Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 

Autor

Wiadomość
 Tytuł: Wszystko, co nam pomoże w zakładaniu High QL snajper
PostNapisane: Pn sie 22, 2005 12:16 am 
NoLife

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 2611
Lokalizacja: Kraków
Jako, że nie mam co robic (net nie pozwala mi na normalna gre w AO :() a widząc ze ten dział jest prawie pusty, chciałbym przedstawić poradnik opisujący jak zakładać wysokie giwery. Wiem ze u nas praktycznie agentów nie ma (przynajmniej tych potrzebujących takiego poradnika :)), ale mam nadzieje ze kiedys sie pojawią i skorzystają.

Agent to profesja, ktora chyba najłatwiej ze wszystkich zakłada znacznie wieksze od swojego poziomu giwerki. I jest to bardzo wazna sprawa albowiem agent w teamie jest przede wszystkim DD (damage dealer). Aby dobrze wypełniać to zadanie, trzeba być użytkownikiem ślicznych giwerek. Kiedy policzyłem, ile sobie moge buffami podniesc Rifle skill wyszła mi wręcz astronomiczna liczba, chyba około 650, mało nie padłem szczerze mówiąc :)

Nie jest to raczej poradnik dla totalnych newbies, ale raczej ludzi, ktorzy troszke agentem juz grają, lub osob, dla ktorych agent bedzie kolejną postacią. Chociaż mam nadzieje ze totalnym newbies tez sie przyda.

Poradnik podzielilem na 2 czesci, pierwsza pokazuje jak sie tweakowac tak, aby wyciągnąc jak najwiecej skilli ze tak powiem "self", czyli wartość skilli jaką mozemy mieć samemu, w każdej chwili (przynajmniej teoretycznie, bo zbroje tez mozemy zalozyc tylko na chwile, do tweakowania i na odwrót), czyli inaczej mowiac - granica OE. Druga część pokazuje jak zwiekszac rifle tylko do załozenia broni, czyli przy tweakowaniu.


Część I
Co nam zwiększy Rifle i AS na stałe

1, Maks Sense i Agility, albowiem Rifle Skill polega 60 agility/40 sense, Aimed Shot skill w 100% na sense, wiec zwiekszajac te atrybuty rownoczesnie zwiekszamy kluczowe skille.

2. Maksymalny treatment, aby jak najwczesniej zakładac wysokie impy/symby. Jeśli chodzi o impy, niestety AS i rife pokrywają sie w clusterach, wiec trzeba z czegos zrezygnowac... konkretnie z AS. Bronie wymagają wiecej rifle skilla niż AS a o to nam własnie chodzi - o jak najwyzszą snajpę,

3. Perki (SL/AI) - Wybierajmy te, dodające Rifle/AS

4. Oczywiście max Rifle/AS :)

5. Rifle Expertize - +20

6. Sense/Aglity boosts, FG oraz ES zwiększą nam o kilka pkt rifle skill

7. W zależnosci od naszego poziomu Sniper's Bliss (+50 rifle/15 AS) oraz Unexpected Attack (+120 rifle). Jeśli nie możemy rzucac ktoregos z tych buffow zawsze mozna pamietac o buffach od MP...

8. TIM Scope - "Must have" dla każdego agenta, nie bede wymieniał wszystkich bonusów, ktore nam daje, nas interesuje +19 rifle skill, ktore dodaje. Wypada od TIMa, robocika w BioMare Dungeon

9. Pelisse of the Elysian Nymph (SL) - własciwie kolejny "must have" item, cos co nosi sie przez bardzo duzo czasu. Dropują go Limber i Brutal dryads w Elysium (te same, co dropują FRN). Łatwo zdobyc, tymbardziej ze w Ely wala sie mnostwo trupow tego, ludze szukający FRN po prostu zostawiają to. Na ql 100 dodaje 10 rifle/as, na 150 po 20

9. Shadowfade Armor - pełny set tej zbroji da nam zaledwie 3 rife/as, ale na niektorych poziomach jest to najlepsza zbroja dla fr00ba.

