Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Autor

Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: Śr lut 06, 2008 9:59 am 
Doświadczony farmer


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 512
Nie zgadzam się, że AS, to zawsze crit. Na noob island mam MA, który używa http://auno.org/ao/db.php?id=248354 i kiedy się nim bawiłem walił ASy za 31-34 (zwiększało się ze wzrostem AR). To pamiętam na pewno. Może były jeszcze jakieś przypadki, że krycił za 50+, ale tego nie pamiętam, ale myślę że tak było. Poza tym dostałem raz ASa z Ithaci na OE za mniej, niż 100, więc po prostu nie mogła wykrycić.

Na tej podstawie jestem pewien, że damage a ASa zależy od Max damage broni, a nie od max damage + crit, jak twierdzi Pipboy.

_________________
Sawik, lvl 100 Ranged Adventurer EQ, <br>Estachiel, lvl 200 Tradeskiller/Support Trader, <br>Rikitikitak, lvl 60 Melee Adventurer, <br>Nargul, lvl 91+ Nanotechnician.


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Śr lut 06, 2008 3:04 pm 
Doświadczony farmer


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 498
Lokalizacja: Rubi-Ka, 100-550 Boralis, Backyard 4
Sawik (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):
Nie zgadzam się, że AS, to zawsze crit. (...) Poza tym dostałem raz ASa z Ithaci na OE za mniej, niż 100, więc po prostu nie mogła wykrycić.


To też nie jest dowód, nie brałeś pod uwagę swojego cennego AC, nie?

_________________
Enforcerka - 220/19/70 <a href="http://auno.org/ao/equip.php?saveid=47816">eq</a><br>Panidoktor - 220/11/70 <br>Parę innych 220...<br>Mauer - 150 twink sold <a href="http://auno.org/ao/equip.php?saveid=97851">eq</a><br>I jeszcze trochę lowbie 200+<br>


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Śr lut 06, 2008 3:38 pm 
NoLife

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 2611
Lokalizacja: Kraków
Wyskrobałem dużego posta, ale stwierdziłem, że mogę się mylić. Jest to bardzo możliwe. Pamiętam jak doki waliły we mnie AS rzędu 50, 100, itp.
Mam spaczony punkt widzenia, bo agent ma ważniejsze rzeczy na głowie niż wielkość jego AS, który zawsze capuje :P. Co prawda przed 150. levelem jest inaczej, ale wtedy mechanika gry była dla mnie czarną magią, nie zwracałem na to uwagi, po prostu grałem.
Najlepiej niech wypowie się Lalek, myślę, że on ma pojęcie o tym.

Nie mam aktywnego konta, żeby potestować.

Ważna uwaga: AS omija AC.

_________________
220 agent @ RK2 eq pic

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Śr lut 06, 2008 4:14 pm 
Wanna-Be Farmer


Dołączył(a): Śr sty 30, 2008 1:00 am
Posty: 29
Cyniq (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):
P.S.
Czy naprawde tak trudno jest Ci przyjąć, że wartość jest losowa? Czy to po prostu wynika z ograniczenia możliwości abstrakcyjnego myślenia? Co z kolei lekko zmienia twoją pozycje w systematyce...


Nie jest mi trudno to przyjąć, zgadzam się że musi być czynnik losowy, tylko skoro on jest to trochę mnie dziwi że zadaję zawsze tyle samo ze AS-a. No ale dobra, skoro mówicie że jest, to pewnie jest, ja tam się nie znam. No i zgadzam się że AS nie przerasta krytyka chyba. Sam ciągle strzelam z AS o jakieś 70 dmg mniej niż gdy mam krytyka.


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Śr lut 06, 2008 4:17 pm 
NoLife

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 2611
Lokalizacja: Kraków
(!empty($user->lang['QUOTE'])) ? $user->lang['QUOTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'QUOTE'))):
No i zgadzam się że AS nie przerasta krytyka chyba. Sam ciągle strzelam z AS o jakieś 70 dmg mniej niż gdy mam krytyka.


Nie rozpędzaj się tak, OK? :) Sawik ma na myśli co innego...
I myślę, że ma jednak rację, choć nie wiem czy do końca.

