Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Autor

Wiadomość
 Tytuł: Legacy of the Xan - ogólne informacje
PostNapisane: Pn lut 23, 2009 4:25 pm 
NoLife

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 2611
Lokalizacja: Kraków
Czas trochę szerzej opisać dodatek.

Po pierwsze, wszystkie lokacje znajdują się tak jakby w SLach z wszystkimi tego konsekwencjami, jak np. niedziałające RK reflecty i run buffy, aggrujące CH i niedziałające Yalmy. Dostęp do Huba mają postacie 200+.

HUB
Do wszystkich nowych playfieldów możemy się dostać z centralnego Huba. Do niego wchodzi się z APF koło kręconych schodów: screenshot. Wejście do HUBa wygląda jak wejście do starych APFów.
Z Huba można się dostać do wszystkich nowych lokacji. Oprócz tego, w środku jest portal do pande (trzeba użyć na nim ringa i pamiętać o HHAB, bo nie warpuje do gardenu, tylko pod portal do inf), a spadnięcie na dół warpuje do APF.
Można też się tam zapisać oraz u Suppliera kupować wysokie QL apteczki i amunicję.
Uwaga: Unicorn na górze daje powtarzalnego questa na ubijanie alienów, warto o tym pamiętać zaczynając questy w APF. Quest ten daje 90k SK.
Schematyczna mapa wszystkiego
Screen.
Final level 1 to instancja Ground Vortexx.
Final level 2 to instancja Mitaar Hero.

DUST BRIGADES

Podczas robienia tych questów, mogą nam wypaść kryształki, należy je koniecznie zbierać! Więcej info w paragrafie o Ground Vortexx.

Neretva Canyon
Neretva Canyon to playfield, który określiłbym jako typ 'adventure', coś jak Inferno. Dostajemy się tam dzięki transporterowi Unicornów, oczywiście z Huba.
Neretva jest opanowane przez Dust Brigades i to z nimi będziemy się zmagać (dają SK).
Po wejściu do Neretva, zapewne ujrzymy wielu graczy. Jest to centralna część playfielda, z której możemy się dostać do różnych części Neretva (wszystkie są od siebie odizolowane, czyli nie możemy się dostać bezpośrednio z jednej do drugiej, ale pod względem technicznym jest to ta sama zona).
Jest też teleport to Perpetual Wastelands, jest to nieoznaczony trójkącik.
Playfield ten składa się z siedmiu wspomnianych wcześniej 'mini playfieldów', oznaczonych od A do F oraz specjalnej X. Żeby się dostać do A-F, musimy wziąć questy od NPC-ki zaznaczonej na screenshocie. Owa panna daje nam buffa , który umożliwia wejście, można go potem brać ponownie. Należy też pamiętać o questach powtarzalnych, które daje nam ta panna na zabijanie Dust Brigade'ów oraz towerów. Za jednego questa 90k SK.

Questy w A-F na ogół nie są specjalnie trudne, ale często musimy się ODować z innymi teamami...
  • A - znalezienie i zniszczenie terminala
  • B - zabicie Karkowskiej (sic!), dostępu do niej bronią trzy wieżyczki, które trzeba zlać prawie jednocześnie
  • C - zabicie bosska, trzeba przejść przez cały kanion, tam będzie wejście do malutkiej instancji teamowej, nie jest on trudny, część profesji go usoluje
  • D - znalezienie i zniszczenie sześciu anten, trudno je znaleźć, za pierwszym razem zajęło nam to godzinę, niżej znajdziecie mapę, a oto coordy:
    • Wyjście: 787 x 583
    • Tower 1: 646 x 532
    • Tower 2: 818 x 748
    • Tower 3: 887 x 722
    • Tower 4: 1063 x 676
    • Tower 5: 985 x 524
    • Tower 6: 942 x 352
  • E - zabicie bosska i wrócenie do wyjścia w ciągu minuty, w innym wypadku musimy zaczynać od nowa (quest da się eksploitować, ale nie napiszę tutaj jak :P)
  • F - zabicie czterech bosiaków, jeden jest trochę ciężko bo rzuca DoTa, po drodze musimy zabić naprawdę hardkorowe turrety

