Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 96 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna strona

Autor

Wiadomość
 Tytuł: Enforcer - poradnik
PostNapisane: Śr lut 23, 2005 2:07 pm 
Farmer małorolny


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 204
Rasa:

Obrazek

Do wyboru masz tak naprawde 4 rasy.

Atrox – Bonusy do sily i staminy, a takze body dev, czynia ta rase niemal idealna na enforcera, niestety nie jest tak idealnie jakby to sie moglo wydawac, bardzo niskie abilities int, sense i psych, powoduja dosc powazne problemy z uzywaniem nanoprogramow, przez to trox jest dosc czesto opozniony w rzucaniu co niektorych nanoprogramow, mniejsza ilosc comp literacy i treat daje znac w przypadku lepszych pasow, memorek i implanotow. Na wyzszych levelach trudnoscia staje sie takze zakladanie symbianotow, ktore wymagaja innych abilities niz ag, str, stam. Zaleta troxa jednaj jest ilosc hp i ac, jaka moze miec, znacznie wyzsza niz inne rasy, dodatkowo jest kilka przydatnych itemkow rasowych wlasnie dla atroxa, ktore sie przydaja glownie przy tweakowaniu.

Strength - 512 / 912
Agility - 480 / 780
Stamina - 512 / 912
Intelligence - 400 / 600
Sense - 400 / 600
Psychic - 400 / 600

Solitus – Bardzo wyrownana postac, nie ma zbyt wielu slabych stron. Jej minusem jest wlasnie brak bonusow do sily i stam, ktore sa bardzo wazne do armorow. Mniejsze ac i hp w przypadku troxa jednak postac dosc mocno wyrownana.

Strength - 472 / 772
Agility - 480 / 780
Stamina - 480 / 780
Intelligence - 480 / 780
Sense - 480 / 780
Psychic - 480 / 780

Opifex – bardzo ciekawa rasa jesli mamy dodatki sl/ai, mozemy wtedy zaopatrzyc enforcera w 2 rapiery (bardzo szybkie, mocny dmg), a takze zmaksowac wszelkie evady. Rasa dla doswiadczonych graczy z pojemnym portfelem.

Strength 464 / 764
Agility 544 / 944
Stamina 480 / 680
Intelligence 464 / 764
Sense 512 / 912
Psychic 448 / 748

Nanomage – Rasa ta jako enf graja tylko najwieksi hardcorowcy, fanatycy i kamikaze, bonusy do nanoskilli, jednak zalosne ac i hp, nie ulatwiaja grania.

Strength 464 / 664
Agility 464 / 664
Stamina 448 / 748
Intelligence 512 / 912
Sense 480 / 780
Psychic 512 / 912

Podsumowanie:

Kazda z ras ma swoje plusy i minusy. Najtrudniejsza do prowadzenia bedzie niewatpliwie nano-technik, opifex sprawdza sie jedynie w przypadku posiadania obydwu dodatkow Shadowlans i Alien Invasion. Solitus jest dosc uniewarsalny sposrod wszystkich ras, ale nigdy nie dorowna iloscia hp, enforcerowi troxowi.

Atrybuty i skille:

*Abilities

Strenght - odpowiada za twoje skille walki, podstawowy atrybut do armorow, tak wiec zawsze max co lvl

Aggility - sa rozne zdania ale tez max, odpowiada on za rozwoj evadow

Stamina - znowu max, stamina jest chyba nawet wazniejsza niz strenght, odpowiada ona za sporo skilli, a takze za poziom twojego zycia, dodatkowo przy wiekszosci armorow to wlasnie staminy musisz miec wiecej by ten armor dzwignac

Inteligence - odpowiada za najwazniejsze dla Ciebie nanosy, do levelu 80 podnosic od czasu do czasu, jak sa jakies wolne ip, do levelu 100 oplaca sie go zmaksowac i pozniej mniej wiecej od levelu 120 zawsze maksowac.

Sense - odpowiada za inity, wiec powinien byc rozwijany w podobny sposb jak int, nie mozemy podniesc melee init to trzeba dodac troche punktow do tego atrybutu, rozniez od 120 levelu maksowac

Psychic - podnosic jak sa wolne punkty...

