Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 

Autor

Wiadomość
 Tytuł: Lvl 30 twink - prosty poradnik
PostNapisane: Cz cze 21, 2007 9:22 am 
Pr0 Farmer

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 1737
Lokalizacja: Poznań
Poradnik w trakcie pisania. Proszę sie powstrzymać jakoś od zbędnych złośliwości. Uzupełnię w najbliższym czasie.

Projekt ma na celu pozyskanie lvl 30 NR enfa z mortiig beaterem ql 100 w jednej ręce i kyr hammerem ql 75 w drugiej.

Tutaj w tym temacie są pikczery takiego gotowego twinka.

Co bedzie nam potrzebne:

a) implanty:

ql 100 set do bio meta
ql 60, 90 i 100 set do CL
ql 100 set do psychic
ql 70,90, 100 i 110 set do treat.
ql 90 set do full auto
Do tego oczywiście docelowe implanty 1hb/brawl/fast attack i co tam jeszcze chcemy

b) sprzęt z totw:

guardian circuit board
exarch robe
rockcruscher gauntlets
mięsa x2
notum ring
notum splice
dmg/dot/blind ringi

c) inny sprzęt

med suit (tutaj zdziwienie, co?)
dostęp do banku (poduszki +10, set kirch kevlara +2, stalker helmet, czapka cl, +5 int pistol)
treatment library ql 70
AI1 endorphin/adrenaline factory
collar de la cripta
ncu ring
Tir ringi 1 i 2 (opcjonalnie jak chcemy przycisnąć)
Platinum filigree ring with perfectly cut almandine (j.w.)
set ubranka do cl (jeżeli jesteśmy w stanie przejść na chwilę na Ciemną Stronę Mocy)
Set NCU z wymogami 220 CL oraz 280-290. Takie NCU dają +32 NCU, czyli będziemy mieć docelowo 239 NCU self + 40 od fixa i ewentualnie jakiś bonus z armora. Do sprawnego funkcjonowania potrzebujemy:
- behe 47
- brutal thug 24
- thugs delight 1
- gsf 48
- hnq 25
- rrfe 44
- ehe/she (NT nano hot) 25/31
- 3-4 kompozyty 16
- composite teachings 6
W sumie 236 NCU. Do tego dochodzi miejsce na mongo 1 (6 ncu) rage 2 (16) challenger 5-6 (13-17) czyli w sumie 39. Jak widać z fix ncu buffem wrzucimy na siebie właściwie każdy potrzebny buff. Problem w tym, że aby być super wypasionym to przydałby się jeszcze doc NR buff (31 ncu). Coś trzeba będzie wybrać :P Ja proponuję obciąć GSF na rzecz jakiegoś mniejszego buffa bo jak twinkniemy się w rage 2 to i tak będzie +400 do run speed :)

Do gankowania w Bore nie bierzemy rrfe (to już dresiarstwo by było), gsf raczej też nie a jak lubimy emocje to nie bierzemy hota. Wtedy NCU straczy na 100%.

Ok. zaczynamy postać.

Levelujemy do lvl 30 w dowolny sposób. Robimy LE research i 3 ai lvl (w tym 2 na noobisland – NIGDY nie zaczynamy w SL). Rozbieramy się. Robimy full ip reset.

Maxujemy skille:

Str/agi/sta/int
Brawl/Body dev
1hb/fast attack
CL
Treat

I nic poza tym.

Dajemy 2 perki w enchance DNA i 1 w first aid. AI perki można dać w atrox primary 2 i combat knowledge 1.

Nasze statsy to:

Str 118
Agi 104
Sta 113
Int 101
CL 144
Treat 154

Zaczynamy się twinkować.

Ubieramy med suit, wkładamy poduszki do agilty i zakładamy 3x ql 60 CL impki (+60). Zarzucamy CL expertyzę (20) i int boost (4). Mamy 227 CL więc zakładamy pasek z totw i jakieś pasujące memorki.