MAPA NERETVA CANYON

X
Za zrobienie tych questów dostajemy klucz, który potem umożliwi nam wejście do X. Klucz ten daje nam też późniejszy dostęp do A-F bez gadania z panną (i tak bez questa by nie dała :P). Oprócz tego, bierzemy questa na X.
W X znajduje się wejście do instancji teamowej. Jest to dość trudna instancja. Ale p jej ukończeniu nie ma potrzeby robić jej ponownie, a szkoda. Musimy rozbroić Bombę Notumową znajdującą się w środku. Aby to zrobić, należy zbić 4 wieżyczki. Wygląda to tak:
  • Zaczynamy od South, zjadamy jej 25% HP, spawnuje się sporo addów (ilość zależna od graczy w teamie), najlepszy sposób na addy to uciekanie na skałki, gdy one biegną w kierunku towera. Gdy addy nie znajdą nikogo, będą biegać jak szalone, wtedy należy je wyciągać, mezz i root są przydatne
  • zjadamy South kolejne 25% HP, spawnuje się druga fala takich samych addów, pojawia się 100% reflect i 1k shield.
  • ważne jest, aby zjadać HP towerowi powoli, w innym wypadku mogą się pojawić dwie fale prawie jednocześnie!
  • to samo robimy z East, te addy mocno walą
  • następnie z W, te addy są łatwe
  • no i N, te addy nukują i nie są mezzowalne
  • po tej fazie wszystkie towery mają 50% HP, wszystkie czynności powtarzamy
  • w ostatniej fazie North, gdy spawną się addy, należy koniecznie zabić addy, a dopiero potem na spokojnie, po zabiciu ich zbuffować się i przygotować, wtedy dopiero zabić towerka ponieważ:
  • po rozwaleniu wszystkich towerów pojawia się bosska Dust Brigade, która odpala bombę. Od tej chwili mamy trzy minuty na zabicie bosski, zlootowanie itemu, i wyłączenia bomby ('rozmawiając' z tą bombą i dając jej item), quest zostaje wykonany, dostajemy symbianta/spirita Beta
  • problem z bossem polega na tym, że stawia 'advowskie' źródełka, które ją leczą, należy więc ją cały czas od nich odciągać, nie można jej rootować/snareować/stunować, wyłączyć wszystkie takie proce i zdjąć dsharka :P

Wykonanie tego questa daje nam dostęp do teamowej instancji...

Ground Vortexx
Zanim zaczniemy myśleć o robieniu tej instancji, należy najpierw wyfarmić cztery kryształki z różnych Dust Brigade'ów z A-F, są one potrzebne w środku. Kryształki mają dupny drop, lecą z takich mobów:
  • Green - Engineer
  • Blue - Technician
  • Red - Operator
  • Gold - Superior Commando
Najtrudniej jest z Goldem. Niewielu jest Superior Commando i dlatego są nieraz kampione. Drop też wydaje się tragiczny (poniżej 5%).
Kryształki dropią też bossy, dość dobrego dropa Golda ma Karkowska. Ale tu także kampienie.

