Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 

Autor

Wiadomość
 Tytuł: Persisting Brain Symbiant, Support - 165 lvl
PostNapisane: Pt lut 22, 2008 12:53 pm 
Farmer z taczkami


Dołączył(a): Pn lis 06, 2006 1:00 am
Posty: 772
Siema
Mam pewien problem. Staram sie zalozyc Persisting Brain Symbiant, Support Unit Aban na swojego fixa 165.

Uzywajac tego confa mam (wedlug ao skills):
agi:736
sense:706
int:672 (+5 z nowego boarda)
treatm:1421 (+12 z nowego boarda)

moge wywalic jeden rekawek medu suita i wrzucic miy, dojdzie +8 int - nadal za malo.

I tu rodzi sie problem, skad wyciagnac wiecej inta, sense da sie po zmienieniu perkow, ale wtedy bedzie mi brakowalo jeszcze wiecej inta.

Ktos ma jakis pomysl? Co przegapilem?


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Pt lut 22, 2008 1:22 pm 
Farmer z taczkami


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 753
Załozenie 1: Twój fix jest już w Inf, prawda?
Załozenie 2: ringi masz tylko dla Abilities

Jeśli tak, to sprawdź czy Inferno Spirits Quests nie jest lvl locked.
Jeśli nie jest to zdobędziesz tam Ring of Plausibility.


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Pt lut 22, 2008 1:29 pm 
Farmer z taczkami


Dołączył(a): Pn lis 06, 2006 1:00 am
Posty: 772
MuminPL (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):
Załozenie 1: Twój fix jest już w Inf, prawda?
Załozenie 2: ringi masz tylko dla Abilities

Jeśli tak, to sprawdź czy Inferno Spirits Quests nie jest lvl locked.
Jeśli nie jest to zdobędziesz tam Ring of Plausibility.

Tak moj fix jest juz w inf.
Quest moze nie jest, ale ring juz niestety tak ( Self Level>=205 )

Nie za bardzo mi sie widzi kampic Ring of Computing :/


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Pt lut 22, 2008 2:00 pm 
Farmer z taczkami


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 753
No to chyba nie masz innego wyjście niż Ring of Computing.
A na drugi palec Ring of Divine Teardrops dla wyrównania Sense.

Bo rozumiem, ze kwestia INT z impów jest już na max wyciągnięta, a wszelkie nano buffy (NT, Crat) masz już policzone.


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Pt lut 22, 2008 2:32 pm 
Farmer z taczkami


Dołączył(a): Pn lis 06, 2006 1:00 am
Posty: 772
kilka zmian:
http://auno.org/ao/equip.php?saveid=97847

z tym konfigiem mam:
agi : 741
sense : 711
int : 699
treatm : 1405

brakuje:
5 sense
17 int
1 treatment

wczesniej zapomnialem buffa od craty.


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Pt lut 22, 2008 2:47 pm 
Pr0 Farmer

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 1698
Component Platform of Intelligence z inf questa, pytanie czy wyciągniesz 1300 CL :)

extruder +2 do wszystkich abi iirc


ps. wyszedłem z wprawy co do "twinkowania" :(

pps. jeszcze memorki z intem (+6) ale nie wiem czy nie ma czasem lepszych - i czy nie braknie ci treata


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Pt lut 22, 2008 4:15 pm 
Doświadczony farmer


Dołączył(a): So gru 02, 2006 1:00 am
Posty: 440
Lokalizacja: z pod stolu
scheol questy dadza ring of computing ql150


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Pt lut 22, 2008 4:19 pm 
Początkujący farmer


Dołączył(a): Wt mar 27, 2007 1:00 am
Posty: 55
możesz jeszcze
http://auno.org/ao/db.php?id=274153 - Prototype Cyborg Token Board

lub starszego brata
http://auno.org/ao/db.php?id=244719

nie wiem jak ze znalezieniem tego:
http://aomainframe.info/showitem.aspx?AOID=202413


moze tez powinieneś wciągnąć tretment liblary - i zamiast jakiegoś kawałka med - wziąć miy armor


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł: Re: Persisting Brain Symbiant, Support - 165 lvl
PostNapisane: Pt lut 22, 2008 4:45 pm 
Ambitny farmer


Dołączył(a): Cz paź 19, 2006 1:00 am
Posty: 310
Lokalizacja: Kentucky
Jonak (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):
Siema
Mam pewien problem. Staram sie zalozyc Persisting Brain Symbiant, Support Unit Aban na swojego fixa 165.


165 to nie tl6

_________________
MAin 4evah

frozen and happy


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Pt lut 22, 2008 6:08 pm 
Farmer z taczkami


Dołączył(a): Pn lis 06, 2006 1:00 am
Posty: 772
ok update :
http://auno.org/ao/equip.php?saveid=97847

edit: po wywaleniu acrobat 4 i zmienieniu na DNA8 brakuje :
1 int :)

(z ciastkiem i nowym boardem)


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Pt lut 22, 2008 7:50 pm 
Farmer z taczkami


Dołączył(a): Pn lis 06, 2006 1:00 am
Posty: 772
ok topic mozna zamknac, chyba sie uda :)


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Pt lut 22, 2008 8:29 pm 
Farmer z taczkami


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 753
A tak na marginesie to takie tematy pokazuja jak niesamowita gra jest AO.
Cos co wydawalo sie niemozliwe, a w kazdym razie bardzo trudne, po 1 dniu staje sie rozwiazane, a jak sie dluzej pokombinuje to zaraz sie okaze ze mozna jeszcze wiecej niz sie planowalo na poczatku.


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Pt lut 22, 2008 8:34 pm 
Pr0 Farmer

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 1737
Lokalizacja: Poznań
Właściwie to przykro się człowiekowi robi jak patrzy na to co się teraz dzieje. 220 symbek do glowy da się na tl5 wlozyc jadąc na ql 200 treat impkach. Tak na prawdę niewiele zostało w tl5 do twinkowania i wszyscy biegają w takich samych zestawach. A teraz jeszcze zabiorą pvp title , które można było stracić na rzecz takich, które się po prostu ufarmi na maxa z czasem czyli każdy sensowny twink będzie też miał takie same :/

_________________
Kropka (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):
Zostałeś usunięty jako nieaktywny gracz. Regulamin mi tego nie zabrania, nie zabrania tez usunięcia twojego sklepu.

Narodziny wirtualnego emo - totalitaryzmu :) w Kropkańskiej Republice Ludowej (People's Republic of Kropka - PRK) :)


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Pt lut 22, 2008 10:13 pm 
Początkujący farmer


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 123
Zakładanie persisting braina nie było takie straszne jak vigorious thigh :)

Z tego co pamiętam na 100% korzystałem z okularków z HI (chyba spycatcher googles o ile dobrze pamiętam) a dodatkowo miałem wyfarmione armorki nodrop z halloween :).


Góra
 Zobacz profil  
 

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  


cron