Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 

Autor

Wiadomość
 Tytuł: Trymery
PostNapisane: Pn maja 08, 2006 3:07 pm 
Pr0 Farmer

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 1698
Mam trzy pytanka:

Czy... jeśli ql trymera będzie mniejsze od lvl bota to trymer zadziała. Np. mam bota lvl 100 i trymer ql 76 (ograniczenie związane z wymaganymi do użycia trymera skilami), czy po użyciu trymera spowoduje on zmiane "ustawień" bota ?

Czy... jest sens używania trymerów na botach typu semi-sentient wardroid (ql156 nano) i sleyerdroid warden (ql 185) będących na wyposażeniu engów odpowiednio lvl60 (ToTW twink) i lvl100 (FO twink ? ;) )...
ewentualnie jakie trymery polecacie -

Czy... są jakieś trymery do zwiększania taunt botów ?


btw. czemu info o trymerach w poradniku nie ma ??

_________________
Token farmer :)


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Pn maja 08, 2006 3:30 pm 
Farmer z taczkami


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 753
QL trymera ma się nijak do QL robota.

- Każdy QL trymera moze być użyty na każdym QL robota.
- QL trymera decyduje o stopniu "podkręcenia" robota.

Zobacz opis np. Trimmer - Positive Aggressive-Defensive:
"Function: Aggressive-Defensive (the slider in your statview) is set to the Quality Level of the trimmer - and the robot gets more aggresive."

Ustawia on suwak Agg-Def robota na pozycję równą QL trymera, przy założeniu ze im wyżej tym bardziej agresywnie. Ponieważ trymer występuje w QL od 1 do 100 to łatwo sobie to przełozyć:
- ql 1 = full def
- ql 100 = full agg

Warto zwrócić uwagę, ze istnieje również "Trimmer - Negative Aggressive-Defensive", któego działanie jest odwrotne (czyli im wyższy QL tym bardziej defensywna postawa robota). A to oznacza, że jeśli masz problemy ze skillami to możesz używać dwa trymery QL 1 i regulować ustawiania robota miedzy Full Def i Full Agg.

W sprawie innych rodzajów trymerów nie wiem zbyt dużo szczegółowych informacji, ale polecam:
- czytanie opisu działania, aby się dowiedzieć co on robi
- zwracanie uwagi na dostępny QL (nie które mają max ql 100 a inne max ql 200)
- zwracanie uwagi na to czy działanie jest stałe czy ograniczone czasowo

[edit]
Odnośnie taunta - istnieje trymer "Trimmer - Increase Aggressiveness", ale trzeba go samemu zbudować.

A tu lista trymerów z auno.org http://auno.org/ao/db.php?cmd=search&name=trimmer - mozna poczytać co który robi i jakie są ich ql'e.


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Wt maja 09, 2006 2:53 pm 
Wanna-Be Farmer


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 6
MuminPL (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):
Zobacz opis np. Trimmer - Positive Aggressive-Defensive:
"Function: Aggressive-Defensive (the slider in your statview) is set to the Quality Level of the trimmer - and the robot gets more aggresive."

Ustawia on suwak Agg-Def robota na pozycję równą QL trymera, przy założeniu ze im wyżej tym bardziej agresywnie. Ponieważ trymer występuje w QL od 1 do 100 to łatwo sobie to przełozyć:
- ql 1 = full def
- ql 100 = full agg


Ja sie może nie znam ale dla mnie to wygląda tak:
- ql 1 = +1% agg
- ql 100 = +100% agg

Natomiast w przypadku Negative Aggressive-Defensive:
- ql 1 = +1% def
- ql 100 = +100% def

Czyli w praktyce użycie na bocie raz QL100 positiv i raz QL1 negativ daje botowi 99% suwaka na aggro. Jesli sie mylę to proszę o wyprowadzenie mnie z błedu. :)

MuminPL (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):
Odnośnie taunta - istnieje trymer "Trimmer - Increase Aggressiveness", ale trzeba go samemu zbudować


I właśnie odnośnie tego trimmera nie do końca wiem co daje QL.


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Wt maja 09, 2006 6:45 pm 
Farmer z taczkami


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 753
Czytając uwaznie opis działani na auno.org dochodze do wniosku, że:

Negative Aggressive-Defensive przesuwa suwag Add-Def o wartość równą QL trymera w stronę Full Def

Positive Aggressive-Defensive przesuwa suwag Add-Def o wartość równą QL trymera w stronę Full Agg

Increase Aggressiveness zwiększa współczynnik agresywności (taunt związany z ciosem) proporcjonalnie do ql trymera (ale nie ma tu dokłądnego przełożenia).

QL 30 http://auno.org/ao/db.php?id=154939 - Target Set Aggressiveness 10
QL 200 http://auno.org/ao/db.php?id=154940 - Target Set Aggressiveness 90


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Wt maja 09, 2006 9:25 pm 
Wanna-Be Farmer


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 6
Czytajac uaznie to masz racje :P
przepraszam ale poprzedni post spoldzilem niedokladnie rozumiejac o co chodzi w opisie, a teraz niestety jestem nie wstanie wyrazic swojego punktu widzenia :evil: bo niestety wypiłem ciut za duzo ;p , ale chyba juz wiem na jakiej zasadzie działają trimery positiv/negativ agg/def

PS. proszę o wyrazumiałośc moderatora za moje pijackie teksty, jak wytrzeżwieję obiecuję poprawę :twisted:


Góra
 Zobacz profil  
 

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  


cron