Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 

Autor

Wiadomość
 Tytuł: Parę słów o Keeperze i jego rozwoju.
PostNapisane: So sie 26, 2006 12:57 pm 
Farmer z taczkami


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 653
Lokalizacja: Kraków
Parę słów o Keeperze.
To nowa stosunkowo klasa postaci w Anarchy online. Wygląda na to, że twórcom gry chodziło o stworzenie kogoś w rodzaju paladyna. Takie połączenie lekarza i rycerza, w teamie ma chronić swoimi aurami członków temu i korzystnie modyfikować ich współczynniki.
Niestety jest to klasa wprowadzona trochę na siłę i cierpi i to poważnie na niedobór broni i armorów. Byc może jest to zapora, aby keeper nie był za silny.O ile amory da się przeboleć to braki broni dwuręcznych są drastyczne. Szczególnie widać brak Panther , chiropterów które są dostępne dla enforcerów i advów a dla keeperów niestety nie.
Ale ad rem.

1.Rasa.
Tu zdania są podzielone. Naturalną rasą jest atrox i ich jest najwięcej. Potęzne bonusy do siły i staminy robią z keepera maszynę do walki. Keeper atrox jest odporny i w walce z mobami dzięki swoim perkom radzi sobie swietnie. I to walki solo nie wykluczając.
Niektórzy tworzą keeperów optifexów. Dzięki wysokim evadom oraz perkowi Holly Mark ,bardzo ciężko go trafić i podobno jest bardzo skuteczny.
Zdarzają się solitusy, ale rzadko(sprostowanie -najwięcej keeprów z 220 levelem to solitusy, ale obecnie prawie sie nie spotyka solitusów) O nanomagu nie będę wspominał. Keeper nie używa nano w walce. Uwaga od samego początku trzeba dodawać do nano pool bo już początkowe nano ql 50 Fury (dodaje specjalny atak)potrzebuje koło 1005 nano.A niedługo potem są nano i to niezbędne które wymagaja 1300 i więcej nano..To nie jest łatwa sprawa dla atroxa.

2.Skile
Strength - Max
Agility - Max

Stamina -Max
Intelligence – trochę dodawac, Podnosi nano skile.
Sense - dodawać

Psychic – nie przejmowac się, ale dodawać jak się zablokuje nanopool .

Body development -Max
Nano pool - dodawać i to na początku dość ostro,choć nie maxować.

Body

Brawl – dodawać, ale niewiele
Dimach – jw. Na 150 levelu mam 200 i wystarcza. Choć obrażenia są żałosne,jak chcesz większe dodawaj.

Melee
Fast attack- starać się maxować. Przydatny do zakładania broni (Alien sword) i zadaje spore obrażenia. I na ogół szybki recharge. Daje miły dodatkowy mocny atak. Mam na 150 lvl koło 800 i potrafi walnąć za prawie 1900 ( przy obrażeniach broni około 880-900..
Parry i Riposte – coś tam wrzucać,później od 130 levelu potrzeba mieć trochę, (ale mamy też selfbuffy) żeby założyć miecz alienowski.
Speed

Melee Initiative - Max.

NanoC Initiative –czasem coś wrzucić, bo inaczej będzie nam rzucał nano pół. godziny ale niewiele.

Dodge Ranged Attacks - Trzymać na wysokim poziomie by po jakimś czasie maksować.

Evade Close Combat - Max

Duck Explosion & Throwing Objects - podnosić


Nano Resistance olać, Potem się będziesz tym martwił ,zresztą mamy dobre perki do tego.

Run Speed –dodawać i to sporo.A najlepiej max.


Computer Literacy Max, i pilnować tego !!!!!!
Psychology – cos tam później dodać.Przydaje się do stawiania wież.


Nano & Aiding
First Aid - maxować

Treatment – Max , max,max i jeszcze raz max.Zawsze max!


Spying skills

Breaking and Entry dodawać .W Sl potrzeba sporo,mając 300 nie otworzysz skrzynki już w dungeonach Ely.

