Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 63 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Autor

Wiadomość
 Tytuł: Taktyka gry w team i wogole dla all:)
PostNapisane: N sty 15, 2006 2:17 am 
Farmer z przyczepką


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 893
Mam nadzieje ze ten post bedzie uzupelniany przez graczy swoimi doswiadczeniami i pomoze innym ( jezeli przeczytaja) zrozumiec zasady gry w teamie.
Jezeli ktos ma ochote tracic czas na powrot z reclaim niech to robi jego sprawa ale niech przez niego inni nie robia tego samego.

Kilka zasad:

1. Najwazniejsza osoba w teamie to DOC, jezeli on padnie w 90% procentach przypadkow wszyscy zaliczaja reclaim. Czyli doca trzeba chronic! Jak, obserwowac okienko teamu i kiedy widzicie ze docowi HP schodzi trzeba by zdjac z niego aggro a nie w walecznym uniesieniu tluc dalej tego samego moba. Docki maja szczegolnie przekichane kiedy uzywaja CH bo w tedy z automatu lapia aggro, jezeli nikt wtedy z niego tego nie zdejmie scenariusz wyglada mniejwiecej tak ( doc--> CH-->Aggro--> reclaim doc-->reclaim team)
2. Tank, zalezy kto nim jest jezeli enf ( mongo) i mobki do niego biegna jak na zawolanie:) kiedy jednak go nie ma sprawa sie troche komplikuje, czasem wystarczy jeden was specjal i mobek pala do Was sympatia. Wiec najlepiej poczekajcie troche niech tank zbuduje aggro i wtedy dopiero sobie uzywajcie ale tez z umiarem.
3. Mozna sie obyc bez doca i tanka, ale wtedy to musi byc dd team i to mocny, tak zeby mob padl zanim was zobaczy:).

Kilka luznych spostrzezen:

Jezeli nawet doc jest w team a widzicie ze tankowi ubywa heal, od czego macie stimy? moze doc ma laga, nie czekajcie wiec tylko leczcie.

Assist /macro xyz /assist nick, takie macro sobie robicie i wtedy jest pewnosc ze wszyscy bija tego samego moba, jest to o tyle wazne ze wtedy padnie on w miare szybko a nie kazdy bije swojego po czym mobki wykanczaja wszystkich pokolei. A tak, enf mongo i bijecie tego co on. Jak chcecie sie sprawdzic to przelecie sie na dynki 200-275 ale nie robcie tego w teamie kiedy od was zalezy czy inni beda mieli zabawe czy ogladanie tego samego miejsca z napisem recl terminal.

Addy, dosc czesto spotykany problem:), jezeli nie ma enfa ustalamy sobie przed kto bierze drugiego moba wszyscy pozostali koncentruja sie wtedy na jednym zeby go jak najszybciej wykonczyc, po czym przechodza do drugiego. Jezeli jest enf i tankuje bossa a pojawia sie addy w zaleznosci od sytuacji jaka jest oceniacie, wskazane jest zeby je zdejmowac ( tank z leczeniem doca da rade bossa utrzymac ale jak bedzie 2 -3 addy to i docek moze nie wyrobic) Najlepiej jest zawsze wczesniej starac sie przewidziec sytuacje jaka moze miec miejsce i ustalic taktyke. To was bedzie kosztowac duzo mniej niz powrot z save.

Jeden leader w team, osoba ktora podejmuje decyzje co i jak, on prowadzi najgorsze co moze sie zdazyc to kiedy kazdy robi to co uwaza za stosowne ( bo przeciez on nie gra pierwszy dzien i wie co robi!)

To bylo kilka moich spostrzezen po grze nie tylko z czlonkami PRK, mozecie powiedziec ze ze to nic nowego, ze wy to wiecie. Wiedziec a robic to dwie rozne rzeczy:)

Zapraszam do dzielenia sie Waszymi doswiadczeniami, sytuacje sie powtarzaja wiec moze ten topic pomoze innym uniknac bledow na ktorych my sie uczylismy.