NCU jest już dużo więc ruszamy w miasto. Bierzemy SFA IC behe i feline grace.

Wracamy do sklepu. Impki do CL zamieniamy na treat (ql 70-80, zawsze robimy na agilty). Levelujemy NCU ring i go zakładamy. Zakładamy poduszki do sta, klikamy na klinikę i ubieramy ql 75 chest z działu tradera (+24 sta). Mamy 216 sta więc zakładamy ql 100 waist i legs z działu solda. Mamy 246 sta więc zdejmujemy chesta ql 75 i zamieniamy go na ql 100.

Teraz zdejmujemy waist i wkładamy ql 100 waist na agilty ql 100 (+12). Z całym sprzętem mamy 203 agilty więc brakuje mam 1 pkt by założyć ql 100 stopę na agilty. Możemy to uzupełnić perkiem atrox secondary, tir ringiem, niskiego ql armorem bufującym agilty. Po uzupełnieniu zakładamy ql 100 stopę z działu solda. Ostatecznie mamy 3x ql 100 agilty impki dające nam 60 więc wyciągamy 221 agilty na czysto bez udziwnionego sprzętu a 225 z tir ringiem. Do impków ql 110 potrzeba 224 skilla wiec już jest dobrze.

Wracamy do CL. Sprawdzamy ile mamy full auto. Powinno być około 45-50. Zakładamy 3x full auto implanty ql 90 (+100). Powinniśmy włożyć też implant ql 100 w ucho z int dla trickledown (+12 czyli 4 CL). Zakładamy implanty do CL: ql 100 w rękę i oko i ql 90 w głowę (jeżeli mamy tir ringa +4 agilty to możemy wrzucić ql 110 w rekę). Na głowę czapkę do CL. Jak jesteśmy/chcemy zostać omniakiem to pidżamę do CL. Łapiemy:
- soldka i bierzemy RC i pistol mastery
- engiego - EP
- NT - NS.
Zakładamy ql 44 galahad beyer a w drugą rękę +5 int pistol. Patrzymy ile mamy CL (mamy nieco ponad 280) i udajemy się na poszukiwania adekwatnych memorek w sklepach (+32 ncu). Razem z memorkami zakładamy treatment library ql 70. Poradnik jak ją zrobić tu. Ta fajna zabawka da nam +8 treat.

Zdejmujemy CL impki i je odkładamy do banku bo już nam nie będą potrzebne. Tak samo impki do full auto.

Zakładamy teraz ql 100 set impków do bio meta (+110) i zarzucamy ekspertyzę (20). Łapiemy MP i bierzemy mochama (140). Szukamy tradera i bierzemy wrangla (132). W sumie mamy 402+ trickledown. Dodajemy BM tyle by było 470 (później i tak pewnie zmaxujemy ale nie szarzujmy na starcie) i zakładamy collar i anillo de la cripta na palec (+ 4 psychic)

Ciekawy poradnik jak zrobić to na niższym lvl możemy znaleźć tu.

Odkładamy impki na BM do banku.

Zakładamy teraz set zbroi kirch kevlar dodającej +2 (jest w banku, bazuje str/agilty więc easy). Później set impków ql 100 do psychic (+60). Do tego poduszki (20), NS od NT (20) boost (12). W sumie 126 buff do psychic (+4 z anillo). Dodajemy odrobinę psychic by mieć w sumie 181 (te ip nie są stracone bo trzeba dodać psychic by mieć NR i nano pool). Zakładamy stalker helmet i notum splice z totw.

Gratulacje! Mamy właśnie pierwszy implant z naszego przyszłego setu – notum splice +30 NR i nano pool :)

Zdejmujemy impki do psychic i odkładamy do banku – nie będą nam potrzebne.

Zakładamy ql 100 core implants sta/agi. Mamy już przygotowany grunt więc zakładamy końcowe impki.