Body Dev - max max max i jeszcze raz max ilosc hp jest uzalezniona od niego tak wiec max

Nano Pool - od levelu 130 zawsze maks, wczesniej podnosic w miare mozliwosc, bo nie ma to jak trox nie majacy nano by rzucic mongo


*Body

Brawl - max podstawowy twoj special attack, na wysokim poziomie jest najpotezniejszym twoim atakiem, wspomagany challengerem wgniata przeciwnikow w ziemie

Dimach - podnosic tylko do wymagan broni, nigdy wiecej, ciemnoniebieski skill zjadajacy naprawde sporo punktow ip, uzywamy go co 30 minut, dla enfa mily dodatek, ale nic specjalnego... jesli chcesz zrobic postac do pvp, oplaca sie go zmaksowac, bardzo dobry specjal do wykanczania celow, jako cios dobijajacy...

- reszta skilli nie dla enfa, nawet nie dotykac


*Melee

Fast Attack - max, po brawlu kolejny zabojczy specjal, a utrzymany na wysokim poziomie zadaje naprawde pozadny dmg

W tym momencie mam najwiekszy prob, spora ilosc poradnikow mowi ze enfo powinien uzywac 2hb, ale latwo jest zauwazyc ze nie jest to podstawowy atrybut enforcera w tej zakladce, jaka bron zatem... dla mnie to najtrudniejszy temat, gdyz sam zajmuje sie 2he, a do 50lvl biegalem z dwoma 1he i gralo sie dosc ciekawie, mniejszy dmg ale szybszy atak... tak wiec wybor broni zostawiam wam powiem tylko ze jak juz na cos sie zdecydujecie rozwijajcie tylko ten skill zawsze go maxujac

Jesli bedziecie uzywac 2 broni jednorecznych w tym momencie maxujecie multi melee (tutaj mala uwaga do mm - okresla tylko ile go trzeba miec by wlozyc dana bron do lewej reki, co powoduje ze w prawej mozna miec bron ktora nie spelnia wymaganej ilosc mm)

Snake attak - to strata punktow, gdyz trzeba byc ukrytym by go uzywac, wiec jak bron wymaga snake attak, najlepiej poszukajcie innej broni.


*Misc Weapons i Ranged

Jesli szukasz tu jakis skilli do rozwoju to pomyliles profesje ;p


*Speed

Melee init - max nic wiecej nie napisze poprostu trzeba miec tego max

Dodge-Rng i Evade ClsC - nie trzeba tego maxowac, jednak utrzymane na wysokim poziomie pozwola unikac wiekszej ilosci trafien krytycznych, pamietajcie nie unikniecie trafien, do tego jest dobry fixer z GA, nie enforcer, przygotujcie sie na trafienia, bo bedziecie leciec i tak na max aggresiv tak wiec trafienia beda, zmniejszy sie jedynie ilosc krytycznych trafien

Nano Resist - napewno wam braknie punktow by podniesc ta umiejetnosc, a zmaksowanie jej graniczy z cudem, tak wiec przygotuj sie ze bedziesz ciagle dostawal root'y, zmniejszenie initow i innych cech, bo tego nie unikniecie, jednak jak juz macie jakies wolne punkty i nie wiecie co z nim zrobic to max :D

Run Speed - kupcie yalme, bo i tak nie dacie rady szybko biegac, naprawde jak juz nie macie co podnosic, a punktow macie sporo mozna sobie podniesc.
*SL* - Skill ten powinno sie zmaksowac po levelu 201 kiedy to bedziecie mieli mozliwosc uzywac pierwszego mongo z nowej lini ho buf dla enfa, dodaje on 3k hp, jednak obniza run speed o 1,4k. Wiec bez dobrego speeda stoi sie w miejscu i mozna co najwyzej poplakac.

*Trade & Repair

Computer Literacy - oplaca sie inwestowac punkty w ta umiejetnosc: lepszy pas i memorki, a takze dostep do wiekszej ilosci obszarow dzieki gridowi

Reszte skilli sobie odpuscie, nie jestescie enginerem... choc sam mam zainwestowane w to punkty i moge robic kilka rzeczy sam nie szukajac pomocy innych, jednak odradzam robic to na nizszych lvl punkty te lepiej zainwestowac w skille bardziej wam potrzebne


*Nano i Aiding

Treatment - zawsze max

First-Aid - w sumie jedyne wasze leczenie w czasie walki tak wiec oplaca sie utrzymac go na wysokim pozimie

Time-Space - mozna sobie odpuscic, ewentualnie podniesc minimalnie by nie trzeba bylo odnawiac sobie nano przez kilka godzin

Reszta skilli uzalezniona jest od nanosow jakie chcesz uzywac i zazwyczaj idzie parami, cos wiecej napisze troche nizej


*Spying

Jedynie Break&Entry oplaca sie od czasu do czasu podniesc, ale nie ma tez co przesadzac, reszte sobie odpuszczamy. Absolutny max tego skilla to 400, wystarczy na otworzenie kazdej skrzyni na rk. W SL otwieranie skrzyn zostawcie fixera


*Navigation

Map navigation - podniesc do 164 by zrobic sobie 4 upgrady pf map, najwazniejsza rzecz w przypadku enfa, wiesz gdzie sa moby, drzwi i twoi koledzy z druzyny, pozniej rowniez oplaca sie troche podniesc, pamietajcie o zalozeniu impow do map nav, zminimalizuja one ilosc ip jakie wydamy na ten skill, a trzeba pamierac ze jako jedyny skill nie moze bys skasowany.

