Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Autor

Wiadomość
 Tytuł: Poradnik ver. 0.9
PostNapisane: Wt mar 07, 2006 12:41 am 
NoLife

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 2611
Lokalizacja: Kraków
[Uwaga: Post ten pisany był na skórce Solaris i na takiej najlepiej się go czyta]

Hę? Jak do chol... kto ty.. jak na Rubi-Kę mnie znalazłeś?! Bah, nieważne, ale co widzę? Masz predyspozycje na dobrego agenta. Tak, ukrycie i zaskfoczenie. To dokładnie to, co można o nas powiedzieć. Z karabinkiem snajperskim w dłoniach i zabójczymi nano-programami w ramionach atakujemy niczym żmije i znikamy w ciemnościach. Heh, nie pozwól mi zapomnieć o podszywaniu się pod inne profesje. Ooh chłopcze, gdyby nie to cudo, miałbym o kilka więcej odwiedzin reclaim terminala na koncie. Kiedy sytuacja się komplikuje i nie ma się gdzie schować, przypominasz sobie o swoim błogosławieństwie, przybierasz wtedy inną profesję i torujesz sobie drogę ku wyjściu. Nie zrozum mnie źle, ale nic nie pobije skradania się po całej planecie i zdejmowania celów na lewo i prawo bez bycia zauważonym. He he... A teraz spadaj na dół bo zniszczysz moją kryjówkę!

W wolnym tłumaczeniu tak profesję agenta przedstawiają autorzy Manuala do AO. Ale czy tak rzeczywiście wygląda życie agenta? Cóż, na pewno bardzo podobnie. Na wyższych poziomach Aimed Shot nie robi takiego spustoszenia jak teoretycznie powinien - nie da się przeciwników wykończyć jednym "head shotem" a agent jest praktycznie uzależniony od nano-programów innych profesji. Agentem grać jest dość ciężko a jeszcze trudniej jest zbierać na niego ekwipunek ponieważ jest wiele opcji i musisz wybierać najlepsze rozwiązania. Jeśli chcesz zacząć rozwijać nowego agenta musisz wiedzieć, ze w PvM sam nie zdziałasz za dużo, tak ta profesja została skonstruowana. Agent nie jest najlepszy w żadnej rzeczy, za to ma cudowną możliwość zastępowania innych, choć nigdy ich nie zastąpi w pełni. Możesz leczyć, całkiem nieźle tankować. Zawsze będziesz jednym z najlepszych damage dealerów. Będziesz rzucać przeróżne buffy ludziom, gdy bardzo ich potrzebują.. To chyba najbardziej uniwersalna profesja (oprócz adva zapewne) i między innymi za to ją kocham. O ile w PvM agent jest średni, to w PvP jest absolutnie najlepszy. Jest kilku agentów, którzy potrafią rozwalić każdego przeciwnika. Ale by być dobrym jak oni, trzeba mieć mnóstwo umiejętności i jeszcze więcej czasu.




RASA
Przy robieniu nowej postaci pierwszym problemem jest wybór rasy. Lepiej dobrze się zastanowić, by potem nie żałować tego wyboru. Poniżej podaję bazowe zmaksowane cechy każdej rasy na poziomie 200 oraz 220. Rasy różnią się między sobą także resztą skilli, dokładny rozkład na poziomie 220 możesz zobaczyć tutaj.

Homo Atrox
Obrazek
Strength 512 / 912
Agility 480 / 780
Stamina 512 / 912
Intelligence 400 / 600
Sense 400 / 600
Psychic 400 / 600

Agent atrox miałby bardzo dużo HP, ale płaciłby za to niskimi kluczowymi agentowskimi skillami: rifle, AS, concealment, evadami, miałby bardzo mało nano, niskie nano-skille powodowalyby opóznienia w rzucaniu nanosów (w sensie: solitus/opifex rzucałby je na niższych poziomach). Zalety troxa to HP oraz jeszcze jedna rzecz. Otóż każdy atrox 208 z dodatkiem AI może wytrenować linię perków, w której ostatni perk odblokowuje specjal Mongo Rage, który na 10 sekund dodaje 1500 all off. Dobrze przygotowana postać z takim specjalem trafia we wszystko. Taki agent najlepiej nadawałby się do gankowania w PvP (czyli trach, trach, ciach, gość leży a Ty spadasz by Cię jego kumple nie utłukli). W PvM atroxowi raczej niewiele pomoże duże HP gdy będzie miał nano na trzy, cztery CH (Complete Healing- leczenie doca). Nie polecam tej rasy początkującemu graczowi.



Homo Nano
Obrazek Obrazek
Strength 464 / 664
Agility 464 / 664
Stamina 448 / 748
Intelligence 512 / 912
Sense 480 / 780
Psychic 512 / 912

Agent nanomage charakteryzowałby się ogromnym nano-pool, dużymi nano-skillami. Taki agent byłby wyspecjalizowany w rzucaniu nano-programów i tylko w tym. W odwrotności do troxa nanomage ma dużo NP, a mało HP, co jest jeszcze gorsze... kluczowe skille agentowskie także niższe. Odradzam.



Homo Opifex
Obrazek Obrazek
Strength 464 / 764
Agility 544 / 944
Stamina 480 / 680
Intelligence 464 / 764
Sense 512 / 912
Psychic 448 / 748

Homo opifex to z natury profesja stworzona na agenta, bonusy do agi/sense. Zarazem większe skille rifle, AS, concealment, bardzo duże evady, wyrównane HP i NP podobnie jak i nano-skille, chociaż duże minusy do sta/str, które nie są jednak tak ważne dla agenta. Prawdopodbnie najlepsza rasa na agenta.



Homo Solitus
Obrazek Obrazek
Strength 472 / 772
Agility 480 / 780
Stamina 480 / 780
Intelligence 480 / 780
Sense 480 / 780
Psychic 480 / 780

Jak widać powyżej, solitus cechuje się wyrównanymi cechami podstawowymi, a co za tym idzie nie ma większych różnic w jego skillach. Agent solitus miałby wyrównane HP i NP, trochę większe niż u opifexa. W porównaniu z opifexem cechowałby się niższymi skillami m.in. rifle, as, conc, evadami tak ważnymi dla agenta. Ogólnie jego skille byłyby nieznacznie większe lub mniejsze od skilli opifexa. Polecam ze względu na ludzki wygląd.


Solitus lub opifex będzie najlepszym wyborem, ale to tylko kwestia umiejętności/wiedzy gracza, bo taki nawet z Nano zrobi uber postać. Poszczególne rasy nie są aż tak niezrównoważone, żeby któraś się kompletnie nie nadawała.



SKILLE


Abilities (atrybuty, cechy)
Abilities to cechy podstawowe, na ktorych opierają się wszystkie inne skille a także armory. Zwiększenie cechy zwiększa także inne umiejętności, które opierają się na tej cesze w zależności od tego w jakim stosunku. Np. skill Aimed Shot bazuje w 100% na sense. Podniesienie sense o 4 punkty spowoduje podniesienie AS o 1 punkt. Dlatego opifex ma znacznie więcej tej umiejętności niż atrox. Początkowo rozwijamy kilka atrybutów, ale na poziomie ok. 150-170 i tak będziesz je miał wszystkie zmaksowane. Oprócz atrybutów w grupie 'abilities' są też 2 skille: body dev i nano pool.

Strength
Siła fizyczna, odpowiada za to, jak mocno uderzasz, nie bazuje na nim żaden ważny dla agenta skill. Jedynym powodem rozwijania go są wymagania przedmiotów. Polecam na początek rozwinąć do poziomu ok. 50, by z buffami i implantami założyć Touch of the Gripper. Potem w miarę upodobania.

Agility
Główna cecha wyznaczająca Twoją szybkość, pożytek jaki masz z broni dystansowych, szybkość z jaką korzystasz z nich, oraz umiejętności szpiegowskie. Inaczej mówiąc na nim opiera się rifle, inity, concealment a także mnóstwo ekstra zbroji agentowskich. Na agility są także najważniejsze implanty. Maksować od początku.

Stamina
Wytrzymałość, odpowiada przede wszystkim za Body Developement, a w związku z tym HP, Można także złożyc ekstra implanty wymagające staminy. Jest też wiele zbroji (np Carbonum), które jej wymagają. Polecam maksować od początku, o ile masz na nią IP.