_________________
Klemi10 Soldier 220/24<br>Klemi11 Keeper 205/8<br><br>


Ostatnio edytowano Pn sty 16, 2006 2:20 pm przez Klemi11, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: N sty 15, 2006 3:05 am 
Pr0 Farmer

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 1698
Odnośnie teamów z doktorem... polecam ten link :lol:

_________________
Token farmer :)


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: N sty 15, 2006 4:27 pm 
Ambitny farmer


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 372
przykre, ale ten "poradnik" znajduje odzwierciedlenie w rzeczywistosci. wiec jezeli doc prosi: nie latac jak debile, rebuff plx, stick together i tak dalej, to to robcie. ostatnio na heckach zginalem jak mialem 21,5mil/22mil do lvlu. wszystko poszlo w cholere, a moj team o tym uslyszal i zrozumial swoj blad :twisted:

_________________
Outlaster 208/14 Doctor on Rimor


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: N sty 15, 2006 4:54 pm 
Farmer z przyczepką


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 884
ja bym dodal do tego mini-pradnika jedna sugestie:

tworcy gry udostepnili nam cos takiego jak PF map. Co to jest? mapka ktora mozna otworzyc, a ktora pokazuje nam teren misji a takze gdy zakupimy odpowiednie upgrady, pokazuje nam moby, graczy a takze frakcje do ktorej nalezymy (clan/omni/neut). a teraz do sedna sprawy...



[glow=blue][shadow=green] UZYWANIE TEJ MAPY NIE BOLI A WRECZ POMAGA PRZEZYC!!![/glow][/shadow]

_________________
Obrazek Adventurer


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: N sty 15, 2006 9:58 pm 
Wanna-Be Farmer


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 1
ta mapka naprawde po ulepszeniu jest dobra :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Pn sty 16, 2006 12:29 am 
Doświadczony farmer


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 551
Lokalizacja: Łeba / Koszalin
heh team work :D ja sie wzorowalem na poradniku Pata i szczerze mowiac zadna zasada nie umniejsza zabawie przy wspodzialaniu z ludzmi , jak co po niektorzy kwestionowali :wink:
BTW Klemi team z toba tez zapadly w pamiec chociazby tym ze ani razu nie odwiedzilem reclaima :D zimny wychow ale cieply powrot do oa :wink:

_________________
Ofy' Onufryx0 'Lba eq


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Pn sty 16, 2006 6:44 am 
Farmer z przyczepką


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 893
Milo slyszec Onu, a tak na maginesie do tych co twierdza ze to tylko zabawa i zasady im ja psuja to czemu tak czesto slychac na chacie wiazanki np. Boże co za banda debili, %^%&&**&(**(* jaki do dupy mialem team, !*&@^@(*#&*#&#*!& i znowu XXXXXX xp w plecy itd. Wyluzujcie, skoro to zabawa to nie ma sie czym przejmowac, a jezeli stresuje was strata czasu i cieżko zarobionego exp to moze posluchajcie czasem osob ktore maja doswiadczenie i wezcie ich slowa do siebie.
Team to jest maszyna,( wazny jest dmg, wazny jest heal, mezzing) ale razem, odpowiednio wykorzystane i w odpowiednim momencie.
Mozesz byc super dd ale jak masz doca ktory nie wie jak leczyc to padniesz a on razem z Toba i odwrotnie nawet najlepszy doc nie pomoze kiedy kazdy z teamu bedzie robil co chcial.
Gram z roznymi ludzmi czesto zupelnie przypadkowi, kiedys na heckach mialem team bez doca ale byl taki dmg ze hecki padaly jeden za drugim nawet 2 na raz, gorzej bylo kiedy byly 3 ale tez dalo rade:), a kiedys bylem na AI spawnie z trzema dockami i skonczylem w reclaim:)
Zgranie tak, ale wiedza i doswiadczenie sa wazniejsze:)

[ Dodano: 2006-01-16, 08:30 ]
Wczoraj robilismy tm w pen, 5 graczy PRK i jeden spoza MP, misja lekka, szybka i przyjemna, tylko 2 razy popelnilismy blad, raz kolega zszedl na poziom nie pytajac sie czy wszyscy sa gotowi w skutek tego czesc teamu zostala na gorze a dla niego skonczylo sie to w reclaim :) 3 mobki na raz to nie zabawa, drugi raz MP zmezzowal moba ale mu sie urwal i zaatakowal doca szczesciem zobaczylem to i zdjalem aggro, blad MP nie przypilnowal ale potem juz bylo spokojnie:).