Vehicle - w zaleznosci czym bedziesz sie poruszal


Armory:

Pilgrim Protector ql 200 - najbardziej sensowny i chyba najlepszy wybor, do zdobycia dynacampach, Ma bardzo wyrownane Ac, brak w nim bardzo slabego punktu (np. cold u cas'a), niezly wyglad i czerwony agresywny kolor, goraco polecam

Mosquito Armor - ciekawy armor ze wzgledu, ze kazdy Ac jest taki sam, nieciekawy wyglad dla estetow, do zdobycia na dynacampach

Metallic Mantis Armor - Jesli uzywasz stygiana ten armor wydaje sie idealnym wyborem, mod do energy dmg, daje dodatkowy dmg, a niezle Ac zapewnia swietna ochrone. Uzytecznosc jego konczy sie jednak w okolicach 120 lvl, wtedy tez powinienes rozejrzec sie za lepsza bronia...czesci do jego zrobienia zdobywa sie w Smuggler's Den

Azure Reveries - armor od levelu 175, Najlepsze ac dostepne dla osob bez dodatkow, plus bardzo dobre modifery. Miejsce zdobycia Primus Camp w EFP, moby do zabicia Merc's

Superior Sentinel Armor - armor od tl6 czyli od levelu dopiero 190, najlepszy armor jaki moze zalozyc osoba bez dodatkow. MIejsce zdobycia Avalon Secondary Base, moby do zabicia Eel i General ?(zapomnialem ktory :D)

*Shadowlands* - armorki dostepne tylko dla osob posiadajacych ten wlasnie dodatek

Tier 1/2/3 Armor - ciekawa linia armorow dla enforcera, bardzo mocne ac, pozniej dosc ciekawe bonusy, napewno jeden z ciekawszych armorow, jedyny problem to zrobienie go zajmuje bardzo duzo czasu, a kupienie glyphow do jego zrobienia tez kosztuje niemalo. Koszt rzedu 900mln nie jest kwota mala, jednak dosc warto sie w niego ubrac.

Conscientious Knight's - armorek dosc ciekawy jednak dosc spora czesci z niego to nodropy i trzeba samemu sie po nie przejsc, maja jednak juz dostep do inferno napewno ten armor nie bedzie mial juz zadnego wiekszego znaczenia, dosc czesto wykorzystuje sie z niego helm, rekawice, buty i naramienniki 625 stam/str. Cena ich nie powinna byc wieksza niz 5mln.

Bellum Badonis Armor - kolejny dosc ciekawy armor, zarowno pod wzgledem wygladu jak i ac, jedynymi wymaganiami jakie przed nami stawia to posiadanie 870 staminy.

Sanguisugent - armor buffujacy podbijajacy skille broni

Smuggler's - kolejny armor buffujacy tym razem podbija cl

Cos na back:

VEIL OF THE REVOKED - cloak of the revoked + Spirit Tech Circlet of Cerubin

Albrecht Heavy Tank Armor

Black Clan Heavy Tank Armor - drop z dynek okolo lvl 190+ w PW i Wine

LIGHT NOTUM TANK ARMOR - do zdobycia na Mercach

MEDIUM NOTUM TANK ARMOR - do zdobycia na Mercach

HEAVY NOTUM TANK ARMOR - do zdobycia na Mercach

SCORPIO'S SHELL OF CHANGE - do zdobycia na Zodach, trzeba miec inf boots/hhab lvl 205 i duzo rajdow za soba by miec punkty na biding (jesli nie zrozumiales o czym wlasnie pisze, znaczy to mniej wiecej tyle ze to nie jest back dla CIebie)

Bron:

Frost Scythe of the Legionnaire - do zdobycia w ToTW - wolna, staly potezny dmg, brak critow i wolny fast attack, jednak ze wzgledu na latwosc jej zdobycia bardzo popularna na nizszych lvl, obrazniea jakie zadaje to cold