Żeby nasze bronie mieć na 100% effective potrzebujemy 401 1hb skilla co przekłada się na ql 110 implanty + buffki (20+14+87 czyli 131 bufki, 120 impki i 168 base skill – w sumie 419 +trickledown).

Tutaj zrobiłem przykładową konfigurację implantów. Oczywiście jest to sprawa indywidualna i na pewno można wymyślić coś lepszego.

W podanej konfiguracji istnieje możliwość podmiany clustrów z agilty na evady i staminą na body dev (jak gramy atroxem to dajemy body dev zamiast max hp) w core implants. Sami musimy zdecydować, czy chcemy mieć wyższy ql zbroi na 100 czy wiecej evadów.

Poza tym jak widzicie jest tu propozycja przypakowania w nano skille. Ze zmaxowanym MM/MC/BM na enfie bazowo powinniśmy mieć 137 nano skilla. Do tego dodajemy:
20 expertyza
25 composite teachings
55 impki ql 100
3 trickledown z composite attrib
3 trickledown z +int ucha
1 notum splice (2 dla MC)
W sumie 244 przyjmując, że jesteśmy goli. MC będzie jeszcz więcej bo wchodzi trockledown ze staminy, której będzie dużo. Jeżeli przyciśniemy ql implantów do 110 w left arm (to nie problem :P ) i założymy notum ring of three dodający do BM albo, jeszcze lepiej znajdziemy communications relaya albo dodamy nieco w psychic dla trickledown/postawimy towera do nano skilli/damy perka itp. itd. to rzucimy drugiego rage. Doda to +120 przyrost NR w stosunku do pierwszego rage więc chyba warto się postarać. Jeżeli nie to w głowę zamiast BM pakujemy NR i też będzie ok.

Z rage 2 nasze nano resist powinno się przedstawiać mniej więcej tak:
131 baza
30 notum splice
22 left wrist implant ql 100
260 rage 2
92 spotkaliśmy przeciętnego doktora albo
142 spotkaliśmy dobrego doktora
W sumie: 443 na self i 535/585 z doctor buffem. To jest już wartość, z którą można się pokazać na mieście ;)

Do tego jeszcze kilka pkt trickledown z int/psychic i kilka pkt jeżeli będziemy używać storm carbona. Jeżeli mamy coś wolnego NCU to męcząc nanotechnika o EHE można też wyciągnąć NS - zajmuje mało ncu, trwa długo a też da kilka pkt trickledown do NR, nano skilli i nano poola. W sumie, przy pomyślnych wiatrach, może być momentami ponad 600 NR a to wszystko bez NR perka.

Poniżej 2 wersje w zależności od stopnia trudności (ql impków).

_________________
Kropka (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):
Zostałeś usunięty jako nieaktywny gracz. Regulamin mi tego nie zabrania, nie zabrania tez usunięcia twojego sklepu.

Narodziny wirtualnego emo - totalitaryzmu :) w Kropkańskiej Republice Ludowej (People's Republic of Kropka - PRK) :)


Ostatnio edytowano Pn cze 25, 2007 7:59 am przez Ajsmen, łącznie edytowano 16 razy

Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Cz cze 21, 2007 9:22 am 
Pr0 Farmer

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 1737
Lokalizacja: Poznań
Wersja 1 (easy)

Zaczynamy od impka z shiny i bright 1hb clusterem:

Right arm: 1hb/brawl/fast attac (wymaga str)
Right wrist -----/1hb/multi melee (str)

Sprawdzamy ile wyciągniemy str: 118 bazy +12 boost +27 behe +40 PS +20 poduszki. W sumie 217 bez implanówt. Z implantów ql 100 (bez shiny rarm) uzyskamy +30 co daje nam w sumie 247. Od tego odejmujemy 4 str bo zaraz odresetujemy atrox primary 2. W sumie mamy 243.

Z tir ringów wyciągniemy 4.

