Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 

Autor

Wiadomość
 Tytuł: Poradnik dla Fixera
PostNapisane: Śr mar 08, 2006 11:20 am 
Ambitny farmer


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 349
Lokalizacja: Kraków
Zamieszczam tutaj moje luźne tłumacznie poradnika dla fixera napisanego przez AginorGotD znajdzujacego sie w orginalnej wersji pod tym adresem.

Wersja jest jak narazie niepelna i z czasem bede dokonywał updatów.
Mam nadzieje ze pomoże on kilku osobą grających tą właśnie zacną profesja, a nieznającym języka angielskiego.

[center]-----------------------------------------------------------------------------------------[/center]

RASA

*Opifex - Najwyższe naturalne agilty i sense oznaczają że na danym lvlu możesz ubieraź większe ql Tier Armor niż każda inna rasa. Większość wysoko lvlowych symbiantów również wymaga agi/sense więc będziesz musiał koncentrować się na buffowaniu tylko jednej abillity. Jako opifex posiadasz również najwyższe evady które są bardzo istotna umiejętnością fixera.

*Solitius - W tym wypadku zamieniamy evady na hp, a na wyższych lvlach łatwiej jest osiągnąć 801 staminy (2 sekundowe heal delta).

*Atrox - Jeśli decydujesz się na Atroxa to powinieneś znać ograniczenia tej rasy. Próg 801 sta osiągniesz jeszcze szybciej niż solitius co powinno naprawdę pomoc w walce. Oprócz dużej ilości hp warto zauważyć że takie skille jak run speed i smg bazują na silnych abillities atroxa – strenght i stamina.

*Nanomage - Przy obecnych możliwościach podnoszenia nanoskilli perkami i przedmiotami nie ma sensu wybierać nanomaga. Warto tez wspomnieć przy okazji że u dobrych fixerow nano skille i tak są dobrze rozwinięte.


ABILLITIES

Lista atrybutów, od najważniejszego do najmniej ważnego (zakładając ze wybrałeś opifexa)

*Intelligence - zdecydowanie najważniejsze gdyż nasze nano skille za ciemno niebieskie, a każde 5 punktów inteligencji daje nam +1 do wszystkich nano skilli. Ten sposób jest znacznie tańszy w ip niż ładowanie punktów w każdy nano skill osobno - co wcale nie oznacza że nie powinniśmy ich pilnować. Wpływa również pozytywnie na niezwykle ważny treatement i computer literacy.

*Agility/Sense - Są to abillities najtańsze i do tego bazują na nich nasze ukochane evady. Większość implantów ważnych dla fixa (przykładowo te które dają evady, smg czy burst) można ustawić tak aby wymagały właśnie tych cech co pozwoli nam na zakładanie stosunkowo wcześnie wysokich ql implantów.

*Stamina - Podnosi body developement co owocuje w większej ilości hp.

*Body Developement - Bardzo ważne, chociaż jeśli naprawdę brakuje ci ip to możesz opuścić to na 2-3 lvle ponieważ evady mimo wszystko biorą górę nad hp.

*Strenght - daje bonusy do kilku ważnych dla fixera skilli jak smg, burst czy run speed. Wymagana do zakładania CAS Armora (polecam szczególnie spodnie). Mimo wszystko nie jest jakoś bardzo ważna, nie maxowac ale podnosić kiedy uznamy za stosowne

*Psychic - do momentu w którym osiągniesz swój breed cap po prostu zapomnij o psychic.

*Nano Pool - nie warto maxowac. Zazwyczaj fixerzy używają nano-żernych programów przed walka, wiec wystarczy zaopatrzyć się w porządne nano kity.

RANGED

SMG jest zielone dla fixera, a Burst jest błekitny. Większość broni fixerowskich również wymaga tych skilli, dlaczego więc nie miałbyś maxować ich na każdym lvlu. Bronie z twojej klasy swój Attack Rating opierają w 100% na Smg, każdy punkt włożony w tę umiejętność daje ci konkretny bonus do AR. Poprzez podnoszenie Bursta zmniejszamy czas między używaniem naszego pysznego specjala pod wiele mówiącą nazwą - Burst. Multi-ranged może być podnoszone tylko jeśli jest to konieczne np. dla Gamma Ejectorów, Blackbirdów i Mortiig Beamerów ale trzeba liczyć się z tym że istnieją bronie na tych samych lvlach zadające więcej obrażeń. Tak naprawdę multi-ranged jest niezbędne tylko dla tl7 fixów aby mogli zakładac KMP.

SPEED


*Ranged Initiative - Staraj się maxować ten skill cały czas po to aby móc walczyć na niższych ustawieniach paska agg/def.

