Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Autor

Wiadomość
 Tytuł: CRU misje
PostNapisane: Pt cze 02, 2006 12:21 pm 
NoLife

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 2635
Na temat CRU misji krąży na naszym forum wiele informacji, w tym poradniku chciałbym je zebrać w jedną całość, dodać informacje z innych źródeł i okrasić osobistymi spostrzeżeniami. Poradnik został napisany na podstawie profesji żołnierza, ale myślę że każda inna profesja bez problemu skorzysta z niego w zasadniczej części. A więc do dzieła:

1. Co to jest CRU?
CRU bądź Controller Recompiler Unit to przedmiot potrzebny do uzupełniania City Control w org mieście (bezpośrednio) a pośrednio przedmiot dzięki, któremu są możliwe spawny obcych w mieście. Gracze mogą zdobyć CRU w różnoraki sposób:
- wykonując misję w TIR, po ukończeniu której otrzymujemy 25% CRU NODROP
- wygrywając tzw. Ice (Hacker ICE-Breaker Source) w czasie APF. Ice po zhackowaniu przez Nano Programming Interface zamienia się w 100% CRU.
- kupując/otrzymując CRU (bądź Ice) od innych graczy (cena oscyluje w okolicach 100k/1ql)
- zabijając bossa na końcu team misji (w zależności od ql misji boss może posiadać różnoraki ql CRU)

W wypadku CRU misji mówi się o zdobywaniu CRU w ostatni sposób, czyli o blitzowaniu misji do bossa oraz szybkie jego ubicie. Dla początkujących: blitz = jak najszybsze przechodzenie misji, bez walki z potworami.

2. Od jakiego ql misji można zaczynać CRU misje?
Team misje zaczynają owocować w CRU dość szybko, pierwsze CRU jesteśmy w stanie zobaczyć zabijając bossa na misjach ~ql70. Niestety ql takiego CRU będzie bardzo niskie (max 10-20%). Wykonywanie jednak takich misji solo (a więc w sposób który jest najszybszym wyjściem do zdobycia dużej ilości CRU) wymaga lvl powyżej 100.

3. Jak rozpocząć CRU misje?
Wystarczy zebrać 2 osoby i rollnać team misje i już możemy zaczynać. Jednak w ten sposób tylko tracimy czas . Najlepszy sposób na szybki zarobek to rollowanie i wykonywanie misji kiedy w teamie znajduje się 6 osób. Gwarantuje to przede wszystkim większą ilość przedmiotów która znajdziemy w pokonanym bossie na końcu misji co w konsekwencji zwiększy opłacalność tego procederu :)
Wbrew obiegowej opinii LICZEBNOŚĆ TEAMU NIE ZWIĘKSZA CZĘSTOTLIWOŚCI WYSTĘPOWANIA CRU.
Zebrać 6 osób nie powinno stanowić większego problemu, wystarczy na lft (Shift+f) wpisac CRU bądź CRU team lub CRU mish, a po jakimś czasie zostanie się zaproszonym do teamu. Dla niecierpliwych pozostaje zmontowanie swojego teamu i uzupełnienie brakujących spotów ludźmi z orga.

4. Ustawienia misji
Przy rollowaniu misji ustawienia odgrywają równie ważną rolę co przy normalnych misjach z tym że rodzaj misji (np. czy to jest „oko” czy „zębatka”) nie ma w tym wypadku znaczenia. Oto przykładowe ustawienie które powinno się dobrze spisywać na CRU misji:
Good... 0----|----| Bad.... 0%
Order.. |----|----0 Chaos.. 100%
Open... 0----|----| Hidden. 0%
Phys... 0----|----| Myst... 0%
Head On 0----|----| Stealth 0%
Money.. 0----|----| XP..... 0%
Takie setting misji gwarantuje: monster moby, nie używające nano (w tym rootow!), b. mało zamkniętych drzwi i skrzynek oraz niewielką ilość min (miny jeśli są to zadają obrażenia, a nie oślepiają!). Co prawda moby na misji są trudniejsze do zabicia oraz zadają większe obrażenia, ale wykonywanie CRU misji nie polega na walce z mobami (poza bossem ofcorz).
BRAK ROOTUJĄCYCH MOBÓW ORAZ OŚLEPIAJĄCYCH MIN ZNACZNIE PRZYSPIESZA WYKONYWANIE CRU MISJI.
Zamiast stać i gapić się w czarny ekran po wybuchu miny oślepiającej spokojnie dalej wykonujemy misje.
Oczywiście rollujemy misje w Broken Shore :D

