Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 96 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona

Autor

Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: Pt sie 04, 2006 1:17 pm 
Ambitny farmer


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 289
Tak . Daje jakies 500 absorba - na jedno uderzenie wystarczy.

Nie opuszczaj sie w nanoskillach i evadach, nanoskile dadza ci lepsze lecznie (co prawda tylko hot ale zawsze), evady mniej critów + missy. Dodatkowy hot masz z perka. Wiec jak wlaczysz biokokon to cie sporo podleczy. Do tego First-aid i z mniej niż połowy życia wracam do prawie full hp (no różnie to jest ale do 3/4 napewno).

(!empty($user->lang['QUOTE'])) ? $user->lang['QUOTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'QUOTE'))):

Inwestuj w biococon, AoR sobie odpusc


O ile czytalem na forum Keeperów ( i przetrenowałem na swoim 80lv keepie) to na niższych levleach (podobno do 110) AoR jest całkiem dobry. Oczywiście pierwsze miejsce i maks perków ile sie da to biococon - ale pozostałe zalecaja pakować własnie w AoR. Dopiero po 100-którymś levelu lepiej sie przeperkować na pojedyncze leczenie....


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Pt sie 04, 2006 1:47 pm 
Farmer z przyczepką


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 893
Dokladnie jak mowisz, AoR jest ubah na mobach zadajacych dmg ok 300-400, w polaczeniu z heal aura i biococonem czynily cie prawie niesmiertelnym w starciu z nimi.
Potem niestety za kazdego perka dostajeszcz coraz mniej heal i przestaje sie to oplacac, tym bardziej ze dmg mobow szczegolnie w sl zaczyna oscylowac w granicach 800 - 1k

Miesko daje absorbcje na kilka uzerzen, a przynajmniej na soldzie jest tak ze na jakies 3-4, czasem potrafi to tyleczek uratowac:D


Znachimek (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):
(co prawda tylko hot ale zawsze)


Mowisz teraz o fixie czy keeperze?

_________________
Klemi10 Soldier 220/24<br>Klemi11 Keeper 205/8<br><br>


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Pt sie 04, 2006 2:07 pm 
Ambitny farmer


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 289
O aurze leczacej keepa.


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Pt sie 04, 2006 2:50 pm 
Farmer z przyczepką


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 893
Podstawa keepa oprocz dmg, sa jego aury dmg/heal/nano/schield/snare dlatego nano skile sa tak wazne. Prawie wszystkie nanosy maja wade; lvlock ale i jedna zalete trwaja 2-4 h, wiec jak tylko lvl nie bedzi eprzeszkoda dorwij mp/tradera i je castuj.
Musisz jednak wybierac w zaleznosci od potrzeb ktorej uzyjesz poniewaz gryza sie ze soba :D

_________________
Klemi10 Soldier 220/24<br>Klemi11 Keeper 205/8<br><br>


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: N paź 29, 2006 11:21 am 
Doświadczony farmer


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 498
Lokalizacja: Rubi-Ka, 100-550 Boralis, Backyard 4
Takich tam pare małych uwah:

Rasa:

Kolejną dużą nie wspomnianą wadą troxa jest nano delta, Podobno nie da się mieć 2s 200nano nawet na 220 lvlu.
Solitusem da się to zrobić, a nanomagiem jest nawet dośc łatwe. W zupełności rekompensuje to mniejszą ilość HP (różnica nie większa niż 8k HP na 220), po pierwsze wbijamy się w większe subyianty, więc różnica się zmniejsza, po drugie możemy w kółko castować na siebie layery na zmianę z mongo (Mysle tu o tankowaniu czegoś dużego), przez co stajemy się nieśmiertelni. Na niższych lvlach szybciej castujemy nano, więc w efekcie (oile gramy dobrze) mamy więcej HP niż trox, lvle na których jesteśmy troszeczkę w tyle, to 150-180. na tych lvlach troxy juz castują to co my, a my jszcze nie mamy tej uber nano delty. Co do opi musze powiedzieć, że nie mam żandego doświadczenia :/

Kolejna sprawa:
Ktośtam (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):
przygotujcie sie na trafienia, bo bedziecie leciec i tak na max aggresiv tak wiec trafienia beda, zmniejszy sie jedynie ilosc krytycznych trafien