Intelligence
Jest cechą, dzięki której czynisz postępy w sterowaniu nano-programami, odpowiada za nano pool, nano skille, computer literacy i parę innych "umysłowych" skillów. Na początku można sobie odpuścić rozwijanie go, ale od poziomu ok. 50-60 trzymać na wysokim poziomie.

Sense
Szósty zmysł, bazują na nim umiejętności potrzebne do używania broni dystansowych, umiejętności szpiegowskie, evady a także wiele innych. Podobnie jak agility - maks.

Psychic
Jest Twoją siłą umysłową, podobnie jak intelligence na niej się opierają umiejętności pozwalające na używanie nano-programów. Przede wszystkim odpowiada za nano pool a więc za poziom naszego nano. Trochę jak intelligence, trzymać na średnim poziomie a od ~100 nawet maksować.

Body development
Określa poziom HP a więc jest to bardzo ważny skill. Co by nie było powiedziane o agencie, że ma z natury małe HP, polecam maksować od samego początku.

Nano pool
Określa jak dużo masz nano. Początkowo, gdy nie będziesz bawić się nano-programami prawie nie tykać tego, byle starczało na rooty/snare oraz buffowanie. Sam będziesz wiedzieć kiedy zwiększyć gdy Ci zacznie brakować nano.



Body

Swimming
Określa prędkość pływania. Doszedłem do poziomu 199 bez jednego punktu wydanego na to, na RK w ogóle niepotrzebna rzecz. Ale w SL często są momenty gdy się przydaje. Jeśli uważasz ze potrzebujesz tego - zwiększ.


Ranged Weapons

Rifle & Sniper Rifle
Długie karabiny dystansowe oraz karabiny snajperskie. Podstawowe bronie agenta. Zwiększa nasz Attack Rating, a więc skuteczność strzałów. Dzięki niemu jesteśmy w stanie założyć bardziej zaawansowane bronie. Tak więc maksujemy zawsze.

Aimed Shot
Strzał przycelowany, ulubiony atak specjalny snajperów. Przeciwnik nie może być przygotowany na ten atak, ma być kompletnie bezbronny. Dlatego by go użyć trzeba być w ukryciu (ale już w PvP chować się nie trzeba). Cholernie skuteczny (nie da się go uniknąć). Zwiększenie tej umiejętności powoduje krótszy recharge (czas jaki musimy odczekać by użyć tego specjala ponownie) oraz siłę strzału, dlatego zawsze mamy go zmaksowanego.


Speed

Ranged Initiative
Umiejętność określająca jak zwinnie korzystasz z broni dystansowych. Inaczej mówiąc - odpowiada za prędkość oddawania strzałów. Maksować.

NanoC Initiative
Odpowiada za szybkość z jaką odpalamy nano-programy. Na niskich poziomach najlepiej rozwinąć troszeczkę, by nie buffować się wieki. Zacznij pakować w to IP, gdy będziesz mógł używać nanosów z lini Assume profession.

Dodge Ranged Attacks
Umiejętność ta pozwala unikać strzały. Im więcej masz tego skilla, tym trudniej jest Cię trafić, dodatkowo rzadziej dostajesz strzały krytyczne i łatwiej unikasz ataków specjalnych. Trzymać na wysokim poziomie by po jakimś czasie maksować.

Evade Close Combat & Martial Arts
Podobnie jak wyżej, tylko że odpowiada za unikanie ciosów zadawanych podczas walki w zwarciu. Z rozwijaniem tak samo jak z dodge ranged.

Duck Explosion & Throwing Objects
Pomaga unikać granaty, noże, ale także strzały z shotguna i innych broni strzelbopodobnych. W PvM jest to bardzo rzadki typ obrażeń, dlatego nie warto zbytnio pakować w to IP. Inaczej wygląda sprawa jeśli chcesz bawić się w PvP.

Nano Resistance
Trenując ten skill coraz bardziej uodparniasz swoje NCU na przyjmowanie wrogich nano-programów. Taktyka jest taka: albo nie rozwijać tego wcale, albo maks. Zmaksuj gdy tylko będziesz miał więcej IP.

Run Speed
Szybkość biegania. Bardzo, bardzo ważny skill. Przydaje sie zarówno podczas walki jak i normalnego poruszania się po świecie AO. Trzymać na wysokim poziomie, o ile nie maksować.


Trade & Repair
Możesz sobie rozwijać jakieś trade-skille by składać to, co Ci się podoba, ja opiszę tutaj tylko kluczowe.

Computer Literacy
Sprawność w obsłudze sprzętów elektronicznych, komunikowaniu ze sztuczną inteligencją. Potrzebne do zakładania pojemniejszych pamięci NCU jak i pasów na nie. Dodatkowo wyższy skill zwiększa kwoty jakie dostajemy za handel z automatami. Rozwijać na tyle, by mieć dużo NCU. Należy pamiętać o selfbuffach tradera zwiększających CL o 50, 160 lub 260.

Psychology
Umiejętność perswazji i komunikacji z innymi. Oprócz trade-skillowania jest wymagana do używania Repressora (więcej info tym urządzeniu niżej) oraz do budowy Control Towers


Nano & Aiding
Agent to profesja wybitnie wyspecjalizowana w używaniu nano-programów, wcześniej czy później będziesz musiał mieć prawie zmaksowane wszystkie nano-skille. To, od których zaczniesz zależy już od Ciebie, dlatego nie ma sensu opisywania ich tutaj.

First Aid
Bardzo ważny skill, dzięki niemu możemy używać apteczek odnawiających HP i NP, co na niskich poziomach jest naszym jedynym leczeniem podczas walki. Utrzymywać na wysokim poziomie.

Treatment
Umiejętność leczenia i asymilacji z wszczepami. Dzięki temu skillowi używamy lepszych Treatment labów odnawiających HP i NP. Ten skill jest też wymagany do zakładania implantów. Z tego powodu zawsze maks.


Spying skills

Concealment
Umiejętność chowania się i poruszania się niezauważonym w miejscach, w których się nie powinno być. Jedna z najważniejszych umiejętności agenta. Tylko chowając się można strzelić w moba Aimed Shotem. Nasz poziom concealment musi być wyższy od poziomu perception moba, oczywiście nie wiemy jak wysoką percepcję ma mob, ale mniej więcej zależy to od jego poziomu. Jeśli masz dużo tego skilla, możesz się ukrywać przed graczami. Maksować zawsze.

Breaking and Entry
Zręczność w otwieraniu zamkniętych zamków i przedmiotów a także włamywania się do układów elektronicznych. Podstawowym miejscem zastosowaniem tego skilla są misje. Dzięki lockpickowi i dość wysokim poziomie B&E możemy otwierać skrzynki zyskując ich zawartość. By otworzyć skrzynkę wymagane jest średnio 2xql misji jakiej robimy. Służy także do otwierania przedmiotów i ich hackowania w celu trade-skillowym. Rozwijać zgodnie z upodobaniem.

Perception & Spotting
Umiejętność wykrywania ukrytych przedmiotów i ludzi. Pozwala nam wykrywać miny oraz bomby w skrzynkach na misjach. Jeśli mamy dość dużo tego skilla, będziemy mogli także widzieć chowających się graczy. Jeśli nie masz zamiaru bawić się w PvP - nie ma większego sensu rozwijać.

Navigation

Vechicle Air
Umiejętność prowadzenia pojazdów latających. Wymagane do obsługi m.in Yalmahy. Podnieść tak, by móc obsługiwać najsłabszą Yalmę. Według mnie szkoda skilla na bardziej zaawansowane bryczki.

Map Navigation
Umiejętność ta określa, jak zaawansowane mapy możesz przeglądać oraz ile możesz z nich uzyskać. Wymagany do instalowania map oraz upgrade'ów do nich. Myślę, ze wystarczy rozwinąć na tyle, by z implantami i innymi dodatkami wyciągnąć 450 pkt by zainstalować wszystkie upgrade'y. Na te kilka map wymagających 500+ skilla raczej szkoda IP. Tymbardziej, że nie możemy potem zresetować tej umiejętności.


