Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Autor

Wiadomość
 Tytuł: Poradnik by Denson
PostNapisane: Śr gru 14, 2005 2:08 pm 
NoLife

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 2611
Lokalizacja: Kraków
[Poradnik by Denson, przepisany z naszej stronki]

Wybierajac Adventurera musicie byc gotowi na duzy wyzwanie, postac jest wsumie prosta i latwo sie ja rozwija duzych problemow z IP nie ma posiada leczenie co daje jej przewage nad innymi postaciami. Ale zdazaja sie momenty w ktorych postac jest naprawde do D,
nie warto sie tym przejmowac trzeba isc dalej. Zeby byc dobrym Wojownikiem i Doktorem trzeba na poczatku ustalic pare rzeczy zaczynajac od...



RASA:

Tu powinnismy sie zastanowic nad wyborem pomiedzy Opifexem , Solitusem , Atroxem. Kazda z tych ras ma swoje wady i zalety.


Atrox ma bonusy do Strenght i Stamina, ma duzo HP co pozwoli mu wytrzymac wieksza ilosc ciosow, ale wada tego miesniaka jest mala ilosc NANO ktore jest nam potrzebne do leczenia. (Najlepszy wybor dla Adventurera ktory bedzie sie poslogiwac Mieczami)

Strenght - Wybierajac atroxa musisz to maxowac.

Agility - Warto podnosic ale nie trzeba maxowac na poczatku.

Stamina - Maxowac podnosi HP i jest czesto potrzebne do Armorow.

Inteligence - Wypada cos dodawac kazde 10pkt podnosi 1pkt w Nano Skillach.

Sense - Podobnie jak w Agility.

Psychic - Podnosic tylko w wypadku blokady Nano Pool.

Body Dev - Maxowac zwieksza HP.

Nano Pool - Starac sie maxowac zwieksza ilosc Nano.



Opifex posiada bonusy do Agility i Sense, jedyna wada to Stamina ktora ma kolor ciemno niebieski. ( Najlepszy wybor dla Adventurera ktory bedzie sie poslogiwac Pistoletami)

Strenght - Utrzymywac na troche nizszym poziomie niz Stamina.

Agility - Maxowac podnosi Evede i Pistol.

Stamina - Warto podnosic z uwagi na ciemny color dodawac na ile starczaja IP.

Sense [/color]- Maxowac podnosi Evede i Pistol.

Inteligence - Dodawac jak nie ma co robic z IP.

Psychic - Dodawac kiedy blokuje sie Nano Pool.

Body dev - Maxowac zwieksza HP.

Nano Pool - Maxowac zwieksza NANO.



Solitus postac ktora nie ma zadnych bonusow do abilites, wszystkie maja niebieski kolor, HP i NANO ma prawie na rownym poziomie. (Wszystko jest wyrownane kazda opcja jest dobra )

Strenght - Utrzymywac na troche nizszym poziomie niz Stamina.

Agility - Maxowac podnosi evede.

Stamina - Maxowac podnosi HP
.
Inteligence - Troche trzeba dodawac, jak nie ma co robic z IP.

Sense - Dodawac ale bez przesady.

Psychic - Dodawac kiedy blokuje sie Nano Pool.

Body dev - Maxowac zwieksza HP.

Nano Pool - Maxowac zwieksza Nano.



Broń:

Rasa wybrana? Teraz kolejne wazne pytanie czym chcemy walczyc.
- Pistolety
- Miecze
*na koncu poradnika wymienie bronie warte uwagi.

Uzywalem Pistoletow i bylem bardzo zadowolony do lvl 100, potem zaczely sie schody dmg sie nie powiekszal Mooby coraz wolniej ginely. Potem zaczelem uzywac mieczy i jestem bardzo zadowolny, z tego co wiem Pistole sa lepsze dla posiadaczy SL i AI, a miecze dla ludzi bez Dodatkow.



W co dodawac chcac walczyc mieczami:

Body: Dodawac tyle ile wymaga bron.

Brawling - Jest to skill ktory potrafi ogloszyc przeciwnika.

Dimach - Bardzo potezne udeznie ale raz na 30min.


Melee - Skille ktore beda nam potrzebne do uzywania

1h Edged - Maxowac pozwala na uzywanie lepszych broni i zwieksza DMG.

Sneak Attack - Skill ktorego uzywa sie z ukrycia "h" potrzebny do uzywania niektorych broni. Chcac uzywac SA musisz dodawac do Concealment.

Fast Attack - Bardzo dobry Skill warto maxowac.

Multi. Melee - Dodawac tyle ile wymaga bron.

Speed

Melee Init - Maxowac zwieksza szybkosc Attakowania.


W co dodawac chcac walczyc Pistoletami:

Ranged

Pistol - Maxowac zwieksza DMG i pozwala uzywac lepszych Broni.

Fling Shot - Maxowac bardzo dobry skill.

Burst - Dodac ale bez przesady.

Full Auto - Dodawac ( Tylko Posiadacze SL i AI )

Multi Ranged - Dodawac tyle ile wymaga bron.

Speed

Ranged Init - Zwieksza szybkosc attakowania bronia dystansowa.

W przypadku Pistoletow i Mieczy nalezy dodawac w Speed do:

NanoC Init - Starac sie Maxowac zwieksza szybkosc zucania Nano.

Dodge-Rng - Maxowac, zmniejsza szanse na trafienie nas Critikiem z broni dystansowej.

Evade-ClsC - Maxowac, zmniejsza szanse na trafienie nas Critikiem z broni bialej.

Nano resist - Warto dodawac ale na wyzszych poziomach zwieksza odpornosci na Nano rzucane przez wrogow.

A teraz Nano w co ile dodawac.


Nano&Aiding

Matt.Metam - Maxowac Skill do Leczenia i Zmiany Form.

Bio Metamor - Maxowac Skill do Leczenia i Zmian Form.

Psycho Modi - Maxowac Skill do Buffow od broni i Form.

Matter Crea - Maxowac Skill do Shildow.

Time&Space - Nie trzeba dodawac jedynie uzywane do Nano Recharger.

Sensory Impr - Maxowac Skill do Zmian Form.

First Aid - Starac sie Maxowac.

Treatment - Maxowac Maxowac pozwala uzywac lepszych Apteczek no i Implanty.


Adventurer Form:

Jest 5 Dostepnych zmiany form dla Adventurera.

Leet - Dodaje do Concelament
Wolf - Zwieksza Evade, Run Speed i troche dmg.
Sabertooth - Zwieksza AC , dmg , Critic ale zmniejsza Run Speed.
Lizard - Zwieksza AC, dmg , ale zmniejsza Run Speed.
Reet - Zwieksza Run Speed, Evade , zmniejsza HP.