To jest nie prawda, powinno się iść w meele init i iść tak daleko w lewo z pasek deff off, żeby broń dalej była szybka, ale żeby przeciwnik jednak nie zawsze nas trafiał. Wyjątkiem jest FBR z którym chcąc nie chcąc mamy max w prawo

Ktośtam (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):
Run Speed - kupcie yalme, bo i tak nie dacie rady szybko biegac, naprawde jak juz nie macie co podnosic, a punktow macie sporo mozna sobie podniesc.
*SL* - Skill ten powinno sie zmaksowac po levelu 201 kiedy to bedziecie mieli mozliwosc uzywac pierwszego mongo z nowej lini ho buf dla enfa, dodaje on 3k hp, jednak obniza run speed o 1,4k. Wiec bez dobrego speeda stoi sie w miejscu i mozna co najwyzej poplakac.


RS należy zwiększać jak tylko są na to IP, tank który nie zdąża dobiec do następnego hecka przed teamem w większości przypadków oznacza martwy team. W SLach kiepsko się używa Rage'ów (biją za 4x więcej niż na RK), a nie zawsze w teamie jest fixer.

Ktośtam (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):
First-Aid - w sumie jedyne wasze leczenie w czasie walki tak wiec oplaca sie utrzymac go na wysokim pozimie


Zwiększając wszystkie bardziej potrzebne skille nie będziesz maił na to IP przed lvlem 160 na którym ten skill niewiele już ci pomoże (masz za dużo HP żeby first aid wnosil coś sensownego).

I jeszcze jedna uwaga:
W poradniku brakuje bardzo ważnego tank armora (używan od 100 do ~150 lvla), jest nim Ancient Container istnieją dwie wersje, "nie clan" i "nie omni" Amror da się włożyć solitus enfem na lvlu 100. Wypada w ado gdzieś pod wodą (nie jestem pewien gdzie) Jego koszt na wolnym rynku na RK1 wynosi 3m. (pewnie u was tez coś koło tego :-) )

Wszysytko tutaj pisałem z myślą o enfie w SLach i na AI raidach. Sorry za literówki, ale jeszcze się nie dobudziłem ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: N lis 12, 2006 4:11 am 
Farmer z przyczepką


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 907
Willcyd (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):
Takich tam pare małych uwah:
Kolejną dużą nie wspomnianą wadą troxa jest nano delta, Podobno nie da się mieć 2s 200nano nawet na 220 lvlu.


Genius lvl3+2xVTE+Blue Belt+Ring of Computing (albo ten nowy ring z inf na abilities)+Infantry Ear Symbiant 220+Comb. Attributes+ City HQ300. Nawet Burdena nie trzeba.

_________________
When Everything Else Fails , Read The Instructions.

220 omni Engineer/Crat/Fixer@RK1... Ciemnośc widzę , ciemność.


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: N lis 12, 2006 10:19 am 
Doświadczony farmer


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 498
Lokalizacja: Rubi-Ka, 100-550 Boralis, Backyard 4
Alco, to jest po pierwsze hard twinking, a po drugie wydanie niepotrzebnego perka na geniusa. I tak jak powiedziałem, podobno, nie mam troxa na 220.

Zauważyłem jednak, że grając moim solitusem zawsze mam najwięcej HP w teamie, ostatnio (byłem na 130) miałem więcej niż 150 tox. A on tez nie był złym tankiem.


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: N lis 12, 2006 10:22 am 
NoLife

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 2635
Willcyd (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):
Alco, to jest po pierwsze hard twinking, a po drugie wydanie niepotrzebnego perka na geniusa. I tak jak powiedziałem, podobno, nie mam troxa na 220.

Zauważyłem jednak, że grając moim solitusem zawsze mam najwięcej HP w teamie, ostatnio (byłem na 130) miałem więcej niż 150 tox. A on tez nie był złym tankiem.


pewnie dalo by sie bez 3ciego geniusa tez to wyciagnac, a 2 geniusy must be w zasadzie na kazdej profesji.