*Evady: Dodge-rng, Evade-clsc, Duck-exp - Osobiscie maxuje wszystkie, ale przed lvlem 60 możesz śmiało odpuścić Duck-exp.

*Nanoresit - Nie maxować do późnego tl5

*Run Speed - Możesz zignorować na początku ze względu na wysokie run speed buffy, ja jednak moje mam zmaxowane.

TRADE & REPAIR

*Computer literacy - Pozawala na zdobywanie większych ilości NCU, a to umożliwia niemalże wszystko w tej grze:) Gdy osiągniesz wartość 801 możesz założyć np. ql200 Nanoformula Recompiler. Należy zdecydowanie maxować.

*Nano Programing - Żeby wyczyścić ql 200 implanty potrzebujesz 200 w tym skillu. Nie zapominajmy jednak o trickle down i o tym ze 1k token board daje nam właśnie 200. Jeśli chcesz jednak czyścić impy już wcześniej to zrób lepiej secik temporary implantow.

NANO & AIDING

*Matter Metamorphosis – Long i short Hot-y, SWS-y, NCU buffy, dmg buffy oraz nano przenoszące nas do gardenów I grida. Wlasnie to są podstawowe nano-linie fixera wraz z run speed buffami. Maxowax ten skill.

*Biological Metamorphosis – Hoty i SWS. Będziesz potrzebował około 2/3 tego skilla w zestawieniu z MM, a i tak większość nano z tych lini jest lvl locked. Mimo tego wszystkiego zawsze pilnuj żeby BM nie spadł poniżej 2/3 MM.

*Psychological Modifications - Grid i Garden nano, B&E buffy, SMG buffy oraz wszystko co związane z rootami i snareami

*Mater Creation - Nie dotykaj tego skilla pod żadnym pozorem - no chyba ze masz w plecaku dysk GA gotowy do załadowania.

*Time and Space Modifications - HoT-y, run speed buffy, snary, rooty, fgrid nano, SWS i NCU buffy.

*Sensory Improvement – Rooty, snary i nano ktore je usowaja. B&E buffy, Smg buffy Grid i garden nano, dmg oraz ncu buffy.

*First Aid - Lepiej zostawić ten skill w spokoju ale niektórzy mówią że na niskich lvlach First Aid jest bardzo przydatne, a nawet bardziej przydatne w SL ponieważ kity pochodzące stamtąd są znacznie lepsze niż te z Rubi-Ka.

*Treatement - Staje się najbardziej ograniczającym czynnikiem jeśli chodzi o zakładanie symbów powyżej ql 50. Dajemy tutaj bezwzględnie max.

SPYING

*Concelament – Tutaj dajemy 0 ip z racji tego iż nie jesteśmy przecież agentami. Istnieją też opinie że ten skill może być pomocny w pvp, zaczerpnij wiec informacji u agentów.

*Breaking and Entry - Na początku podnosić do 401 (wliczając swoje buffki) ale z czasem kiedy otrzymamy nano Karma Harvest możemy zaprzestać podnoszenie tego skilla aż do późnego tlvl 5. Biorąc pod uwagę nasze B&E buffy i perki z linii Thief jesteśmy bezwzględnie najlepsi w B&E na całym RK. Wybór należy do ciebie - ale fakty są takie że potrzebujesz 401 B&E do otwarcie ql 200 skrzynki na misji a 1400 do hacknięcia ql 200 Nano Charged Broni.

*Trap Disarm - Ignorujemy. Bomby nie stanowią tak naprawdę realnego zagrożenia dla naszego zdrowia. Zawsze możemy przecież zacząć skakać po całej misji.

*Percetion - Ważna jeśli chodzi o crit scopy, jednak wliczając solitiusowski Shadow Breed oraz nasze perception buffy i tą samą linie od adva, nie ma potrzeby przyznawać tutaj żadnego ip. Jedyny przypadek to chyba tyko jeśli chcemy hot swapowac między crit scopem a tim scopem.

NAVIGATION

Tyko map navigation i vechicle air są warte wspomnienia w tej grupie. Jeśli chcesz yalme to polecam shiny eye cluster dający właśnie do vechicle air - nie ma więc potrzeby podoszenia VA, tak samo jak MN. Wystarczy zrobić secik implantow dąjcych do Map Navigation i załadować wszystko co potrzebujemy, tak samo jak robimy to z comp literacy i treatement.

[center]--Podsumowanie wczesnego wydawania IP--[/center]

Należy maxować wszystkie bazowe abillities dla armoru, implantów i tirckledownowania. Pamiętaj o HP i nanopool. Bardzo ważne jest żeby maxować SMG i bursta aby osiągnąć jakiś sensowny dmg. Treatement też jest jedna z najważniejszych umiejętności, podobnie zresztą jak evady, rangerd init, runnspeed oraz odpowiednie nano skille. Życze powodzenia w utrzymywaniu tego wszystkiego na odpowiednim poziomie - miedzy lvlami 50-150 ip jest naprawde "malo".