Ostatnio edytowano So kwi 15, 2006 2:34 pm przez Pipboy, łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Wt mar 07, 2006 12:45 am 
NoLife

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 2611
Lokalizacja: Kraków
BRONIE

Froob
Froobowi polecam dwie bronie: Cat i X-3, wybór zależy od preferencji gracza, ponieważ są one zrównoważone. Polecam przetestować obie i zadecydować.

Obrazek Yatamutchy X-3 Counter-Sniper Rifle (1-200)
Ładny damage, duży crit, w miarę szybka, choć bardzo długi AS recharge. Dla frooba na każdy lvl. Wypada z bossów na misjach.

Obrazek Caterwaul (1-200)
Ta broń ma jedną podstawową zaletę: krótki recharge ASa, choć damege zadawany tym specjalem wydaje się być mniejszy niż z X-3. Bron ta ma słaby crit i jest troche wolniejsza. Jeśli się chcesz bawić w PvP a nie masz dodatków - nie ma innej alternatywy. Broń tą można rollnąć jako nagrodę za misję i blitznąć.

Obrazek Longshot (200)
Niby ograniczenie lvlowe (150) ale testowałem na RK i nie widzę żadnych zalet tej broni, może trochę wyższy minimal damage niż X-3. Broń dropują bossy takie jak Eel (ten od Sentinel Armor).

Obrazek Transfusion Rifle (21-40)
Genialna na bardzo niski lvl, łatwo założyć, ma piękny damage. Dodatkowo przy każdym trafieniu wroga jest szansa na jego zamrożenie (zestunowanie). Wspominam ją z czasów Subwaya. Jest wolna, ale polecam założenie jej zaraz po broni z Noob island. Tak gdzieś od 10, 15 poziomu. Wypada ona w Subway z różnych mobów, ale łatwo ją kupić za bardzo niską cenę.

Obrazek Barret R-06 A-M Sniper (40-50)
Całkiem niezła broń na low lvl, cechuje ją wysoki minimal damage, duża szybkośc oraz krótki recharge. Wypada z Dyna Bossów, jest rzadka i kosztuje dość dużo. Raczej nie opłaca się jej szukać na postać lvlującą. Myślę, ze dobry pomysł na twinka-frooba.


Shadowlands/Alien Invasion

Obrazek Perennium Sniper (50-200)
Opis tej broni może być tylko pianiem z radości, wychwalającym jej zalety. Wysoki damage zarówno min jak i maks, mega szybkość, jeden z najkrotszych recharge AS w grze; ideał. Używa się jej praktytcznie od poziomu 30,40 do 205~ Ale jest duży minus - wygląda tragicznie (dildo), po prostu porażka pod tym względem.
Aby złożyć Perennium potrzebujesz Nano-charged Rifle (nagroda za misję), potem trzeba go zhackować. Następnie połączyć Perennium Sheets (drop: Hecklery) z Spirit Tech Apparatus: Long Barrel, najdroższą częścią, dropowaną w SL przez np. Mortiigi. Otrzymany produkt łączymy ze shackowaną bronią, potem dodajemy Perennium Bolts (też Hecklery) i otrzymujemy Perennium Sniper. Oczywiście trzeba do tego engineera. Dokładniejsze info tutaj.

Obrazek Joy of the Hunt (240-259) oraz Joy of the Race (260)
Ta broń ma trzy zalety: duży, bardzo duży minimal damage, chemiczny typ obrażeń, (hecki mają dziurę w swoim AC na chemical, dzięki temu bronie z takim typem zadają im więcej obrażeń) a także bardzo duży crit. Jest ona jednak wolna, długi recharge, dlatego do poziomu ~205 nie zastąpi Perennium, ja osobiście używam ich na zmianę. O jej założeniu można myśleć na ok. 160-180 lvl, kiedy jesteśmy w stanie zakładać ql 240 bez drainów/wranglera, a więc w każdej chwili.
Drop: boss Tiunissik w Inferno, rzadki drop, szczególnie rzadki jest ql 240, zarazem cholernie drogi.

Obrazek Kyr'Ozch Rifle - Type 3 (1-300)
Końcowe rozwiązanie. Zaleta: ogromny damage. Dodatkowo posiada Fling Shot, który jest niezłym dodatkiem do AS. Używanie tej giwery staje się jakoś sensowne od ql 250, kiedy jej minimal damage staje się wiekszym niż na JotH. A prawdziwe oblicze pokazuje dopiero wtedy, gdy zakładamy ql 300 i capujemy AS recharge (11s), a więc na ok. 208 lvl. Przed tym poziomem odradzam, tak - alienowskie bronie są uber ale na bardzo wysokim poziomie. Dodatkowo od 210 lvl można ją upgrade'nąć itemem z APF, wtedy mamy wersję Silenced, która działa odwrotnie do Mongo (czyli de-tauntuje moby). Robi się ją jak każdą inną alienowską broń. Info tutaj.

Obrazek MTI SL70 RX Razorback Gargantua (200)
Ta broń ma właściwie jedno zastosowanie: PvP. Zalety: niskie wymagania, fling shot, przeogromny crit oraz projectile damage. Czemu projectile damage jest jej zaletą? Jak może wiadomo, kokony adva, enfa itp schodzą, gdy wchłoną określoną ilość pewnego typu obrażeń. A większość perkowych specjali działa właśnie przez projectile, więc gdy dodamy damage projectile z naszej snajpery, kokon schodzi w kilka sekund, i to jest właśnie ogromna zaleta. Dodatkowo broń ta dodaje 25 rifle i 30 dodge ranged, co jest mega bonusem w PvP. Dużym utrudnieniem jest wysoki recharge, co trochę ujmuje jej zaletom, ale w pewnych sytuacjach ta broń rządzi. Wydaje mi się też, ze ta broń może zarządzić na RK ze względu na wysoki max dmg.
Tworzy się ją poprzez upgrade'nięcie ql 200 MTI SL70 Garganthua(nagroda za misję) przedmiotem z generałów alienowskich - Viral Weapon Upgrade.

Obrazek Revolution Rifle (300)
Jedna zaleta: potężny max damage, po prostu brak słów by go opisać. Robi się ją z ql 300 Sancrosanct Rifle, dropowanej w SL, bardzo, bardzo rzadki drop. Więcej info tutaj.

Obrazek Lord od Angst (300) oraz High Lord of Angst (300)
Dropuje ją The Beast (końcowy, ogromny boss w Pandemonium), ma bardzo ładny damage, crit, mega modifiery. Bardzo rzadka, po upgrejdnięciu itemem z APF powstaje wersja High.


Ostatnio edytowano Wt mar 07, 2006 12:57 am przez Pipboy, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Wt mar 07, 2006 12:48 am 
NoLife

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 2611
Lokalizacja: Kraków
ZBROJE
O ile wybór broni jest dość jasny, to wśród amorów panuje zamęt, duży wybór - można się pogubić. Przedstawiam zarówno całe sety jak i pojedyncze części. Zawsze jest najlepiej łączyć różne części amorów by osiągnąć jak najlepsze efekty.


Sety

Obrazek Carbonum Armor (agi/sta)(1-200)
Dobry set na niskie poziomy, gdy szybko lvlujemy. Dodaje ładne modifiery jak np. NCU, spokojnie można w tym chodzić od poziomu 10 do 40, 50. Engineer zrobi Ci taką za małą opłatą (100k-1M). Dla ciekawskich opis produkcji tutaj.

Obrazek Shadowfade Armor (agi/sen)(1)
Secik z ToTW, niezłe modifiery, łatwe do założenia, choć troszkę mało AC. Myślę, że warto nosić od 40-80,90. Poszczególne jej części dropują Reverends i Windcallerzy, dokładniejsza lista dropu tutaj.

Obrazek Gloomfall Armor (agi/sen)(1)
Silniejszy brat Shadowfade'a, wygląda identycznie, ale ma lepsze modifiery, naprawdę mocne. Wypada na 3cim piętrze w Inner Sanctum, do którego można się dostać od 125 lvl.