Stygian Desolator - Azurth dropuje ta bron, jedna z ciekawszych opcji dla Enf'a wspomagana Mantis Armorek potrafi siac niezle spustoszenie, bez wiekszego bolu mozna ja ponosci do lvl 120, na tym poziomie popsrostu ja przerastamy

Corpse Cutter QL 140 i Cuspidal Corpse Cutter - bron masakra tak powiem uzywalem jej przez 27 lvl i po przesiadce z desolatora doznalem szoku, jedyna jej wada to dostepnosc i cena, zdobycie jej samemu graniczy z cudem, a cena to zalednie 100mln

Panther QL 100 i Pained Panther - dropowane w CoH, zadki drop, jednak trzeba poprostu ja miec, szybka, spory dmg i crit, specjalne ataki to dimach, fast attack i brawl, czynia z tej broni zabawke do zabijania...

Queen Blade - dropuje go Manti's Queen w Smuggler's Den - bron ktora zadaje jeden z najwiekszych dmg 400-1000 w wersji podstawowej, wersja Enchanced ma juz dmg 600-1300 - jedyny jej minus to szybkosc ataku, rewelacyjna na moby z poteznym AC, przeciez do utrzymania agr sluzy mongo nie ilosc zadawanych obrazen? Drugim jej minusem jest ograniczenie lvl QB - 161, EQB - 185...

Frost-bound Reaper - kolejna kosa do kolekcji, zdobyc ja mozna w Inner Sanctum, staly dmg i niezla szybkosc ataku wydaja sie ciekawa opcja, jednak dmg wychodzacy w granicach 1,4k nie powala niczym, dodatkowo bron zmniejsza melee init o 1110 i nanoc. init o 150...w sumie jeszcze sobie nie wyrobilem zdania o tej broni, ale powoli sie przekonuje do niej napewno ciekawa opcja do sl, na rk chyba jednak panti sprawuje sie lepiej...

Edge of the Tharasque - miecz marzenie dla kazdego enfa na rk, niesamowity dmg, duza szybkosci i niezle bonusy hp, ac i initow. Dmg chemical czyni ja wysmienita bron na rk, na sl sprawuje sie juz roznie. Zdobycie tej broni to jednak bardzo duza dawka szczescia, niedosc ze musi wypasc z Tarasqi to jeszcze trzeba wygrac w vocie gdzie srednio chce ta bron miec 10 innych osob.

*Shadowlands/Alien Invasion* - bron dostepna tylko dla osob posiadajacych te wlasnie dodateki

Sacrosanct Sword Staff - bron z zasiegiem 25m, pozwalajaca uprawiac kitting przez enforcera, duzy recharge time, niezly dd. Bron mozna zupgradowac by posiadala specjale, brawl/dimach wtedy zasieg spada do normalnej wartosci

Kyr'Ozch Sword - bardzo szybka, z bardzo dobrym stalym dmg, mozna ja upgradowac do wersji 880(fast attack/dimach/parry/riposte) i 112(fast attack/dimach/brawl)

Nanosy:

Lista nano programow dla Enforcera

ObrazekEssences - BM i MC - podnosi strenght i stamine o 3-27 i hp 51-996 - podstawowy nanos dla enfa

ObrazekAbsorption Shield - BM i MC - tworzy bariere pochlaniajaca okreslona ilosc obrazen zadanych enfowi - przydatna, jako ze korzysta z tych samych nano skilli co ess rozwija sie sama, kolejna zaleta jest to, ze wymaga malych ilosci nano do rzucenia

ObrazekDmg Shield - MM i MC - przydatny shield, zadaje obrazenia przeciwnikowi gdy ten nas trafi, niektore zwiekszaja nasze hp i daja dodatkowy ac (energy, fire, cold) w zaleznosci od wersji - wada jest to ze wymaga sporych ilosci nano

ObrazekMongo - BM i PM - kazdy enforcer musi go miec i uzywac, dodaje on okreslona ilosc hp i dodatkowo leczy ta ilosc w czasie 20s... ma tez jedna w sumie najwazniejsza ceche, po uzyciu wrogowie zaczynaja atakowac enforcera, nie zaleznie od agro mozemy nie walczyc z przeciwnikiem, a agro bedzie i tak skierowane na nas, podstawa do tankowania i sprytny sposob na leczenie

ObrazekChallenger - BM i MM - zwieksza attack rate i dmg jaki zadajemy, zwieksza tez nasze rozmiary (co czasami jest upierdliwe szczegulnie w pomieszczeniach z niskim sufitem :D), dziala przez krotki czas i wymaga sporej ilosci nano by go rzucic, blokuje rowniez uzywanie wszelkich skilli do nano przez 10s