3.Armor
Krótko i szybko .Co do amorów to sprawa jest stosunkowo prosta .Carbonum Amor ql 20 na początek początek potem taki sam ql 50-60.Następny to Jobe Amor.(Uwaga jego wymagania to agility i stamina i inteligencja 300-)Potem T1,T2,T3. I tyle. Dalej to już co dusza zapragnie można dokładać i tak się robi części z setu bellum badonis.
Pózniej częsci Ai armoru ale to juz droga sprawa Strong kosztuje po 300m za część.Choc to swietny armor.
Oczywiście kombinacji jest wiele ale keeper nie ma jakiś extra amorów dla siebie jak adv czy enf..Droga, która opisałem jest najprostsza.(wg. porad Klemiego)

4.Bronie
To już prawdziwy ból.Więcej to dramat.
Praktycznie wszystkie bronie dla keepera są z TOTW i IS.
W kolejności:
Zaczynamy z jakimś niskim mieczem alienowskim ql 15-16 .Wystarczy on do 25 levelu bez problemu.
Potem już Totw:

a.Energy scythe – koło 25-30 levelu z pomocą teamu
b.Frost scythe of legionare-40-50 jw.
c.Stygian Desolator -50-60 level z pomocą kogoś kto zroluje Artura.(respect Yildun)

Dwa ostatnie zamiennie Frost scythe of legionare na hecki i stworki z dużym AC.
SD na resztę. Choć ja preferuje stygiana. Z racji szybkiego fast ataku. Ale faktem jest że na hecki się nie nadaje.
To tak do 120-130 levelu. Co dalej,cóż jak pisałem odwiedziny w IS.
Frost-Bound Reaper bron którą prawie wszyscy keeperowie używają aż do przesiadki na Alien sword.(Taki koło ql 200 )
Zapytacie, czemu ta skąd inąd fatalna broń.( -1100 do melee inicjatywy) jest powszechnie używana? I dlaczego paladyn biega z kosa a nie z mieczem ?????
Cóż bo na tym koniec listy.Do praktycznie levelu 190 zostaje ta nieszczęsna kosa.Oczywiscie jest parę świetnych broni. Jest genialna kosa Permafrost i Abbysal Desacrator (braciszek SD ) które wypadają z Hezaka ,końcowego bosa w IS.Szanse na zdobycie praktyczni zerowe.
Abbysal podobno jest do zdobycia za 60 mln. Przez specjalny team który się ogłasza na forum anarchy online.Permafrost jest bez ceny ,bo drop rate koło 1%.
W SL jest zupełnie źle , jak to napisał w dużym artykule „Keeper Weaponry, and the underlying problems with Shadowlands weaponry „ jeden z graczy: albo pot i łzy (drop rate poniżej 1% plus moby wymagające temu,całe tygodnie kampienia) albo o wiele za późno.Wszystkie: Copy of Excalibur i Exact Copy of Excalibur, Longsword of the Illuminated itp. Są praktycznie nie do zdobycia dla gracza mającego keeper jako maina. Ceny powyżej 100 mln, wymagania tez bardzo wysokie.A gdy już wypadną to o wiele za pożno. Pozostałe bronie z Sl w tym artykule mają dopiski w rodzaju : Could be a pain to find one,
W tej chwili większośc keeperów przestawia sie na miecze AI type 880 ql 150-160 które da sie założyć na 120 levelu .though..

5.Perki.
Do ok. 170 levelu Aura of Revival (Leczy team co parę sekund z levelu na level coraz więcej hp.Max 700 na 10 levelu)Potem zamiast niej Blessing. Nie ma sensu przestawiac się szybciej niz przed 170 levelem.Pwodem jest dośc dziwny perk Couring Touch leczacy dostepny od Belssinga 6 ale mozna go uzywac od Blessing 7 !!! Czyli od 170 levela.