Obrazek Apocalypse Leather Armor (agi/sen)(1-200)
Bardzo dobra zbroja dla agenta, modifiery, niezłe AC. Polecam praktycznie na każdy lvl. Jeśli jesteś froobem, to zbieraj jej części, gdy Shadowfade stanie się za słabe. Tworzy się ją poprzez zhackowanie Leather Armor (np. Enhanced Leather, ale może być też Battered Leather i parę innych rodzajów), następnie polanie jej clanalizerem. Enhanced Leather można kupić w sklepie, blitznąć, znaleźć w skrzyny, w bossie. Clanalizery można znaleźć w skrzynkach na RK misjach.

Obrazek Tier 1 / Tier 2 / Tier 3 (SL)(agi/sen)(100-300)
Pierwsza i druga część są przeciętne, jedyną mocną zaletą jest duże, wyrównane AC, co nie jest dla agenta najważniejsze, paskudny fiolet (T1) też nie ratuje tego seta. Proponuję sobie odpuścić (można się zastanowić najwyżej nad chest/legs), dopiero niektóre części T3 są uber, ale to 190+ Opis produkcji tej zbroji jest bardzo skomplikowany, można o tym poczytać tutaj.

Obrazek Predator Amor (SL)(agi/sen)(100)
Zbroja stworzona, wydaje się, dla agenta. Oparta na agility/sense, dodaje między innymi HP, evady, Kominiarka dodaje dodatkowo 1% critical chance. Można założyć na 50 lvl i nosić do 100-120. Wygląda średnio, ale no cóż. Wszystkie części tego seta dropują Predatory w Elysium (SL). Dość rzadki drop, cena wysoka.

Obrazek Armor of Azure Reveries (sta/str)(200)
W czasach pre-SL wespół z Sentinel Armor była to najlepsza zbroja w grze. Cóż, teraz też jej nic nie brakuje (dla frooba wciąż uber). Posiada bardzo mocne AC, daje HP, NP, NCU, abilities, i inne bajery. Dodatkowo breastplate zmniejsza koszt rzucania nano o 10%, co dla agenta-doca jest ogromnym bonusem. Zbroję tą można nosić od 175 lvl, agentowi (szczególnie opifexowi) może być ciężko zakładać ją, ale warto - niektóre części jak wspomniany Breastplate są bardzo mocne.
Cały set dropują Mercenaries, w swoim obozie. Bardzo mocne bossy, rajdy odbywają się rzadko, więc trzeba korzystać z każdej okazji by porajdować. Więcej info o Mercach tutaj.

Obrazek Superior Sentinel Armor (sta/str)(200)
Podobnie jak z Azure: dużo AC, HP, NCU i inne przydatne rzeczy. Zbroję tą można założyć od 190 lvl. Aby otrzymać jakąś część tego armora, należy zdobyć DNA Locked Omni Armed Forces Armor (które dropuje potężny Eel lub pomniejsze bossy w Avalon), głowę Eela lub książkę a następnie wymienić to u Supply Master Smugga w Walling Wastes. Sam dokładnie nie wiem która rzecz odpowiada za jaką część armora, więcej info tutaj. Hełm rządzi (szkoda, że tylko pod względem wyglądu).

Obrazek Combined Sharpshooter’s Armor (agi/sen)(1-300)(AI)
Przepotężny set z AI. Dodaje m.in evady, ranged skille, all off, concealment. Po prostu armor stworzony dla agenta. Jedyna wada: drogi jak cholera. Nie ma wielkiego sensu składać tego dla postaci lvlującej (za duże koszty). Myślę, że na 190-205 lvl można o tym zaczynać myśleć. Produkcja tej zbroi jest bardzo skomplikowana i opiera się na składnikach z AI rajdów. Opis tutaj.


Back

Obrazek Exarch Robe
Co tu dużo mówić, zero wymagań, niezłe AC, trochę HP. Praktycznie nosić można od 20 do 100 lvl. Łatwo zdobyć w ToTW na Exarchach.

Obrazek Pelisse of the Elysian Nymph (SL)(agi/sen)(100-160)
Słynny płaszczyk z Elysium. Niezłe AC, uber modifiery (AS, HP, concealment, rifle). Można nosić od poziomu ~60 do kiedy chcesz. Ponieważ daje 20 rifle, można nosić nawet i na 210. Przedmiot lvlujący ograniczony Twoim skillem agility/sense. Dropują go Brutish/Shunpike Dryads w Elysium. Łatwo zdobyć, ponieważ te Driady dropują FRN (przedmiot do T3). Dużo ludzi to kampi, a płaszczyk zostawiają w loocie. Wystarczy pobiegać i poszukać.

Obrazek Avangeline Terrigena Web Cloak (agi/sen)(1-200)
Całkiem niezła rzecz, dość dobre AC dodatkowo dodaje ranged init. Dropują to bossy na misjach. QL 200 bardzo rzadki.

Obrazek Professional Marksman's Kit(agi/sen)
Ładne AC, ekstra modifiery. Od 150 lvl. Problemem jest to zdobyć. Dropuje to The Brood Mother, końcowy boss na HI. Masakra :)

Obrazek Shroud of Darkest Night (agi/sen)(250)(SL)
Praktycznie najlepsze ubranie na plecy agenta. Duże AC, mega modifiery. Opifex założy "na chama" już na 150-160 lvl, solitus raczej musi poczekać na 190. Uber modifiery, uber wygląd, niedawno założyłem go i jeszcze się tym ekscytuję :P Drop: Chimera Trainer w Inferno (SL)

Obrazek Modified NotuComm Mesh Trenchcoat
Jedyne zastosowanie: PvP. Ze względu na duże bonusy evadów. Nie ma się co rozpisywać. Produkcja jest skomplikowana, powiem tylko, że najpierw robi się NotuComm Mesh Trenchcoat m.in. z 36 Cold Stone’ów. Następnie upgrejdujemy go rzadkim przedmiotem z SL.

Obrazek Veil of the Revoked (int/CL)(100)
MEGA modifiery: nano skille, evady, HP, NP, skill lock, choć mało AC. Zakładamy to pod FP enforcer lub trader. Da się założyć nawet na 60-70 poziomie i można nosić dłuuuugo (ja na 192 w tym chodziłem :P). Tworzy się go z dwóch itemów z Crypt of Home: Cloak of Revoked oraz Spirit Tech

Obrazek Reanimator's Cloak (int/psy)(100-150)
Dobra rzecz dla tych, którzy już bawią się z False/Mimic Proffesions. Dodaje 9-10 nano skilli a to świetny boost. Poza tym wygląda badziewnie, więc polecam nie chodzić w tym przy ludziach :) Podobnie jak wyżej wymieniony VotR, składa go się z dwóch rzeczy z CoH: Necromancer's Cloak+zmodyfikowane Bio-communitorem (wymaga to chemistry, a więc radze złapać trade-skillera) Pit Deamon's Heart.


Obrazek Guardian Tank Armor (str/sta)(1)
Słynny GTA z ToTW. Tylko 100 więcej AC niż Exarch ale mniej HP. Rzadko dropuje go Guardian of the Three. Jako, że to rzadki drop a statsy to nic wielkiego - szkoda zachodu.

Obrazek Black Clan Heavy Tank Armor(sta)(200)
Ładnie wyglądający tank armor dla enfa (zakładamy pod FP). Raczej średni, ale dodaje 50 NR i RS, niewyrównane AC. Dyna loot.

Obrazek Albrecht Heavy Tank Armor (sta/str)(1-200)
Niewyrównane AC, -50RS, ale 50 nano init oraz 400 (!) Nano Points. Boss/Dyna loot.

Obrazek Light Heavy Notum Tank Armor (sta/str)
Obrazek Medium Notum Tank Armor (sta/str)
Obrazek Heavy Notum Tank Armor (sta/str)
B. duże AC, HP i parę innych modifierów. Spokojnie można ponosić przez jakiś czas (175-200). Niemałą zaletą jest piękny wygląd. Drop: tak jak Azure set - Merce. Jest ich 5 i jeden z nich (chyba Peter Lee) zawsze losowo dropuje jednego Tanka.


Inne części

Obrazek Carlos' Danger Sleeve (SL)(agi/sen)(175)
Para tych rękawów dodaje 240 HP, 24 rifle i AS a także inne modifiery posiadając przy tym duże AC. Trzeba to mieć. Można je nosić od 150 lvl. Dropuje je Carlos w świątyni Unredeemed w Penumbrze (SL), łatwo zdobyć parkę przy robieniu klucza do Penumbry i Pen. Sanctuarium

Obrazek Breastplate of Spiritual Rites
Mocne AC, HP, NP, -2% nano cost i 6 pkt BM - świetna rzecz gdy bawisz się mimic doc a nie możesz zdobyć Azure. Dropuje ją The One w SFH.