ObrazekRage - MM, BM, MC - zwieksza inity, nano resista i run speed, daje tez tarcze zadajaca przeciwnikowi obrazenia, sam rage zadaje enfowi okreslona ilosc obrazen od ognia, najwieksza zaleta rage jest nano resist, jako ze ciagle brakuje punktow do podnoszenia tego skilla, w tym przypadku wyrecza nas to nano, jesli rzucicie sobie absorption layer, nawet nie poczujecie po hp ze zapusciliscie wlasnie rage. Dodatkowo jesli waszym przeciwnikiem (mob) jest mp albo doctor, zapuscie rage jak najszybciej, macie sporo szans na unikniecie nsd i debuffinitow...

ObrazekBuffy do broni i initow - PM i SI - kolejna rzecz warta wydania tych kilku punktow, jako ze PM podnosimy zeby uzywac mongo, na SI tez zapewne znajdzie sie kilka punktow.

KIlka zdan na temat nano programow, Ess i Dmg Shield sa to buffy dosc dlugie, ktore mozemy dostac od kogos innego, z buffow do broni other sa tylko buffy do 1hb i 2hb, max jaki mozna otrzymac to 87 (Brutal Thug), reszta buffow do broni to self, ale do czego zmierzam, na niskim lvl ip to duzy problem a chcac maksowac duzo skilli napewno nam ich zabraknie, dlatego czasami warto pomyslec czy nie lepiej podbic pm i si, dajace nam lepszy buff do broni, niz bm/mc dajace nam lepsza esske gdy mozemy wziasc behe od jakiegos enfa....


Chyba czas na podsumowanie. Gra enfem nie jest tak latwa jakby sie to wydawalo, zadaje on mniejsze obrazenia niz sol, jednoczesnie musi miec AC na odpowiednim poziomie by jakos utrzymac agro od kilku przeciwnikow i nie zginac, grajac nim kilka razy zastanawialem sie czy ma to sens, brak leczenia, a hp ciagle spada, jednak majac meda i zgrana paczke, postac warta poswiecen, warto dosc szybko zdobyc 1k tokenow 0,9k do hp i nano bardzo ulatwia sprawe...

Polecam go jesli chcemy pobiegac w teamie, do solowania znacznie ciekawiej gra sie soldierem i fixerem... bez meda (i dodatku SL) enf ma poprostu przechlapane, ale przezycie agro od 3 199ql mobow, spamujac mongo by nikt z teamu nie padl, uzywajac co 12s brawla i fast attack, wspomagany challem i Flurry of Blows, a po calej walce majac jeszcze 1k hp, adrenalina poprostu buzuje w zylach ... dlatakich monemtow popsrostu oplaca sie chwile pomaczyc i przezyc je samemu, a pozniej na spokojnie smiac sie jaki to kozacki team sie ma :P (Wielkie pozdro dla Wesolej Gromadki)

koncze nudzic czas pomongowac :D cwp_chris better know as Trez :D


Ostatnio edytowano Wt gru 27, 2005 10:16 am przez cwp_chris, łącznie edytowano 19 razy

Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Śr lut 23, 2005 2:32 pm 
Farmer z taczkami

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 709
Lokalizacja: Opole
Piknie :D

_________________
Pierwsza w świecie gra strategiczna w trybie MMORTSG: http://www.rulersandempires.pl (projekt)


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Cz lut 24, 2005 11:57 am 
Początkujący farmer

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 141
Lokalizacja: Warszawa
Hehe...nie dalo sie tego lepiej napisac Trez. Very very nice.

_________________
<a href="http://www.anarchy-online.com/character/bio/d/2/name/mathewx">Mathewx</a> Fixer<br>


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Pt lut 25, 2005 12:44 am 
Farmer małorolny


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 204
Ktos z wiekszym doswiadczeniem zrobilby to napewno lepiej, ale nie o to chodzi. Martwi mnie tylko jedna rzecz, brak odzewu osob do ktorych ten poradnik jest skierowany... sam po lektrurze tego poradnika mialbym kilkanascie pytan...


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Śr kwi 27, 2005 6:48 am 
Farmer małorolny


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 204
Anonymous (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):
fajowy poradnik, jeśli moge dodać coś od siebie


Im wiecej osob bedzie pisalo cos ciekawego, tym lepszy poradniczek powstanie i moze komus pomoze


Anonymous (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):
Inteligencja =max, dlaczego? większoście przypadków odpowiada w 50% za nano skille od nano programów, wiec, podnoszac ją podnosisz wszystkie te skille, przez co urzywasz nmiej IP do podniesienia np psycho modi.