BRONIE:

Zaczne od broni Dystansowych czyli Pistol.
Tutaj jest duzy wybor i latwa dostepnac.

- OT Army Officer Pistol - Liza (Mozna znalesc na Misjach)

- Cheap Joint Clans Scout Pistol - (Glownie Dynaboss loot)

- Advanced Joint Clans Scout Pistol - (Dynaboss loot)

- River Seasons XP Advanced - (Dynaboss loot)

- BBI Faithful xxx - ( w miescu xxx sa rozne numery zaleza one od QL broni, bron do nabycia jako Nagroda z misji i Trader SHOP)

- Customized IMI Desert Reet 1000 - ( Do nabycia w Foremans Office u samego dyrektorka, bardzo dobra bron z uwagi na szybki Fling Shot, Burst i mozliwosc zalozenia 2 takich broni juz na 41lvl )

- Un-repairable Reign of Patricia - (Do nabycia Mercs, bron wymaga 175lvl)

- Un-repairable Pain of Patricia - (To samo co wyzej)

Pora na miecze tutaj wybor jest troche mniejszy.

- SOL Fire Executioner Type x (W miejscu x sa rozne literki. W zaleznosci od literki broń posiada rozne specjale)

- Crispy Chiroptera i Chiroptera (Bron QL 100-105 dropowana w CoH przez
Shadow jedna z najlepszych broni ktora uzywaja ludzie nieposiadajacy dodatkow)

- Phase Blade ( Do nabycia w TOTW )

- Frozen Tear of Uklesh ( Do nabycia w TOTW )

- Gelid Blade of Inobak ( Mozna zdobyc w Inner Sanctuarium -
aby tam wejsc trzeba miec 120lvl )

" Jesli chodzi o dodatki SL i AI to nie mam zielonego
pojecia oprocz tych kilku broni i perkow"

No to chyba wszystko, mam nadzieje ze Poradnik sie przyda.
Powodzenia i niech zielen bedzie

_________________
220 agent @ RK2 eq pic

Obrazek


Ostatnio edytowano Pt cze 02, 2006 9:09 pm przez Pipboy, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Śr gru 14, 2005 3:11 pm 
Początkujący farmer


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 100
Pipboy (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):
- SOL Fire Executioner Type x (W miejscu x sa rozne literki oznaczaja QL broni)


Uhhhm niedokładnie. Różne litery rozróżniaja wersje z różnym zestawem specjali, a przez to różnymi wymaganiami.


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Śr gru 14, 2005 6:52 pm 
Ambitny farmer


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 348
Niom, moja wpadka o ile mozliwe prosze o zmianke na forum jak i na stronie glownej.

Z gory thx.


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: N gru 18, 2005 1:15 pm 
Początkujący farmer


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 100
SOL Fire Execi to skad? Rollowalne? Dyna loot?


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: N gru 18, 2005 1:23 pm 
Doświadczony farmer


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 551
Lokalizacja: Łeba / Koszalin
Mi to wypadalo i z dynek i z rollki a takze z boss loot, wiec nie wiem czy jest jakas regula

_________________
Ofy' Onufryx0 'Lba eq


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: N gru 18, 2005 1:37 pm 
NoLife

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 2611
Lokalizacja: Kraków
Ja tam pamietam jak mi z borga wypadlo

_________________
220 agent @ RK2 eq pic

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: So sty 21, 2006 1:54 pm 
Doświadczony farmer


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 512
Ostatnia modyfikacja: 24.03.06

Dobiłem adventurerem w okolice 100 levelu i mam kilka uwag do tego poradnika. Mam zamiar updatować ten post w miarę jak bedę się uczył grac tym adventurerem. Poradnik jest pisany głównie dla low lvl adventurera frooba, ale hi lvl dodatkowcy i tak wiedzą swoje.

To, czy wygrasz walkę zależy od trzech szybkości:

Szybkość, z jaka damagujesz potworka. Mozna podnieść używając lepszych broni i bonusów do damagu, np. bransoletki z CoH dodajacej 23 damage, arulek, touch of the gripper 15, motr i tym podobne. Wiecej informacji tutaj

Szybkość, z jaką potworek damaguje ciebie. Można obniżyć podnosząc AC i evady. Minimalnie należy mieć (swoj level * 20) w AC, ale oczywiście lepiej więcej. Przy takim AC moby (ale nie bossy) powinny uderzać w okolicach swojego minimalnego damagu (na low lvl zwykle zblizony do levelu moba, później nawet kilkakrotnie więcej niż lvl moba) i krytyki (bliskie podwojonemu min damagowi) Co do evadow warto podnosic evade close combat i dodge ranged. Jest też jobe cluster add_all_defence. Na lvl 100+ sugeruję zaopatrzyć się w implanty z 3 takimi clustrami. To nie koliduje z niczym ważnym, a evady bardzo się przydają. Duck Explosives przydaje się głównie w PvP, bo tam jest sporo traderow z shotgunami i może w Shadowlandach. Evady powodują, ze rzadziej dostajesz kryrtyki i rzadziej w ciebie trafiają. Uniki dzialaja lepiej, jesli pasek agg/deff przesunie się bliżej defence, ale wtedy spada szybkość ataku. Najlepiej mieć to ustawione tak, by z chociaż jednej
(lepiej obu, lepiej też mieć bronie o zbliżonym atack/recharge) broni miec 1s/1s i równocześnie możliwie blisko defence. Info o agg/def Nano Rezist jest ciemnoniebieski i raczej nie oplaca się podnosić, bo nie utrzymamy tego na takim poziomie, żeby cokolwiek rezistować. Tutaj jeszcze taka uwaga, że czasami na misjach można spotkać metafizyków, którzy potrafią rzucić Unmake lub Dominate na przyklad na Bio Metamorphosis, więc warto miec wgrane i gdzieś na
pasku nano do leczenia, którego możemy używac na tym debuffie. Nano Shutdown całkowicie uniemożliwi nam leczenie, ale na to nic nie można poradzić, poza użyciem po walce Virus Scannera.

Szybkość z jaką się leczysz. Leczenie to jedna z najważniejszych zdolności adventurera. Przewyższają nas w tym chyba tylko doktorzy. Leczenie powinno być dla adventurera priorytetową sprawą, dlatego należy zaopatrzyć sie w pas 6x, nanoformula recompiler (Zwiększa szybkość rzucania nano aż do instacast, co powoduje, że nanoprogram nie zostanie przerwany przez obrażenia otrzymane w trakcie rzucania, czy poprzez ruch i że można się leczyć raz za razem w najszybszym możliwym tempie), CPU Upgrade (obniża koszt rzucania nano, daje to kilka "gratisowych" leczeń przy pełnym nanopoolu. Cap na -%nano cost
to 45 dla Atroxa, 50 Slolitusa i Optifexa, oraz 55 dla Nanomaga), oraz implanty:
Head: Shiny, Biological Metamorphosis;
Chest: Bright, Matter Metamorphosis;
Left Arm: Faded, Matter Metamorphosis;
Waist: Faded, Biological Metamorphosis.
Pozwoli to używać najlepszego dostępnego leczenia.