10. Gloomfall Armor - nie wiem po co właściwie ją wymieniać tutaj, ponieważ właściwie dla agentów w ktorych zasięgu może być ta zbroja, ten poradnik jest po prostu niepotrzebny (tak mi sie przynajmniej wydaje :)), albowiem dropowana jest w IS (III piętro!!), do ktorego dostep mamy na 125 lvl a i tak żeby ją zdobyc... maskara. W każdym razie full set dodaje 34 rifle i 28 as.

11. Heavy Ranged Weapons Guide (SL) - raczej gadzet, na ql 300 dodaje tylko 5 rifle, ale kilka pkt czasami moze robic wielką roznice

12. Professional Marksman's Kit - tez dla high lvl agentow, wypas dla fr00ba, ale zdobyc to, to jeszcze wieksza masakra niz przy Gloomfallu, dropuje to The Brood Mother, ostatni boss na HI. Dodaje +5 rifle

13. Bracelet of Amplified Sound - tylko 1 rifle, no ale nie wybrzydzajmy... Regularny drop z GoTa w ToTW

14. Combined Sharpshooter's Armor (AI) - Jeśli jesteś w stanie zdobyć jakąs czesc tej zbroji, z pewnoscią ten poradnik Ci niepotrzebny :P

15. Targeting Scope - Vision Enhancer - alternatywa dla TIM Scope, zwiększa AS o, w zaleznosci od ql, od 30 do około 300 punktów

16. Trosze Rifle skill zwiększają buffy z serii Executioner, maksymalnie 7. Mało. Ale zawsze coś


Cześć II
Czyli jak zwiększymy skille "na chwilę"

1. Oczywiście wrangler, do 131 lub 132 (team) punktów

2. Total Focus - self buff soldiera, zwiększający o 50 pkt skille bojowe, m.in wlasnie rifle. Jeśli nie jestes w stanie rzucic, wez buffy od MP.

3. Drainy - coś pieknego. Istnieją 2 linie, Ransack oraz Plunder, ktore sie stackowują, dodatkowo z nimi stackuje sie wrangler ktorego jednak musimy otrzymac z zewnatrz ;). Po prostu kierujemy sie na jakiegos slabego mobka (lub kumpla z naszego przedzialu lvlowego) i wykonujemy operację. Polecam przedtem wziac mochamki, aby móc wykorzystac jak najwyzsze ql drainow. Z samych tych drainow mozesz uzyskac 348 punktow! Piekna rzecz...

4. Desert Scorpiod Batle Suit - Hardcore'owy twink item, social armor, zakłada sie na back. Na ql 200 doda tylko 10 rifle. Jeżeli masz SL, i tak lepszy Pelisse

5. Pamiętajmy tez o Take the Shot (+130 AS) jeśli nam brakuje AS

6. Teraz to juz kompletny hardcore, buffy z serii "Agent occassional damage and critical buffs" zwiększają nam oprócz crit chance troche rifle skill (od 15 do 50). Trwają króciutko (maks 20s), hardcore

To na razie byłoby na tyle, jak cos jeszcze sobie przypomnę, to dodam.


Słowniczek dla nieobeznanych dobrze z grą:

FRN - Finaly Refined Notum (czy jakos tak, pisze nazwe z pamieci), przedmiot potrzebny do złożenia zbroji Tier 3
IS - Inner Sanctum - takie trudniejsze ToTW, dla postaci 125+
HI - Hollow Island - WYspa w Belial Forest (Wine), na ktorej odbywają sie spawny robali :P



© by Pipboy

Edit 1: Dodałem VE
Edit 2: Kompletnie nie zwrócilem uwagi na niektóre buffy

_________________
220 agent @ RK2 eq pic

Obrazek


Ostatnio edytowano Cz sie 25, 2005 12:18 am przez Pipboy, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Pn sie 22, 2005 1:32 am 
Początkujący farmer


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 108
+300 AS na chwilke mozna uzyskac ubierajac ql250 VE albo i ql275VE
Wymagania to tylko perception ktore mozna buffnac nano adva lub fixa albo skorzystac z SB solitusa. (+1k perception)