Powiedzialbym ze odpowiada w 80% za nanoskille, oczywiscie gdzies kolo lvl 100 zaczynamy maxowac ten abilities, bo mamy sporo wolnych punktow, jednak poradnik ten byl skierowany do osob zaczynajacych zabawe z Enfem, a na poczatku wydatek w ten abilities nie wydaje sie sensownym rozwiazaniem, skoro i tak wiekszosc nano bedzie dla nas niedostepne bez odpowiednich implantow, a wymiana impow co 10-20 lvl wydaje sie chore i bardzo kosztowne malo kogo stac na takie zabiegi.
Dodatkowo wydanie podnoszenie nanoskilli tylko poprzez maxowanie inteligencje by podniesc nanoskille o kilka punkt tez nie jest najbardziej trafnym pomyslem... ale moge sie mylic

Anonymous (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):
Dimach, ciężka sprawa, można go urzywać nie za często a i skill jest ciemnoe niebieski, ale zdrugiej strony zadaje duże obrażenia, w PvP jak masz wysoki i dobrą broń nawet ponad 5k, a na mobach nawet ze słabszą bronią osiągniesz takie rezultat, teroetycznie jest możliwe na mobach osiągnać 13k, tak czy inaczej jak chesz walczyć w PvP max zawsze. na misie niekoniecznie.


Napisalem ze przetestuje pozniej, bo ciezko jest uzbierac punkty na ten ciemnoniebieski skill, dzieki za wyniki, zatem

Anonymous (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):
Dodge-rng,Evade ClsC i Duck-exp, max zawsze, dlaczego? wiecej evade = mniej trafionych w ciebie ciosów i trafień krytycznych


Co do trafien, to taka mala dygresja, majac je zmaksowane w chwili obecnej cos kolo 800 (wiem malo ale mam to gdzies :D) + 72 z gsf + 900 z tej malej kapliczki, fulldeff a moby ql 180+ do 200lvl chybialy 1/5 strzalow, 190 MA (mob) trafial zawsze w tym 3 crity, wiec jakos niezauwazylem zeby moby jakos sie tym przejmowaly, natomiast bez niczego, unikalem ciosow mobow lvl do 120, na lvl 130 jest juz roznie, albo misuja albo caly czas trafiaja, w pvp jest to troche jasniejsza sprawa, jednak z mobami nie zawsze ta teoria dziala. Szczegolnie jak masz przeciwko sobie takiego MA (moba) potrafi zjechac 12k hp w 5strzalach z ac 6k (albo 12k jak sie uzywa perka)

Anonymous (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):
Nano Resist do PvP max zawsze, jeśli robisz tylko misje a PvP Cię nie interesuje, podnoś jak masz wolne IP, rage przerywa Root i Snear które w misji moga rzucić na Ciebie moby wiec przeżyjesz.


Rage nie przerywa root'a, a snare niewszystkie, ale sie zgodze przydaje sie to zmaksowac i przed walka z mobem ktory moze rzucic nam jakies swinstwo zapodac sobie rage, zwiekszy sie nasz nanoresist.

Anonymous (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):
Nanoa skill, moim zdaniem rage i mongo jest najważniejsze, Rage daje szybkość, nano resist, melee init, mongo HP i leczy, esence owszem ale zawsze możesz poprosić jakiegoś ładnego (<---- Ładnego troxa?!?!?!:) o lepsze niż używasz aktualnie, no i skille do bronie, ale to też można poprosić MP lub tradera o pomoc.


a co z Challengerem, zwieksza dmg i attack rate, wiec jak ktos ma niezle evady zwieksza szanse na trafienie kogos, bez tego to poprostu odganiasz muchy... oczywiscie mozna wziasc ess od jakiegos milego troxa, bo behe dziala bez bolu przez 2h, jednak co z innymi sillami, raczej troxa nie stac na to by trzymac w ncu buffy od mp do nanoskilli, bo nic wiecej tam nie wcisnie...a po 50minutach juz ich tam nie bedzie, jesli robi solo misje to pewnie sie wyrobi, jak robi team misje z ql very hard to watpie ze w 50minut ja skoncza (czesto ktos idzie afk, wiec czas sie wydluza), wiec na bossa straci mozliwosc castowania czegokolwiek, a nie zawsze uda sie miec przy sobie jakiegos mp, co do buffow tradera to az sie usmiechnalem 3 minuty, hm zbufowac sie rage i jazda na misje...
Co pvp, jesli obowiazuje zasada selfbuffa to lepszego ess, nie mozesz miec i troche to glupie, bo nie oszukujesz tylko przeciwnika ale i samego siebie, co to za zwyciestwo jak sie oszukuje i ma sie inne buffy, a np skilli do broni 2he nikt CI nie buffnie a one odpowiadaja za Attack rate czyli to czy kogos trafisz czy nie... nom chyba ze sie myle?

