Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 

Autor

Wiadomość
 Tytuł: Poradnik v0.8
PostNapisane: Wt wrz 27, 2005 9:41 am 
Początkujący farmer


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 55
Witam

Ponieważ ta rubryka „Warsztat” jest praktycznie martwa pozwolę sobie napisać kilka słów dla początkujących inżynierów. Czekam na opinie oraz pomoc w tworzeniu poradnika dla Inżyniera.

Większość informacji opieram na anglojęzycznym poradniku:

http://forums.anarchy-online.com/showth ... p?t=142167

Oraz na moich spostrzeżeniach.

1.Wybór rasy

* Nanomage – Najbardziej inteligentna rasa, co powoduje że jest najlepsza w używaniu Nano programów, Inteligencja zazwyczaj nie idzie w parze z mocną budową ciała dlatego jest to najsłabsza fizycznie rasa. (mniej HP).

Level 200 / Level 220

Strength 464 / 664
Agility 464 / 664
Stamina 448 / 748
Intelligence 512 / 912
Sense 480 / 780
Psychic 512 / 912

*Solitus – Rasa która jest wypośrodkowana, nie ma żadnych specjalnych bonusów do skili ani żadnych ujemnych. Jest to dobry wybór jako rasa dla inżyniera.

Strength - 472 / 772
Agility - 480 / 780
Stamina - 480 / 780
Intelligence - 480 / 780
Sense - 480 / 780
Psychic - 480 / 780

*Opifex – Bonus do Agility powoduje że jest to rasa dobrze posługująca się różnego rodzaju bronią dodatkowo ma bonus dla skili „Mechanical Engineering i Electrical Engineering”

Level 200 / Level 220

Strength 464 / 764
Agility 544 / 944
Stamina 480 / 680
Intelligence 464 / 764
Sense 512 / 912
Psychic 448 / 748

*Atrox – Najsilniejsza fizycznie rasa, niestety nie za bardzo inteligentna dlatego nie jest to dobry wybór na inżyniera, posiada bonus do HP.

Level 200 / Level 220

Strength - 512 / 912
Agility - 480 / 780
Stamina - 512 / 912
Intelligence - 400 / 600
Sense - 400 / 600
Psychic - 400 / 600

2. Początki

Inżynier wykorzystuje do walki roboty (pet’y), lista petów z wymaganiami jest dostępna pod:
http://auno.org/ao/nanos.php?prof=engineer
Pierwszego peta otrzymujemy gratis, każde rzucenie nano-peta wymaga pewnej kwoty kredytów także na samym starcie trzeba uważać aby pierwszy pet nie padł za szybko. Na noob island należy zaopatrzyć się w plecak z podstawowymi nano dla inżyniera koszt 1500 (o ile dobrze pamiętam).

Dodatkowo jako uzupełnienie warto posługiwać się pistoletami.

Masz w plecaku kilka itemów nondrop niewiesz co zrobic? Przytrzymaj dłużej prawy przycisk myszy i delete.


3. Skille

Co należy maksować:
Intelligence – Wpływa na nano programy
Matter Creation – skill wykorzystywany do tworzenia botów
Time and Space - skill wykorzystywany do tworzenia botów
Computer Literacy - NCU, Belts & Grid
Matter Metamorphesis – osłony inżyniera
Treatment - Med kits, nano kits, implants
Body Development – Więcej HP – jeżeli korzystamy z broni i często walczymy u boku peta.
Nano Pool – Więcej Nano


Pozostałe ważne skile:

Run Speed – szybkość biegania
Biological Metamorphesis – leczenie peta
Psychological Modification and Sensory Improvement – zwiększ do co najmniej 66
Map Navigation – do 80 aby widzieć gdzie ile jest mobów oraz gdzie jest twój pet i członkowie teamu. „upgrades (people & monsters)” do kupienia w basic shopie.