Bardzo podobnie wyglada to w drużynie: Jeśli nadążacie z leczeniem, to w
końcu zabijecie potworka. Jeśli nie, to musicie go zabić szybko, zanim on zabije was. W drużynach, zwłaszcza na wysokich poziomach zwykle wyznacza się rolę tanka (tego kogo damaguje potworek, zazwyczaj enforcer lub soldier na hp buffach i w dobrej zbroi), którego leczą wszyscy którzy mogą. Pozwala to zwiększyć szybkość leczenia i zmniejszyć szybkość z jaką potworek uszkadza drużynę, bo uderza w kogoś z wysokim hp i AC, a nie powiedzmy w nanotechnika w nano armor, czy co gorsza głownego doktora.

Co do skilli Biological i Matter Metamorphosis to warto je "prawie maksować", to znaczy podnosić o tyle, by móc korzystać z najlepszego dostępnego nano do leczenia na ekspertyzach, poźniej wydawać IP na coś innego i gdy tylko stanie się to możliwe skokowo podnieść te skille do następnego nano. W ten sposób zawsze mamy najlepsze leczenie i oszczędzamy trochę IP.

Warto dokonać prostych obliczen i zobaczyc, ze jeśli tylko nadążamy z leczeniem, to dla One With Nature (najlepsze leczenie) za każdy punkt nano dostajemy 4HP i to bez uwzglednienia nano zaoszczędzonego przez przedmioty obniżające nanocost, np. CPU Upgrade. Stąd prosty wniosek, że bardziej opłaca się inwestować w bonusy do nanopool niż do HP. Oczywiście dotyczy to implantow i innego wyposażenia, bo nano pool i body development należy maksować.

Przydaje sie tu takze skill first aid, żeby w czasie walki korzystac z Nano Kitow. Można ich używać co 40 sekund i jeśli podnosimy ten skill, to powinniśmy mieć przynajmniej dwa leczenia z każdego, co nie raz stanowi o roznicy miedzy wygraną i przegraną walką. Ja sam rzadko ginę zanim skończy mi się nano do leczenia chyba, że walczę z czerwonym mobem, albo bossem. First Aid umożliwia też korzystanie z restoration kit. To drogi przedmiot, który trzeba składać używając Pharma Tech. Przy porownaniu z nanokitem na tym samym poziomie wymaga tyle samo First Aid, ma taki sam recharge i dodaje od 0.7 do 1.0 tego co nanokit w nano i HP. Jest to najlepszy sprzęt, ale ma zaporową cenę, jakieś 1.5M za ~150 ładunków na QL 200. Mimo to można rozważyć używanie w PvP czy na bossach. First Aid należy podnieść przynajmniej do takiego poziomu, by móc korzystać z Nano kitow QL 125 (najlepsze dostępne w sklepie), czyli 627 na ekspertyzie i Survival Aid. Na wysokim levelu raczej powinno sie to zmaksować, bo Nano i First Aid kity na QL powyżej 125 można znaleźć w misjach, lub zrobić samemu. Dla graczy z dodatkami są przedmioty
wymagające jeszcze wiecej first aid, ale oni pójdą raczej w nano i heal delty.

Jednymi z najlepszych outside buffuw dla adventurera i doktora sa Humidity Extractor, oraz Nanocost Reductor. HE dostaje sie od Nanotechnika. Najlepsza wersja trwa godzinę i co 15 sekund dodaje 235 nano. Pozwala to dłużej się leczyć, a także zaoszczędzić na nano rechargerach. Nanocost reductor mozna wziąść od NT, najlepsza werjsa obniza koszt o 28% i trwa trochę ponad godzinę, lub od Metaphysicist, tu odpowiednio 24% i 2 godziny.

BREED:

Atrox: Mała ilość nano w zasadzie go dyskwalifikuje, przynajmniej jak dla mnie. Główna zaleta to trochę więcej HP oraz bonusy do strength i stamina co pozwala na używanie lepszych zbroi. Kiepski do solowania, ale jesli masz w druzynie kogoś kto leczy, to możesz być od biedy tankiem. Wada to malo nano i nizsze nanoskille. Podobno Atrox melee advy to świetna kombinacja na hi lvl, ale ja i tak polecam Solitusa.
Jesli posiadamy dodatki, to w okolicach 220 levelu mały nanopool przestaje być problemem, bo da się osiągnać ticki nanodelty co 2 sekundy i samą nanodeltę koło 200, co regeneruje kilkakrotnie szybciej, niż najlepszy Humidity Extractor.

Nanomage: Ma mało HP, to znaczy, że trzeba kompensować to np. implantami. Gra nanomagiem moze być ciężka, ale za to w drużynie leczysz lepiej niż pozostałe rasy, masz wiecej nano i wyższe nanoskille. Dla frooba jest to jakaś opcja, dla dodatkowców raczej dowolny inny wybór będzie lepszy.

Solitus: Dobry wybor, nie ma wad ani zalet.

Optifex: Minimalnie wyższe weapon skille, zwłaszcza w pistoletach, oprócz tego trochę słabsza wersja Solitusa. Ma lepsze evady, ale troche mniej HP.

Kazdy punkt Body Development Atroxowi daje 4HP, Solitusowi i Optifexowi 3, a Nanomagowi 2. Odwrotnie przedstawia sie sytuacja z Nano pool.

Generalnie w statach warto maksowac to co jest zielone, by nosic lepsze zbroje oparte wlasnie na tych statach, oraz inta. Kazde 5 punktow inteligencji podnosi o 1 nanoskille. Dodatkowo ten stat jest niezbedny do zalozenia reanimators cloak (przyzwoite AC i bonusy do nanoskilli). Reszte podnoscic wedlug zapotrzebowania i maksowac body development i nano pool.

Do zakladania implantow nalezy zaopatrzyc sie w zestaw pistoletow dodajacych do statow, a jest bardzo bogaty wybor, postaram sie je opisac w osobnym poscie.

Oto kilka regul (czesto wzajemnie sprzecznych) odnosnie dodawania do statow:

Maksowac inta, zeby miec wyzsze nanoskile.

