 
Ambitny farmer


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 349
Lokalizacja: Kraków
Z tego co ja wiem to fling crituje z takim prawdopodobienstwem jak nasz crit chance + bonusy do crita przy duzym AR w stosunki do defa celu.

_________________
Rock'n'roll ain't noise pollution
Acodin 220/20 fixer


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Cz lip 19, 2007 10:20 am 
Doświadczony farmer


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 512
Znalazłem gdzieś formułkę i przepisuje tutaj:

AR ze speciala (Fling, Burst, itp) =
= (Specialskill+Attack skill) /2 + AAO

Możliwe, że AAO też jest dzielone na 2.

Aha, no i mało było w tym wątku o specialach melee. To co piszę może być nieprawdziwe, jesli ktos wie lepiej to niech poprawi. Nie wiem na przykład nic o capach na recharge tych speciali.

Brawl: Recharge zawsze 15s, damage zalezy od skilla brawl, a nie od broni, szansa na stuna, nie ma critów.

Fast Atack: Odpowiednik Slingshota, reczarge 16*(AttackTimeBroni) - FastAtack/100.

Dimach: Recharge 30 minut, ale Shade i MA mają szybciej.

Sneak Atack: Cel nie moze cie widzieć, recharge (40 - SneakAtack/150)s

Backstab: Tylko Shade (101+ bazowego skilla) i Adv (341+ bazowego skilla). Trzeba stać za celem, który powinien atakować kogos innego, potężny atak. Recharge 20s? Atak staje się potężniejszy przy zwiekszaniu Sneak Attack, w przypadku Shada przeskoki są na 235 i 420 bazowego skilla.

Znalazłem jeszcze kilka informacji o AimedShot: (częściowo tłumaczenie z oficjalnego forum)

AS jest oparty na zwykłym hicie za max damage pomnozonym przez pewien mnożnik. O mnozniku decyduje skill w AS, im wyższy tym większy jest maksymalny mnożnik, do jakiego masz dostęp. Dlatego powinno się maksować AS. Az każde 95 (nie potwierdzone na 100%) skilla w AS uzyskujesz dostęp do wyższego mnożnika, przy czym przeciętny mnożnik w PvM wynosi około 0.3 (nie potwierdzone) maksymalnego. Wyższy skil w AS zwiększa więc nie tylko maksymalny mnożnik, ale też szansę na uzyskanie wyższego mnożnika. AS trafia zawsze za maksymalny damage i ignoruje AC (czyli liczy się tylko maksymalny damage z broni) i może krycić (wówczas mnożony jest maxymalny damage plus bonus za crita). Dodatkowy damage z przedmiotów jak MoTR i buffów jest dodawany przed uwzględnieniem mnożnika, dlatego bardzo pomaga przy ASie. Przy damagu z AS powyżej 10k nadwyżka jest mnożona przez .25, to znaczy np zamiast 18k wchodzi 12k. AS jest scapowany na 13k, nie można walnąć za więcej. AS zawsze trafia, choć podobno (niepotwierdzone) evady i AAD mogą go osłabić (choćby przez to, że nie wejdzie krytyk, mozliwe, że i zmniejszają mnożnik). W PvP ASa używa się normalnie, w PvM teoretycznie tylko po zchowaniu się "h" i tylko raz na walkę, ale są exploity pozwalające obejść tę regułę.

Tabelka przydatna przy obliczaniu mnożnika i speed capa dla ASa.

Sneak Atack jest podobny do ASa, ale albo liczy się po minimum damage, albo uwzględnia AC i trzeba mieć broń z dobrym minimalem i jeszcze go wykrycić.

_________________
Sawik, lvl 100 Ranged Adventurer EQ, <br>Estachiel, lvl 200 Tradeskiller/Support Trader, <br>Rikitikitak, lvl 60 Melee Adventurer, <br>Nargul, lvl 91+ Nanotechnician.


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Wt gru 02, 2008 10:11 am 
Pr0 Farmer

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 1737
Lokalizacja: Poznań
Co właściwie oznacza "attack rating cap" na broni? Że po jego osiągnięciu (np. 1k) już przestaje nam rosnąć AR postaci, czyli jak jest niski na broni to nie będziemy zbyt często trafiać?

_________________
Kropka (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):
Zostałeś usunięty jako nieaktywny gracz. Regulamin mi tego nie zabrania, nie zabrania tez usunięcia twojego sklepu.

Narodziny wirtualnego emo - totalitaryzmu :) w Kropkańskiej Republice Ludowej (People's Republic of Kropka - PRK) :)


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Wt gru 02, 2008 10:19 am 
Sołtys


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 1144
Lokalizacja: Częstochowa
powyzej mbs dla broni ar rosnie czyli wplywa na mozliwosc trafienia ale w tym przypadku dmg juz nie wzrasta.

_________________
Rimor Doc 220/30/70
Rimor Shade 220/25/70
Rimor Martial 220/16/ilestam
Rimor Enforcer 150/nie pamietam/nie mam pojecia


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Wt gru 02, 2008 11:13 am 
Pr0 Farmer

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 1737
Lokalizacja: Poznań
No wiem ale z tego co widzę na auno to jedne bronie mają AR cap a inne MBS czyli chyba to są dwie różne rzeczy.

_________________
Kropka (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):
Zostałeś usunięty jako nieaktywny gracz. Regulamin mi tego nie zabrania, nie zabrania tez usunięcia twojego sklepu.

Narodziny wirtualnego emo - totalitaryzmu :) w Kropkańskiej Republice Ludowej (People's Republic of Kropka - PRK) :)


Góra
 Zobacz profil  
 

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  


cron