Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 89 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Autor

Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: Pt lip 14, 2006 9:35 am 
Farmer z taczkami


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 653
Lokalizacja: Kraków
Pora sie pochwalic ze jestem juz w stanie zdjac aggro wystarczy ze włącze flurry of blows (mam nadzieje ze tak sie to pisze) i Voila.Sympatyczny mobek zwrac swe oczeta na malego kotka.( i to z solami ql 140)
Ale dlaje nie wiem jak zrobic zeby chiro zalozyc choc jedno .Wymaga 901 ,max co mam na buffach to 730.Teratment mam dosc niski ale i tak lkezymi sneak attack bo jest oklo 350 .Nie wiem jak mozna chiro zalozyc na 95 levelu.Tak twierdzil przynajmiej Icekpl.

_________________
Eleander - Keeper lvl 189/10 frozen
Ghaar- Adv - 123/0 lvl frozen


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Pt lip 14, 2006 9:47 am 
Farmer z przyczepką


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 893
Skoro masz zamiar kupic dodatki, to wstrzymaj sie z kombinowaniem. W momenci ekiedy bedziesz mial do dyspozycji perki i stuff z SL bedzie ci duzo latwiej.

_________________
Klemi10 Soldier 220/24<br>Klemi11 Keeper 205/8<br><br>


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Pt lip 14, 2006 10:55 am 
Farmer z przyczepką


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 884
Ghaar (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):
Nie wiem jak mozna chiro zalozyc na 95 levelu.Tak twierdzil przynajmiej Icekpl.


hmm ja iwem ze mozna nawet zalozyc na 70 lvlu ;)
sam zakladalem na 90 chyba i pamietam ze to nic trudnego... trzeba poswiecic dla dobra sprawy IP, ktore mialoby isc w nanoskile... cos za cos...

_________________
Obrazek Adventurer


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Pt lip 14, 2006 12:25 pm 
Farmer z taczkami


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 653
Lokalizacja: Kraków
Chyba sie nie rozumiemy :730 1 he to max i ani jednego ip niemoge w to wladowac wiecej.Wiec w co mialem pakowac ???? Chyba ze chodzi Ci o treatment.

_________________
Eleander - Keeper lvl 189/10 frozen
Ghaar- Adv - 123/0 lvl frozen


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Pt lip 14, 2006 12:36 pm 
Farmer z przyczepką


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 884
hmm a jakie ql impow masz? pozatym jest cos takiego co jest bardzo pomocne a nazywa sie wrangle ;)

hmm i jakie ql chiro chcesz zakladac?

_________________
Obrazek Adventurer


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Pt lip 14, 2006 4:35 pm 
Farmer z taczkami


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 653
Lokalizacja: Kraków
ql 130 implanty i chiro ql 103 wymaga 910 1 he i 450 sneak attack :(

_________________
Eleander - Keeper lvl 189/10 frozen
Ghaar- Adv - 123/0 lvl frozen


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Pt lip 14, 2006 4:36 pm 
Ambitny farmer

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 316
a czemu nie 100?

_________________
Cienx - 178/15 Shade http://auno.org/ao/equip.php?saveid=64750
Generaldiv8 - 213/17 Soldier
Genek - jakis tam agent, kiedys twink
AoC - Ymir
Gieniek - Stygian Tempest of Set


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Pt lip 14, 2006 4:38 pm 
Pr0 Farmer

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 1698
...prawie jak twink :twisted:

_________________
Token farmer :)


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Pt lip 14, 2006 5:05 pm 
Farmer z przyczepką


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 884
hmm impy 130 na 114 lvlu.. troche slabo... powinienes conajmniej 160 miec zalozone...

_________________
Obrazek Adventurer


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Pt lip 14, 2006 5:17 pm 
Farmer z taczkami


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 653
Lokalizacja: Kraków
Buuu wiem ze jestem gimpem buuu .Ale skad te ch..... czyste impy wytrzasnac grrrr.....Do 125 radzilem sobie swietnie ale teraz to pod gorke .

_________________
Eleander - Keeper lvl 189/10 frozen
Ghaar- Adv - 123/0 lvl frozen


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Pt lip 14, 2006 5:35 pm 
Farmer z przyczepką


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 893
(!empty($user->lang['QUOTE'])) ? $user->lang['QUOTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'QUOTE'))):
Buuu wiem ze jestem gimpem buuu .Ale skad te ch..... czyste impy wytrzasnac


1.Misje, najlepiej takie z niehumanoidami. Z nich wypadaja najczesciej czyste implanty, rolnij sobie taka jakie ql ci potrzeba.
2. Misje normalne i czyszczenie tego co ci wypadnie

_________________
Klemi10 Soldier 220/24<br>Klemi11 Keeper 205/8<br><br>


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Pt lip 14, 2006 5:57 pm 
Pr0 Farmer

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 1698
Ghaar (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):
Buuu wiem ze jestem gimpem buuu .Ale skad te ch..... czyste impy wytrzasnac grrrr.....


od wójka Yilduna np :twisted:

tylko musze sie zalogować ;)

_________________
Token farmer :)


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: N lip 16, 2006 12:28 pm 
Farmer z przyczepką


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 884
albo zbierz kilka osob i lec do wine na ninjadroidy, z nich wypada zawsze masa impow ql ~150

_________________
Obrazek Adventurer


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: N lip 23, 2006 10:41 pm 
Ambitny farmer


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 349
Lokalizacja: Kraków
Jak cos to moze wyczyscic wszystkie impy wiec to tez daje ci trcoeh mozliwosci :P

_________________
Rock'n'roll ain't noise pollution
Acodin 220/20 fixer


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Pt sie 11, 2006 5:43 pm 
Farmer z taczkami


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 653
Lokalizacja: Kraków
Kupiłem dodatki i po przeproszeniu sie z moim advem zacząłem w niego inwestować.Cóż po załozeniu wreszcie jednego co prawda chiroptera nagle zacząłem łapac agro .Nawet nie wiem co bedzie jak zaloze drugi :)
Ale co do armorów,mam dodatki ale widze ze T1,T2,T3 sa pogardzane więc nie kupować ich ?Tn. nie robić? Czego ew mam szukac w sl ,poza tymi nudnymi heckami .
Skąd wypada Carapace Of The Infernal Tyrant ? Z IS ?
I czy ktośnie ma jakiegoś ładnego hełmu?Bo w globetrotterze wygładam jak uciekinier z domu ... ech nie ważne.A w pilgrimie to tak mrówczano się czuję.Nie ma jakiejs fajnej opcji?.Soldy mają fajne i enfy hełmy.Ech...

_________________
Eleander - Keeper lvl 189/10 frozen
Ghaar- Adv - 123/0 lvl frozen


Góra
 Zobacz profil  
 

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 89 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  


cron