Bio Shielding, Street Samurai( dodaje dmg) i Reaver(2 he i poprawia walke )
Niektórzy rezygnuja z SS na korzyść Holly Mark,który daje potężne evady. Część proponuje Freak strengh..
Z perków AI na pewno jest Crusade.( 2 he i specjale), Champion Heavy infantry .Wiekszośc ma perki ustawione tak:
Bio shielding 10
Blessing 10
Reaver 10
Street Samurai 10 albo Holly Mark 10
Crusade 10.
Tu mała uwaga wraz z perkami z AI: Crusade, Champion Heavy infantry keeper staje się potężnym damge dealerem.Z wszystkim tego plusami i minusami.


6.Implanty
Tu taj podaje za Anarchy online:
- Eye:
S: Rifle, Map Nav
B: Psy Mod, Sense Imp, Comp Lit, Intel
F: Time & Space
- - Head:
S: Sense Imp, Max Nano
B: Nano Pool, Dimach, Map Nav
F: Sense
- - Ear:
S: XP, NCU
B: - Nano Cost, Psychology
F: Psy Mod, Intel, Map Nav
- - Right Arm:
S: 2he
B: Add All Def, Brawl
F: Fast Attack, Radiation AC, Parry, Riposte,
- - Chest:
S: Stamina, Life
B: Bio Met
F: Strength, Sense Imp
- - Left Arm:
S: Add All Def, Brawl, Heal Delta
B: 2he
F: - Nano Cost, Chem AC
- - Right Wrist:
S: Run Speed, Parry, Riposte
B: Nano Resist, NCU, Rifle, Aimed Shot
F: XX Damage Modifier np.cold lub energy
- - Waist:
S: Chem AC, Cold AC, Fire AC, Radiation AC, - Nano Cost
B: Life, Max Nano
F: 2he, Dodge, Evade, Bio Met, Stamina, Nano Pool
- - Left Wrist:
S: Shield Fire, Shield Projectile, Shield Radiation
B: Run Speed, Parry, Riposte, XX Damage (except Cold)
F: Nano Resist, Shield Chemical, Cold, Melee, Poison, Rifle
- - Right Hand:
S: XX Damage Modifier (except Cold)
B: Time & Space, Fast Attack
F: Treatment, Comp Lit, Fire AC, Aimed Shot
- - Leg:
S: Dodge, Duck, Agility
B: Evade, Stamina, Melee Init
F: XP, Heal Delta, Life, NCU
- - Left Hand:
S: Fast Attack, Shield Chemical, Cold, Melee, Poison
B: Fire AC, Shield Fire, Projectile, Radiation
F: First Aid, Cold AC
- - Feet:
S: Evade, Melee Init
B: XP, Heal Delta, Dodge, Agility
F: Add All Def