Z platinum filigree ring with perfectly cut almandine +10 (niestety nie mogę ich kupić :( ).

Jako enf możemy (i powinniśmy!) mieć adrenaline factory dającą +6 str/sta albo w najgorszym razie endorphin factory. W każdym razie str nam nie zabraknie.

Teraz liczymy treatment (to treat jest problemem) wczesniej bierzemy wszystkie buffki które dadzą nam trickledown. Dajemy perk combat knowledge 3 zamiast atrox primary 2 jak nam zabraknie.

168 baza (z first aid perkiem i combat knowledge 2)
278 buffki i med. Suit
6 stalker helmet
8 treat library
od czasów buffowania CL siedzi u nasz ear +12 int czyli 2 trickledown
w sumie 462
ql 100 impki dadzą nam 110 (można wcisnąć ql 110 w rhand i oko)
w sumie 572

Ql 119 implant wymaga 568 treat i 242 str czyli spełniamy wymogi. Robimy taki kupując pusty ql 110, wkładając do niego faded cluster co podnosi ql a następnie go czyszcząc. Jak już zrobiliśmy takie to klikamy na nich ppm i mamy założone pierwsze sensowne implanty dające nam w sumie 104 1hb skilla, 39 brawl i po 26 fast/multimelee.

Jako, że mamy bufki na sobie, to zamieniamy PS na IC od doktora i wyciągamy ql 100 left arm + str i zastępujemy to ql 110 left arm z naszego docelowego setupu (sta based).

Liczymy teraz agilty:
104 baza z enchance dna
12 generic buff
20 poduszki
25 feline grace
60 set impków ql 100 który mamy na sobie
W sumie 221

Potrzebujemy 224. 4 pkt możemy dostać z Tir ringa 2. 2 pkt z atrox secondary 2 (wtedy uzupełniamy brakujący pkt częścią buffującego armora z banku, który zakładamy na stopy bo buty med suita dają najmniej treat). Ewentualnie ring z almandine jak udało się jakiś znaleźć :/
Chyba najłatwiej z perka + armora albo nawet 2x armora. Na tym etapie treat nam nie zabraknie bo zakładamy ql 110 impki więc trzeba będzie go mniej.

Teraz liczymy treat.

Mieliśmy 572 ale odeszły nam buty (-6) i rękawiczki (-10) więc mamy 556. Ql 110 implanty wymagają tylko 526 treat więc zakładamy co tam sobie przygotowaliśmy.

Na tym etapie możemy też już założyć ql 110 implant right hand do + 1hb i w zasadzie kończyć całą zabawę na samym końcu wkładając oko ql 100 i głowę ql 100 przy użyciu treat guna +10 (do głowy ql 100 trzeba będzie perka combat knowledge 3 i trickledown z NS od nt i buff a także tir ringa dającego agilty bo odejdą nam poduszki i musimy zresetować perka atrox secondary na rzecz combat knowledge bo zwyczajnie treat brakuje.

Pamiętamy by zamienić waist implant na końcu z agilty na jakiś użyteczny.

Nasza ostateczna konfiguracja wygląda tak.

Mamy:
1hb:
165 baza 128 impki 14 startup buff 87 brutal thug 20 expertyza czyli 414 (zakładamy z wranglem).

brawl:
165 baza 99 impki 20 expertza czyli 284 (zakładamy z MA buffem dirty fighter).

fast attack:
135 baza 86 impki 20 expertyza czyli 241 mortiig wymaga 251 więc przy zakładaniu będziemy musieli się posiłkować trickledown pamiętając, że +2 wyciągniemy z perka edged mastery a także, że możemy używać albo pożyczyć od kogoś melee fighter manuala albo close combat manuala. Również rhinoman gloves dają fast attack a to będziemy mieli bo pewnie będziemy kampić fenomenalne rhinoman sleevsy. Tiiga swapujemy z wcześniej włożoną poduszką w wersji niebieskiej - agi/sense.

dimach uzupełniamy ip do brakującej wartości licząc z expertyzą.

multi melee 119 z impków więc tu nic nie dajemy :P

Jak już założylismy implanty to zdejmujemy med suita i helm z głowy. Jak mamy jeszcze na sobie buffki to zakładamy mięsa z totw i rękawiczki.