Obrazek Kevlar Wood Balaclava Helmet (1-200)
Popularna kominiara. Przeciętne AC, ale mocne modifiery. Dodaje między innymi 1 lub 2% crit chance w zależności od poziomu. Bardzo klimatyczna rzecz, widać wzorowanie się autorów na filmach sensacyjnych ze snajperami-bandytami w roli głównej. Można nosić na każdym poziomie. Dostać ją można tylko w fixer shopie w Borealis. Do niego możemy się dostać sami (FP: fixer) lub poprosić fixera o załatwienie nam tego. Kupujemy ją w pojemniku, otwieramy prawym przyciskiem myszy. Jest to przedmiot "żyjący", a więc lvluje on razem z nami. Po każdym nowym dingu możemy ją upgrejdnąć, ale uwaga - kosztuje to credits (ale warto!). Gdy mamy już lvl 100 (i nasza kominiara także), możemy ją zmodyfikować do Sharpshooter's Helmet, który nie robi nam wielkiej różnicy, ale wygląda znacznie ładniej. Do tego potrzeba nam Sharpshooter's Chip dropowany przez moby w misjach, bardzo rzadki, bardziej niż GA IV. Dlatego drogi - ok. 40M. Zmodyfikować musimy go sami a do tego potrzeba troszkę chemistry, polecam do tego implanty oraz buffy.

ObrazekFuzzy Nano Input Hood (1-220) (AI)
Obrazek Phasing Nano Input Hood(1-220) (AI)
Obrazek Wrinkled Nano Input Hood (1-220) (AI)
Seria kapturów z AI, które przede wszystkim znacznie zwiększają nasze nanoskille i przede wszystkim używa się ich w tym celu. Podobnie jak Balaclava, są to kapturki lvlujące. Produkuje się je z Inactive Nano Input Hood + Fuzzy/Phasing/Wrinkled Swatch of Alien Fabric. Oba przedmioty wypadają na AI rajdach, niezły droprate dlatego radzę się rozglądać. Nie wymaga żadnych trade-skilli więc bez problemu złożysz.

Obrazek Original Search Glasses
Ciekawe okulary, modifiery bardzo cienkie (treatment może się przydać), ale jedyne w grze okulary tylko dla agenta (a szkoda…). Dropują je różne bossy.

Obrazek Gaily Painted Hood
Kapturek zmniejszający koszt rzucania nano o 15%. Mega. Niestety rzadkie jak cholera, wypada z Tarasque w Camelot.

Obrazek Barrow Strength oraz Might of the Revenant (str/BD)
Item na shouldery - 'must have'. Dodaje min. damage. Dodatkowo po użyciu (kliknięciu p. przyciskiem myszy) uruchamiamy nano program, który trwa 30s, dodaje min. Damage a także chroni nas w 100% przed root/snare/mezz. Pierwszego dropuje Re-animator w ToTW a jego lepsza wersja: MotR wypada na 3cim pietrze w Inner Sanctum. Koniecznie trzeba mieć przynajmniej Barrow Strenght

Obrazek Clan Shoulderpads
Mały boost AC, trochę HP, NP i first aid. 3cie wersja (veracious) ładnie wygląda. Dostaje się je wszystkie za wykonanie questów. Warto, info tutaj.

Obrazek Bracelet of Arul Saba (SL)
Jest wiele rodzajów tych branzolet. Róznią się wymaganiami lvlowymi oraz oczywiście modifierami. Nie ma sensu tutaj wymieniać ich wszystkich. Przede wszystkim dodają wszystkie typy damage, w zależności od rodzaju, oraz HP. Do PvM najlepsze są te, dodające dużo damage określonego typu i troszkę HP. Do PvP (high lvl) nosi się raczej dodające bardzo dużo HP. Polecam zapoznać się z wszystkimi rodzajami na auno i zadecydować co nam się bardziej przyda. Produkcja bardzo skomplikowana, po info zapraszam tutaj

Obrazek Sandy Piece of Goo
Dodaje po 12 evadów, para doda więc 24. Godne zainteresowania. Dropują je Eremity na północ od ToTW (lvl chyba mają ok. 80). W ciągu godziny, dwóch powinieneś spokojnie zdobyć jedną parę :)

Obrazek Bracelet of Amplified Sound
1 rifle, 5 AS, 10 perception. Małe modifiery ale na low lvl jak najbardziej się przyda. Dropuje je GoT w ToTW, ten od GTA.

ObrazekSacrificial Ensigns of Cerubin
Ciekawa branzoletka, którą przebijasz swoje ciało poświęcając umiejętności defensywne na ofensywne... Po ludzku mówiąc: dodaje +40 all of zabierając 40 all def. Dropuje ją Cerubin w CoH.


Ostatnio edytowano Pt cze 16, 2006 11:21 pm przez Pipboy, łącznie edytowano 6 razy

Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Wt mar 07, 2006 12:49 am 
NoLife

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 2611
Lokalizacja: Kraków
GADŻETY I NARZĘDZIA

Obrazek Targeting Scope - Vision Enhancer (100-275)
Celownik na HUD3 zwiększający naszą celność i zasięg broni wydłużając przy tym czas oddawania strzałów. Inaczej mówiąc - dodaje dużo crit chance, ogromną ilość punktów Aimed Shot ale obniża nasze inity o tak samo dużą ilość :/ Must have, nie ma nic lepszego na HUD3. Niskie ql można kupić w sklepie, potem można je blitznąć albo znaleźć w skrzynce.

Obrazek Extreme Low Light Targeting Scope (15-200)
Naprawdę ekstremalny celownik, wystarczy popatrzeć na modifiery. Tak w ogóle to przedmiot ten nie wypada w grze, zdobyć można go od innych graczy (wielkie pieniądze). Ma beznadziejne wymagania (EE i WS), ale niektórzy wolą to od VE.

Obrazek Enkindled Spirit Focus (SL) (250)
Narzędzie na HUD, zwiększające rifle i all off oraz concealment o 12. Na TL7 must have. Dropuje go Enkindled Spirit w Inferno.

ObrazekThe Repressor (1-275)
Specjalistyczny sprzęt tylko dla agentów. Pozwala on tracić aggro. Aby go użyć, trzeba mieć zależną od ql ilość psychology. Zakładasz go na Utils3 i wrzucasz go na pasek skrótów. Gdy walczysz w teamie i złapiesz aggro, użycie Repressora na zaznaczonym mobie spowoduje zredukowanie go o pewną ilość. Po kilku użyciach a może i za pierwszym razem mob przestanie cię tłuc. Jeśli nie masz dodatków - UBER. Ale AI dodało lepszy przedmiot, jakim jest Communications Relay wymieniony niżej. Niskie Repressory kupimy w sklepie, potem można znaleźć w skrzynce lub blitznąć.

Obrazek Communications Relay (AI)(1-300)
Wchodzi na Utils3 i zwiększa nano-skille, maksymalnie o 30 punktów. Bardzo przydatna sprawa. Wypada z Generałów i bossów na statku obcych.

Obrazek Range Meter (1)
Vision Enhancer w wersji dla ubogich. Jedyne co dodaje, to 1% crit chance i 10 ranged init obniżając sense. Można go zdobyć na Noob Island.

Obrazek Biomaterial Defensive Shield (AI)(1-300)
Specyficzna tarcza zakładana na Utils2. Pięknie zwiększa nasz skill dodge ranged maksymalnie do 30 punktów. Wypada z pilotów i generałów obcych.

Obrazek Hardcore CPU Upgrade (40-200)
Urządzonko, które wkładamy do Deck5. Zmniejsza koszt rzucania nano-programów o kilkanaście procent (maksymalnie 15). Bardzo przydatne, gdy zaczynamy się bawić w mimic. Czasami trochę żal zakładać, bo musimy zrezygnować z memorki NCU, ale warto.