7.Shadowlandy
Tutaj graczom, którzy sa froobami chciałbym napisać parę słow. o tym jak to wszystko wygląda od kuchni.
-w SL inna grafa jest,mało, komu się podoba ale …
-exp powiększony około 2x
Stimpaki i rechargery mocniejsze też około 2x od RK.
-moby agaruja z dużej odległości i niema jak ich zgubić. Jedyne to do najbliższej statuy, o ile się uda dobiec.
-po całym obszarze są statuy teleportacyjne które teleportują do ogrodu- to takie sanktuarium z savem ,dostępem do rzeczy w banku i podręcznymi sklepikami. Uwaga potrzeba do tego mieć specjalne znaczki (insygnia),do zdobycia z mobków.
moby nie mają kasy- (mało śmieszne)
-drop mobów baaardzo niski albo nic nie mają albo jakieś smieci.
-jedyne co sie opłaca zbierać to perły.Sporo kasy za nie wpada.
Mobki, te spokojne mają bardzo niemiłą właściwości, że jak będziemy się bili wśród kilku neutralnych to czasem i pół sielskiej łączki pełnej pajączków potrafi rzucić się na nas.
I reclaim.
A teraz najlepsze –HECKI.
Noob hecki i inne wyzwiska sugerują że to prosty i łatwy sposób zdobywania expresowo expa. Więc tak hecki są baaaaardzo silne. Tak jak ze dwa brogi no i Ac mają gigantyczne więc się je leje długo. Bez enfa i doca to cieżko jest. Tzn. bez doca to jeszcze od biedy z petem leczącym jakoś idzie. Ale jak enf nie rzuca mongo to katastrofa. Heck lubi się przerzucać a dla doca i innych słabych postaci to dwa strzały i dead.
Solowanie Hecków to tak trzeba jakoś mieć ich level (nascense 60 a w ely 140-150 chyba) Opowieści o bieganiu i strzelaniu do nich to poza wyjątkami (wybite hecki w okolicy) blaga. Hecki agaruja natychmiast zbliżenie się do jakiegoś to natychmiastowy atak i godne lepszej sprawy upór w ściganiu. A pole do biegania niewielkie.
Czasem się trafiają teamy dobrze poukładane wtedy exp idzie expresowo ale najczęściej sprawa z heckami wygląda tak:
Stoisz i czekasz aż się jakaś grupka zawiąże. Możesz tak czekach i parę godzin. Potem czekasz na doca. Potem team rusza i nagle jakiś palant wali do innego hecka albo nadgorliwy gracz wybiega naprzód i po chwili jest trzy hecki i koniec miłego expienia. Zaczyna się walka o przeżycie,jak enf wytrzyma nerwowo i będzie rzucał mongo a doc leczył to ok. jak komuś puszcza nerwy albo jak hecki się przerzucą to połowa temu do piachu.
Ja tylko raz widzialem dobrze poukładany team . Aha moich doświadczeń wynika, że lepiej nie iść jak jest za dużo Francuzów. Nie żebym się czepiał ale najczęściej się to kończy, że polowa ludzi jest afk i godzinę się czeka na jednego a potem na drugiego.

Reasumując o SL :po miesiącu grania nie mam zadanego przedmiotu z Sl z wyjątkiem symbów w oku i uchu.Które kupiłem .Nie mam mega broni ,mega pierscionków itp.Po taki sprzet to muszę się przejść do IS.

8.Początek gry keeperem.
Keeper zaczyna w jobe ,i tu uwaga,dobrze jest wejsc altem ,albo poprosic zaprzyjaznionego gracza aby dostarczył nam jakis niski Sword of Gentelman albo jakis inny miecz ,ew. niski miecz alienowski.Ponieważ miecz z którym zaczyna keeper jest słaby.A w Jobe jest dużo trudniej niz na noob island na RK.Umiera sie tam łatwo(moby są agresywne) i nabijanie leveli idzie ciężko.A optymalny level na wyjsciei przede wszystki zakonczenie questów Drake (fajne nagrody) to 10.

9.Walka z heckami.
Generalnie tam widać najlepiej tragiczne błędy graczy popelniane w czasie walki teamem.
Docowie leczący na full defie,Enfowie bez mongo ,nanotechnicy pullujący hecka.Itp itd ,aż się włos ( a własciwie w moim wypadku resztki włosów ) jeżą na głowie.Najczęstsze błędy to walenie specjalami za wczesnie zanim heck ustabilizuje agro, oraz za szybki atak pulowanego hecka ,wtedy agruja pozostale i szybko sie to konczy zle.
Rady :malo kto z nowych graczy wie ale mozna stosunkowo latwo zgubic cala brygade hecków.Skacząc np. z P7 na głowę trzech hecków w biegu do sh.Co trzeba zrobic?Ano full def i gazu na głęboka wodę.Heck w momencie kiedy tracimy kontakt z dnem traci zaintersowanie nami .Przydatne i proste.
Keeper na 150 levelu bez problemu soluje hecka.( okolo 140-160k pkt)-oczywiście w Ely.
W Ado cięzko o team jak sie nie ma 150+ levela choc keeperzy sa w miare chetnie brani.Dobrze miec Tone of Harmony do odswiezania nanopoola o doców i adv.Pkt kolo 430k za hecka.