Po wyfarmieniu kryształów możemy już spokojnie wejść do Ground Vortexx. Naszym celem jest zabicie dość prostego bosska - Vortexxa. Nie wali specjalnie mocno, ale ma kupę HP. No i ma parę zabójczych trików, na które trzeba znać sposób. Oto ten, który nam się sprawdził:
  • W instancji przydają się PNH i nano-costy!
  • Pierwsze, co zauważymy po wejściu do instancji, jest całkowite wyssanie nano. Dlatego zbuffować trzeba się na zewnątrz.
  • Po wejściu, tank powinien wpaść do samego środka pokoju i tauntować (uwaga: na 99% na samym początku doc nie będzie mieć nano, enf też, więc zbytnio nie pomonguje), reszta biegnie za tankiem i staje na środku, gdyż tylko w tym miejscu nano nie jest wysysane.
  • Po kilku chwilach na czterech spotach wokół środka instancji pojawiają się spirity. To krytyczny moment. Pojawiają się one pojedynczo i każdy z nich zaczyna castowanie, które wygląda tak: najpierw kolorowy słup światła, spiryt zostaje podniesiony do góry (wygląda to jak animacja sejwowania postaci w gardenach) i leci taki kolorowy AoE. Każdy z tych spirytów wali efekty określonego koloru, pierwszy pojawia się czerwony, potem niebieski, złoty i zielony (nie jestem pewien niebieskiego i zielonego).
  • Naszym zadaniem jest użycie kryształu (r-click) takiego samego koloru co spiryt w momencie, gdy ten zostaje podniesiony w górę. Wykonanie tej samej czynności przy wszystkich czterech spirytach gwarantuje wieczny resist na wszystkie cztery DoTy, które odpalają spiryty. UWAGA: kliknięcie na kryształ w złej chwili powoduje jego bezpowrotną stratę!
  • Teraz możemy już spokojniej bić bosska. Ten ma jednak niespodziankę: fear dla wszystkich. Fear jest poprzedzany o kilka sekund krzykiem bossa, zazwyczaj: "Vortexx shouts: flee you pathetic insects!". Fear oczywiście wyłącza postać na parę sekund, no i może to spowodować wyssanie nano, gdyż wtedy wyrzuca nas spoza środka...
  • Ale jest na to sposób: na spotach, na których przedtem pojawiały się spiryty, pojawiają się takie chmurki (widać je na mapie jako niebieskie punkciki :D). Gdy staniemy na nich przed fearem, da to nam resista. Co prawda i tak może nam wyssać nano, ale cóż... :)
  • Będzie kilka takich fearów, coraz częściej im mniej HP ma boss.
  • Gdy boss ma jakieś 10% HP, pojawiają się cztery addy, nie walą specjalnie mocno, ale mają jeden feler: zauważyliśmy, że koniecznie chcą bić doca. Próbowałem mongować jako FP enf, ale nawet gdy je zaggrowałem wszystkie, po kilku sekundach i tak rzucały się na doca. Może coś źle robiłem, ale prawdopodobnie zostały tak zaprojektowane. To jest chyba najtrudniejszy moment, żeby było bezproblemowo, najlepiej byłoby mieć dwóch doców albo jakiegoś innego healera, doc za bardzo nie pokituje, bo po zejściu ze środka straci nano. Tak czy inaczej, najlepiej jest zalphować bosska a potem powoli ściągnąć aggro z doca i spróbować to jakoś przetrwać. My w każdym razie robiliśmy to tak, że jeśli ktoś padł pod koniec, to natychmiast wracał, żeby się instancja nie zresetowała, potem można te spiryty na spokojnie ubić.

Po zabiciu bosska pokazuje się spiryt NPC. Jeśli oprócz tej instancji zrobiliśmy też Mitaar Hero, dostaniemy questa... idziemy pod wskazane miejsce i gadamy z bardzo ciekawym pod względem fabularnym NPCem, który daje nam questa na instancję 12-osobową, której nie ma jeszcze w grze :D

Drop bossa:
Zwykle jest jeden symb/spiryt NoDrop i jeden YesDrop.
Instancja nie ma locka, można farmić :). Generalnie trochę rozczarowanie, najłatwiej farmowalna instancja w AO.