Inne skile – wykorzystywane przy produkcji broni, pancerzy, implantów (czytaj skille zarobkowe).
Ponieważ jest to tak szeroki temat że powstają całe serwisy WWW, dlatego podam linka:
http://www.tirschool.com/

Bardzo przydatną umiejętnością jest tworzenie pancerzy Carbonum Amor:
Wszystkie potrzebne przedmioty znajdziemy w sklepie (trade departament):
Dla całego seta potrzebujemy
7x Sheet of curved carbonum plating – znika po przerobieniu
HSR – sketch and etch – „część pancerza” - 6 części, każda część opisana np. chestpiece itd. Nie znika (jednorazowy zakup)
Śrubokręt – Screwdriver – 1szt jednorazowy zakup
Proces tworzenia w formie graficznej:
http://www.tirschool.com/tradeskills/carbonumarmor.html

Ciąg dalszy nastąpi…


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Wt gru 27, 2005 12:45 pm 
Początkujący farmer


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 100
Kiedys kiedyś będe musiał stworzyć MA Opi enga. Będą szły an wroga dwa slayerdroidy :D


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Wt gru 27, 2005 1:09 pm 
Wanna-Be Farmer


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 4
eng ma własne aury które ranią przeciwników nano do podnoszenia AC-ków pozatym ma psa fakt że jest ograniczenie lewelowe i trzeba mieć dodatek SL


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: So sty 21, 2006 4:03 am 
Wanna-Be Farmer


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 13
Amarande (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):
Pharmaceuticals - przydaje sie do tobienia treatment packów i przerabiania miesa. (nie używam). łatwiej jest poprosić o to doca.


Niekoniecznie przydaje sie rowniez bardzo przy tworzeniu Alien Armorow... aby go zbudowac nie koniecznie trzeba miec dodatek a kasa z tego idzie nie zla.Wymagany skill to jest ql armora x 6

Amarande (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):
Nano programming - rozwinąc do 1k pkt.
Computer literacy - - rozwinąc do 850 pkt. (tyle jest mniejwiecej poterzebne żeby pozakładać wiekszość przedmiotów bez buffów).
Psychology - nie rozwijam
Tutoring - aż do 160 lvl pomijałem ta cechę. Po tym lvl "Tutoring devices" dodają juz całkiem sporo do pojedyńczej cechy (1 pkt. za 4 ql czyli 50 pkt. za ql 200)



NP - jesli chodzi o same implanty i nano programy to wystarczy ok 900. Dokladnie nie pamietam ale ktores stepy alien armora chyba tez wymagaja tego skilla.

CL powyzej 1 k przydaje sie do skladnia glyph tier, oraz do przerabiania alienowskich materialow ktore z reguly wymagaja ql BMa x 6 w EE i CL

Psychology moim zdaniem jesli chcesz byc full trade skilleram warto w to zainwestowac :
1. Tier armor tier 1 - 600
2.Ostatni step alien armora wymaga ql armora x 6 w psychology - niestety drogo to wychodzi w punktach ale warto sie zaopatrzyc w itemy ktora dodaja tego skilla no i zastanowic sie nad perkami ktore daja Psychology w pierwszej kolejnosci

Tutoring - warto miec tu 1 k i nie wiecej... wiec jesli planujemy droge fo 220 wiec tu warto po trochu dodawac do tego skilla aby nie przesadzic - sporo tego skilla dodaja symbianty


Droga drobnego podsumowania warto przejzec najpierw w czym chcemy byc najlepsi inwestujac w trade skille i co bedziemy chcieli budowac - na czym bedziemy zarabiac.
Co broni warto korzystac z 1 egzemplarza broni jesli chcemy byc trade skillerem. Engie pistol wyglada niezle , ale od 205 lvl jest lepszy grenade launcher http://auno.org/ao/db.php?id=246873 ktory to cenia sobie ci ktorzy potrafia zbudowac wszystko :)


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Pt lut 24, 2006 7:26 pm 
Pr0 Farmer

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 1698
Pytanko... czy są jakieś itemy dla enga frooba - bez ograniczen levelowych (na lvl 60 enga) - podnoszące nano skile, głównie chodzi o MC/MM/TC ?