Nie jest to poradnik a raczej luzne uwagi i prosze je tak traktować.[color=444444][/color]


Ostatnio edytowano Śr lis 22, 2006 10:22 am przez Ghaar, łącznie edytowano 17 razy

Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: So sie 26, 2006 1:35 pm 
Ambitny farmer


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 289
To ja dodam kilka luznych uwag:
0) Keeper - jak sama nazwa wskazuje jest 'Obrońcą' - ta postac ma doskonale możliwości defensywne - nad ofensywnymi trzeba troche popracowac i też coś sie da sensownego zrobic.
Bardzo czesto jest osobą która ostatnia ginie z teamu.
1) Hecki sa solowalne - kazda średnio dobrze zrobiona postac może solowac hecki na poziomie swój+20 mniej wiecej (na fixie od 140 levelu moglem solowac hecka z ely) - ale jest to raczej nieoplacalne pod wzgledem xp. W teamie jest duuzo szybciej i łatwiej. Faktem jest, że zebrac dobry team to naprawde ciezko, ale jak zbierzesz to już lecisz z nim 10-20 leveli. Jeżeli chcesz solo to lepiej isc gdzie indziej.
2) W SL nalezy zbierac perly. To jest naprawde opłacalne.
3) Bronie: z tego co slyszalem i sie przymierzalem moim keepem to FBR jest nienajlepsza, póki nie zrobisz specjalnego setupu który bedzie niwelowal to -1100 do inita... Co nie uda ci się na 125 lvl raczej... Na hecki może byc (choc slyszalem, że keep ze zwykla kosa z totw odowal goscia z FBR na heckach wlasnie), ale na kazdym innym mobie z niskim AC dmg bedzie niski. AI swordy sa pewna możliwością tutaj, ale jak wiekszosc ai broni rozwijaja swoje skrzydla dopiero kolo 220 ql. Najlepiej zaczac zbierac kase i kupic Copy of The Excalibur.Poszukałem na Rimor market i wychodzi, że chodzą od 80-125 mln - jest to kasa do zebrania.
4) Samego jobe armor nie oplaca sie chyba nosic... Zrób upgrade do T1. Dośc dobrym roziwazaniem na lvl 50-100 (do czasu zlożenia T1) jest Infantry armor - da sie dośc tanio kupic, dostac pojedyncze kawałki tej zbroji. Z tego co widziałem to T1 dla keepa jest najlepszym wyborem z dostepnych zbroi. (tak samo jak T1 dla fixa). Na tym levelu nie ma chyba innej dobrej i łatwo dostępnej zbroji.


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: So sie 26, 2006 2:39 pm 
Farmer z taczkami


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 653
Lokalizacja: Kraków
ad.0Keeper fakt faktem jest ciezki do zabicia.Faktem jest ze nie ra jako jedyny zostaje z calego teamu.Z wyj. fixów :)
ad1.Ja nie mowie że sa nie solowalne.Ale jak zamierzasz solowac hecki jesli przy drugim ,trzecim zlapiesz agro od nastepnego ,moze sa miejsca ze jest ich mało i mozna krecić kółka zwiewając przed nimi ale ....To też trzeba byc fixem :)
ad.2.Tak to prawda ale zapomniales dodac ze perly leca baaardzo rzadko i raczej z mobów o wysokim levelu tzn. im wyzej tym czesciej a nie na poczatku.Poza tym gdzie do oplacalnosci lazenia po dynkach ...ech....
ad.4.Helm do infantry armor na ql 100 8 m ,bo ja wiem w sumie tanio no i wyglad.
ad.3. Taaaa, taaaa taaaa jasssne.A swistak zawija w te sreberka.
Poza tym nie jest to kasa do zebrania keeperem mainem.Tak jak w tym artykule jak masz ta kase ,to masz taki level ze copy przyda sie do drapania po plecach.
Tu musze przyznac ze ja jakos wyjatkowo nie jestem uzdolniony do zbierania kasy w AO ale coż jakos sobie musze radzic .