Podnosic staty potrzebne do uzywanej przez siebie zbroi. (Stamina i Agility dlaCarbonum)

Maksowac Psychic, bo kazde 60 punktow psychica przyspiesza ticki nanodelty o 2 sekundy i capuje sie to na 1 czy 2 sekundach. Przy 0 Psychica mamy ticki co 28 sekund, przy 480 (breed cap dla Solitusa) co 12 sekund, a przy 780 juz tylko 2 sekundy. Bazowa nano delta wynosi 3, kazde 100 punktow w body development (nie mylic z nano pool) podnosi te wartosc o 1. Jest wiele przedmiotow dodajacych do nanodelty, najwazniejsze sa jobe clustry i symbianty. Na darmowym koncie da sie wyciagnac 8 sekundowa nanodelte na Solitusie i 6 sekundowa na nanomagu, jesli wlozy sie 3 implanty do Psychica, 2xVTE i Fly catchers specs. Każde 20 punktów Psychic podnosi o 1 BioMet i MatMet.

Maksowac staty dodajace do uzywanego weponskilla, co go troche podniesie (Agility i Sense dla Pistol).

Maksowac Stamine, bo przyspiesza ticki Heal Delty, tak jak Psychic przyspiesza nano delte. Dodatkowo kazde 4 punkty staminy zwiekszaja o 1 Body Development.

Podnosic to na czym blokuje sie dodawanie do skilli lub po prostu jest smiesznie male przy innych statach.

Na wysokich poziomach (160+) maksowac wszystkie staty.

Jak najmniej dodawac do sily, bo jest malo potrzebna komus z pistoletami.

Maksowac agility, bo zwieksza evady, dobrze się bufuje i implanty można robić na agility.

Dodawac do statow, ktorych wymagaja implanty, ale jak najmniej, kombinujac ze sprzetem, ktory podniesie te staty bez wydawania IP.

SKILLE:

Miecze maja podobno lepszy damage, ale pistolety sa wygodniejsze. Uzywam pistoletow i jestem zadowolony. Polegam na leczeniu, zeby przetrwac walke. Dodatkowo na otwartej przestrzeni moge stosowac taktyke hit and run, ale to juz wymaga sporej szybkosci biegania. Nie pisze o mieczach, bo sie na nich nie znam. Z wielu zrodel slyszalem, ze to lepszy wybor dla frooba niz pistolety. Potwory na wyzszych levelach maja mase HP i tu wiekszy damage mieczy sie zapewne przydaje. Przez "miecze" rozumiem to, co uzywa skilla 1h edged.

Nie warto uzywac innych dziwnych, na przyklad stygian desolatora, bo to strata IP.

Pistol: Nalezy to maksowac i implantowac. Zwieksza szanse trafienia, zadawane obrazenia i pozwala zalozyc lepsza bron. Dodatkowo przy zakladaniu broni nalezy uwzglednic, ze bedziemy pewnie chodzic na ekspertyzie i balladzie (ballad of smoke dodaje 40 do tego skilla, a najlepsza nawet 100). Po rzuceniu tych buffow odczytujemy pistol i dzielimy przez 0.8, albo uzywamy komendy !oe. Daje nam to skilla przy ktorym nie bedziemy przeciazeni. Zakladamy bron jak najblizsza, ale raczej nie wyzsza od tej wartosci. Pomoze nam w tym buff od inzyniera Extreme Prejudice +120 Pistol, oraz ewentualnie wrangler od tradera +131 (trwa 3 minuty, wiec najpierw biezemy EP). Buffy od Soldiera i od biurokraty nie stackuja sie z ballada. Dodatkowo mozna miec Jobe clustry add_all_offence, ktore zwiekszaja AR (a zatem szanse trafienia, damage z broni i mozliwe, ze szanse na krytyka), ale nie poszczegolne weponskille, wiec nie wplywaja na to, czy bron jest OE. Te clustry wchodza dokladnie tam, gdzie add_all_defence, wiec trzeba sie zdecydowac. Moim zdaniem do gry solo lepiej miec obrone, a do rajdow atak.

Fling Shot: dodawac tyle, ile wymaga bron. Buffy to expertyza i Offensive Streamroller od Soldiera +30. Mozna tez wzaisc FG i ES os adenta i bufnac sobie wszystkie staty o 12. To tez da nam kilka punktow. Za kazde 100 punktow w tym skillu na kolejny fling shot trzeba czekac o sekunde krocej, a damage i tak jest liczony wedlug skilla pistol, wiec nie oplaca sie maksowac na low lvl.

Multi ranged: podnosic tyle, ile wymaga bron. Mamy linie buffuw ktora to podnosi i mozna uzywac pierscienia Jugglers Treat podnoszacego o 10, oraz blue bracer of balance i jeszcze jednej podnoszacych MR odpowiednio o 20 i 50. Tutaj pewna uwaga: Jesli mamy jedna bron z 600 Multi Ranged, a druga z 200 Multi Ranged, to gdy najpierw zaloazymy pierwsza musimy miec 200 MR, by zaloazyc druga, a gdy najpierw zaloazymy druga musimy miec 600 MR, by zaloazyc pierwsza. Oznacza to, ze najpierw nalezy zakladac bron z wyzszym Multi ranged, bo ten skill sie liczy dla broni, ktora zakladamy jako druga.

Burst: Na poczatku nie mamy tyle IP, zeby chodzic w pistoletach z burst, za wyjatkiem Customized Desert Reet, ale jesli ktos chce miec wiecej speciali, to prosze bardzo. Za kazde 25 punktow w burst kolejny burst mamy o 1 sekunde szybciej, oraz ten skill prawdopodobnie wplywa na damage z bursta (dokladniej: liczebe kul 0-3, ktore trafia), wiec jesli juz ktos uzywa warto rozwazyc maksowanie. Z buffow procz ekspertyzy mamy Riot Control od Soldiera ktory podnosi o 110. Na wysokich levelach raczej trzeba bedzie przestawic sie na pistolety z burstem, by miec lepszy damage, ale wtedy jest tez wiecej IP. Najszybszy mozliwy burst to 10, czy nawet 5 sekund.

Full Auto: Nie uzywac. Reszta uwag taka jak do burst (25 pkt -1 sek), ale nie ma do tego bufów poza ekspertyza. Podobno warto to podnosic jesli sie ma dodatki, ale dla froobów tego nie polecam. Full auto jest tez potrzebne do zakladania niektorych bufujacych pistoletow, ale w zakresie jaki mozna uzyskac z implantow. Najszybsze mozliwe fullauto to 10 sekund.

Aimed Shot: Nie uzywac. Jest dobre i czesto uzywane w PvP, ale nie slyszalem o dobrych pistoletach z tym specialem. Jesli zamierazsz uzywac w PvM, to podnos Concealment, lub chodz przemieniony w leeta. Zeby uzyc ASa na potworkach najpierw trzeba sie ukryc, ale nie trzeba w PvP. Każede 33 punkty w tym skillu skracaja czekanie na kolejnego ASa o sekunde.

