Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Autor

Wiadomość
 Tytuł: trade&repair
PostNapisane: So mar 31, 2007 8:41 pm 
Wanna-Be Farmer


Dołączył(a): N mar 25, 2007 1:00 am
Posty: 15
Jestem zwykłym nOObem, i jeszcze nie wiem dokładnie jak to wszystko w AO działa. Mam jednak 15 lvlowego fixa, i zauważyłem że mogę tanio (tanio w IP) wyćwiczyć skille: pharmalogical technology, mechanical engineering i electrical engineering. Czy mógłby ktoś opisać co dają, jak ich używać, i który jest najlepiej wyćwiczyć?? Z góry dziękuję, o tych skillach nie znalazłem wzmianki w podręcznikach dla fixa.


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: So mar 31, 2007 9:01 pm 
Pr0 Farmer

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 1698
Jeśli nie znalazłeś wzmianki znaczy, że fixy tego NIE ROZWIJAJĄ. to są skile do tworzenia (tadeskill) różnych itemów i najlepiej jak zajmują się tym Engineerowie i Traderzy.


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: So mar 31, 2007 9:31 pm 
Wanna-Be Farmer


Dołączył(a): N mar 25, 2007 1:00 am
Posty: 15
pewnie masz rację, ale skoro tak, to przecież po co dawać fixerowi zielone skille, kiedy nie będzie z nich korzystał????


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: So mar 31, 2007 9:49 pm 
Pr0 Farmer

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 1698
bo Funcom jest głupi... (patrz po co agentowi zielone chemistry)


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: So mar 31, 2007 10:42 pm 
Doświadczony farmer


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 512
Pharma - Tech. Uzywa sie tego najczesciej do przerabiania monster partsow na blood plasme celem sprzedazy w sklepie z duzym zyskiem. Potrzeba do tego toola Bio-Communitor, QL 30 mozesz dostac za questa. Ten Skill moze ci buffnac inzynier lub trader. Przerabianie MP wymaga 2.5xQL skilla w PT. To chyba jedyny tradeskill poza CL ktory jest jakis sens podnosic na postaci, ktora tradeskillerem nie bedzie.

Mechanical Engineering - mozesz miedzy innymi pociac klejnoty i przerobic pierscionki, zeby byly warte wiecej. Jest z tym duzo wiecej dlubania niz z Monster Partsami, a i zysk mniejszy przy ME jakie dasz rade osiagnac. ME przydaje sie tez do kilku innych rzeczy, np do robienia VTE, ale to wymaga 1k w tym skillu i (nie pamietam dokladnie) niewiele mniej EE. ME jest tez uzywany do robienia zbroi Carbonum, Mantis i kilku innych.

Electrical Engineering - bardziej wyspecjalizowany skill, zwykle wystepuje w polaczeniu z czyms innym, np zeby cos przerobic potrzeba ME + EE. Dzieki EE mozna zlozyc na przyklad treatment library czy personalized basic robot brain.

Jesli nie lubisz czytania poradnikow i dlubania i do tego jestes nowy to najlepiej odpusc sobie tradeskille poza CL i byc moze Pharma-Tech. Zainwestuj w Break & Entry zebys mogl czyscic implanty. Na hiLvl mozesz podniesc nanoprogramming zebys mogl skladac implanty. To chyba wszystko. Rozwoj tradeskilli wymaga wydania duzych ilosci IP, bo zeby byly przydatne trzeba je miec na wysokim poziomie. Wymusza to zgimpienie sie w innych dziedzinach. Fixer akurat zzera IP na ciemnoniebieskie nanoskille. Radze ci najpierw zmaksowac wszystkie potrzebne i przydatne do walki skille, a dopiero jak nie bedziesz mial robic co z IP zabrac sie za podnoszenie tradeskilli jesli nadal bedziesz chcial. Prawie zawsze mozna znalezc kogos kto za niewielka oplata posklada cos za ciebie.

_________________
Sawik, lvl 100 Ranged Adventurer EQ, <br>Estachiel, lvl 200 Tradeskiller/Support Trader, <br>Rikitikitak, lvl 60 Melee Adventurer, <br>Nargul, lvl 91+ Nanotechnician.


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: N kwi 01, 2007 11:46 am 
Wanna-Be Farmer


Dołączył(a): N mar 25, 2007 1:00 am
Posty: 15
ok, dzięki, mam parę innych, nOObiastych pytań, np. Gdzie jest sklepik z nanoskami na RubiKa1?? I dlaczego czasami po levelu maksymalna ilość punktów w danym skillu mi się nie podwyższa???