PERKI-SL

*Acrobat - Dodaje do agi i evadow. Posiada 2 doskonale akcje specjalne czyli Limber (lvl60) i Dance of the Fools (lvl 140), ten ostatni dodaje 800 do evadow przez 75% czasu który spędzasz w walce, a Limbera możesz używać pomocniczo (+200 evadów).

*Defensive Stance – w połączeniu z SWS-ami, Left Arm i Foot support symbiantami lub wtedy gdy założysz ql 100 addalldef Jobe Clustetry terk ten daje naprawde świetne efekty. Wygada na to ze FC wziął MA i Shadeowską linie perków Careful in Battle, zmienił jej nazwę i dostarczył to w takiej samej formie dla fixów. Zresztą to nie ma żadnego znaczenia i tak tego potrzebujemy, a oto dlaczego:

DS1 Lvl 40 Defensive (1hr) +20DMS -2 Crit Deceptive N/A
DS2 Lvl 70 Defensive (1hr) +40DMS -4 Crit Deceptive +150DMS (62s)
DS3 Lvl 100 Defensive (1hr) +62DMS -7 Crit Deceptive +250DMS (64s)
DS4 Lvl 130 Defensive (1hr) +85DMS -10 Crit Deceptive +350DMS (66s)
DS5 Lvl 160 Defensive (1hr) +107DMS -14 Crit Deceptive +450DMS (68s)
DS6 Lvl 200 Defensive (1hr) +135DMS -21 Crit Deceptive +550DMS (70s)
DS7 Lvl 205 Defensive (1hr) +163DMS -30 Crit Deceptive +650DMS (72s)
DS8 Lvl 207 Defensive (1hr) +195DMS -42 Crit Deceptive +750DMS (74s)
DS9 Lvl 212 Defensive (1hr) +235DMS -57Crit Deceptive +875DMS (76s)
DS10 Lvl 219 Defensive (1hr)+300DMS -80 Crit Deceptive +1000DMS(80s)

*Smg mastery - Wiecej SMG i Bursta nigdy jeszcze nikomu nie zaszkodziło.

*Genius - Warto wyszkolić pierwsze 2 stopnie żeby uzyskać speciala Nano Regain (przywraca 1000 np. w kilka sekund).

PERKI-AI

*Dark Kin - Wytrenuj 1 stopień aby otrzymać speciala Power Bolt, a resztę możesz olać dopóki nie skończysz maxować Champion of Nano Combat, Light Artilery i Allien Technology Expertise (w razie potrzeby oczywiście).... albo jeśli jesteś totalnym maniakiem evadów.

*Champion of Nano Combat - Dodaje do nano skilli, speciale z tego perka zadają więcej dmg niż te z Dark Kin, poza Power Boltem.

*Champio of Light Artilery - Dodaje do SMG i posiada 2 niezłe perkowe speciale.

*Alien Technology Expertise - Ładuj tutaj punkty tylko wtedy gdy tego potrzebujesz do swoich sprzętów.

BRONIE

Omówienie broni podzielone jest na kilka grup levelowych. Warto tez zajrzec pod ten link.

Wczesne lvle (od 41)

[ta grupę narazie opuszczam ze względu na niski współczynnik przydatność/ilość tekstu do przetłumaczenia : ) ]

Średnie lvle (41-190)

*Mortiig Beamer – Bardzo dobry gun. Maksymalne ql to tylko 125 ale i tak warto w niego zainwestować na wcześniejszych lvlach. Do czasu w którym będziesz mógł solować Mortiigi które dropują tę giwere będziesz mógł również używać znacznie lepszych broni. Dobrym rozwiązaniem jest wieć poprosić koogs o popmoc w jego zdobyciu tak wcześnie jak to tylko możliwe. Broń ta jest dual wieldable czyli możesz nosić 2 takie. Niezłym pozwiazniem podobno też jest noszenie KMP 5 i właśnie Mortiig beamera w drugiej łapie.

*Perennium Beamer – Jeden z nalepszych gunów dla średnich lvli. Bardzo szybka, wysoki minimal damage (niezwykle ważnych przy mobach z SL). Występuje w ql 50 – 200. Najwyższą wersje można założyć już na 90 lvlu, a zapewniam że ta broń jest grzechu warta. Łatwo jest też ja zdobyć jeśli nie masz akurat tych 20-30m. Pere sheet i śrubki leca z hecków, baza jest rollowana, a ostatnia częśc możesz kupic w GM za jakies 5 m max.

_________________
Rock'n'roll ain't noise pollution
Acodin 220/20 fixer


Góra
 Zobacz profil  
 

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  


cron