Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Autor

Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: Wt lip 11, 2006 12:37 pm 
Farmer małorolny


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 221
Testowanie broni na mobkach z BY mija sie z celem bo jak Sparth napisal uzyskujemy idealna bron na leety. Mechanika gry powoduje ze licza sie bronie tylko z wysokim minimalem i z szybkimi specjalami. Jesli szukamy dobrej broni na RK to mozemy sobie pozwolic na wytestowanie broni z nieco nizszym minimalem ( i wysokim max dmg ) niz typowe bronie SL ale :

1. Moby na misjach powyzej 205-210 ql maja bardzo wysokie AC - na misji ql 210 moj jame z dmg 175-450 bije dmg minimalny co przy moim AR oznacza ze moby maja AC powyzej 10k. Oznacza to znaczna redukcje dmg z broni z niskim minimalem i ogolny spadek skutecznosci broni.

2. Wszystkie moby specjalne na RK maja zwykle bardzo wysokie AC ( a wiec prawie zawsze minimal ) i wysokie lub bardzo wysokie evady ( eel, smug, merce, diamondine, fiery ) wiec wybieranie broni ktora nie da nam przyzwoitego AR raczej mija sie z celem. Po prostu nie bedziemy trafiac.

3. Z tego co wiem bronie dla MA daja efekt tylko przy wysokim setupie +crit. I w sumie jesli chodzi o bronie rk to wybór jest pomiędzy torturing tool a torturing tool. Nalezy tez pamietac ze uzywanie broni przez MA zmniejsza jego AR ( wyjątek BoBy ) wiec zabawe z nimi mozna zacząc jeśli AR mamy naprawde wysokie - wtedy jego drobne obniżenie może być niewidoczne jeśli chodzi o trafianie mobów - bo spadek dmg z poszczegolnych broni będzie widoczny ale przy AR>1000 nie jest to takie dotkliwe.


Testowanie na niskich mobach nie ma sensu poniewaz przez wieksza czesc gry nie bedziemy mieli z nimi do czynienia.
Testowanie na misjach, mimo że niedokladne ( rozne ql mobow, rozne moby ) daje jednak pojecie o tym jak bron spawdza sie w "ogniu walki". Imo nie jest to zla metoda ale nie moze sluzyc do podawania konkretnych wyników liczbowych. Nalezy jednak pamietac aby wybrac taki ql misji jaki najczeciej wykonujemy. Dzieki temu mozna wybrac optymalna bron "na teraz", do uzytku w sutuacjach w ktorych sie znajdujemy najczesciej.


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Wt lip 11, 2006 2:14 pm 
Farmer z przyczepką


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 893
Najprosciej testowac na heckach w Ado jak lvl pozwala. Jest ich duzo, wysokie AC moze nie to samo co ql 210-240 na misjach ale mamy okazje na jednym spocie przetestowac ok 15-20 sztuk.

_________________
Klemi10 Soldier 220/24<br>Klemi11 Keeper 205/8<br><br>


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Pn mar 26, 2007 7:21 am 
Pr0 Farmer

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 1737
Lokalizacja: Poznań
(fr)ubah


Góra
 Zobacz profil  
 

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  


cron