_________________
220 agent @ RK2 eq pic

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Śr lut 06, 2008 4:26 pm 
Wanna-Be Farmer


Dołączył(a): Śr sty 30, 2008 1:00 am
Posty: 29
Wiem co ma na myśli, kłócicie się o to czym jest ten dmg który mnożymy przez czynnik wynikające ze skilli itp., to raczej nie jest trudno zrozumieć. Więc skoro ty uważasz że AS jest wielokrotnością crita a ja mam crita większego niż AS, to chyba coś się nie zgadza. Chyba że jest pomnożony przez ułamek, ale nie wnikałem tak w te wzorki.


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Śr lut 06, 2008 4:34 pm 
NoLife

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 2611
Lokalizacja: Kraków
Spoko, nie wiem co miałeś na myśli, pisząc posta, ale pisząc
'AS nie przerasta krytyka chyba'
*trochę* się pomyliłeś.
AS nie przerasta krytyka, ale czasami. Agentowi 200 (100?) + się to nie zdarza.

_________________
220 agent @ RK2 eq pic

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Śr lut 06, 2008 8:41 pm 
Farmer z przyczepką


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 907
Pipboy (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):

AS jest wielokrotnością Twojego crita.


Nie.

Gdyby to chodziło o mnożnik crita i AS skill, wszyscy by biegali z Ithakami. Na Agencie zapewne tego nie mogłeś nie widzieć bo AS w 99/100 przypadków zawsze capuje.

200...200...200...200....13000 jakie się regularnie dostaje na Ithace sugeruje trochę inna mechanikę. Z kolei taka Supernova capuje zawsze nawet jak jest OE i masz badziewny AS skill.

Z mojej obserwacji wynika że:

Jeżeli chodzi o postać wykonującą strzał Aimed Shot zależy od dwóch rzeczy: maksymalnego damage broni , i mnożnika.

Końcowy rezultat strzału to wynik prostego przeliczenia maks. damage x mnożnik.

Czynnikiem losowym jest tu mnożnik, ale on z kolei zależy od Twojego Aimed Shot skill. Im więcej masz skilla, tym większe osiągasz mnożniki (gdzieś miałem nawet tabelkę z policzonymi poziomami tej umiejętności przy których osiąga się wyższy mnożnik).

Pytanie tutaj czy są jakieś 'widełki' mnożnika które przesuwają się wraz z wyższym poziomem skilla, czy po prostu wraz ze wzrostem skilla odblokowane są kolejne mnożniki. Na 220 mi się nie zdarzają trafienia typu 1x. maks damage broni, więc stawiałbym na widełki.

Od kiedy zmieniono sposób działania reflect shields w grze widywałem agentów którzy capowali mobki w Pandemonium przez TMS, co by sugerowało że Agent może wykręcić trafienia i pod 60000.

Suma sumarum wygląda to IMO tak:

1. najpierw zgodnie ze standardową mechaniką losowane jest normalne pojedyncze trafienie z broni.

- AS ignoruje AC dlatego liczy się tylko maks damage
- masz szansę wylosować trafienie krytyczne

2. losowany jest mnoznik

3. końcowy rezultat to wynik 1. x 2.

4. 13000 hardcap.

_________________
When Everything Else Fails , Read The Instructions.

220 omni Engineer/Crat/Fixer@RK1... Ciemnośc widzę , ciemność.


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Śr lut 06, 2008 9:31 pm 
NoLife

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 2611
Lokalizacja: Kraków
OK, przyznaję się do błędu.
Macie dowód na to, że agent to ostatnia profesja, która wie, jak liczy się damage ASa :P.

Dodałbym jeszcze jedno do podsumowania Alco:
Po przekroczeniu granicy 10k damage, AS jest nerfiony, tak jak FA.
Nie wiem dokładnie jak i w którym momencie (czy wtedy, gdy AS potencjalnie ma 10k, czy jakoś inaczej), ale mniej więcej:
mnoznik = mnoznik - 0.25
Czyli gdy mnożnik wynosi 7, to po nerfie jego wartość to 6,75.

Po więcej info n/t nerfa odsyłam na forum AO.

_________________
220 agent @ RK2 eq pic

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group