QL misji najlepiej losować i 1 stopień niżej niż nasz lvl. Gwarantuje to szybki i bezpieczny przebieg misji. Jednak jeśli te misje będą za trudne (ubijanie bossa za długo trwa lub co gorsza po drodze giniemy) to ql misji trzeba jeszcze zmniejszyć.
Wyjątkiem są misje ql200+. Powyżej tego lvlu misje stają się bardzo ciężkie (bossy z dużymi reflectami, moby-enforcery o mech-dogach i slayerach nie wspominam) lecz zasady zdobywaniu także się zmieniają. Przede wszystkim na RK jest mało przedmiotów które mają ql większy niż 200 (CRU się nie liczy bo jest inaczej obliczane jego ql),a więc loot table jest bardzo ograniczony (większe szanse na CRU). Po drugie mamy o wiele większą szansę na podwójne CRU! No i oczywiście zyski ze sprzedaży śmieci z bossa bywają dużo większe :)

5. Przygotowanie do misji.
Przed rozpoczęciem misji warto się zaopatrzyć w plecaki na itemy z bossa. Zwykle wystarcza 1 plecak na 1 misje. O apteczkach i amunicji nie wspominam  Bardzo ważne: należy się zaopatrzyć się w „Free movement” – stimy usuwające snary i rooty (zamiast stać i gapić…). Kilka stimów Burst of Speed też się może przydać, są one jednak drogie i zwiększają run speed na krótko (60s) a po upływie tego czasu zmniejsza run Speer (na 240s). Moim zdaniem warto mieć to pod reką i używać w sytuacjach kryzysowych (np. kiedy goni nas 20 mobków 

Przy wyborze dodatkowego wyposażenia (pierścienie, części pancerza) warto się kierować takimi cechami:
a. Przedmioty zwiększające szybkość (np. Boots of the Dancing King, Ring of Haste)
b. Przedmioty zwiększające obrażenia (np. Kizzermole Gumboil)
c. Przedmioty zwiększające hp/evady/ac (np. HP Arul Saba’s)
Kolejność jest nie przypadkowa (przynajmniej dla Solda, inne profesje mogą zmienić kolejność).

Z buffami jest podobnie jak z wyposażeniem. Osobiście zawsze biorę GSF od fixa. Dodatkowe 720 Run Speeda znacznie skraca wykonywanie misji.

6. Wykonywanie misji.
W czasie wykonywania misji warto zapamiętać kilka porad:
- windy zwykle znajdą się w najdalej oddalonych od siebie miejscach na danym poziomie. Wystarczy pobiec w miejsce które znajduje się od wejścia i są bardzo duże szanse że znajdziemy tam winde. Jeśli windy tam nie ma, to warto sprawdzić kilka pomieszczeń w pobliżu tego miejsca.
- kiedy usłyszymy tykanie miny warto podskoczyć, są duże szanse że postać spadnie na ziemię już poza zasięgiem miny
- w poszukiwaniu windy nie ma sensu wchodzić do każdego pokoju, wystarczy stanąć w drzwiach i zajrzeć do środka. W ten sposób nie łapiemy zbędnego agro oraz kiedy wracamy do wyjścia na mapie mamy zaznaczone tylko pomieszczenia które zawierają windę.
- windy ze strzałką do góry (czyli te które musimy znaleźć w drodze do boss roomu) mogą znajdować się gdziekolwiek, ale windy ze strzałką w dół (czyli te które musimy znaleźć w drodze z boss roomu) znajdują się tylko w dużych pomieszczeniach (korytarze, sale, duże pokoje). Fakt ten znacznie przyspiesza poszukiwanie windy.
- zawsze warto się zatrzymać i użyć kapliczki z głową wilka (Shadow Rift of the Wolf.). Zwiększa ona inity i Run Speed (w zależności od ql misji) nawet o 964! Inne kapliczki także są przydatne (np. Phoenix daje HoTa, a Frog Reflecty).
- Jeśli nie jesteśmy atakowani przez moby, otwieramy wszystkie skrzynki i beczki. Czasami można znaleźć tam ciekawe i (co ważne) wartościowe przedmioty.
- nawet jeśli atakują nas 2-3 moby warto je zabić kiedy natkniemy się na broken android. Znaleźć w nim możemy NCU memorki (mowa o memorkach ql150-200), które powinno się udać sprzedać za 2m/szt!
- nie warto ruszać małych beczek z niebieską „pokrywką”, ich wybuch może pozbawić nas większości życia co może skończyć się szybko reclaimem. Ponoć te beczki dezaktywują system bezpieczeństwa na danym piętrze (w tym i miny!)