Instancja 12-osobowa
Ta instancja została wycofana z patcha zaraz przed premierą dodatku z powodu buga zauważonego w ostatniej chwili. Ma się pojawić w następnym patchu. Aby się tam dostać trzeba najpierw zaliczyć Ground Vortexx i Mitaar Hero.
Jakby kogoś interesowało, wejście do niej to potężne wrota między Ground Vortexx a Mitaar Hero.


ALIENY

Arid Rift
Arid Rift, to palyfield tego samego typu co Neretva, tylko jest bardziej zwarty. Pełno tu alienów.
Jest ciężko samemu (choć da się), alieny są mocne, wśród nich są towery snare'ujące i leczące inne alieny, nukerzy, debufferzy, statki spawnujące alieny...
Trzeba uważać na trainy, jest ich pełno. Czasem trzeba walczyć o loot rights.
Jest jedna główna linia questów, jej zrobienie zajmuje naprawdę sporo czasu. Za większość questów jest 50k AXP. Wykonanie jej gwarantuje dostęp do Mitaar Hero, o którym więcej niżej. Jest też jeden quest po wykonaniu głównej linii (90k SK).
Zwracam uwagę na to, żeby od początku lootować alieny, bo dropią itemy do jednego z ostatnich questów, są to: 3 x Alien Transceiver (takie zielone) oraz 3 różne algorytmy.
Mapa Arid Rift

Mitaar Hero
Najdziwniejsza instancja w AO. Srlsy. Sama nazwa powala.
Jest malutka (coś jak główna część superior shopa :)), do zabicia jest tylko jeden bossek, ale... jest bardzo trudna i to nie ze względu na to, że bossek jest jakiś mocny, ma dużo HP or sth.
W czym leży problem?
W instancji tej na ziemi leżą cztery spoty: zielony, niebieski, żółty, czerwony. Zza pleców bosska wychodzą cztery spiryty i idą w stronę tych spotów, na nich zaczynają walić debuffy: NSD, nano drain, czyszczenie NCU oraz alien cocoony dla całego teamu. Boss wali stuny na tanka.
Jak się to robi?
  • Łupiemy bosska, gdzieś przy 25% HP pojawiają się spiryty, idą na spoty. Gdy spiryt walnie taki kolorowy AoE, mamy trzy sekundy na stanięcie na nim, wystarczy tylko przelecieć przez niego, na czacie ma się pojawić info (systemowe - żółte), że zapobiegliśmy debuffowi. Czasami spiryty walą te AoE po sobie, ale czasem łupią je na raz!
  • Najważniejszy jest spot zielony, ponieważ nawet jeśli jedna osoba nie stanie na nim w odpowiedniej chwili, wszyscy zostają zamknięci w kokon, chyba, że tank ma w tej chwili stuna (drzewko :P), wtedy on kokona nie dostanie i po zejściu stuna ma szansę zdjąć kokony z innych (kokony mają mało HP)
  • Takich fal spiritów jest 4-5 (stała ilość), pod koniec wychodzą dwie zaraz po sobie
  • Fale się 'wyczerpują', więc jeśli przed wipem zabiliśmy np. dwie fale, to po ponownym wejściu do instancji nie będziemy musieli ich bić, ale z każdym wipem boss staje się większy, więcej wali i ma więcej HP.
Aha, bossek to alien, więc farmi ostro na graczach killed by :D.

Drop:

Ta instancja także nie ma locka.


NOWE ITEMY

Symianty
Symbianty typu Xan Alpha to tak jakby symby ql 310. Dają trochę więcej skilli, mają większe wymagania oraz dają całkiem nowe modifiery (niektóre fajne jak AAD, niektóre lipne jak Adventuring).
Symbianty Xan Alpha powstają z połączenia Intelligentów z Betą.
Bety natomiast to właściwie symby ql 270, tym razem bez dodatkowych modów.
Nie wiem jak jest dokładnie z nowymi spirytami, więc nie piszę. Podobno lipa jakaś.

