Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 

Autor

Wiadomość
 Tytuł: Nowe crat nano od 17.0 do 17.5
PostNapisane: Cz wrz 20, 2007 7:44 pm 
Farmer z taczkami


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 753
W związku z moją nieobecnością podczas prawie całej serii patchy 17.x zrobiłm sobie przeglą nowosci. Na pierwszy ogień poszyły nowe nanosy.
A skoro już to sprawdziłem, to przy okazji postanowłem podzielić się tym na forum – może ktoś skorzysta.

Metoda przeglądu była prosta: aomainframe.info -> lista wszystkich nano dla craty dodany od patcha 17.0 w górę. Ze względu na to zę mam już 220 lvl pozwoliłem sobie pominąć szczegóły w stulu od którego lvl jest dostępne i jakie efekty dają wersje „basic”, „junior”, itp. Oto efekty:

  1. Dostaliśmy całą serię nowych nano do wzmocnienia naszego robota

    Geater Corporate Insurance Policy
    (!empty($user->lang['CODE'])) ? $user->lang['CODE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'CODE'))):
    AddAllDef             325
    Calm/Stun Line        30%
    Charm Line            30%
    All AC               2000


    Corporate Strategy
    (!empty($user->lang['CODE'])) ? $user->lang['CODE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'CODE'))):
    All dmg type mod      500
    AddAllOff             600


    Nanite Robot Protection
    (!empty($user->lang['CODE'])) ? $user->lang['CODE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'CODE'))):
    Snare Line     25%
    MaxHealth     3000
    NanoResist     500
    AddAllDef      300


    W sumie mamy:

    (!empty($user->lang['CODE'])) ? $user->lang['CODE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'CODE'))):
    Calm/stun/charm resist  30%
    Snare resist            25%
    AAD                    +625
    AAO                    +600
    All AC                +2000
    All dmg                +500
    HP                    +3000
    NR                     +500


    Do tego dochodzi dośc interesujący proc: Droid Damage Matrix
    Jest to nano dające 5% szansę na to, że podczas ataku nasz robot zada dodatkowe 2000-3000 fire dmg oraz zyska 500 punktowy „taunt”.
  2. Nowe programy zadające bezpośredni obrażenia:

    Improved Rule of One
    Jak nazwa wskazuje jest to lekko poprawiony RoO. Oto porównanie nowego i starego RoO:

    (!empty($user->lang['CODE'])) ? $user->lang['CODE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'CODE'))):
                  Nowe RoO                 Stare RoO
    Dmg:          -1581 - -3692 EnergyAC   -1375 - -3211 EnergyAC
    NanoPoints:   652                      475
    AttackRange:  25m                      25m 
    AttackTime:   6.5s                     6.3s
    RechargeTime: 4.03s                    3.9s
    Atk. Skills:  MC 45%                   MC 47%
                  PM 55%                   PM 53%
    Def. Skills:  NR 100%                  NR 100%


    Co to oznacza:

    Zalety:
    - 206 HP minimalych obrażeń
    - Atack skill przesunięty o 2% w stronę PM
    Wady:
    - użycie nano points większe o 177 pkt
    - dłuższy czas ataku i recharge w sumie o 0,23 sekundy

    Szczerze? Jakby mi się spawną w inventory to pewnie bym używał. Jednka różnice są tak nieduże ze nawet nie chce mi się szukać skąd to nano jest.
    Być może robi to różnicę na niższych poziomach, aczkolwiek nie sądzę.

    Rabbies
    Tzw. „Nemezis nano”, czyli nano skierowane przeciw konkretnej profesji do używania w PvP. Działa tylko na Adv’ów i do tego tylko zmorphowanych (czyli w formie: Pit Lizard, Grove Totem, Sabretooth, Wolf, Reet lub Leet).
    Gdy trafisz takiego adv’a dostanie on DoT’a 10 razy co 2 sekundy po 1500 dmg typu Poison.
    Czy to dobre nano? To pytanie do Adv’a: czy odleczy 15k dmg w ciągu 20 sekund? czy DoT przestanie działać gdy adv usunie morpha?
    Teoretycznie wydaje mi się słabe, ale być może w praktyce, w chaosie walki PvP sprawia to różnicę.
  3. Nowe nano z lini calmów