Jeżeli chcemy nosić carba to liczymy jaki ql mozemy mieć na 100% effective (zawsze wliczamy, że będziemy mieć behe i composite attrib). Będzie to około ql 80 więc szukamy płytek i sobie takiego armora robimy. Zakładamy armora.

Na samym końcu bierzemy buffki do broni, wrangla i zakładamy nasz sprzęt do krzywdzenia ludzi.

Kupujemy nanosy, których możemy użyć, zbieramy buffki i lecimy zabijać :)

_________________
Kropka (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):
Zostałeś usunięty jako nieaktywny gracz. Regulamin mi tego nie zabrania, nie zabrania tez usunięcia twojego sklepu.

Narodziny wirtualnego emo - totalitaryzmu :) w Kropkańskiej Republice Ludowej (People's Republic of Kropka - PRK) :)


Ostatnio edytowano Pn cze 25, 2007 8:35 am przez Ajsmen, łącznie edytowano 12 razy

Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Cz cze 21, 2007 9:59 am 
Pr0 Farmer

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 1737
Lokalizacja: Poznań
Wersja 2 (Mission Impossible)

Będziemy myśleć czy i jak wbić ql 130 (129) impki.

_________________
Kropka (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):
Zostałeś usunięty jako nieaktywny gracz. Regulamin mi tego nie zabrania, nie zabrania tez usunięcia twojego sklepu.

Narodziny wirtualnego emo - totalitaryzmu :) w Kropkańskiej Republice Ludowej (People's Republic of Kropka - PRK) :)


Ostatnio edytowano Cz cze 28, 2007 3:00 pm przez Ajsmen, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Cz cze 21, 2007 9:59 am 
Pr0 Farmer

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 1737
Lokalizacja: Poznań
Uwagi luźne przemyślenia.

1. Wariant z wyciśnietym NR bez perka:

Polega na wykampieniu ciekawego ale żadko spotykanego sprzętu z totw:

Oko nemateta 5-10% drop rate. Daje 50 NR.

Ring of memory loss 30 NR/1. Zakładamy implantując psychology w głowe (shiny) i biorąc buffka od craty. W połaczeniu z expertyzą da radę. Drop rate taki jak oko. Leci z Liena.

Czerwona yalmaha z Doorkeepera. Legendarny item został w całej historii PRK wykampiony tylko raz przez równie legendarnego już Mistrza Dzikamaupa. Drop rate jest tak niski, że ciężko go wyrazić liczbowo. W każdym razie Czerwona Yalmaha to bardziej social item i jeżeli uda nam się ją zdobyć możemy w zasadzie zrezygnować z zakładania broni i implantów bo ewentualni przeciwnicy będą uciekać gdy tylko zobaczą, że zbliża się do nich ktoś kto wyszedł poza granice Matrixa.

Przedmioty te raczej żadko się znajduje więc na dobry początek nie polecam ich kampić. Jeżeli spodoba nam się gra takim enfem to możemy się po nie wybrać by podciągnąć statystyki. Zakłada się je łatwo więc nie trzeba będzie specjalnie się do tego przebierać. Przyjmując, że mieliśmy bez itemków 600 NR w porywach, z nimi będziemy mieć ponad 700.

2. Wariant z perkiem NR1 na stałe:

Nie dajemy nic w nano skille więc można włożyć coś np w evady itp. Miejsce po nano skillach w impkach zastępujemy NR (shiny head).