Ranged init: Kazde 150 w tym skillu przyspiesza strzal o 0.25s i recharge o 0.5s. Najlepiej maksowac, a przynajmniej podnosic. Pozwala szybciej strzelac z broni az do atack/recharge = 1.0s/1.0s i pozniej pozwala obnizac deff/off slider, zeby evady lepiej dzialaly. Warto zaopatrzyc sie w TIM scope dodajacy 180 do tego skilla. Z odpowiednimi implantami i buffami mozna go zalozyc bez wydawania IP. Sa tez inne scopy, ale one obnizaja inicjatywe, a zawiekszaja szanse na krytyka. Nasz krytyk nie jest az taki straszny i powinnismy polegac raczej na szybkosci i evadach, czyli TIM scope jest prawdopodobnie najlepszy. Przed zalozeniem TIM scopa nalezy chodzic w Range Meter. Z drugiej strony krytyki zadaja duzo obrazen, wiec na wysokim levelu warto rozwazyc zalozenie Targeting Scopa. Skutkiem ubocznym bedzie wolniejsze strzelanie, lub gorsze uniki, jesli przesunie sie suwak na aggro, zeby szybko strzelac.

Nanocasting Initiative: Kazde 200 punktow w tym skillu przyspiesza rzucanie nano o 1 sekunde i nie wplywa na recharge. Prawdopodobnie bedziesz korzystal z Nanoformula Recompilera. Nasze najlepsze nano do leczenia (dla frooba) ma cast 3.5 sekundy, a to oznacza, ze przy NFRC QL 200 i full aggro wystarczy kolo 100 w tym skillu, wiec mamy wybor: albo uzywac NFRC i prawie nie podnosic tego skilla, albo go podniesc i wsadzic dodatkowa memorke do pasa. Jeśli jednak planujesz chodzić z agg/def bliżej defence, to musisz mieć i NFRC i zmaksowane NanoCInit. Dla najlepszego nano z SL czas rzucania wynosi 6.9 sekundy, wiec na agg/def nie na 100% wymaga to 1280 inicjatywy do instanta, co raczej nie jest problemem na 213 levelu, gdy mozna tego uzywac. W przypadku, gdy chcesz korzystac z Invocation of The Phoenix, nano leczacego o 10k i majacego 13s casta i 13s recharge trzeba maksowac tego skilla i uzywac recompilera. Trzeba tez miec na tyle duzo HP, by przetrwac miedzy leczeniami.

Dodge Ranged i Evade Close Combat: podnosic

Duck Explosions: Raczej nie podnosic, prawie nic nie uzywa takich broni.

Nanorezist: Raczej nie podnosic, chyba ze na wyskokim levelu i przy nadmiarze IP. Dla nie-froobuw jest Hold Hell at Bay pozwalajacy utrzymac NR na takim poziomie, by miec sensowna szanse na rezistowanie nanoprogramow.

Run speed: podnosic w miare potrzeby. Warto miec wysokie, ale nie trzeba przesadzac z IP, zwlaszcza, ze mamy do tego buffy.

Swimming: dodawanie tutaj to strata IP, no i mozna miec Swim stim. Mozna troche dodac na niskich levelach, ale bardzo rzadko sa sytuacje, ze trzeba dlugo plywac w wodzie.

W Trade&Repair warto podnosic jedynie Computer Literacy. Adventurer nie nadaje sie na tradeskillera. CL pozwala zakladac pas i memorki, oraz korzystac z grida i niektorych przedmiotow. Generalnie nalezy podnosic to na tyle, zeby przy implantach na CL i buffach do inta wlozyc do pasa co chcemy. Ze wszystkimi buffami (210 z implantow, 40 z pistoletow, 20 z ekspertyzy, kilka punktow z buffuw do inta, bazowe 530+) potrzeba tego 750 do najlepszych pamieci i 800 do najlepszego nanoformula recompilera. Wyciągnałem tyle na lvl 100 i nawet nie zmaksowałem CL. Ci, ktorzy maja dodatki musza podniesc to duzo wyzej, ale tez oni maja perki i lepsze rzeczy. Jesli nie mamy co robic z IP warto rozwazyc maksowanie tego, by miec lepsze ceny w sklepach. Dodatkowo kilka pzydatnych przedmiotow, np do usuwania snarow wymaga Computer Literacy. Jeśli planujesz używać Spirit-Infused Yuttos NCU, to musisz zmaksować CL. Polecam, to bardzo dobre memorki dostępne także dla frooba.

NANO & AIDING:

Biological i Matter metamorphosis to dwa najwazniejsze nanoskille, bo umozliwiaja leczenie. Nalazy implantowac i maksowac, lub podnosic na tyle, by moc korzystac z najlepszego dostepnego nano. Nasze leczenia sa coraz bardziej wydajne (w sensie HP/nano i HP/sekunde) wraz ze wzrostem QL.

Sensory Improvement: Bardzo wazny skill, pozwala uzywac morfow. Maksowac lub podnosic na tyle, by korzystac ze wszystkich dostepnych w danej chwili nano.

Psychological Modification: Wazne, bo pozwala uzywac buffuw, np ballad of pistolero i Frenzy of Fur. Podnosic w miare potrzeby.

Matter Creation: Pozwala uzywac linii Wilderness Protection i tarcz damagowych. Nie jest niezbedny i nie trzeba tego maksowac, ale warto miec przynajmniej nano dodajace 220 do AC (czwarte w linii wilderness protection). Jesli musisz odpuscic jakiegos nanoskilla, to najlepiej MC, bo niewiele dają te buffy do AC i damage shieldy.

Time & space: Nasze nano z tego nie korzysataja, ale troche podnosic, zeby moc uzywac nano rechargerow na w miare sensownym QL. Jesli wystarcza trzy, by zapelnic nanopool to jest ok, jesli wiecej niz 4 to nalezy podniesc.

First Aid: Dosyc wazne, by uzywac nanokitow w trakcie walki. Mamy buff ktory dodaje tu 46 i miesci sie w 11 NCU, do tego Ekspertyza podnosi o 20.

Treatment: Podnosic w miare potrzeby przy zakladaniu implantow. Dostepne buffy: surgery clinic + 100, ekspertyza +20, Superior First Aid od doktora +80, przedmioty: omni-med suit +78 i inne. Skill ten pozwala tez uzywac lepszych apteczek i na wyzszych poziomach trzeba juz go maksowac do implantow. Na 200 poziomie chcemy miec przynajmniej 951 ze wszystkimi buffami, co pozwala na zalozenie implantow QL 200, ale lepiej wiecej, chocby po to, by zalozyc implanty z Jobe clustrami, czy przestac uzywac medsiuta (i nie musiec zdejmowac zbroi przy zmianie implantow). Posiadacze dodatkow potrzebuja okolo 2k treatment ze wszystkimi buffami do zalozenia refined implantow lub symbiantow QL 300.