Anonymous (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):
co do bronie to jest jeszce Gelid Blade of Inobak z Inner Sanctuary. szybki i posiada Fast attack w odróżnieniu od kos, wszystkiego rodzaju beams, True Katana of the Loyal Samurai i niższe lvl tejże, Punishment Rod, no i kupe broni jak posiadaesz SL lub i AI. co do queen blade in EQB to zadaja wieksze obrażenia niż podajesz, ja nieschodze z EQB poniżej 1,8k-2k w RK i 1,4k-1,8k w SL.
myśle że to wszystko co moge teraz wymyślić, jak coś sobie przypomne to dorzuce napewno


Co do broni tak jak pisalem jestem total noob i sie na niej nie znam, wypisalem tylko te co uzywalem i uzywam: co do dmg EQB jest to katalogowy dmg nie taki jaki w rzeczywistosci zadaje...
QB - Damage 417-1083 (66) - Chemical AC
EQB - Damage 619-1383 (66) - Chemical AC
Ja na qb wyciagam minimum 2,5k niezaleznie czy to moby z rk czy sl

Chyba ze dmg jaki podajesz odnosi sie do FbR to sie zgodze, wspomagany challem na ado heckach wychodzi staly dmg 1505...


Dzieki za umieszczenie troche zycia w ten dzial, moze zacznie sie jakas dyskusja, ktora komus pomoze, powiem na koniec tylko ze pisalem ten poradnik jako totalnoob, stad uwazam ze nie jest to poradnik tylko skrocony opis mojej gry i uwag jakie odnioslem grajac w AO. CO do pvp nigdy jakos nie pociaga mnie to w grach, jak narazie to samo jest w tej grze, od czasu do czasu z kims sie powalczy do 25% ale nic wiecej. Pozdro i dzieki cwp_chris


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Śr kwi 27, 2005 10:25 pm 
Farmer małorolny


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 204
Co do inta juz zmienilem...

Ale caly czas mnie zastanawia ten rage - uzywam "Infernal Rage" - i nie zdejmuje on rootow i niektorych snarow, choc rzeczywiscie w opisie tego nano mozna wyczytac wzmianek ze usuwa czesc debuffow... nie wiem w czym problem lezy...

Rowniez mam kolejne pytanie, jaka bron uzywac po lvl 180+. Na rk smigam nadal z Pained Panter, w SL korzystam zazwyczaj z FbR...


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: N maja 01, 2005 7:44 am 
Farmer małorolny


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 204
Rzeczywiscie Rage zdejmuje za kazdym razem root/snare od Fixa, a rzucony przed walka dosc czesto contruje rzucany program, czas na testy z rootami od NT (zrobie je pozniej bo wyjezdzam)

Co do broni mam juz niezly mieczyk teraz tylko material typ 112.

Odrazu zadam kilka pytan:
-jakie przedmioty dodaja do 2he (bo troche mi brakuje po podliczeniu wszystkich buffow jakie moge sobie rzucic i otrzymac brakuje cos kolo 70-90)

-jeszcze jakis przedmiot co podnosi brawl'a bo tego mam w chwili obecnej na styk, ale kiedy skasuje perki moze mi go braknac ;/


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: N maja 22, 2005 1:03 pm 
Farmer z przyczepką


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 884
jesli jestes enfem ktory posluguje sie 2h edged to na ok 20 lvlu warta polecenia jest energy scythe z ToTW(z tego co pamietam dropuja ja windcalerzy/revenanci/exarchy) , a potem jak najszybciej dasz rade zalozyc Frost Scythe of the Legionnaire (tez z ToTW)(ta dropuja Dethless Legionaire[tzw Legos] ktorzy sa na drodze do Lien), no a ostatecznie zalozyc Stygian Desolator dropowany przez Aztura - cel pielgrzymek Enforcerow do ToTW :D Natomiast jesli poslugujesz sie 1h blunt to tez powinienes sie udac do ToTW po Howling Scull(dropowana przes Defender of the Three oraz przez kilka innych mobow) albo jesli dasz rade zalozyc to udaj sie do Lien albo Re-Animatora po Scull of Lamentation.