Moim zdaniem to pomyłka i straszna nuda bo fun z grania enfem polega na tym, że się zarzuca mongo, rage, challengera i jest się wielkim jak cholera łupiąc kogoś pałą po łbie. Z NR perkiem tego nie będzie. Poza tym przyrost NR nie jest aż tak oszałamiający jak się wydaje na początku bo zyskujemy tylko głowę (55 ql 100) i NR perk (300) ale tracimy rage 2 (260). Myślę, że do gankowania w bore lepszy będzie enf bez NR perka a ewentualnie idąc na towery możemy go sobie wrzucić.

3. Exarch robe czy GTA.

Exarch jest zdecydowanie lepszy bo daje 5% resist na roota/snara/init debuff czyli podstawowe, oprócz draina, utrapienia. GTA możemy sobie włożyć jak zaszaleliśmy i wykampiliśmy ai armora i chcemy przykozaczyć :P

4. Dlaczego lvl 30 a nie 29, 31 albo jeszcze jakiś inny.

Na lvl 30 możemy wytrenować perka NR1, który może się przydać na towerach. Lvl 31 łapie się na pvp z lvl 40 natomiast lvl 30 jeszcze nie. Na lvl 40 jest sporo twinków podczas gdy na lvl 39 raczej nie. I wsio.

Mortiig beater ql 100 można też włożyć na lvl 21. Problem w tym, że na tak niskim lvl nie wyciągnie się wystarczająco dużo NR.

5. Widziałem innego enfa z tiigiem. Zanim odesłał mnie do reclaim zobaczyłem, że ma na dłoniach paskudne rękawiczki. Co to było?

Brutal Hands Lecą w steps of madness (koło Omni city). Z rockcrusherów z totw wyciągniemy więcej dmg ale więcej skilla 1hb oznacza, że po pierwszym drainie jak jest słaby wciąż może będziemy na 100%. Jak kto woli. Moim zdaniem jednak rockcrushery bo jak tradek drainuje na starcie po 20-30 pkt to i tak się go zmiecie w mgnieniu oka a jak na dzień dobry dostanie się -100 albo więcej to rękawiczki za wiele nie pomogą.

6. Dopieszczanie postaci po założeniu sprzętu.

Takie skille jak first aid, melee init dodajemy dopiero po zakończeniu ubierania postaci by przypadkiem nie dać za dużo IP marnując nasze cenne punkciki. Melee initiative rozwijamy absolutnie na samym końcu gdy jesteśmy pewni, że niczego nigdzie nam już nie brakuje.

Jeżeli chcemy mieć map navig to nigdy nie dajemy w to IP bo nie da się tego później zresetować a strata IP jest spora. Możemy się w to zimplantować.

7. Wyrwane z kontekstu:

- zawsze staramy się być na rage jeżeli w pobliżu jest trader,

- zawsze mamy pasek na full def by w pełni cieszyć się swoim NR. Jeżeli nie walczymy z traderem tylko jakimś innym gimpem i nie jesteśmy zadowoleni ze swojej szybkości to możemy pasek przesunąć nieco na agg,

- challenger nano zabiera nam na 20 sekund nano skille więc nigdy nie castujemy go przed rage albo nie gankujemy zanim nie minie okres nsd,

- layery to najlepszy przyjaciel enforcera, który ma na nie miejsce w ncu.
Jeżeli zdobędziemy comm relay to castniemy na siebie layery nr 2 (280),

- będziemy chcieli rzucać pierwsze mongo ale szkoda wydawać więcj IP niż trzeba - PM liczymy z composite nano i composite teachings,

- w przypadku gdy zaspaliśmy i ktoś nas drainął warto mieć drugi pasek ze skrótami, na którym będziemy mieć cały zestaw jak na podstawowym ale z rage 1 i mniejszym challengerem, których powinniśmy użyć już po drainie, jeżeli trader nie będzie miał rrfe to jest spora szansa, że się go zabije mając broń na 75% zanim castnie drugiego draina,