KILKA UWAG DO BRONI:

To link do strony z pistoletami tylko dla adva. Warto przejrzec.

Jest wiele pistoletow dodajacych do roznych skilli i statow. Przyklady, to OET Co Jess +20 int i psychic, Galahad T70 Beyer +20 Computer Literacy, HSR Arms N.M. +25 staminy. Do tego zazwyczaj mozna zalozyc dwa bufujace pistolety, co podwaja buff.

Cheap Joint Clans Scout PistolNa nizszych levelach najlepsza bron. Na wyzszych robi sie za wolny.

BBI Faithful
Kiedy JCSP robi sie za wolny mozna przesiasc nie na to. Dosyc przyzwoity i dostepny w trader shopie do QL okolo 140. Jeden trader shop jest w Atenach i jeden w Borealis. Mozna tez robic po niego misje.

K-91 Monster
Brat JCSP, pochodzi z dynek. Wolny i potezny, wszyscy moga uzywac.

K-94 Monster
Wada tego pistoletu jest to, ze oprocz pistol wymaga SMG (to oznacza, ze albo trzeba maksowac dodatkowego skilla, albo pogodzic sie z nizszym AR), zaleta, ze ma bursta, a to zawsze dodatkowy i dosc potezny special. Damage i rechargetej broni sa takie same, jak K-91.

Customized IMI Desert Reet 1000
Niezly wybor tak do 100 levelu, ewentualnie jesli nie chcesz za duzo inwestowac w speciale mozesz zalozyc original electronium i w druga reke to. Wtedy mamy malo IP w specialach. Kombinacja raczej dla doktora niz adva, ale mozna sie zastanowic. Podobno na bardzo wysokim lvl CDR znowu robi się dobrą bronią ze względu na szybkie speciale. Bron do zdobycia w Biomare.

Bronto Anaesthetic Pistol
Szybszy, niz JCSP, czy K-91, wolniejszy od BBI. Ma kiepski minimalny damage i nienajgorszy krytyk. Latwo zalozyc dwa takie. Uzywa energy ammo, wiec uzywanie tego i dowolnego innego oznacza jedno miejsce w plezku mniej. Polecam jedynie jesli mamy akurat dwa takie na podobnym QLu i nic lepszego. Wypada z dynek.

MTI B-94
Glowna zaleta tej broni jest fullauto, pod innymi wzgledami nie zachwyca. Ma tez ciekawostke: czasem troche leczy uzytkownika i poprawia mu evady. Raczej zabawka niz jakas super bron.

MTI Grey
Ma dosyc niskie wymagania, wiec latwo nosic troche wyzszy QL, niz innych wymienionych tu pistoletow. Chociaz nie jest jakis super i przegrywa rywalizacje np z BBI Faithful, to nie jest beznadziejny i mozna uzywac jesli akurat nie ma sie nic lepszego. Wypada z dynek.

Kaen-Archibald Colt
Jest po prostu cienki. Niskiego damagu nie rekompensuje nawet jego szybkosc i przyzwoity krytyk. Na niskich levelach moze jeszcze byc jakas opcja, pozniej juz nie. Mozna zdobyc go jako nagrode z misji.

Pain Of Particia
Regin of Patricia
Un-repairable Reign of Patricia
Sa to chyba najlepsze dostepne dla frooba bronie. Mozna miec tylko jeden Regin of Patricia, wiec w druga reke trzeba wsadzic PoP, lub "popsuty" RoP. Do tego polecam Bracer of Recondite flames, co pozwoli dobrze wykorzystac 20 bonusu do fire damagu. Za uzywaniem PoP przemawiaja drobne dodatkowe bonusy, a za "popsutym" RoP nieco wyzszy AR cap. Podobno AR cap wplywatylko na maksymalny damage z broni, a nie na szanse trafienia, ale tak do konca tego nie wiadomo. Te bronie wypadaja z Patrici Johnson na merc rajdzie.

Right hand of Entropy
Prelude to Chaos
Bronie z Inner Sanctum, podobno wypadaja z samego Hezaka, glownego bossa. Sa szybsze niz PoP i RoP, nie maja lvllocka i bursta i maja mniejsze wymagania, wiec mozna zalozyc je wczesniej, ale przegrywaja rywalizacje z bronmi z mercow.

Dla ludzi z dodatkami jest Kyr'Ozch Pistol - Type 1 i Kyr'Ozch Pistol - Type 4
Sa bardzo szybkie, co pozwala na zalozenie scopa z dobrym krytykiem, przesuniecie paska blizej defense i mimo to strzelanie z maksymalna szybkoscia. Maja tez wysoki minimum damage (co przydaje sie w shadowlandach, gdzie moby maja wysoki AC), oraz dobry krytyk. Wady to niezbyt duzy max damage i wysokie wymagania, ale to i tak prawdopodobnie najlepsze pistolety w grze.

Flux Pistol Ma bardzo wysoki minimum damage i przydaje sie na mobach z wysokim AC. Ma tez przyzwoity krytyk, ale za to niespecjalny max damage i jest koszmarnie wolny.

Jobe Explorer Personal Pistol Dosyc interesujacy. Posiada Fullauto, wiec trzymajac w drugiej rece cos innego dostajemy potezniejsza alfe. Ma dobry minimum damage i jest bardzo szybki, maximum damage tez jest niezly jak na poziom na ktorym mozna tego uzywac. Krytyk jest slaby, ale sam pistolet godny polecenia.

Pisalem to z perspektywy adva 100 level, froob, wiec niezgadzanie sie z
powyzszym mile widziane.

YALMAHA:
Warto ja miec, ale nie jest niezbedna. Na wysokich levelach mamy morf dodajacy 1300 do speeda i umozliwiajacy latanie. Zalecam zakup "taniej" yalmy kolo 100 Vehivle Air, gdy bedzie nas stac.

ZBROJA:
Na niski level polecam carbonum, ale nie dla optifexa i nie dla nanomaga. Storm carbonum latwo zrobic na dokladnie okreslonym QLu, cena jest sensowna, AC tez i zbroja dodaje do max nano i do NCU.

Mozna tez chodzic w Pilgrim Seeker, ktory wypada z dynek, ale ta zbroja jest godna polecenia wylacznie mele advom.

Na glowe polecam Physicians Cap, a pozniej Thick Flesh Hood, zeby miec wiecej nano.

Wybor zbroi jest oczywiscie znacznie szerszy, ale te sa chyba najczesciej uzywane.

Na wysokolevelowa postac najlepsze bedzie pewnie jakies skrzyzowanie Azure i sentinel armor.

MORFY:
Zeby zakonczyc morf otwieramy NCU (ikonka z czassteczkami wody) i klikamy drugim przyciskiem myszy na nano, ktore chcemy zakonczyc.

