W patchu 17.4 dodano nową zbroję, która jest dobrą alternatywą dla low lvl twinków i niskolevelowych profesji melee. Jest zdecydowanie lepsza niż pilgrimy. Wymaga ona równych ilości strength i stamina, a te łatwo buffnąć o 75 (behe, ic, +12, poduchy), więc nie powinno być kłopotów z zakładaniem, zwłaszcza na Atroxie. Zbroja ta oferuje przyzwoite i równo rozłożone AC bez żadnych dziur oraz spore bonusy. Droprate z Rhinomanów jest gdzieś na poziomie 10%, więc wykampienie tego, co jest akurat potrzebne może wymagać kilkakrotnego wymordowania całej wioski. Największą wadą tej zbroi jest to, że jest ona NODROP, moim zdaniem jest to zupełnie bez sensu. Kampienie tego sprowadza się niestety do wzięcia ze sobą Hi lvla do ubijania Rhinomenów i odowania innych kamperów. Zbroję z tego, co ktoś już sam potrafi ubić praktycznie da się założyć self. Zestaw zbroi z Rhinomanów nie zawiera Hełmu. Udało mi się wykampić wszystkie części. Najniższy lvl jaki znalazłem to 14, a najwyższy 99 oraz 127. Najczęściej padała zbroja lvl 50-80. Dobrym miejscem do kampienia Rhinomenów jest Newland Desert, a jeszcze lepszym Varmint Woods, konkretnie dynka 100 oraz Central Rhinoman Village. W tej wiosce widziałem kilku Rhinomenów lvl 120 i dużo lvl 70-85, ale niestety jest ona mocno kampiona. Zbroja z Rhinomenów jest dużo gorsza niż Alien Armor, ale dla Fr00ba jest świetna. Czasami da się znaleźć Rhinomenów w misjach, ale to bardzo żadko. Teoretycznie możnaby ich spotkać w misji 250 i wydropić kilka wysokolevelowych części. Harkonnen twierdzi, że w tym celu najlepiej rolować misje 100% chaos w EFP, ale i tak szanse są małe. Shade może uzywać tej zbroi. Wygląda ona jak Lether Armor. Poniżej piszę jak mniej więcej (nie udało mi się tego wydropić w tym QLu, a anuo trochę odmawia współpracy) wygląda ta zbroja na QL 100.
Zbroja QL 100 wymaga 240 Str/Stam.
Sleeve 100 AC, +7 do 1he, Multi Melee, 1hb, Mele Energy. Jak widać świetna dla low lvl adventurera.
Pants 250AC, 80 HP, 10 MA i Brawl. Najbardziej ucieszy się z tego MA, ale bonus do HP jest przydatny dla wszystkich, nawet ranged.
Chest 500 AC, 180HP, +10 2hb, 2he. Najbardziej przydatna dla enforcera, ale tak duży bonus do HP przyda się każdemu.
Boots 160 AC, +10 Run Speed, Piercing i Riposte, +8 Multi Melee. To powinno być dobre dla Shada oraz do zakładania broni ze względu na bonus do Multi Melee.
Gloves 80 AC, +9 2he, 2hb, Parry, +7 dimach, +10 Fast Atack. Najbardziej przydatne dla Enforcera oraz do zakładania broni.
Tu jest wątek w którym można poczytać więcej.