Droplist symbów/spiritów:
  • Ear --> Nagroda za ostatni quest w linii AI. NoDrop, ale można zmienić typ rclickiem.
  • Leg --> Nagroda za ostatni quest w linii DB. NoDrop, ale można zmienić typ rclickiem.
  • Head --> Mitaar hero. NoDrop.
  • Chest --> Mitaar hero. NoDrop.
  • Left Wrist --> Mitaar hero. YesDrop.
  • Left Hand ---> Mitaar hero. YesDrop.
  • Waist --> Ground Wortexx. NoDrop.
  • Left Arm -> Ground Wortexx. NoDrop.
  • Eye --> Ground Wortexx. YesDrop.
  • Right Wrist ---> Ground Wortexx. YesDrop.
  • Feet. --> Dropping in the 12 player instance, that not are in game yet.
  • Right Arm --> Dropping in the 12 player instance, that not are in game yet.
  • Right Hand --> Dropping in the 12 player instance, that not are in game yet.

Memorki
Dostępne są następującego typu memki w ich najwyższych postaciach
  • Skill - 96 NCU oraz 6 punktów skilla ranged/melee - każdy upgrejd daje 1 pkt skilla
  • Abilities - pięć punktów wszystkich abilities - każdy upgrejd daje kolejny abi
  • Nano - pięc punktów wszystkich nano-skilli - każdy upgrejd daje kolejny nano-skill
  • NCU - 192 NCU - każdy upgrejd dodaje NCU
Memki nie są unique ani nodrop, ich konstrukcja wygląda mniej więcej tak:
Z w/w bosów wypadają bazowe memorki o różnych QL (~230-300). Do nich wkłada się upgrejdy dropione zarówno z bossów jak i Dust Brigade trash mobów.
Każda memka ma sześć slotów na upgrejdy. Do QL X memorki trzeba upgrejd o QL 80% z X, tak jak z alien armorami.
Ale QL memorek są łatwo podbijalne, z QL 250 bazowej memorki chcąc nie chcąc, wyjdzie QL 300.
Zrobienie QL 300 memorki wymaga 450 Electrical Engineering.


Bronie
Xan Weapon Upgrade Device + Lord/Lady of XXXX / Superior Rebuilt Perennium XXX = Xan of XXX


Token-Boardy
Xan Defense Merit Board Base + Omni-Tek Award/Clan Merits Paragon = Xan Defense Paragon / Xan Defense Exemplar

Xan Combat Merit Board Base + Omni-Tek Award/Clan Merits Paragon = Xan Combat Paragon / Xan Defense Exemplar

Paski
Blue Xan Belt Tuning Device + Hadrulf's Viral Belt Component Platform (pasek z APF) = Xan's Viral Belt Component Platform

Red Xan Belt Tuning Device + Pasek z TNH = Nowy Pasek z TNH

Te dwa itemy to "narzędzia", nie traci się ich po upgrejdzie. Więc jeden Red Tuning Device można wykorzystać do upgrejdu wszystkich trzech pasków z TNH.





Screeny pochodzą z forum Athen Paladins (athenpaladins.org), mapy z forum AO.

_________________
220 agent @ RK2 eq pic

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł: Re: Legacy of the Xan - ogólne informacje
PostNapisane: Pn lut 23, 2009 4:55 pm 
Pr0 Farmer

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 1737
Lokalizacja: Poznań
Da się tam wejść na tl5?

_________________
Kropka (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):
Zostałeś usunięty jako nieaktywny gracz. Regulamin mi tego nie zabrania, nie zabrania tez usunięcia twojego sklepu.

Narodziny wirtualnego emo - totalitaryzmu :) w Kropkańskiej Republice Ludowej (People's Republic of Kropka - PRK) :)


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł: Re: Legacy of the Xan - ogólne informacje
PostNapisane: Pn lut 23, 2009 4:58 pm 
NoLife

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 2611
Lokalizacja: Kraków
Nie wydaje mi się. Prawdopodobnie 200+. Btw, nie przypominam sobie, żebym widział tam kogoś zielonego. Same żółte+.