Gdy dziala jakis morf nie mozna na ta osobe rzucic innego (za wyjatkiem ofensywnych, jak ten od Reanimatora w TOTW zmieniajacy w szkielet). Oznacza to, ze zeby odswiezyc nano z tej serii lub zmienic morf, trzeba
anulowac poprzedni.

Morfy, czyli mozliwosc zmiany w zwierzeta, to obok leczenia, glowna zaleta adventurera i do tego swietny bajer.

LEET: Pronouncement of greatness, zmienia w leeta Pierwsze dostepne nano z polimorfem. Zmienia w Leeta i podnosi concealment o 200. Najlepsze z tej linii daje 600 concealment. Moze byc przydatny, jesli ktos chce stelthowac sie przez misje czy dungeon, ale poza tym to nano do odgrywania (to znaczy, zeby sie posmiac) i dla agentow na false profession. Wystepuje w wersji self, oraz na wysokim levelu w wersji other (ma wysokie wymagania do rzucenia i dodaje 200 concealment).

REET: Sparrow Flight, zmienia w papuge. Drugie dostepne nano morfujace. Podnosi run speed o 190, troche podnosi evady, zmniejsza HP i uniemozliwia walke i uzywanie nanoprogramow. Mozna uzywac na zewnatrz, tak jak Yalmy, ale nie umozliwia latania w pionie. Pozwala na to dopiero ostatnie nano z tej serii, ktore dodaje az 650, czy nawet 1300 runspeed. Biorac pod uwage ze Runspeed jest capowany na 2200 latwo z tym osiagnac maksa. Reet nie stackuje sie z GSF od fixera, ale stackuje sie z tym wilk. To najwyzsze nano jest lepsze od yalmy oprocz drobiazgu, ze moze sie skonczyc i gdzies spadniemy, a z Yalma to sie nie stanie. Na koniec anegdota: Niektorzy robia misje po grafty ze Sparrow Flight, hackuja je zeby usunac ograniczenia na profesje i sprzedaja jako "Poor mans Yalm" :) Wystepuje w wersjach self, other i team. W shadowlandach Yalmy nie dzialaja, wiec ludzie czesto uzywaja tam papugi lub wilka, by szybciej biegac. Wystepuje w wersjach self, other i team. Other dlugo sie castuje, pewnie po to, zeby nie uzywac tego w PvP.

WOLF: Playful Cub, zmienia w dwuglowego wilka. Najbardziej uniwersalny z naszych morfow, ale tez nie najsilnijszy. Dodaje do run speed i do damagu. Dodatkowo w tej formie mozna rzucic nano "Leader of the Pack" i inne z tej linii, ktore dodatkowo dodaja do damagu i evadow wszystkim czlonkom druzyny. LotP dziala nawet, gdy wywalimy wilka z NCU, wiec zwykle sie to robi i zmienia w Sabertooth. Wilk umozliwia tez rzucanie nano s serii "Lupus occulus" dodajacych do percepcji, ktorych glownym zastosowaniem jest zakladanie targeting scopa. W druzynie najlepiej rzucic Zmiana w wilka (team), "Leader of the pack" i zmienic sie w Sabertooth. Wystepuje w wersjach self, other i team.

SABERTOOTH: Grinning Hunter, zmienia w szablastozebnego.Najlepszy morf do walki. Jego jedyna wada jest to, ze obniza runspeed i to znacznie. W tym morfie mozna co dwie minuty rzucac "Sharpen Claws", nano na 30 sekund dodajace miedzy innymi do damagu i ogolnie bardzo poprawiajace mozliwosci ofensywne. Jesli uzywasz mieczy, to sa tez dostepne przedmioty, takie jak Flurry of blows robiace mniej wiecej to samo, czyli przez prawie polowe walki mozna byc we frenzy. Mozna tez co 30 sekund uzywac nano Lick Wounds, ktore kosztuje malo nano, duzo leczy, ma instacast i instarecharge i czasem ratuje zycie. Sabertooth wystepuje w wersjach self, other i team.

PIT LIZARD/DRAGON: Zmienia w smoka. Dodaje do damagu, HP i AC. Wysokolevelowe i moim zdaniem kiepskie w porownaniu z Sabertooth. Co jakis czas mozna sie upodobnic do Taraska (duzo HP i krotki Heal over Time), oraz pluc ogniem, ale to raczej taki bajer. Smok jes ogromny i robi wrazenie. wystepuje w wersjach self, other i team, ale napotezniejsze z tej serii satylko self. Mozna uzywac jedynie na zewnatrz. Agent ktory najpierw sie zmniejszy, a pozniej rzuci to powinien byc ciekawym widokiem. Morf ten bywa nazywany Lag Lizard, gdyż używanie go powoduje większe lagi u innych graczy, zwłaszcza w zatłoczonych miejscach.

DRZEWO: Grove warden. Wymaga dodatkow, wiec zapomnij. Uniemozliwia poruszanie sie, ale nie walke, bardzo szybko regeneruje nano, wiec mozna prawie bez ograniczen sie leczyc.

OUTSIDE BUFFY DO WALKI:

Do walki ze szczegolnie trudnym przeciwnikiem warto wziasc nastepujace buffy:

Od Fixera NCU, HoT, Gsf (to po to, zeby dobiec zanim sie HoT nie skonczy, na miejscu mozna usunac z NCU i zrobic miejsce dla wlasnych buffow).

Od NT: Humidity Extractor i Igzimmers Obfuscated Recompiler, co pozwala znacznie dluzej sie leczyc.

Od Enforcera: Essence of Behemoth (+1k HP) oraz Damage shield (+500 HP i 60 damagu dla przeciwnika gdzy nas trafi)

Od Soldiera: Rrfe (absorbuje 30% lecacego w nas damagu, swietny buff) i
mozna Offensive Streamroller (+130 do inicjatywy).

Od Inzyniera: Mozna wziasc Aegis Barrier, daje 720 AC, oraz Extreme Prejudice (daje +120 Pistol).

Od Metafizyka: Mochams nano interface-web. Trwa to dwie godziny i redukuje koszt rzucania nano o 24%. Dodatkowo przydaja sie buffy do nanoskilli, zwlaszcza BM i MM, co pozwala uzywac lepszego nano do leczenia. Dla ludzi z dodatkami oczywiscie kompozytowe buffy do nanoskilli.

Od Doktora: Superior Omni-Med Enchancement Na godzine daje 920HP i
troche leczy. Stackuje sie z buffami do HP od Enforcera.

Teraz juz widac, czemu warto pozbyc sie nanoformula recompilera i wsadzic dodatkowa kosc pamieci (pod warunkiem, ze Nanocasting Initiative podniesie sie na tyle, zeby miec instanta na leczenie). CPU Upgrade raczej nie uda sie bezbolesnie wyjac z pasa, chyba ze masz Azure chest, kapturek z Tary i akurat jestes na buffie zmniejszajacym nanocost.