    Last Minute Negotiations
    Kolejny wynalazek: 30 sekundowy calm, który można rzucić na ten sam cel dopiero po 10 minutach.
    Brzmi jak całkowity crap, ale...
    czyści hate list moba
    podobno działa na boss’ów
    30 sekund przerwy podczas walki z trudnym bossem? Czas dla doca na odleczenie i innych na rebuff/recharge? Jeśli to prawda, to znaczy że znów stajemy się panami życia i śmierci całych drużyn na raidach!
  4. Psychic de buff

    Brain Freeze
    W ramach bardzo długiego questa w Pen (chyba) dostajemy nano zmniejszające Psychic celu o 20 pkt. Na poziomie 220 skórka nie warta wyprawki.

    Jednak biorąc pod uwagę, że quest jest przeznaczony dla graczy na lvl ok. 180-200, czyli bez Carla, a nawet bez CG nano to może się okazać bardzo cenne. Na tych poziomach Twój główny dmg pochodzi z charmów, które sprawdzając psychic moba. Pamiętam (jak przez mgłę, ale jednak) że tych kilka pkt psychic częscto stanowiło różnicę między przeciętnym a wybitnym petem.
  5. De-init nano

    Normalised Improved Red Tape
    (!empty($user->lang['CODE'])) ? $user->lang['CODE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'CODE'))):
    MeleeInit.       250
    RangedInit.      250
    PhysicalInit.    250
    NanoC.Init       250


    Nanite Advanced Red Tape
    (!empty($user->lang['CODE'])) ? $user->lang['CODE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'CODE'))):
    MeleeInit.       400
    RangedInit.      400
    PhysicalInit.    400
    NanoC.Init       400


    Ten drugi ma dodatkowo deff skill 80% NR, czyli większą szanse na trafinie, jednak osobiście nigdy nie miałem problemów nawet z nano na 100% NR, więc nie traktuję tego jako duzego bonusa.

    W sumie mamy -650 all init. Mało, ale wydaje mi się (nie sprawdzałem), że można je łączyć z naszymi innymi de-initami, czyli Malaise of Fervor i Improved Red Tape co daje efektywnie –1626 all init oraz w bonusie – 102 dmg. Nie jest to UBT, ale zawsze coś, zwłaszcza PvM, gdy UBT doca nie wchodzi w bossa, a nasze de inity wchodza zawsze. :P
  6. Emergency nano

    Take the Bullet
    Jedno z nano o które na forum proszono od... chyba od zawsze. Umożliwia poświęcenie robota w zamian za 30 sekund nieśmiertelności (no prawie).
    A jak konkretnie to działa? W momencie rzucenia Twój pet dostaje 21 razy co sekundę po 40000 dmg typu poison - zabija go to na miejscu. W tym czasie Ty dostajesz na 30 sekund:
    • 4000 absorb all dmg type
    • 500 add all def
    Dodatkową karą dla ciebie jest - 3000 do wszystkich nano skili.

    Dobre nano jako ostatnia deska ratunku, pod warunkiem że w 30 sekund zdążysz uciec lub gdy masz pewność że zabijesz przeciwnika Carlem i bronią ręczną. –3k do nano skilli zabiera Ci jakąkolwiek szansę na stun/calm/root/snare/debuff a także na stworzenie nowego CG więc bądź pewny co robisz.


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Pt wrz 21, 2007 11:04 am 
Farmer z przyczepką


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 907
Deinity stackują ze sobą, ze starymi Red Tape i z Malaise.

Co w praktyce oznacza że można wykręcić więcej -init niż używając UBT. Tyle że oczywiście jak się to wszystko zbierze razem to trzeba cały czas te nanosy spamować :)

Last Minute Negotiation jest cudowny, na 30 sekund można uśpić każdego bossa.

_________________
When Everything Else Fails , Read The Instructions.

220 omni Engineer/Crat/Fixer@RK1... Ciemnośc widzę , ciemność.


Góra
 Zobacz profil  
 

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  


cron