Obrazek Nano Formula Recompiler (20-200)
Inne urządzenie wkładane w deck zamiast memorki, ale tym razem w Deck6. Powiększa skill nano init o wielką liczbę (do 400). Koniecznie trzeba mieć, tymbardziej jeśli się bawisz mimicami. Można kupić w sklepie, znaleźć w skrzynkach lub blitznąć.

Obrazek Viral Compiler (AI) (1-300)
Zmodyfikowana przez obcych wersja Nano Recompilera. Zwiększa nano init do 660 punktów dodając także do 65 pkt nano resist. Wypada z generałów i pilotów.

Obrazek Purifying Rod
Bardzo przydatne kapsułki, ściągają DoTy, Snare'y, Deinity, Rooty. Dropowane są w w wielu miejscach w ToTW. Można je kupić za ok. 100k za sztukę.

ObrazekHologram Projectors
Nazwa wszystko wyjaśnia. Urządzenie to wytwarza obraz jakiegoś przedmiotu. Na przykład drzewko, skała, wielkie pudło. Hologramy się składa, sposób ich wytwarzania tutaj.

Obrazek HUD Upgrade: Enhanced Target Acquisition (100)
Alternatywa dla VE. Bardzo przyjemne dla agenta modifiery, wystarczy spojrzeć. Ale jednak na wyższych poziomach górą jest Vision Enhancer. ETA dropuje TIM, wielki slayerdroid w dungeonie Foreman's Office.

Obrazek Implant Disassembly Clinic (1-200)
Urządzenie to ma dwie właściwości. Pierwsza: czyści zapełnione implanty, do tego trzeba mieć pewną liczbę B&E (breaking & entry) oraz NP (nano programming). Druga funkcja jest dostępna tylko dla fixerów (i dla agentów hie hie). Założone (pod FP) na Utils2 dodaje 20 treatment, posiadając zarazem niskie wymagania w porównaniu do Treatment Library dostępnej tylko dla śmiertelników. Nie mówiąc o tym, że zwyczajna klinika daje o 2 punkty mniej treatment. Proces produkcji tutaj

Obrazek Cloaking Device (30-200)
Ciekawe urządzenie na plecy (niedosłownie na plecy, bo zakłada się to na Utils1) sprawiające, że osoba używająca to staje się półprzezroczysta. Oprócz tego dodaje bardzo dużo concealment (do 400) i perception (do 60). Jest mały, a raczej duży minus - mając to założone nie możemy ani atakować ani rzucać nano-programów. Mimo to bardzo przydatne w wielu sytuacjach.

Obrazek Notum Focus
Przedmiot ten, oprócz tego, że dodaje troszkę ciekawych modifierów, posiada specjalną akcję, która odnawia nasze nano o 800 punktów. Polecam trzymać w inventory na kryzysowe momenty (ponieważ blokuje umiejętność nano pool na 30 minut)... Dropuje go Clawfinger Forefather w Smuggler's Den.

Obrazek Bracer of Growing Flesh (50-200)
Zakładając to stajesz się większy o 1-10% :) w zależności od ql. Można założyć dwie, jedną na jeden, drugą na drugi nadgarstek. Sexy :)

Obrazek Bracer of Shrinking Flesh
To samo co wyżej, ale Cię zmniejsza o 1-10%. Mając rzucone Ruse of Taren 3 jesteś naprawde tyci tyci.

Obrazek Lava capsules (250)
Specyficzne granaty, które nie mają evade check! To znaczy, że zawsze wchodzą, wprawdzie damage jest mały, to jednak w walce z fixerem może pomóc dużo.



Okulary
Według mnie bardzo ważną rzeczą dla agenta jest wygląd, okularki mogą pomóc nam sie lansować :P Pokażę tu kilka ciekawszych.

Obrazek Katara Sunglasses
Wyglądają jak Original Search Glasses, ale nie dodają nic. Można je dostać jako nagrodę za mish.

Obrazek Keelarr Sunglasses
Fajny osowaty kształt, bardzo seksi :) Można je zdobyć m.in jako nagrodę za misję.

Obrazek Mister Ash's Specs
Powiem tak: UBER! Najlepsze okulary na RK, musisz je mieć!!! Wypadają na misjach RK ze zwyczajnych mobów, bardzo rzadki drop. Są jeszcze dwa rodzaje okularów z tej serii, choć wyglądające troche słabiej:

Obrazek Mister Hadrulf's Specs
Obrazek Mister Lucien's Specs


Ostatnio edytowano Pt cze 16, 2006 11:18 pm przez Pipboy, łącznie edytowano 8 razy

Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Wt mar 07, 2006 12:50 am 
NoLife

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 2611
Lokalizacja: Kraków
NANO-PROGRAMY


AGENT

ObrazekEnhanced Senses
Buffuje Twój sense o 15 punktów.
Obrazek Feline Grace
Zwiększa agility o 25.
Obrazek Sniper’s Bliss
Zwiększa rifle o 50 a AS o 15 punktów. Trzeba to mieć!
Obrazek Unexpected Attack
120 więcej rifle, co tu dużo gadać. Musisz to rzucać jak najszybciej się da. Uwaga: nie stackuje się z SB.
Obrazek Take the Shot
Zwiększa nasz AS skill o 130 punktów oraz dodaje 4% crit chance. Mega, podobnie jak z UA.

Obrazek Concealment buffs (team)
Meld With Background
Cloak of Night
Blanket of Shadows
Shadow Crown
Shadow Filter
Shadow Veil
Zwiększają concealment całego teamu łącznie z Twoim o niedużą ilość. Ale na niższych poziomach masz do wyboru tylko to. UWAGA: buffy te są z tej samej linii, co Ruse of Taren, a więc nie stackują się ze sobą.

Obrazek Ruse of Taren
Ruse of Taren - Phase 3
Ruse of Taren - Phase 2
Ruse of Taren - Phase 1
Linia najmocniejszych buffów do concealment w grze. W kolejności od najniższego ql zwiększają 200, 400 oraz 600 concealment zmniejszając przy tym rzucającego. Bardzo, bardzo ważna linia buffów.

Obrazek False professions
Nasze błogosławieństwo. Podczas trwania tych buffów pozornie zmieniamy się w inne profesje (oprócz keepera i shade’a) przejmujemując kontrolę nad większością ich nano-programów. Różnią się między sobą modifierami. Trwają od 20 do 30 minut i nie można ich w tym czasie przerwać. Istnieją 3 podlinie: false, assume oraz mimic. Porównajmy false z mimic, assume jest pośrednie.

False profession (xxx)
Trwa 30 minut. Obniża nasze nano init aż o 2000, zwiększa nano cost o 150%, ale za to obniża nasze nano skille tylko o 25 punktów. Dobre do rzucania buffów, ale ze względu na ogromny czas castowania nano-programów kompletnie nie nadaje się do prawdziwej walki nimi ani do leczenia.
Mimic profession (xxx)
Trwa tylko 20 minut, obniża nano init o 750, zwiększa nano cost już tylko o 15%, ale płacimy za to ogromnym (140 punktów) debuffem do nano-skilli. Na wyższych poziomach w posługiwaniu się bitewnymi oraz leczącymi nanosami będziesz prawie dorównywał prawdziwym profesjom.

Obrazek Agent Concentration line
Absolute Concentration
Utter Concentration
Total Concentration
Nanosy z tej lini pomagają agentowi maksymalnie skoncentrować się na jego celu.. Przez parę sekund dostajesz 200% szansy na trafienie krytyczne. Dzięki temu w zależności od Twojego ranged init walniesz 1-4 crity. Ale uwaga! Ten buff zapewnia, że jeśli trafisz przeciwnika, trafisz go critem, ale nie zapewnia stuprocentowego trafienia.Więc równie dobrze podczas tego programu możesz 4 razy nie trafić! Po jego skończeniu do Twojego NCU władowuje się program nie pozwalający na użycie go ponownie przez kilka minut (od 14 do 7 w zależności od konkretnego nano). W każdym razie: UBER!

Obrazek Agent occassional damage and critical buffs
Gnat's Wing
Enhanced Trueshot
Enhanced Sureshot
Trueshot
Sureshot
Podobne do powyższej lini, z tym, że zwiększa crit chance o mniejszą ilość, ale trwa dłużej. Tak samo musimy odczekać kilka minut przed ponownym użyciem. Też mocna rzecz...