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: N kwi 01, 2007 11:58 am 
Doświadczony farmer


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 551
Lokalizacja: Łeba / Koszalin
Sklep a raczej budki z nanosami sa w kazdym basic advanced i superior shop na Rubi-Ka, te sklepy sie inaczej nazywaja dla kazdej z frakcji (chyba) ale jak polazisz po sklepach i zwrocisz uwage na szyld przed wejsciem to latwo skojarzysz asortyment :]

Co do punktow w skilu po level upie (dingu) to jest cos takiego jak ograniczenia zwiazane z Title Level (TL 1 do 25lvla, TL 2 >25lvl, TL 3 >50lvl, TL 4 >100lvl, TL 5 >150lvl, TL 6 >190, TL 7 >207 [chyba]), jesli osiagniesz pewna wartosc skila to dopiero przy kolejnym TL mozesz dalej go rozwijac.
Jest tez drugie ograniczenie zwiazane z koncowymi zdolnosciami danej rasy i tego juz w zaden sposob nie zwiekrzysz :]

_________________
Ofy' Onufryx0 'Lba eq


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: N kwi 01, 2007 12:28 pm 
Pr0 Farmer

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 1698
http://www.anarchy-online.de/content/guides/manual/ i wszystko jasne


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: N kwi 01, 2007 2:45 pm 
Wanna-Be Farmer


Dołączył(a): N mar 25, 2007 1:00 am
Posty: 15
ok, dzięki, czyli to są zwyczajne ograniczenia. Co daje później ten naszyjnik omniteków, co trzeba mieć 10 tokenków z misji by awansował??


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: N kwi 01, 2007 4:08 pm 
Pr0 Farmer

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 1737
Lokalizacja: Poznań
daje to


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: N kwi 01, 2007 4:13 pm 
Wanna-Be Farmer


Dołączył(a): N mar 25, 2007 1:00 am
Posty: 15
dzięki, teraz wszystko jasne, dobre te tokenki, a i jeszcze jedno: Czy za każdą misję dostaję maksymalnie 1 tokenka??


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: N kwi 01, 2007 5:45 pm 
Doświadczony farmer


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 512
Tokena za misje dostajesz co najwyżej jednego, za to po jego użyciu liczba twoich tokenów podnosi się zależnie od levelu. Na razie dostajesz 1, póżniej będą dwa, trzy i tak dalej. Nie pamietam dokładnie jak to jest, ale maks to 8 lub 9 i zwiększa się to o 1 co około 25 leveli, czyli 1-1, 25-2, 50-3 i tak dalej. Kompensuje to fakt, że na wyższych levelach zrobienie misji dłużej zajmuje, bo mobki mają więcej HP. Prawdopodobnie około lvl 100 jeśli dotrwasz, będziesz chciał zrobić farm tokenów na token boarda 1k. Na Hi lvl jest inny sposób zdobywania tokenów i niektórzy twierdzą, że szybszy, nie jest za to mniej nudny od misji.

EDIT: Pisałem, że te 25 leveli to duże przybliżenie i że mi się nie chce szukać jak to jest naprawdę.

_________________
Sawik, lvl 100 Ranged Adventurer EQ, <br>Estachiel, lvl 200 Tradeskiller/Support Trader, <br>Rikitikitak, lvl 60 Melee Adventurer, <br>Nargul, lvl 91+ Nanotechnician.


Ostatnio edytowano Wt kwi 03, 2007 6:25 am przez Sawik, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: N kwi 01, 2007 6:15 pm 
Ambitny farmer


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 349
Lokalizacja: Kraków
Pod zadnym pozorem nie laduj w tradeskille - nieosiagniesz zadnych dobrych rezultatow na dluzsza meta, a sporo ip pojdzie poporstu do zresetowania. Moze ci sie do kolo 60-80 lvl wydawac ze masz mnostow wolych ip i mozna sobie cyknac chociaz po stowce w TS ale zapewiam cie tak niejest bo klopotow z ip od tlvl4 doswiadczyl chyba kazdy fixer.

A jesli chodzi o tokeny to naprawde bardzo zaluje teraz ze nie farmilem 2.5k na tym 120 lvl bo chyba nikt przy zdrowych zmyslach mi nie powie ze jest cokolwiek fajengo w wymienianiu token gunow i do tego jeszcze placenie za nie.

_________________
Rock'n'roll ain't noise pollution
Acodin 220/20 fixer


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: N kwi 01, 2007 7:08 pm 
Wanna-Be Farmer


Dołączył(a): N mar 25, 2007 1:00 am
Posty: 15
czyli mam nie rozwijać weapon smithing?? :)


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Pn kwi 02, 2007 7:08 pm 
Wanna-Be Farmer


Dołączył(a): N mar 25, 2007 1:00 am
Posty: 15
jeśli chodzi o tokeny, to z tym 25 lvlem to nieprawda. mam 16, a token już mi się za 2 liczy


Góra
 Zobacz profil  
 

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  


cron