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Pn sie 22, 2005 11:52 am 
NoLife

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 2611
Lokalizacja: Kraków
Uh, nie wymieniłem VE. Moze dlatego, że pisząc tego posta myślałem raczej o zwiększaniu rifle skill. Zaraz go dodaję

_________________
220 agent @ RK2 eq pic

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Śr gru 14, 2005 5:20 pm 
Początkujący farmer


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 82
VE ql 250 mozna zalozyc zaraz po wyjsciu z noob island. Super sprawa tak i do twinkowania jak i dalszego grania ( wysoki AS bardzo ulatwia przezycie :P )


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Pn gru 19, 2005 3:46 am 
Wanna-Be Farmer


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 25
Branzoletki od gota mozna nosić 2 szt L i P.


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Pn sty 02, 2006 12:48 pm 
Wanna-Be Farmer


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 3
Chcialbym tu dodac jeszcze jeden ring dodajacy +14 do AS i Rifl'a: Ringlet of Black Panther Whiskers
Zdobyc go mozna robiac tego questa: http://www.anarchyarcanum.com/quest_legchopper.html


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Pn sty 02, 2006 3:59 pm 
Pr0 Farmer

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 1698
Tak tylko jest jeden problem:
auno (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):
To Equip User Profession == Agent and
User Level >= 130



coś mi się zdaje, że na lvl 130 można się już pokusić o zakładnanie broni ql200 bez tego itemu(może się myle, nie wykonywałem żadnych obliczeń :roll: ).

_________________
Token farmer :)


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Wt sty 03, 2006 12:30 pm 
Wanna-Be Farmer


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 3
Zapomniales o kilku sprawach... sila strzalu zalezy od Rifla, sila AS od skila AS i dodatkowo nano energy... tego nigdy za wiele.


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Wt sty 03, 2006 3:50 pm 
NoLife

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 2611
Lokalizacja: Kraków
Yildun (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):
coś mi się zdaje, że na lvl 130 można się już pokusić o zakładnanie broni ql200 bez tego itemu(może się myle, nie wykonywałem żadnych obliczeń ).


Hehe, akcja sie zaczyna dopiero jak bedziesz chcial zalozyc ql 300 alien riflle. Wymaga 2k skilla :) Dopiero tu sie trzeba bawić by wlozyc to gdzieś na 205-208 lvl. Az sie tego boje.

_________________
220 agent @ RK2 eq pic

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Wt sty 03, 2006 4:33 pm 
Farmer z przyczepką


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 893
Nie wiem Pip jak u agenta ale Sold jest w stanie wlozyc pistola kyr ql 300 na lvl 210 pod warunkiem ze ma set AI armor + pare innych gadzetow. Podejrzewam ze u agenta tez bez tego sie nie obejdzie:) Czyli jakies 2 biln na sam armor:)

_________________
Klemi10 Soldier 220/24<br>Klemi11 Keeper 205/8<br><br>


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Wt sty 03, 2006 4:45 pm 
NoLife

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 2611
Lokalizacja: Kraków
Pamietaj, ze agent ma do dyspozycji drainy (348 skilla razem) oraz Total Focus solda, no i pare innych, niezlych zabaweczek

_________________
220 agent @ RK2 eq pic

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Wt sty 03, 2006 5:00 pm 
Farmer z przyczepką


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 893
Wiec snajperka to juz nie taka gimanstyka jak soldierowskie pistole:) sold moze w sumie buffami RE o 140 podniesc, tylko:/

_________________
Klemi10 Soldier 220/24<br>Klemi11 Keeper 205/8<br><br>


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Wt sty 03, 2006 7:55 pm 
Początkujący farmer


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 108
Jakby co to moge 4 czesci combined sharpshooter ql300 pozyc na czas zakladania broni.
wymagania: 1k agility i 1k sense, ale dostajemy +120 do ranged skilli i ranged speciali.


Góra
 Zobacz profil  
 

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group