Obrazek Root
Leisurely Interrogation
Greater Paralyze with Indecision
Entrap Victim
Greater Hold Victim
Prolonged Interrogation
Paralyze with Indecision
Hold Victim
Greater Detain Suspect
Brief Interrogation
Lesser Paralyze with Indecision
Lesser Hold Victim
Detain Suspect
Unieruchamiają przeciwnika. Idealne do bicia mobów melee oraz do PvP. Albo do ucieczek. Polecam mieć zawsze jak najwyższy możliwy nanos z tej linii.

Obrazek Agent DOT line
Delayed Assassin
Greater Death's Knocking
Greater Mysterious Causes
Death's Knocking
Greater Suspicious Death
Lesser Death's Knocking
Mysterious Causes
Inject Venom
Suspicious Death
Hidden Killer
Lesser Mysterious Causes
Inject Poison
Lesser Suspicious Death
Nano-programy wyrządzające przeciwnikowi małe obrażenia co kilka sekund. Agentowska linia DoTów jest słaba w porównaniu do docowskich. Dodatkowo żrą dużo nano. Ja używam bardzo sporadycznie (np. na rajdach, gdy nie mam nic innego do roboty jak DD). Uwaga: gdy wróg jest zrootowany, z każdym trafieniem w niego jest szansa na to, że root zejdzie.

Obrazek Snare
Greater Delay Pursuers
Greater Delay the Inevitable
Delay the Inevitable
Delay Pursuers
Lesser Delay the Inevitable
Lesser Delay Pursuers
Postpone Encounter
Nanosy zmniejszające prędkość wroga. Bardzo przydatne, szczególnie, gdy kitujemy lub ktoś z temu kituje mobki. Na przykład borgi. Istnieją też area snare, w niektórych sytuacjach mega wypas. Snare w przeciwieństwie do rootów nie schodzą w miarę otrzymywania ciosów.

Obrazek Death's Gaze
Tak zwany stun, gdy sukcesywnie rzucisz na wroga, przez parę sekund nic nie będzie mógł zrobić. Akurat agentowski stun jest badziewny, trwa tylko 4 sekundy, ma za to strasznie długi recharge. Bardzo rzadko przydatny, ale naprawdę warto mieć.

Obrazek Face Graft
Bardzo osobliwy nanos, zmienia Twoją twarz na stałe. Uber! Istnieje jeszcze Advanced Face Graft, który bierze mniej nano i ma szybszy recharge.

Obrazek Agent damage boost line
Form of The Executioner
Path of The Executioner
Steps of The Executioner
Guidance of The Executioner
Training of The Executioner
Linia programów stworzonych przez agenta zwanego Egzekucjonerem. Powiększa o dość dużą ilość nasz min. damage. 2 najwyższe nanosy z tej lini dodają także inne modifiery takie jak rifle i AS. Ekstra rzecz.

Obrazek Damage boost
Assassin's Grin
Greater Anatomy Lesson
Major Nano Augmentation
Anatomy Lesson
Nano Augmentation
Lesser Anatomy Lesson
Minor Nano Augmentation
FC chyba zrobił te nanosy dla żartu, dodają badziewną ilość min. dmg, ale ile biorą NCU! Używać tylko jak nie ma czym zapchać swojego.

Obrazek Space nanos
Jail Break
Dire Circumstance
Close Escape
Demolish Shackles
Evade the Chase
Shatter Chains
Grim Circumstance
Dodge Persuers
Break Chains
Nanosy ściągające z Ciebie rooty lub snare’y o kilkadziesiąt(set) sekund. Bardzo mocna rzecz, koniecznie mieć przynajmniej najsłabsze.

Obrazek Chemical Concoction
Zwiększa chemistry oraz pharma tech o 50. Może być przydatne jeśli się bawisz w trade-skille albo składasz Sharpshooter’s Helmet. Inni trade-skillerzy także nie pogardzą takim buffem, dlatego nie zdziw się jak Cię jakiś doc o to będzie prosił.

Obrazek Projectile Magnet
Debuffuje skill dodge ranged przeciwnika o 76 punktów. Całkiem niezła rzecz, chociaż przyznam się, że nie mam ztym zbyt dużego doświadczenia. Ale chyba bardzo ciężko jest żeby to w ogóle weszło…

Obrazek Agent bailing nanos (SL)
Disappear (SL) (Pand)
Slip Away (SL) (Inf S, Pand)
Make Off (SL) (Inf S, Pand)
Burst Out (SL) (Inf G)
Break Out (SL) (Ado S)
Bail Out(SL) (Sch G)
Bardzo ciekawa linia, na kilka sekund dostajemy ogroooomną szybkość. Idealne do ucieczek, żaden mob Cię nie złapie :) Szkoda, że ma kilka minut recharge :/

Obrazek Agent shadowlands damage buffs (SL)
Blast of Outflanking(SL) (Pand)
Waves of Trauma (SL) (Pand)
Waves of Harm (SL) (Pand)
Blast of Rejection (SL) (Pand)
Waves of Unsettling(SL) (Pand)
Blast of Ommitance (SL) (Inf S, Pand)
Waves of Sickening (SL) (Inf S)
Blast of Circumvention (SL) (Inf S)
Waves of Illness (SL) (Inf G)
Waves of Numbing (SL) (Pen S)
Blast of Neglect (SL) (Pen G)
Waves of Jarring (SL) (Ado G)
Blast of Avoidance (SL) (Sch G)
Waves of Anger(SL) (Ely G)
Dodają astronomiczną ilośc min. dmg. Gorzej z ich wymaganiami. Dodatkowo przy każdym trafieniu jest szansa na castnięcie DoTa do NCU wroga...

Obrazek Agent shock nanos (SL)
Harm Shock(SL) (Pand)
Unsettling Shock(SL) (Pand)
Sickening Shock (SL) (Inf S)
Numbing Shock (SL) (Inf G)
Jarring Shock (SL) (Ado S)
Anger Shock(SL) (Ely S)
Podobnie do wcześniejszej linii, dodaj bardzo dużo min. damage. A przy każdym Twoim trafieniu jest szansa na walnięcie w moba od 89 do 1400 damage w zależności od ql nanosa...

Obrazek Psionic nanos (SL)
Fade From Memory (Pand)
Absolve Guilt (Pand)
Ignore Past Actions (Pand)
Renounce Anger (Inf S, Pand)
Relieve Stress (Inf G)
Bardzo ciekawa linia. Nano-programy te działają odwrotnie do mongo - detauntują przeciwnika czyli redukują aggro. Nie miałem jeszcze okazji używać, ale na pewno uber.


Ostatnio edytowano Pt mar 17, 2006 7:20 pm przez Pipboy, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Wt mar 07, 2006 12:51 am 
NoLife

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 2611
Lokalizacja: Kraków
<reserved> (tu będą nanosy innych profesji użyteczne dla agenta)


Ostatnio edytowano Wt mar 07, 2006 12:59 am przez Pipboy, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Wt mar 07, 2006 12:51 am 
NoLife

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 2611
Lokalizacja: Kraków
<reserved> (tu będą perki)


Ostatnio edytowano Wt mar 07, 2006 1:00 am przez Pipboy, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Wt mar 07, 2006 12:56 am 
NoLife

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 2611
Lokalizacja: Kraków
INNE PORADY

Blitzowanie misji przez skradanie.
Jeśli nie wiesz co to blitzowanie: to wylosowanie misji tak, by nagrodą za nią był wartościowy przedmiot i przebiegnięcie przez nią jedynie wykonując tą misję nie mijąc mobów.
Blitzowanie przez agenta wygląda inaczej. Chodzi o to, by przejść przez całą misję niezauważonym by wykonać dany nam cel. Jeśli mamy dużo concealment, nie mamy kontaktu z mobami (a w razie czego zawsze można zwiać do wyjścia) a więc w ogóle nas nie atakują przez całą misję. Dzięki temu możemy blitzować bardzo wysokie misje z drogimi przedmiotami. Możemy także spokojnie chodzić po misji i otwierać skrzynki tak by nas mob nie zauważył! Trwa to trochę, ale można na tym zbić niemałą kaskę. Należy mieć zmaksowane concealment oraz największy buff do concealment jaki się da. Przydatny jest Cloaking Device, a także Leet (Pronoucement to Greatness, advowski buff, którzy możemy rzucić sami pod FP. Na koniec, gdy misja będzie wykonana, dostaniesz nagrodę a wtedy gra automatycznie wywali Cię z trybu skradania. Tu już musisz poratować się ucieczką lub po prostu zginąć - nagroda i tak zostanie w Twoim inv. Przy blitzowaniu warto jest być full def, żeby załagodzić ewentualne skutki bycia zaatakowanym przez moba 50 lvli wyższego.
Najlepiej rollować misje typu znajdź osobę, znajdź przedmiot, użyj czegoś na czymś, ale nie polecam zabij kogoś, bo ciężko zabić moba większego o kilkanaście/kilkadziesiąt lvli :)

