Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Autor

Wiadomość
 Tytuł: Pytania newbie
PostNapisane: Pt maja 02, 2008 7:50 am 
Wanna-Be Farmer

Witam! Jestem nowy w AO i zastanawiam się nad wyborem postaci. Po przeczytaniu poradników agenta na tym forum zainteresowała mnie ta postac, i tu pojawia się moje pytanie: Czy agent jest to dobra postać na początek gry w AO?

Tytuł:
PostNapisane: Pt maja 02, 2008 7:54 am 
NoLife

Agent jest jedną z trudniejszych postaci, pod względem rozwoju i levelowania. Ale jak Ci się ta profesja spodobała, to się nie przejmuj i graj. Większość agentów to pierwsze postacie graczy, więc da się ;).

Obrazek

Tytuł:
PostNapisane: Pt maja 02, 2008 7:56 am 
Wanna-Be Farmer

Dziękuje, postać zainteresowała mnie ponieważ z tego co przeczytałęm jest to damage dealer a takowym grałem w L2 z którego przenosze sie do AO :)

Tytuł:
PostNapisane: Pt maja 02, 2008 8:55 am 
Farmer z przyczepką

witam

oczywiście Pip jest znawcą, ale ja uważam że Agent to "nie jest dobra postać na początek", zagraj Advem, soldem, fixem itd.
(!empty($user->lang['QUOTE'])) ? $user->lang['QUOTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'QUOTE'))):
Po przeczytaniu poradników agenta

to poczytaj inne :D

Tytuł:
PostNapisane: Pt maja 02, 2008 9:43 am 
NoLife

Nie ma się co przejmować trudnością profesji, naprawdę. Ja się agentem świetnie bawiłem, to moja pierwsza i jedyna postać. Jeśli uważasz, że gra agentem da Ci frajdę, to się nie zastanawiaj. Nie rozumiem innego podejścia :P. Przecież gra to nie prowadzenie samolotu żeby najpierw trzeba było zaczynać od symulacji bo boeingiem by się rozbiło :). Gra ma dawać radość i tyle. Jak Ci agent nie podejdzie, to po prostu zrobisz inną postać. Ale przy wyborze każdej profesji jest takie ryzyko.

Obrazek

Tytuł:
PostNapisane: Pt maja 02, 2008 10:01 am 
Farmer z przyczepką

witam

pięknie Pip, ale moim zdaniem to nie jest odpowiedź na pytanie topika,