_________________
Eleander - Keeper lvl 189/10 frozen
Ghaar- Adv - 123/0 lvl frozen


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: So sie 26, 2006 3:42 pm 
Ambitny farmer


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 289
Ghaar (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):
ad1.Ja nie mowie że sa nie solowalne.Ale jak zamierzasz solowac hecki jesli przy drugim ,trzecim zlapiesz agro od nastepnego ,moze sa miejsca ze jest ich mało i mozna krecić kółka zwiewając przed nimi ale ....To też trzeba byc fixem :)

Cala zabawa polega na dobrym pullu.
Ghaar (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):
ad.2.Tak to prawda ale zapomniales dodac ze perly leca baaardzo rzadko i raczej z mobów o wysokim levelu tzn. im wyzej tym czesciej a nie na poczatku.Poza tym gdzie do oplacalnosci lazenia po dynkach ...ech....


Np. w Scheol leca. Jak levelowałem keepa od 97-100 w dungeonie w Scheol to uzbierałem prawie cały plecak. Ale to zależy oczywiście od szcześcia. Jeżeli chodzi o zarabienie to nie jest najlepszy sposób - ale jak jesteś w SL i wypadnie to warto to zbierac.

Ghaar (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):

ad.4.Helm do infantry armor na ql 100 8 m ,bo ja wiem w sumie tanio no i wyglad.


To drogo. Norlalnie kawalki tej zbroji koło ql100 kosztują 100k-1mln.
Byc może helm wiecej? nie wiem akurat.
Ghaar (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):
ad.3. Taaaa, taaaa taaaa jasssne.A swistak zawija w te sreberka.
Poza tym nie jest to kasa do zebrania keeperem mainem.Tak jak w tym artykule jak masz ta kase ,to masz taki level ze copy przyda sie do drapania po plecach.
Tu musze przyznac ze ja jakos wyjatkowo nie jestem uzdolniony do zbierania kasy w AO ale coż jakos sobie musze radzic .


Eeee. przesadzasz. 80mln jest spokojnie do uzbierania - nie w jeden dzien, ale tydzien, dwa zabawy i już. Nie leveluj niepotrzebnie ;), albo zleveluj do konkretngo poziomu i tam zostan chwile i sie 'odgimpuj'.


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Pn sie 28, 2006 3:12 pm 
Farmer z przyczepką


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 893
Gdyby nie ulubione dziecko FC :twisted: to biorac po uwage calosc postaci keeper bylby najlepszy.
Aury - heal co prawda to nie doc ale ten add HP moze ci nie raz tylek uratowc, nano zbawienie w team co prawda FC nie zrobil ich tak wysokich jak HP ale zawsze cos, dmg marzenie kazdego teamu ( sold i keep) ich aury sie stackuja i sa wysokosci add dmg porownywalne.

Na niskich lvlach mozna powiedziec ze keepr jest niesmiertelny - heal aura/ AoR /biococon sprawiaja ze przy umiejetnosci grania nie jestes w stanie zginac ( chyba ze porwiesz sie na mobki 20-30 lvli wyzsze i bedziesz po kilka aggrowal) :twisted:

Co do armorow nie przejmowal bym sie specjalnie T1/T2 dobrze spelniaja swoje zadanie a zanim zlozysz T3 to juz bedziesz zbieral Ai armor

Rasa, tu bym optowal za soli zamiast troxa, keepr uzywa 2 ch rodzaji symbow ( infantry i support) na wysokich lvlach mozesz miec problemy zeby je zakladac inna postacia niz soli.

Bron, poczatek maly kyr, potem Scythe z totw, jak ktos chce styga jego sprawa ale kosa sie calkiem dobrze sprawuje. Od okolo lvl 100 polecam zabawe w AI miecze type 880 keep ma niezle buffy do parry i riposte ktore mu ulatwia ich zakladanie. Ok lvl 180 przerzucic sie na type 112 i przy nim juz zostac.

to tak krociutko


Góra
 Zobacz profil  
 

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  


cron