Ostatnio edytowano N cze 24, 2007 8:54 am przez Sawik, łącznie edytowano 20 razy

Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: So sty 21, 2006 3:28 pm 
Sołtys


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 1144
Lokalizacja: Częstochowa
dobra roboty , tylko sprawy z bronmi sie troszke inaczej maja gdy posiadasz dodatki
full auto wtedy jest mile widziane :)

_________________
Rimor Doc 220/30/70
Rimor Shade 220/25/70
Rimor Martial 220/16/ilestam
Rimor Enforcer 150/nie pamietam/nie mam pojecia


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: So sty 21, 2006 4:06 pm 
Farmer z przyczepką


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 884
ja tez dorzuce cos od siebie :)

co do twojego zalozenia ze najlepsze dla adva frooba sa pistole - zgadzam sie z tym ale czesciowo... sa bardzo dobre do pewniego lvlu. po przekroczeniu ok 120 lvlu pistole daja za malo dmg i zamiast bycia maszyna do zabijania (solo) zmieniasz sie w sredniej jakosci healera. co prawda uzywajac pistoli o wiele latwiej jest uzywac lepszych nano leczacych ale jak mowielem po pewnym lvlu staja sie niewystarczajace. i w tym momencie masz 2 drogi ktorymi mozesz pojsc: zostac przy pistolach i dalej maxowac swoje umiejetnosci leczace - wynikiem czego bedziesz mial raczej slaby dmg, a healer bedzie z ciebie tez raczej sredni (zawsze MP i docowie beda od ciebie lepiej leczyli), lub udac sie droga melee - bedziesz raczej sredniej jakosci healerem, ale dmg bedziesz mial taki ze na malo kto bedzie potrafil zdjac z ciebei aggro (oczywiscie z twojego przedzialu lvlowego).

dodam jeszcze ze naprawde bardzo oplaca sie uzywac nano z linii polymorph. dlaczego? poniewaz:

podczas uzywania polymorphow z linii sabertooth (grinnig hunter, sabertooth) masz dodatkowe leczeni w postaci nanoprogramu z serii lick wounds, ktore jest instant i leczy ogromna ilosc hp - nie raz potrafi uratowac tylek. drugi plus tej formy jest dodatkowy dosc duzy dmg. jest tez minus w postaci ujemnych wartosci do run speed.

linia parrot (flurry of feathers/parrot) zamieniajace cie w reeta i dodajace duzo do run speeda. najlepsze nano z tej linii pozwala na swobodne latanie (tak jak yalma czy nano MP quantum wings). minusem tej formy jest to ze mozna jej uzywac tylko w terenach otwartych oraz brak mozliwosci walki w tej formie.

_________________
Obrazek Adventurer


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Wt sty 24, 2006 1:27 pm 
NoLife

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 2635
Male uwagi co do broni (pistole)

K-91 monster to bron z dyna bossow nie z sealed recc. Warto sie tez zainteresowac K-94 Monster - wieksza wersja K-91, posiada bursta, ale wymaga tez troche SMG. Fajny jest tez Diamondine kick pistol (tylko dla atroxow, wymaga tez shotgun skill). Ciekawy jest tez: Bronto Anaesthetic Pistol, MTI B-94 (FA) oraz Gamma Ejector (smiesznie male wymagania w SMG wiec to nie przeszkadza za bardzo).

Dla nie froobow oczywiscie Jepp (Jobe Explorer Personal Pistol) oraz Kyrr.

_________________
220/22/67 Soldier equip pic


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Wt sty 24, 2006 2:58 pm 
Ambitny farmer

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 316
IMO jak masz duzo kaski to lepsze sa Jobe Pistol/Kyr Type 1 lub 4.(tylko moja opinia, gram soldem to raczej wole ranged weapons)

_________________
Cienx - 178/15 Shade http://auno.org/ao/equip.php?saveid=64750
Generaldiv8 - 213/17 Soldier
Genek - jakis tam agent, kiedys twink
AoC - Ymir
Gieniek - Stygian Tempest of Set


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Śr mar 01, 2006 8:38 pm 
Wanna-Be Farmer


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 16
Mam pytanko.Czy jak gram walcząc mieczami Opifexem to mam jakieś szanse na silną postać bo pistolety jak przeczytałem pistolety bez dodatków są słabę a leczącej postaci nie chcę być?


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Śr mar 01, 2006 9:08 pm 
Doświadczony farmer


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 489
Chyba mało czytałeś. Melee, jak najbardziej...


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Śr mar 01, 2006 10:45 pm 
Doświadczony farmer


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 551
Lokalizacja: Łeba / Koszalin
Jak nie chcesz leczyc to polecam enfa :wink: Opi+miecze= i tak dobry dd ... ale jak ma jeszce przyzwoite leczenia to bedziesz mile widziany w kazdym teamie :D
Swoja droga pistolety moga byc i slabsze ale maja ogromny "plus" wzgledem mieczy ... zasieg razenia :D

_________________
Ofy' Onufryx0 'Lba eq


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Cz mar 02, 2006 10:17 am 
Początkujący farmer


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 94
Sared (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):
Mam pytanko.Czy jak gram walcząc mieczami Opifexem to mam jakieś szanse na silną postać bo pistolety jak przeczytałem pistolety bez dodatków są słabę a leczącej postaci nie chcę być?


Szczerze mowiac, odradzalbym Ci graniem jako adv opifex.
opi ma to do tego, ze ma malo hp, a jego zaleta sa wysokie evady, jednak adv raczej nie ma szans wejsc na taki poziom evadow jak MA czy chociazby Shade, tymbardziej froob. BTW jak biorac Adva mozesz mowic ze nie chcesz byc leczaca postacia. Adv ma to do tego ze jest swietnym healerem i nie rzadko przez to wlasnie jest brany do teamu (dd swoja droga:P). Co do broni dla frooba to tylko: melee. Dla sl/ai hmm pytalem sie najlepszych advow w tej grze i zacytuje zdanie pharexys`a: "Axes have more deathly alpha than pistols, just try to max root and snear perks and u gonna crash them all!" :P Jednak tak naprawde to zalezy od stylu grania i badz co badz bronie rng maja przewage na mass pvp. 8)

[ Dodano: 2006-03-02, 10:23 ]
Sawik (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):
Teraz juz widac, czemu warto pozbyc sie nanoformula recompilera i wsadzic
dodatkowa kosc pamieci.

OMG te wszystkie nano programy sa niczym w porownaniu z instant healem jaki ci moze zapewnic nano formula. Nano formula recompiler i Hardcore Cpu upgrade sa najwazniejszymi itemami na pasku adva.


Góra
 Zobacz profil  
 

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  


cron