7. CRU i nie tylko czyli na czym zarabiać:)
CRU misje to nie tylko CRU. Zarobek ze sprzedaży lootu z bossa bywa czasami większy niż warte jest zdobyte CRU!. Na misjach ~ql190 za 1 plecak śmieci dostaję w sklepie OT 1-1.3m. Do tego dochodzą zyski ze sprzedaży wartościowych przedmiotów. Oto kilka z nich:
- cold stone ql150+ = 500k-1m szt.
- soul fragment ql190+ = 1-1,5m szt.
- złoto (ignoty, bransolety, pierścienie) ql190+ = 500k szt.
- srebro (ignoty, bransolety, pierścienie) ql100+ = 3m plecak
- broń (low ql pistolety bluffujące, div9, heavy suppresor, zastaba sv, niektóre łuki) = od 200k do 15m (w zależności od broni i jej ql)
- biomech cloak (ql100-200) i biomach boots (ql190-200) = 500k-1m szt.
- Amory buffujące (nova dillion, skutek, kirch, servants of 8) ql150- = 1-3m komplet
- Pharma Tech Tutoring Device i Portable Surgery Clinic ql125+ = 1-2m (zależy od tego czy jest przerobione na Treatment library)
- Robot Junk ql190+ = 1-2m plecak
- NCU memory i Belt Component Platform 6K-X = 1-2m szt.
- implanty ql150-200 = 200-400k szt. (za czysty implant, pełne trzeba wcześniej wyczyścić)
- ring of presence = 250-500k (zależy od ql)

Można także zarabiać robiąc amory lub sprzedając ich części:
- Barter Amor (potrzeba Augmentem Nano Amor + notum fragments/chips),
- CAS (potrzeba Graft/Organic Amor + notum fragments/chips).
- Apocalypse Armor (potrzeba Leather Armor + clanalizer).
Pełny set ql200 tychże armorów możemy sprzedać za 5-7m.

Wszystko powyższe występuje w miarę często więc stanowi pewny zarobek. O ultra rare uber itemach takich jak GA nie wspominam.

Czego nie zbierać (bo kasa z nich jest tak mała, że szkoda miejsca w plecaku):
- nophex cube
- hologram
- faded clustery
- komponenty do tradeskillu broni (te które można kupić normalnie w sklepie)

8. Podsumowanie
CRU misje na high lvlach stają się bardzo interesujących sposobów zarabiania kredytów. Średni zarobek 1h z CRU misji ql190+ to 10-12m (licząc zyski ze sprzedaży cru, śmieci i wartościowych przedmiotów). Niektóre profesje, a szczególnie Fixer świetnie się sprawdzają w roli blitzerów cru, inne będą miały z tym trochę kłopotu. Osobiście próbowałem kilku sposobów farmienia kasy (meduzy, tonek guny, poczet bossy, embryo do t1) i osobiście najbardziej przypadły mi właśnie CRU misje, nie tylko z powodu największej wydajności ale też z braku nudy jaki towarzyszy wszystkim powyższym zajęciom :)

PS. Nie można się zrażać jak nie wypada CRU. Tak to już jest, drop jest losowy i może sie zdażyć że 150% CRU w ciągu 5misji się zdobędzie a raz zero po 15 misjach

Przydatne linki:
Wszystko o ustawieniach misji
Wąteka na oficjalnym forum poświęcony ustawieniom CRU misji

_________________
220/22/67 Soldier equip pic


Ostatnio edytowano Wt cze 06, 2006 7:10 am przez Sparth2, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Pt cze 02, 2006 2:50 pm 
Farmer z przyczepką


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 894
Lokalizacja: Płock
Good job Soldier! :)
Moderator, do zakładek to :)

_________________
Dziureq, Soldier lvl 220/22
Javaman, Keeper lvl 47/4 i rośnie :)


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Pt cze 02, 2006 3:02 pm 
Farmer z taczkami


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 753
Sparth2 (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):
- windy ze strzałką do góry (czyli te które musimy znaleźć w drodze do boss roomu) mogą znajdować się gdziekolwiek, ale windy ze strzałką w dół (czyli te które musimy znaleźć w drodze z boss roomu) znajdują się tylko w dużych pomieszczeniach (korytarze, sale, duże pokoje). Fakt ten znacznie przyspiesza poszukiwanie windy.


Hmm... poprosza raz jeszcze, bo nie rozumiem. :?


Sparth2 (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):
- nie warto ruszać małych beczek z niebieską „pokrywką”, ich wybuch może pozbawić nas większości życia co może skończyć się szybko reclaimem. Ponoć te beczki dezaktywują system bezpieczeństwa na danym piętrze (w tym i miny!)