- czasem można natknąć się na tym lvl na GA fixera, chociaż ten gatunek jest na wymarciu ze względu na fakt, że po drainie niebieskie wdzianko daje mniej więcej tyle samo co full set Miiir social clothes. Na takie okazje możnaby załadować sobie generic -20 MC debuff. Nie mam zielonego pojęcia czy dałoby się coś takiego wsadzić fixerowi (czy np. challenger zwiększy szansę) ale warto spróbować. MC dla fixa to ip sink i jest spore prawdopodobieństwo, że ma tam tylko niezbędną ilość ip i po debuffie spadnie ze 100% na 75%,

- flurry of blows to wspaniała zabawka, a przy tym łatwo rollowalna jeżeli
nie możemy znaleźć jej w sklepie albo sklepowe ql nam nie pasują,

- rhinoman sleeves to fantastyczna zbroja dla takiego enfa. Chest też wygląda super ze względu na ekstra ac i +hp i jest za darmo. Coś takiego warto mieć. Poradnik jest tutaj,

- CAS helmet wygląda dużo bardziej kozacko niż carb. Zwłaszcza z exarchem. Poradnik tu,

- dobrze jest mieć macro follow jeżeli ktoś na nas użyje blind ringa. Wtedy sprawdza się też map navig,

_________________
Kropka (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):
Zostałeś usunięty jako nieaktywny gracz. Regulamin mi tego nie zabrania, nie zabrania tez usunięcia twojego sklepu.

Narodziny wirtualnego emo - totalitaryzmu :) w Kropkańskiej Republice Ludowej (People's Republic of Kropka - PRK) :)


Ostatnio edytowano Śr mar 26, 2008 7:55 pm przez Ajsmen, łącznie edytowano 9 razy

Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Cz cze 21, 2007 2:34 pm 
Doświadczony farmer


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 498
Lokalizacja: Rubi-Ka, 100-550 Boralis, Backyard 4
Ajs, pamiętaj, że przy budowie impków nalezy robić postacią która nie ma za dużo skilla. najlepiej jak się rezzuje, czy coś. W przeciwnym razie końcowy ql będzie większy.

2. Mógłbyś podopisywać nazy do "armorków z banku"? na RK1 nie mamy takiego banku PRK ;-P

Edit: szacuneczek, chyba sobie zrobie takiego twinka.

_________________
Enforcerka - 220/19/70 <a href="http://auno.org/ao/equip.php?saveid=47816">eq</a><br>Panidoktor - 220/11/70 <br>Parę innych 220...<br>Mauer - 150 twink sold <a href="http://auno.org/ao/equip.php?saveid=97851">eq</a><br>I jeszcze trochę lowbie 200+<br>


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Cz cze 21, 2007 3:19 pm 
Pr0 Farmer

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 1737
Lokalizacja: Poznań
Willcyd (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):
Mógłbyś podopisywać nazy do "armorków z banku"? na RK1 nie mamy takiego banku PRK ;-P


Nikt siłą nie trzyma na r-ka1 :)

Podpisałem część rzeczy ale poradnik wciąż jest w fazie powstawania będzie gotowy pewnie za klika ładnych dni dopiero i będzie wyglądał inaczej.

_________________
Kropka (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):
Zostałeś usunięty jako nieaktywny gracz. Regulamin mi tego nie zabrania, nie zabrania tez usunięcia twojego sklepu.

Narodziny wirtualnego emo - totalitaryzmu :) w Kropkańskiej Republice Ludowej (People's Republic of Kropka - PRK) :)


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: So cze 23, 2007 11:06 am 
Pr0 Farmer

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 1737
Lokalizacja: Poznań
Ok, wersja easy chyba jest skończona. Jakieś uwagi, sugestie. pytania?

_________________
Kropka (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):
Zostałeś usunięty jako nieaktywny gracz. Regulamin mi tego nie zabrania, nie zabrania tez usunięcia twojego sklepu.