jesli jestes enfem ktory posluguje sie 2h blunt to nie mam pojecia co masz zalozyc :wink:

_________________
Obrazek Adventurer


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Wt maja 31, 2005 3:43 pm 
Początkujący farmer


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 87
Dobry poradnik. Korzystam z niego i nie moge nic zarzucic :D

[ Dodano: Wto Lip 05, 2005 1:06 pm ]
Ja mam pytanie: :?: niektorzy mowia ze brawling trzeba maxowac a inni nie. jak jest naprawde :?:


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: So lip 16, 2005 7:33 am 
Wanna-Be Farmer


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 25
Brawling jest potrzebne do broni choc w wielu poradniekach pisza " brawl najpoterzniejszym atakiem enfa" nie pamietam z ktorego. Osobiscie mam zmaxowany Brawling a i tak najlepszy jest fast atack . Moze jest inaczej w przypadku 2hb i 1hb ktorego rodzaju broni nie uzywałem. :|


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Pn lip 18, 2005 10:05 am 
Początkujący farmer


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 87
Ja nie mam brawla na maxa, ale na wysokim poziomie. Tez widze ze brawl nie jest wcale taki dobry, jak powiedziales Erh fast attack jest najsilniejszy.

[ Dodano: Nie Lip 31, 2005 8:45 am ]
Jeszcze jedno pytanie mam: :?: co jest lepsze dla enfa: pilgrimy czy CAS :?:


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Cz sie 04, 2005 4:56 pm 
Farmer małorolny


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 174
Ostatnio załozyłem panterke 103 ql (szkoda że nie 105 :() i mam brawla na wyższym poziomie niż fast attack, lecz fasta ttack jest o jakieś 3 razy lepszy :) Brawlem wale po 300 a fast attack siada po około 1500. Wnioski nasuwają się same. Lepiej rozwijac fast attack.

_________________
<strong><br><strong><br></strong>


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Cz sie 04, 2005 7:44 pm 
Farmer małorolny


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 204
Pochopne wnioski. Juz tlumacze :P

Fast attack - traktowac nalezy jako dodatkowy szybki atak, nie zmieniajacy cyklu miedzy attack a recharge broni. Jego maksymalny dmg nigdy nie przekroczy wartosci, jaka osiaga sie przy uderzeniu zwyklym z critikiem.

Brawl - potezny atak mogocy ogluszyc przeciwnika na bardzo krotki okres czasu, ogloszenie to jest anulowane odrazu po trafieniu ogluszonego celu, albo po pewnym okresie czasu. Dmg brawla choc rzeczywiscie bardzo czesto nie osiaga zawrotnych wielkosci, ale jak juz wejdzie to bedzie to jeden z mocniejszych ciosow jakie moze zadac enf. Tak wiec w maxowac oba skille, jak tylko sa punkty...


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Pn sie 08, 2005 12:42 pm 
Farmer Mastah


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 1271
Lokalizacja: Nesøya(Asker)/Norwegia
Dużo mówicie o samych broniach, a ja mam pytanko odnośnie impów (wiem wiem każdy potrzebuje czego innego ale) gram na 2he, i tak zastanawiam sie jakie impy zakładać (chodzi mi o sklepowe), wiem że dobrze nadaje się część impów enfa i kipera, ale może ktoś mi jeszcze podżuci jakąś myśl bo narazie błądze w tej sprawie.

A tu jeszcze znalazlem cos odnosnie broni jak grzebalem w necie Bronie dla enfa (angielski)

No i oczywiście cały dział o enfie spewnością sie przyda.

_________________
Obrazek
Kill Board


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Śr sie 31, 2005 2:44 am 
Wanna-Be Farmer


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 25
Moze powie ktoś ze to reklama ale polecam taki item jak [glow=cyan]aggression multiplier[/glow] ,jego działanie głownie opiera sie na tym ze osoba ktora go uzywa sciaga agrro , co jak sadze przydaje sie enfom :PPP ,oparty jest na skillu psychology :) ktory jest zielony , łatwo rolowalny item z Clservem "kolejny rózniez". Drugi natomiast to [shadow=cyan]flurry of blows [/shadow] powieksza mele int. ten natomiast na fast attack .Szubciej bijesz wieszy dmg .. itp . Co co jest najfajniejsze ze te itemy wymagaja tylko 1 skilla i to własnie tych których zwykle enf uzywa. :)


Góra
 Zobacz profil  
 

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 96 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  


cron