Dokładnie tak jest. To po prostu wyłącznik systemów bezpieczeństwa. Wyłącza kamery i wieżyczki (czy miny tez - nie wiem). Jednak jego użycie zabiera bardzo duzo HP, wiec jesli juz koniecznie chcesz tego używać to upewnij się ze masz full HP (jesli chodzi o misje w teamie to czy caly team ma full HP)


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Pt cze 02, 2006 3:08 pm 
NoLife

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 2635
MuminPL (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):
Sparth2 (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):
- windy ze strzałką do góry (czyli te które musimy znaleźć w drodze do boss roomu) mogą znajdować się gdziekolwiek, ale windy ze strzałką w dół (czyli te które musimy znaleźć w drodze z boss roomu) znajdują się tylko w dużych pomieszczeniach (korytarze, sale, duże pokoje). Fakt ten znacznie przyspiesza poszukiwanie windy.


Hmm... poprosza raz jeszcze, bo nie rozumiem. :?



hehe ciezko bedzie :D

k w skrocie chodzi o to: windy prowadza w gore albo w dol :D
zalozmy ze boss room znajduje sie na najwyzszym pietrze, w takim wypadku windy prowadzace do gory moga znajdowac sie w kazdym nawet najmniejszym pomieszczeniu na danym piętrze, a misji prowadzące w dół tylko w pomieszczeniach większych niż 1 kwadrat. Odwrotnie jest gdy boss jest na najniższym piętrze (w piwnicy :D

_________________
220/22/67 Soldier equip pic


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Pt cze 02, 2006 5:03 pm 
Farmer z przyczepką


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 884
hmm co do sprawdzania pokoi (czy nie ma w nich windy czy czegokolwiek) to jest lepszy sposob dzieki ktoremu na 200000% nie zlapiemy aggro, jesli mob jest w danym pokoju. w ustwieniach (nie pamietam dokladnie gdzie) jest opcja "use nobob camera" (czy cos w tym stylu) bodajze wylaczenie(lub wlaczenie, sprawdzcie sami bo nie pamietam) tej opcji daje nam mozliwosc spogladania przez co ciensze sciany (dokladnie takie jak te przy drzwiach do pokoikow na misjach) i rozejrzenia sie co w pokoiku sie znajduje. ponadto opcja ta wylacza(jakrze uciazliwe) skakanie kamery podczas ataku moba/playera w formie sabertooth/grinning hunter.

_________________
Obrazek Adventurer


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: So cze 03, 2006 7:56 am 
Farmer z przyczepką


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 947
witam

moje doświadczenie jest troszeczkę inne, w ustawieniach misji nic nie ruszam, wszystkie suwaki na środku, potem nie biję ani jednego mobka, tylko prosto do bosa, na 6 misji 3 cru przeważnie wypada, (czasem nawet 5), wadą jest to że nie może to być wysoka misja, bo zanim znajde winde to goni stado mobków i różnie to się może skończyć, nawet jak uciekne to zdarza się że na górze jest mob i on dokończy dzieła.

ustawienia suwaków są b.ważne, jak je zmieniałem to cru wypadało b.rzadko. to samo dotyczy bicia mobków, nie mam pojęcia dlaczego ale tak jest, jak ich nie biję cru jest.
zauważyłem także iż częściej wypada na mniejszych misjach, na takich 140 -150, jak rolowałem wyższe, cru wypadało dość rzadko, (na 6 misji 1, góra 2 ), reasumując opłaca się rolować małe bo szybko się je zrobi i cru pewniejsze.
co do rotów to enf ma "rage" więc dla mnie to nie przeszkoda, a oślepiające miny nawet przy zmianie suwaków też się zdarzają, trudno, latam wtedy w koło żeby zminiejszyć obrażenia, hehe. Windę najczęściej znajduję z doświadczenia, przeważnie są w podobnych miejscach, b.rzadko zdarza się w nietypowym miejscu.

dziękuję za uwagę, hej


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Pn cze 05, 2006 7:48 am 
NoLife

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 2635
Najbardziej nielubie kiedy mi się trafia duże pomieszczenie z kilkoma pokojami, długo się je wszystkie sprawdza, a winda może być w każdym z nich. To samo tyczy się tego pomieszczenia z kilkoma korytarzami (ja to nazywam "grzebień" :D, też dużo sprawdzania.
Architektura misji na RK powoduje, że raz jest piętro z rozległymui pomieszczeniami a raz malutki z 3-4 pokojami. Przynajmniej tak jest na lvlach 150+