Narodziny wirtualnego emo - totalitaryzmu :) w Kropkańskiej Republice Ludowej (People's Republic of Kropka - PRK) :)


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: So cze 23, 2007 12:22 pm 
Doświadczony farmer


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 498
Lokalizacja: Rubi-Ka, 100-550 Boralis, Backyard 4
Ajsmen (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):
Ok, wersja easy chyba jest skończona. Jakieś uwagi, sugestie. pytania?


zgubiłem coś, czy nie używasz med suita?

edit: nvm, liczyłeś go w "bazowym" ?

_________________
Enforcerka - 220/19/70 <a href="http://auno.org/ao/equip.php?saveid=47816">eq</a><br>Panidoktor - 220/11/70 <br>Parę innych 220...<br>Mauer - 150 twink sold <a href="http://auno.org/ao/equip.php?saveid=97851">eq</a><br>I jeszcze trochę lowbie 200+<br>


Ostatnio edytowano So cze 23, 2007 12:26 pm przez Willcyd, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: So cze 23, 2007 12:26 pm 
Pr0 Farmer

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 1737
Lokalizacja: Poznań
Willcyd (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):
zgubiłem coś, czy nie używasz med suita?


Jako zbroi? Nie, łaziłem w tym na martialu do lvl 200+ (później jakaś dobra dusza dała mi preda) więc teraz chciałbym spróbować czegoś nowego.

Bazowe rzeczy to tylko to co mamy goli ze skilla. Med suit liczę zbiorczo z buffkami jako 278.

_________________
Kropka (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):
Zostałeś usunięty jako nieaktywny gracz. Regulamin mi tego nie zabrania, nie zabrania tez usunięcia twojego sklepu.

Narodziny wirtualnego emo - totalitaryzmu :) w Kropkańskiej Republice Ludowej (People's Republic of Kropka - PRK) :)


Ostatnio edytowano So cze 23, 2007 12:47 pm przez Ajsmen, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: So cze 23, 2007 12:26 pm 
Doświadczony farmer


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 498
Lokalizacja: Rubi-Ka, 100-550 Boralis, Backyard 4
Ajsmen (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):
Willcyd (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):
zgubiłem coś, czy nie używasz med suita?


Jako zbroi? Nie, łaziłem w tym na martialu do lvl 200+ więc teraz chciałbym spróbować czegoś nowego.


Do implantów :-P

_________________
Enforcerka - 220/19/70 <a href="http://auno.org/ao/equip.php?saveid=47816">eq</a><br>Panidoktor - 220/11/70 <br>Parę innych 220...<br>Mauer - 150 twink sold <a href="http://auno.org/ao/equip.php?saveid=97851">eq</a><br>I jeszcze trochę lowbie 200+<br>


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Pt lip 20, 2007 11:56 am 
Początkujący farmer


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 90
Lokalizacja: Myszków
co byście mogli zaproponować na mojego enfa 30ql trox na utils, hud, wirsty i fingery

mam już cosik ale chciałem porównać


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Pt lip 20, 2007 12:58 pm 
NoLife

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 2635
przeman (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):
co byście mogli zaproponować na mojego enfa 30ql trox na utils, hud, wirsty i fingery

mam już cosik ale chciałem porównać


na finger to:
http://pl.youtube.com/watch?v=Q1cPbHPqK ... ed&search=

:P

_________________
220/22/67 Soldier equip pic


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Pt lip 20, 2007 3:12 pm 
Farmer z przyczepką


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 907
a ja pociągnąłem twój projekt nanomage enfa level 90, tylko na razie nie mam czasu , credsów ani konta opłaconego żeby go skończyć. :P

_________________
When Everything Else Fails , Read The Instructions.

220 omni Engineer/Crat/Fixer@RK1... Ciemnośc widzę , ciemność.


Góra
 Zobacz profil  
 

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group