Dodam jeszcze jedna ciekawostke, wczoraj dla zabawy poszedlem z Trezem ( gral na dualu z Lalka) bic hecki w Pen ( jakby ktos nie wiedzial to takie mobki co w szczytowej formie potrafia mi sprzedac crita za 2500-3000 dmg :D) poniewaz maja duzy socjal pulnely sie 4 hehe, zanim sie obejrzelismy doc padl, mozna bylo wiac albo walczyc:) wybralismy to drugie. Trez wzial na siebie 2, ja AMS i tez dwa po czym wykonczylem jednego, z dugim nie dalbym rady wiec odbieglem dalej zeby zgubic aggro i zeby mi skile wrocily do normy ( po AMS mam - 4000 do nano skili) liczac ze Trez utrzma je przez 20 sec nie ginac po czym zawrocilem, pierwsze co dalem mu heal, AMS i sciagam jednego z 2 heckow ktore zostaly i w ten o to sposob ubilismy we dwojke 4 mobki bez doca:)

Nastepny przyklad jeden z ostatnich AI spawnow, 2 teamy po 5 osob, w tank teamie Trez, Lal, ja, Sparth i Smierc. Zaczyna sie spawn 1 fala i konsternacja, lalek LD, nie ma leczenia Trez padl, dobrze ze byl w drugim teamie enf wiec wzial czesc Aggro na siebie, ale bez docanie ma dalej szans a tu next fala, decyzja wiec byla krotka ( olac axp) natychmiastowe wyjscie wiekszosci graczy z org automatycznie obnizylo to tak ql mobow jak i ich ilosc, w tym momencie wazniejsze stalo sie ocalenie cc niz liczenie na axp. Po jakims czasie docek lognal sie ponownie i nawet statek zaliczylismy:)

_________________
Klemi10 Soldier 220/24<br>Klemi11 Keeper 205/8<br><br>


Ostatnio edytowano Pn sty 16, 2006 10:24 am przez Klemi11, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Pn sty 16, 2006 9:55 am 
NoLife

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 2635
Primo: Klemi jak malo kto w PRK nie tylko ma pojecie jak taktywa walki na misjach wyglada, ale ta taktyke stosuje. Wiem bo chodzilem z nim na misje na nizszych lvlach (z jego keepem) i chodze teraz z na misjach w Pen. Klem jest jak sierzant w wojsku: opieprzy za kazdy blad, ale pochwali kiedy wykazemy sie pomyslunkiem na misji.

Secundo: Co jeszcze warto wiedziec na misji:
- musicie wyznaczyc pullera, ktory stara sie pullowac po 1 mobku
- warto miec przygotowane nie tylko stimy leczace, ale tez uzupelniajace nano, szczegolnie dla enfa/doca/solda gdyz czasami im moze braknac nano a mob jeszcze zyje.
- wyznaczyc 1 osobe do ochrony doca (najlepiej dd ktory moze szybko sciagnac agro)
- nie zastawiac windy, gdyz czasami trzeba bedzie wiac na poprzednie pietro, a nic tak nie wkurza jak niemozliwosc uzycia windy, bo teammate stoi na windzie
- po wejsciu na nowe pietro starac sie leciec pod sciane, a nie stac na windzie/biec na srodek pomieszczenia. Minimalizujemy w ten sposob addy
- puller powinien byc zawsze troche z przodu teamu, nie dobiegac do niego za nim nie zacznie atakowac i bron boze nie wyprzedzac go kiedy probuje pullowac
- uciekac kiedy doc i tank padnie. szkoda xp
- sluchac sie leadera na misji i wykonywac jego polecenia (lepsze to niz reclaim)

_________________
220/22/67 Soldier equip pic


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Pn sty 16, 2006 12:32 pm 
Farmer z taczkami


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 753
Klemi11 (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):
wazny jest dmg, wazny jest heal, mezzing ale razem, odpowiednio wykorzystane i w odpowiednim momencie


O, to ja poprosze o kilka uwag pod kątem mezz/calm i charm w teamie.

Jako ze moj bot staje sie coraz slabszy, nuki i pistole jeszcze nie sa super, tak wiec jedyna powazna bronia sa wlasnie calmy i charmy. I tu pojawia sie pytanie: kiedy ich uzywac a kiedy nie. Np. ostatnio na borgach chcialem dobrze i rzucilem calma, a tym czasem dostalem baty, bo tam podobno chodzi o to, zeby mobek biegal zamiast stac. :shock: Czy sa jeszcze jakies inne haki w temacie calm/mezz?