Korzyści materialne z FP
Tradera znaleźć bardzo ciężko, tymbardziej wysokiego poziomem. Ale jest to bardzo pożądana profesja, ze względu na to, że rzuca wranglery. Często na czacie shopping można zobaczyć tipping 1M for 131 wrangler. Tu wchodzimy do akcji my :) Warto mieć największego wranglera jakiego damy rade rzucić z mochamami oraz drainami (nanoprogramy wysysające z moba/playera skille i transferujące je do nas). Można sobie siąść pod gridem i co jakiś czas wysyłać na shopping channel tekst, na przykład: „casting wranglers up to 121, tips apreciated, not required. Najlepiej wtedy gdy nie ma żadnego tradera w zasięgu :) Ja raz zarobiłem 10M na jednym wranglerku.

Aimed Shot - jak używać.
Jeśli grasz sam, sprawa jest dość prosta. Aby walnąć AS musisz być schowany i nie możesz być zaggrowany. A więc w jednego moba ASem możesz strzelić tylko raz, bo potem Cię aggruje i nie ma się jak schować.
W teamie wygląda to trochę inaczej. Ponieważ grając w team możesz strzelać do moba nie zyskując aggro, podczas walki możesz strzelić w niego ASem kilka razy... Ogólnie agent, szczególnie na niskich poziomach, jest bardzo cherlawy. Więc nie można sobie pozwolić na tankowanie silnych mobów. Dlatego ze strzelaniem ASem trzeba bardzo uważać. Przede wszystkim nie można walić na początek walki - jak zyskasz aggro na początku to bardzo prawdopodobne jest, że nie zejdzie z Ciebie do końca. Musisz sam nauczyć się jak walnąć ASem by nie zginąć. Na przykład na niskich lvlach, kiedy Twój AS jest potężniejszy niż specjal kogokolwiek innego z team, nawet jednym strzałem możesz zabić słabego moba. W takich sytuacjach możesz poczekać aż mob będzie miał 3/4 HP i w odpowiedniej chwili strzelić ASem by go zabić Ale damage z AS jest nieprzywidywalny więc musisz uważać. Co innego z mobami mającymi bardzo dużo HP, w takich sytuacjach po prostu zaczynasz je atakować normalnie. Po jakimś czasie, gdy tank zbierze aggro, bardzo szybko wciskasz q, h i o (u mnie to wyglada inaczej, podałem domyślne ustawienie). Czyli przestajesz walczyć i bardzo, bardzo szybko (tak aby mob nie zauważył Cię, jest to właściwie bug) się chowasz. Wtedy strzelasz AS (i modlisz się, by nie złapać aggro). I można tak kilka razy podczas jednej walki w zależności od recharge’u broni. Oczywiście bardzo przydatnym narzędziem do tracenia aggro jest Repressor, opisany wcześniej.



CDN...


(c) by Pipboy, Podroznicy Rubi-Ka

_________________
220 agent @ RK2 eq pic

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Wt mar 07, 2006 1:05 am 
Farmer z przyczepką


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 894
Lokalizacja: Płock
O k... Pipboy, poradnik po prostu wymiata! Wielkie Gratz dla Ciebie :)

_________________
Dziureq, Soldier lvl 220/22
Javaman, Keeper lvl 47/4 i rośnie :)


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Wt mar 07, 2006 1:13 am 
Doświadczony farmer


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 551
Lokalizacja: Łeba / Koszalin
Chyba zrobie agenta :D
BTW GRATZ Pip !! niezla robota :wink:

_________________
Ofy' Onufryx0 'Lba eq


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Wt mar 07, 2006 1:24 am 
Pr0 Farmer

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 1698
w broniach dla frooba również mozna dołożyć info o Rebellion, Revolution Rifle + z jakich SL części złożyć - sama broń przecież nie wymaga posiadania dodatków

_________________
Token farmer :)


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Wt mar 07, 2006 1:32 am 
NoLife

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 2611
Lokalizacja: Kraków
Na początku napisałem o tym, ale wykasowałem bo temat ten wymaga więcej miejsca niż te kilka linijek. Mam zamiar opisać ten trik w poradach, ale to w przyszlosci.

_________________
220 agent @ RK2 eq pic

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Wt mar 07, 2006 2:11 am 
Doświadczony farmer


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 489
:shock:

A lustracje przeszedłeś? Bo coś mi się widzi, że Ciebie tam w KGB ładnie fachu nauczyli.

[ Dodano: 2006-03-07, 02:34 ]
(!empty($user->lang['QUOTE'])) ? $user->lang['QUOTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'QUOTE'))):
Zmodyfikowana przez obcych wersja Nano Recompilera. Zwiększa nano init do 600 punktów dodając także do 50 pkt nano resist. Wypada z generałów i pilotów.


W podanym przez Ciebie linku daje 660 nano Init. i 65 Nano Resist.

(!empty($user->lang['QUOTE'])) ? $user->lang['QUOTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'QUOTE'))):
Barrow Strength oraz Might of the Revenant (str/BD)
Item na shouldery - 'must have'. Dodaje min. damage. Dodatkowo po użyciu (kliknięciu p. przyciskiem myszy) uruchamiamy nano program, który trwa 30s, dodaje min. Damage a także chroni nas w 100% przed root/snare/mezz. Pierwszego dropuje Re-animator w ToTW a jego lepsza wersja: MotR wypada na 3cim pietrze w Inner Sanctum. Koniecznie trzeba mieć przynajmniej Barrow Strenght


Barrow Strenght jest dropowany przez Windcaller Yatila oraz Aztura.

Re-animator dropuje Withred Flesh który moim skromnym zdaniem jest najbardziej uber itemem w TOTW, gdyż po użyciu go załadowywuje nam do NCU program dający 500 dmg absorb!!!


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Wt mar 07, 2006 10:32 am 
NoLife

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 2635
do sprzetu dorzucil bym jeszcze:
Thick Flesh Hood - kaptur robiony z miesa (sic!) wersja ql200 dodaje 400 do max nano, w polaczeniu z albrechtem masz ladny dodatkowy zapas nano :)

Notum Focus - tatuaze z Smuglers Den, dodajace do max nano 100, 20 do NR i co 30 minut pozwalajace odnowic nano pool o 800 punktow.

Odnosnie map navigation: tak jak pisales nie oplaca sie podnosic tego skilla, z tym ze da sie zalozyc wszystkie mapy z RK (lacznie z tymi ktore wymagaja 700 Map Navi!) wykorzystujac do tego perk Cartographer (5 lvl tego perka dodaje 200 do map navi) oraz oczywiscie implantujac. Jest dodatkowo kilka innych itemow dodajacych do map navi (buty sentinel, human skin hood)


Poradnik oczywiscie uber (jak i agent ktory go napisal). Majac takich agentow clan nigdy nie zginie :)

_________________
220/22/67 Soldier equip pic


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Wt mar 07, 2006 11:27 am 
Pr0 Farmer

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 1698
btw buffy concealment team nie stakują się z concealment self (Taren) niestety :(

btw2... bylem specjalnie sprawdzic sandy piece of goo... dropują go sandwormy (WWN od totw) i mają jakiś ~130lvl (nic przyjemnego - zadają chemical dmg)... - żadnych eremitów na N od totw nie stwierdziłem ;) - ale żaden bracer nie wypadł :(

_________________
Token farmer :)


Ostatnio edytowano Wt mar 07, 2006 11:34 am przez Yildun, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group