I jeszcze jedno, czasami zdarza mi sie błąd i drzwi w misji są szare. Widać przez nie wszystkie obiekty (w tym winde!) oraz moby, a nie widać ścian. Wystraczy się zatrzymać, rozejrzeć i zlokalizować windę :D

_________________
220/22/67 Soldier equip pic


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Pn cze 05, 2006 1:03 pm 
Farmer z przyczepką


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 947
witam.

w tym pomieszczeniu o którym pisze Sparth winda najczęściej jest w narożnym pokoju, bardzo rzadko jest w innym, poza tym przeważnie jest to pokój w odległym miejscu od windy wejściowej, lub od miejsca naszego wejścia, co do "grzebienia" też najczęściej jest tam gdzie są boczne pokoje, czyli takie miejsce z 5 pokojami, 3 obok siebie, 2 naprzeciw, zaczynam od "górnego mapy" i trafiam za pierwszym czy drugim razem, rzadko się zdarza dalej, choć i tak łatwo trafić, nawet jak będzie w 5-tym, nigdy natomiast w środkowych.
Zdecydowanie najtrudniej jest trafić gdy są wszystkie trzy duże lokacje, wtedy winda może być w każdej, ale tu też można zdać się na doświadczenie, najczęściej nie jest w pomieszczeniu w którym się pojawimy, w tej trzeciej lokacji w kształecie powiedzmy 'M" też jest to pokój narożny, może ktoś ma inne doświadczenia, ja jeszcze nie widziałem by była w innym.

dziekuję za uwagę, hej


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Pn cze 05, 2006 1:10 pm 
NoLife

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 2635
troche to skomplikowane, ale dzis przetestuje (tez low ql misji). Hmm ponoc ilosc ustawien pomieszczen/poziom jest ograniczona. Nic tylko zrobic print screeny i wykuwac na pamiec :D Zwiekszenie szybkosci gwarantowane. Gorzej jak sie po 6 miesiacach spamieta wszystkie patterny na team misjach, a LE wprowadzi map upgrade: lift :P

_________________
220/22/67 Soldier equip pic


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Pn cze 05, 2006 4:13 pm 
Początkujący farmer


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 108
Generalnie jest taka zasada ze winda na nastepne pietro jest w najbardziej oddalonym pomieszczeniu od windy poprzedniej. Stosowanie sie do tej zasady+ troche praktyki i mozna szybciutko misje blitzowac :)


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Wt cze 06, 2006 7:07 am 
NoLife

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 2635
Fixeruni (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):
Generalnie jest taka zasada ze winda na nastepne pietro jest w najbardziej oddalonym pomieszczeniu od windy poprzedniej. Stosowanie sie do tej zasady+ troche praktyki i mozna szybciutko misje blitzowac :)


wczoraj sprawdzilem ta zasade i 9/10 przypadkach jest to prawda, w zwiazu z tym uzupelniam poradnik o ta bardzo wazna informacje. Dziekuje Tacie i Uniemu za ta ciekawa i bardzo przydatna porade.

_________________
220/22/67 Soldier equip pic


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Wt cze 06, 2006 2:32 pm 
Farmer z przyczepką


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 947
witam.

Sparth, i co z low misjami? sprawdzałeś? napisz , nie tylko ja jestem ciekawy czy ta zasada się sprawdza, ostatnio mnie dość mało wypadło, ale w tym dniu wszyscy mieli lichy drop cru.

dziękuję, hej.


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Wt cze 20, 2006 12:39 pm 
Ambitny farmer


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 349
Lokalizacja: Kraków
Istnieje tez odstepstwo od reguly najdalszego pokoju. Jesli zaraz po wejsciu do misji zoabczymy taka mapke to winada jest w miejscu krzyzyka. Wiem ze to moze nie jakas rewelacja ale zawsze cos :P

Obrazek

_________________
Rock'n'roll ain't noise pollution
Acodin 220/20 fixer


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Wt paź 24, 2006 11:10 am 
Pr0 Farmer

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 1737
Lokalizacja: Poznań
Jaki jest mniej więcej przelicznik ql misji / ql CRU?

Robiłem wczoraj misję ql ~75 i wypadło mi ql 10 CRU. W sumie niezbyt to opłacalne. W okolicach jakiego levelu misji zaczyna wypadać ql 50?


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Wt paź 24, 2006 11:58 am 
Doświadczony farmer


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 489
Zaczyna wypadać na misjach ~ql 160 na ql208+ jest juz wypas bo zadko się zdaza zeby dropnelo się mniej niż 40 (czasami zdaza się 35, ale jezeli juz to w komplecie z np. ql55).


Góra
 Zobacz profil  
 

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  


cron