_________________
220 agent @ RK2 eq pic

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł: Re: Legacy of the Xan - ogólne informacje
PostNapisane: Pn lut 23, 2009 5:04 pm 
Farmer małorolny


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 196
You must be greater than level 200 to enter the Central Gateway.


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł: Re: Legacy of the Xan - ogólne informacje
PostNapisane: Pn lut 23, 2009 5:32 pm 
NoLife

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 2611
Lokalizacja: Kraków
Updejt, parę poprawek, thx Abuk. Wydłubałem na forum info o dropach symbach, luknijcie.

_________________
220 agent @ RK2 eq pic

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł: Re: Legacy of the Xan - ogólne informacje
PostNapisane: Pn lut 23, 2009 6:52 pm 
Pr0 Farmer

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 1737
Lokalizacja: Poznań
Uuuu, to nie ma szansy żebym wrócił. Peszek.

_________________
Kropka (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):
Zostałeś usunięty jako nieaktywny gracz. Regulamin mi tego nie zabrania, nie zabrania tez usunięcia twojego sklepu.

Narodziny wirtualnego emo - totalitaryzmu :) w Kropkańskiej Republice Ludowej (People's Republic of Kropka - PRK) :)


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł: Re: Legacy of the Xan - ogólne informacje
PostNapisane: Wt lut 24, 2009 3:44 pm 
NoLife

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 2611
Lokalizacja: Kraków
Updejt: info o Ground Vortexx.

Legacy of the Xan - PRK progress: 100% :D. Mam nadzieję, że już w czwartek pojawi się dwunastka :).

_________________
220 agent @ RK2 eq pic

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł: Re: Legacy of the Xan - ogólne informacje
PostNapisane: Śr lut 25, 2009 7:44 pm 
Ambitny farmer


Dołączył(a): Cz paź 19, 2006 1:00 am
Posty: 310
Lokalizacja: Kentucky
No i w pewnym sensie nieciekawa informacja, mitaar hero najlepiej robi się we ...... 2.

Tak, dokładnie tak jak new DB instancję. Nic dodać nic ująć, każdy sobie dopowie resztę w zależności co kto lubi.

Jeżeli chodzi o Neretva B to nie trzeba niszczyć 3 wieżyczek, wystarczy po lewej stronie "przecisnąć" się między fence od wieżyczki a skałą ... pewnie niedługo poprawią.

_________________
MAin 4evah

frozen and happy


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł: Re: Legacy of the Xan - ogólne informacje
PostNapisane: Pt lut 27, 2009 4:28 pm 
Farmer małorolny


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 196
W alienku czasem jak sie lutuje coony to pojawiaja sie ankari wiec nie warto tego robic. DEbufy to: niebieski - nano drain + czasem nsd, zielony coony, czerwony - czyszczenie ncu, zolty- powiekszenie boska.


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł: Re: Legacy of the Xan - ogólne informacje
PostNapisane: Pt lut 27, 2009 9:15 pm 
Doświadczony farmer

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Pn sty 22, 2007 1:00 am
Posty: 514
A mi tam fotel wystarczy


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł: Re: Legacy of the Xan - ogólne informacje
PostNapisane: N mar 08, 2009 4:14 am 
Początkujący farmer


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 55
Area X

Co do wykonania tego questa poznalem troche lepsze rozwiazanie, tylko potrzebne w team 2 doci albo doc i leczaca profesja. Zaleta jest tez to ze nie potrzebna nam wcalem zadnego mezzera, nie trzeba wyciagac tez mobkow ani skakac po skalkach:

Squad mojego teamu byl nastepujacy : Ja (doc 219) , jeszcze jeden doc (220), Enf 220 , Fix 220 , Trader 217 oraz Shade 213. Taktyka bardzo prosta, ilosc mobkow spawnujaca sie za kazde 25% ubitej wiezyczki to 2x ilosc osob znajdujacych sie za (drzwiami) za tym portalikiem do samej instancji. Zrobilismy to w taki sposob ze 4 osoby z teamu czekaly na zewnatrz i ubijaly mobki ktore sie spawnowaly ( w tym oczywiscie jeden doc ) drugi doc zas siedzial w srodku z Fixem i bij wiezyczki, za kadym razem jak dochodzili do 25% pojawialy sie mobki ale tylko 4 bo byli tylko we dwoje, wtedy spamowali nam ze : ADD !!! ADD !!! ADD !!! i wchodzilismy do instancji i razem bilismy mobki, potem wychodzilismy spowrotem przez (drzwi) i czekalismy na nastepne 25%, i tak az do samego konca
Stojac na zewnatrz bilismy mobki wlasnie dlatego zeby przy wysjciu po zabiciu tych wewnatrz , nas nie ubily , zeby nie pojawilo sie nagle 6 czy 7 czy nawet wiecej mobow, a tak wychodzillismy i nie bylo mobkow , czekalismy tylko az sie popna, moze nie maja one duzo hp ale bija strasznie mocno, poza tym doc przy leczeniu prawie caly czas lapie aggro, i przy duzej ilosci mobow dead gwarantowany, najpierw doc a pozniej reszta, przynajmniej ja tak mialem, mielismy dobrego enfa , ale mongo nie pomagalo.
Wydaje mi sie sie ze jest to calkiem dobre rozwiazanie, zajelo nam to jakies poltora godziny , moze troszeczke mniej.
Co do bicia samego boska , to reszta tak samo jak u Pipa

_________________
"Apprentice" Jadziaa - Sold 220/22/64
Cardiolog - Doc 220/26/64


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł: Re: Legacy of the Xan - ogólne informacje
PostNapisane: Pn mar 09, 2009 3:09 pm 
Ambitny farmer


Dołączył(a): Cz paź 19, 2006 1:00 am
Posty: 310
Lokalizacja: Kentucky
Ale się Jadzia rozpisałeś :P

Wersja "easy mode on" jest taka, że instancję czyści się samemu profesją dd.

Jak zostaje 1 blob na ostatniej wieży wchodzi reszta teamu .... i zabija bossa.
Zaleta w porównaniu do powyższego jest taka, że nie trzeba kombinować jak koń pod górkę z wchodzeniem wychodzeniem itd itp.

Zabiera to jakąś godzinę, może 1,5.

_________________
MAin 4evah

frozen and happy


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł: Re: Legacy of the Xan - ogólne informacje
PostNapisane: Pn mar 09, 2009 3:37 pm 
Doświadczony farmer


Dołączył(a): So gru 02, 2006 1:00 am
Posty: 440
Lokalizacja: z pod stolu
zrobilem to roxem w 40-50minut solo bez problemu :D


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł: Re: Legacy of the Xan - ogólne informacje
PostNapisane: Pn mar 09, 2009 3:48 pm 
NoLife

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 2611
Lokalizacja: Kraków
Dodałem info o nowym dropie z Mitaar Hero i Vortexxa.

Wszystko (oprócz symbów), co miało dropić w 12-stce dropi teraz w tych dwóch instancjach.
W 12-stce ma zostać wprowadzony nowy loot.

_________________
220 agent @ RK2 eq pic

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł: Re: Legacy of the Xan - ogólne informacje
PostNapisane: Pn mar 09, 2009 4:03 pm 
Farmer z taczkami


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 753
Twardziel (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):
Wersja "easy mode on" jest taka, że instancję czyści się samemu profesją dd.
(...)
Zabiera to jakąś godzinę, może 1,5.


I m.in. dlatego właśnienie gram w AO...


Góra
 Zobacz profil  
 

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  


cron