_________________
220/22/67 Soldier equip pic


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: N lis 26, 2006 11:39 pm 
Początkujący farmer


Dołączył(a): N lis 26, 2006 1:00 am
Posty: 101
Enf musi miec geniousa 8) To podstawa dla każdej rasy.
Will gdybym mial znow wybierac pomiedzy solem a troxem, wybor byl by prosty:D tylko trox. Sol moze i ma przewage w nano i nano skillach, ale przy hard twinkowaniu trox wcale nie odstaje solowi:D
Co do heckow to ja nie wiem, sam tam nie bylem wiec nic nie powiem.
Will moze i byles lepszy niz tamten trox, ale ja i tak byl bym lepszy niz ty :twisted:
Solitus to moze byc dobry twink z panterka do totw, teraz troche zlauje ze sola nie zrobilem, no ale i tak wymiatam :twisted:
OK Will nabij troche lvl i pokaze Ci gdzie miejsce Twojego sola :D


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Pn lis 27, 2006 3:43 pm 
Farmer małorolny


Dołączył(a): Cz lis 09, 2006 1:00 am
Posty: 152
2 Geniusy niezbedne naprawde :) Wiem po sobie jak mi doca zabili w heck teamie bo zabraklo nano.

_________________
Zeruel.
Zerruel 216/16 enforcer General of Gwardia Honorowa RK1<br>


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Pn lis 27, 2006 5:49 pm 
Doświadczony farmer


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 498
Lokalizacja: Rubi-Ka, 100-550 Boralis, Backyard 4
Genis 2 to podstawa i nigdy nie mówiłem inaczej,

Jinbal, nie zachowuj się jak dziecko. Poza tym ja nie mówiłem o pvp, gdzie mongo rage i inne tego typu zabawko powudują, że trox jest ubah. (A na pvp już się pisze jak tylko zrównamy się lvlami, zawsze bawił mnie ten sport :-) )

Jest jeszcze jedna sprawa, wchodzi LE. Do tej pory troxy były górą, to się może zmienić, a Solitus dalej zostanie na tym samym poziomie.

Zresztą, jak ktos chce mieć troxa, to prosże bardzo. Będe miał przyjemność z pokazywania mu, że jest gimpem :-P

_________________
Enforcerka - 220/19/70 <a href="http://auno.org/ao/equip.php?saveid=47816">eq</a><br>Panidoktor - 220/11/70 <br>Parę innych 220...<br>Mauer - 150 twink sold <a href="http://auno.org/ao/equip.php?saveid=97851">eq</a><br>I jeszcze trochę lowbie 200+<br>


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Śr gru 13, 2006 3:13 am 
Farmer małorolny


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 220
.....panterka na 60 lvlu........bez oe......bez dodatkow......jak tego dokonac?.....z impami z bufikiem wychodzi mi 525 w 2he.....a potrzeba 600...zeby nie byc oe.....do zalozenia 751...........jakeis pomysły....?:D


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Śr gru 13, 2006 3:48 am 
Sołtys


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 1144
Lokalizacja: Częstochowa
towerek , teraz macie dostep :)

_________________
Rimor Doc 220/30/70
Rimor Shade 220/25/70
Rimor Martial 220/16/ilestam
Rimor Enforcer 150/nie pamietam/nie mam pojecia


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Śr gru 13, 2006 8:06 am 
NoLife

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 2635
shaikorth (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):
.....panterka na 60 lvlu........bez oe......bez dodatkow......jak tego dokonac?.....z impami z bufikiem wychodzi mi 525 w 2he.....a potrzeba 600...zeby nie byc oe.....do zalozenia 751...........jakeis pomysły....?:D


legchopper gloves napewno, do tego wszystkie buffki do str sta i agi tez dadza kilka punktow, impy 125,

_________________
220/22/67 Soldier equip pic


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Śr gru 13, 2006 1:01 pm 
Ambitny farmer

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 316
Impy wieksze , najlepiej sprobowac ~150. Ale radzil bym zalozyc Howleta zamiast Pantery (to tak btw)

_________________
Cienx - 178/15 Shade http://auno.org/ao/equip.php?saveid=64750
Generaldiv8 - 213/17 Soldier
Genek - jakis tam agent, kiedys twink
AoC - Ymir
Gieniek - Stygian Tempest of Set


Góra
 Zobacz profil  
 

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 96 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  


cron