Druga sprawa to charmy - wczoraj zlapalem sobie ufoka na smycz, a tymczasem okazalo sie, ze trzeba je wszytkie ubijac. Czyzbym wiec na smycz mogl brac tylko Zix'y?


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Pn sty 16, 2006 12:42 pm 
NoLife

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 2635
Charm posiada bardzo fajna ceche: eliminuje szybko zagrozenie ze strony wroga. Ostatnio na misji schodzimy pietro nizej, 3 moby od razu atakuja, pierwszego atakuje Klemi, drugiego Roldropsik a trzeci mi przypadl, ale za nim zdazylem go zaatakowac crata juz mial go na smyczy czyli unieszkodliwil. Pewnie charma ma mniejsze szanse na nizz mezz czy calm, ale jest to chyba z nielicznych skutecznych broni craty. Wazne zebyc mial kontrole nad mobem na szmyczy. Pamietam na heckach w Elly ze uber craty lazili z Horrorem na smyczy :)

_________________
220/22/67 Soldier equip pic


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Pn sty 16, 2006 1:22 pm 
Farmer z przyczepką


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 893
Co do gry MP/crata trudno mi sie wypowiadac poniewaz nigdy nimi nie gralem, mysle ze dobrze byloby gdyby jakis doswiadczony gracz sie swoimi uwagami podzielil. Z wlasnych obserwacji wiem ze nie ktorych mobkow nie da sie lub nie powinno sie mezzowac.
Generalnie zalozenie jest takie ze MP mezzuje addy niestety czasem mu to nie wyjdzie albo co ciekawsze jakis zapalczywy czlonek team zaatakuje takiego mobka (skutek latwo przewidziec:D) Dlatego polecam macro assist!

Kiedys bylem swiadkiem sytuacji jak Crata nie upilnowal upilnowal moba i w ciagu 2 sec odwiedzil reclaim, pol biedy kiedy to sie zdazy kiedy nie ma walki gorzej kiedy masz oprocz tego jeszcze 2 albo 3 moby na glowie.

Ostatnio natomiast widzialem jak MP ( 210+ ) w Inferno biegl sobie i mezzowal wszystko co mu na drodze stanelo:D. Kapitalnie to wygladalo jakies 8 - 10 mobkow stojacych sobie w bezruchu:)

[ Dodano: 2006-01-16, 13:39 ]
Bardzo wazna rzecza jest ocena wlasna sytuacji, nie jestesmy w stanie wszystkiego przewidziec, dlatego trzeba uwaznie obserwowac rozwoj sytuacji. Do tego sluza nam 3 okna:

1. Glowne :twisted:
2. Team jestescie w stanie obserwowac pozim HP czy Nano u innych oraz czy ktos zaliczyl LD :D
3. Mini mapka ( zupgradowana) pokazujaca jaki mobki sa w zasiegu i ew czy moga dolaczyc.

Jezeli wchodzisz do pomieszczenia gdzie jest wiecej drzwi: pierwsza rzecz sprawdz czy wszystkie sa otwarte jezeli tak ustaw sie w miescu z nich niewidocznym ( wiele mobow spaceruje sobie wiec moga latwo was zobaczyc i dobiec) ew. wchodzac mozesz tabowac, jezeli stabujesz wiecej mobow niz jeden uwazaj bo to oznacza ze one tez moga cie zobaczyc :twisted:

Z heal w team, jezeli masz tanka ktory dobrze trzyma aggro spokojnie mozesz go healowac do spolki z docem, jezeli jednak aggro skacze i ty mozesz je rowniez zlapac wtedy uwazaj bo twoj stim moze ocalic twoj tylek!