Edit: mam już Neleb's Robe (pierwsza rzecz jaką sobie załatwiłem ;) )

_________________
Token farmer :)


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: So lut 25, 2006 1:02 pm 
Doświadczony farmer


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 569
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
fajne okularki

dodaja do int i psy +30 ale niestety tylko dla nanomagow


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Śr maja 28, 2008 7:42 pm 
Początkujący farmer

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Cz gru 27, 2007 1:00 am
Posty: 96
(!empty($user->lang['QUOTE'])) ? $user->lang['QUOTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'QUOTE'))):
eng ma własne aury które ranią przeciwników nano do podnoszenia AC-ków pozatym ma psa fakt że jest ograniczenie lewelowe i trzeba mieć dodatek SL
One jeszcze abosrbują ,,Shield projectile ac 10" oznacza że absorbuje 10% dmgu projectiles przydatne takie tarcze na dużych lvlach


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Śr maja 28, 2008 8:08 pm 
Doświadczony farmer


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 498
Lokalizacja: Rubi-Ka, 100-550 Boralis, Backyard 4
Jarexxx (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):
(!empty($user->lang['QUOTE'])) ? $user->lang['QUOTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'QUOTE'))):
eng ma własne aury które ranią przeciwników nano do podnoszenia AC-ków pozatym ma psa fakt że jest ograniczenie lewelowe i trzeba mieć dodatek SL
One jeszcze abosrbują ,,Shield projectile ac 10" oznacza że absorbuje 10% dmgu projectiles przydatne takie tarcze na dużych lvlach


Ja truskawki cukrem, ale shild 10 AC nie oznacza chyba absorbcji 10 procent...

_________________
Enforcerka - 220/19/70 <a href="http://auno.org/ao/equip.php?saveid=47816">eq</a><br>Panidoktor - 220/11/70 <br>Parę innych 220...<br>Mauer - 150 twink sold <a href="http://auno.org/ao/equip.php?saveid=97851">eq</a><br>I jeszcze trochę lowbie 200+<br>


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Pt cze 13, 2008 10:54 am 
Początkujący farmer

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Cz gru 27, 2007 1:00 am
Posty: 96
Willcyd (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):
Jarexxx (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):
(!empty($user->lang['QUOTE'])) ? $user->lang['QUOTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'QUOTE'))):
eng ma własne aury które ranią przeciwników nano do podnoszenia AC-ków pozatym ma psa fakt że jest ograniczenie lewelowe i trzeba mieć dodatek SL
One jeszcze abosrbują ,,Shield projectile ac 10" oznacza że absorbuje 10% dmgu projectiles przydatne takie tarcze na dużych lvlach


Ja truskawki cukrem, ale shild 10 AC nie oznacza chyba absorbcji 10 procent...


I tu masz racje bo tylko hyba ale jeśli umiem liczyć to
Dostawałem 10-20 dmg w subie a z shieldem 9-19
Więc 10%, jeśli grasz długo to powinieneś wiedzieć o tym że shield nazwa dmg 'u ac 10 to 10% absorpcji.

PS. daj jednego lowbie 200+ :D


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Pt cze 13, 2008 9:07 pm 
Doświadczony farmer

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Pn sty 22, 2007 1:00 am
Posty: 514
Absorb =/= Reflect


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: N cze 15, 2008 9:54 pm 
Doświadczony farmer


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 498
Lokalizacja: Rubi-Ka, 100-550 Boralis, Backyard 4
wjehu (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):
Absorb =/= Reflect


Ah ah, ja właśnie o tym.

_________________
Enforcerka - 220/19/70 <a href="http://auno.org/ao/equip.php?saveid=47816">eq</a><br>Panidoktor - 220/11/70 <br>Parę innych 220...<br>Mauer - 150 twink sold <a href="http://auno.org/ao/equip.php?saveid=97851">eq</a><br>I jeszcze trochę lowbie 200+<br>


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: N cze 15, 2008 9:56 pm 
Doświadczony farmer


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 498
Lokalizacja: Rubi-Ka, 100-550 Boralis, Backyard 4
Jarexxx (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):
PS. daj jednego lowbie 200+ :D


Come get Some, zresztą, mnie już AO nie bawi, zaproponuj cenę, to Ci odsprzedam całe konto. Konto ma flagę ARK, więc jest dożywotnio opłacone. Zainteresowany? ;-)

_________________
Enforcerka - 220/19/70 <a href="http://auno.org/ao/equip.php?saveid=47816">eq</a><br>Panidoktor - 220/11/70 <br>Parę innych 220...<br>Mauer - 150 twink sold <a href="http://auno.org/ao/equip.php?saveid=97851">eq</a><br>I jeszcze trochę lowbie 200+<br>


Góra
 Zobacz profil  
 

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  


cron