Nigdy nie czekaj z healem do konca az ci HP zacznie brakowac, staraj sie zawsze leczyc w miare na bierzaco, ja staram sie utrzymywac moje HP zawsze max na ile to jest mozliwe, kiedy osiaga 1/2 zaczynam kombinowac ( ganiac sie z mobkiem itp tak zeby moj recharge pozwolil spowrotem uzupelnic HP) Pozwolenie na zejscie Hp do 1/4 moze sprawic ze 1 crit wysle was do miejsca w ktorym po raz istatni widzieliscie:

Character stored xxxxxx xp saved :D

_________________
Klemi10 Soldier 220/24<br>Klemi11 Keeper 205/8<br><br>


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Pn sty 16, 2006 1:58 pm 
NoLife

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 2635
kilka tipow dla soldow z TMS w teamie:
- na niskich lvlach sold moze szybciutko stracic agro na rzecz enfa,
a TMS solda trwa krotko wiec tankowanie na tytm lvlu jest ciezko.
Sold z enfem moga jednak stanowic niezly team bez doca: sold atakuje pierwszy i zarzuca tms, walczy do konca tms i wtedy enf przejmuje agro enf.
W ten prosty sposob ma sie do dsypozycji prawia 2 x wiecej Hp niz 1 postac

- kiedy mob zadaje malo obrazen, a ma duzo zycia TMS mozna zarzucic gdy HP twojego solda spadnie do polowy. Latwo sie wtedy wyleczymy w czasie dzialania TMSa.

- kiedy brak doca, przetrwanie bez TMSa moze byc dosc ciezkie, czasami w takich wypadkach warto uciekac az sie odnowi TMS i bedzie mozliwe ponowne go rzucenie.

_________________
220/22/67 Soldier equip pic


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Pn sty 16, 2006 2:19 pm 
Farmer z przyczepką


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 893
Sparth2 (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):
czasami w takich wypadkach warto uciekac az sie odnowi TMS i bedzie mozliwe ponowne go rzucenie.

To sie nazywa wycofanie na z gory upatrzone pozycje a nie ucieczka :D

TMS czasem mobki maja swoj TMS ktorego soldowski nie odbija wiec jak cos takiego zobaczycie to sobie od razu kalkulujcie czy i na ile starczy wam HP, w przypadku kiedy spotykam dynke lub mobka ktory uzywa czegos takiego i widze ze raczej ja 3 x padne zanim jego to spotka, przestaje strzelac :twisted: , zaczynam sie z mobkiem ganiac w kolko i tylko w ale w niego specjalami ( troche to trwa) ale dzieki temu obrywam np 200 z tms za moje 10 k FA ( mam czas na przeladowanie broni) za chwile burst, kiedy HP mam znowu w normie na chwile go dopadam i wale wszystkim co mam po czym znowu kiedy HP 1/2 powtarzam zabawe.

Moby z schieldami innymi niz TMS tez stanowia utrapienie ( kilka razy odposcilem sobie kiedy zobaczylem info u hit xyz for 120 energy dmg, a mobek ql 200 :twisted: ) potem wzialem sie na sposob i bralem ze soba zawsze Hellspinera ( radiation chyba) i jak cos takiego zobaczylem to zmienialem bron, teraz mam spokoj bo jeden pistol zadaje radiation a drugi energy wiec jak nie tym to tym mobek oberwie:).
Polecam wiec znalezienie drugiej zastepczej broni ( tylko takiej ktora mozecie wlozyc na self buffach a nie szukac w promieniu 100 km tradera z wranglem:D) i uzywania jej w razie potrzeby.

_________________
Klemi10 Soldier 220/24<br>Klemi11 Keeper 205/8<br><br>


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Pn sty 16, 2006 2:52 pm 
NoLife

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 2635
a Hellspiner Boosted czy Augmented czy moze ^^ Twice Augmented? :)

_________________
220/22/67 Soldier equip pic


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Pn sty 16, 2006 3:07 pm 
Farmer z przyczepką


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 893
Po jednym upgradzie, nie ma to znaczenia, kazda bron w takim przypadku jest jepsza niz zadajaca 100 dmg :P

Pamietam jak kiedys poszedlem z Hollim campic bossa ( ma 100% energy schield i ile sie nie myle to radiation tez) w cyborg barrack, zapomnialem ze mam Hellspinera i wzialem jakas najlepsza bron jaka byla w shopie, jakis ql 70 zadajacy projectile, hehehe, zabawa byla przednia.Boss padal bo przy moim skilu dalo rade wyciagnac 1k FA hahaha i 350 burst

_________________
Klemi10 Soldier 220/24<br>Klemi11 Keeper 205/8<br><br>


Góra
 Zobacz profil  
 

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 63 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  


cron