Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Autor

Wiadomość
 Tytuł: Problem nanomaga doca
PostNapisane: So wrz 09, 2006 5:43 pm 
Wanna-Be Farmer


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 39
Przejde odrazu do sedna. NM ma maksymalnie 448 staminy. natomiast taki ekwipunke jak armor tanki, storm carbony czy sentinele wymagaja o wiele wiecej tego abilites. Samo wciśniecie ekwipuku jest bardzo proste, natomiast utrzymanie go bez oe jest juz ciezsza sprawa. Weźny na pierszy ogień albrechta i storma ql 200, albrecht wymaga 557 a storm 580 staminy. co daje nam ze albrecht by nie był oe nm musi miec 460 staminy a storm jeszcze wiecej. Wiec pytanie polega, skad ta stamine wytrzasnac? Pojawiaja sie 2 opcje, albo ciagle byc bufniety IC co zabiera nam 26 ncu potrzebnego na inne nano i utrudnia gre innym gracza (którzy co pół gdzi musza kasowac IC ze swojego ncu), albo zaozyc impka. Ale z impkiem jest ten problem ze slot jaki zajmie stamina przyda
    by sie na jakis fajny cluster. OK, to nie jest taki duzy problem, ale pojawia sie spory kiedy na arene wchodzi sentinel i jego 605 staminy. by sentinel nie by
oe potrzebujemy wytrzasnac skads 36 staminy. Imp juz nie styknie, leg na 200 lvl daje 33 staminy. Wiec znow pozostaje sie nam bufoowac wiecznie bostem. To mnie troszke denerwje, dlatego mam pytanie, czy zna ktos lepsze rozwaizanie? np jakies ringi dajace stamine, jakaies czapki, albo chociaz najlepsze rozmieszczenie staminy w impach. Najbardziej jestem ciekaw opini ciniqa, bo on tez napewno musial spotkac sie z podobnym problemem przy rozwoju swojej postaci. Problem nie jest duzy, ale troszke denerwjacy.


Ostatnio edytowano So wrz 09, 2006 5:49 pm przez Mielkiki, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: So wrz 09, 2006 5:48 pm 
Farmer z taczkami


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 653
Lokalizacja: Kraków
Ekhm sam sobie odpowiedziales ,raczej impy .Maxymalnie ile sie da wcisnij.

_________________
Eleander - Keeper lvl 189/10 frozen
Ghaar- Adv - 123/0 lvl frozen


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: So wrz 09, 2006 7:12 pm 
Doświadczony farmer


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 489
Nie wiem jak Ty, ale ja na 150lvlu spokojnie miałem zalożonego Albrahta ql 200. Policz sobie około 110 pkt z Implantów Stamina/Strenght które możesz mieć zalożone cały czas i 20 z IC. Wniosek - 448 + 110 + 20 + 12= 590 czyli teoretycznie możesz zakladać Albrehta self.

Niestety nie zderzylem się z problemem zakladania Sentinela jako froob ale pamietam, że na 190 lvlu musiałem brać behe żeby switchować go z okularkami Penubra. Bardzo możliwe, że było to spowodowane stopniem zgimpienia moich symbów.

P.S.
Jako froob byłem całkowicie skupiony na moich zdolnościach leczących i w zasadzie nie zajmowałem dmg. Nie powiem, że polecam taką metodę, ale uprzedzam, iż w przypadku gdy będziesz się starał połączyć oba warianty (leczenie i dmg) to będąc froobem i nie posiadając możliwości kombinacji perków i ciekawych itemów zgimpisz się we wszystkich dziedzinach. Imho jedynym rozsądnym rozwiązaniem w takim przypadku jest wyspwcjalizowanie się.[/b]


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: So wrz 09, 2006 7:38 pm 
Doświadczony farmer


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 512
W wypadku frooba sprawa wygląda tak:

Implanty do Staminy QL 200:

Chest (Shiny): 55 To załatwia sprawę, ale raczej odpada, bo zbyt wiele trzeba by poświęcić, tam są takie rzeczy 440 HP, lub 105 nanopool (u Nanomaga to daje 525 nano). Najlepsze na chest dla Frooba jest Heart of Tarasque dające 20 staminy, 20 body development i 600 HP, ale to pewnie z rok chodzenia na Tarę.

Leg (Bright): 33 Staminy. Tam jest Evade Close, który można poświęcić. Rozwiązaniem na TL 6 (może nawet ktoś wciśnie pod koniec TL 5 jeśli jest dobry w twinkowaniu, ale wątpię żeby udało się na froobie) jest założenie Refined implantu na noge QL 223+. Daje on upragnione 36 staminy i wymaga 575 statu oraz 1234 treatment (jeśli odjąć 320 za sprzęt i buffy, oraz 210 za implanty, to wychodzi 704 bazowe, a to jest do zrobienia).

Waist (Faded): 22 Staminy. W połączeniu z nogą załatwia to sprawę. W ten cluster wchodzi też Biological Metamorphosis, Evady i Nano Pool, więc raczej szkoda wsadzać tu Staminę.

Jeśli masz nogę za Staminą QL 200, to brakuje ci już tylko 3 Staminy. Tyle można uzupełnić nosząc zbroję z dynek Nova Dillon, najlepiej rękaw, żeby tracić mniej bonusów z innych zbroi. Nova Dillon dodaje maksymalnie 4, a Dillon maksymalnie 10 (ale tu sa chyba tylko buty, rzadko dropia i sa cienkie jak nieszczescie).

Ciągłe chodzenie na esencji (np Behe) odpada, bo bez Enforcera zbroja będzie OE, na OS buffach nie mozna cały czas polegać.

Możesz też chodzić na buffie +12 do staminy przez cały czas. Trzeba go często odświeżać, co jest drażniące, ale nie zajmuje tyle NCU co IC.

Do Staminy dodają też TIR Ringi od trzeciego wzwyż, ale dobry do noszenia na codzień jest dopiero ostatni, wcześniejsze to wyłącznie twink itemy.

Tha Dantian Belt of Life dodaje 5 Staminy, ale niestety to pasek 5X. Gdyby był 6X wielu ludzi nosiłoby go na codzień.

Jedna za Small Ebony Figurine dodaje 4 Staminy i Siły. Założenie wymaga TL 5 i Str 450, Stam 450. To i implant na noge może być strzałem w 10. (Soldier, Adventurer, Enforcer, Doctor). Niestety wchodzi tylko w Utils2, czyli nie można chodzić z tym i Treatment Library.
EDIT: Ma też jeszcze gorszą wadę. Kilka osób mówi, że to się nie dropi w grze i pewnie mają rację :(.

Jedna z organisation advantages dodaje stamine i działa także dla froobow, ale z tym los jest niepewny bo wieże mozna stracić i przestanie działać. W tej chwili mamy ją włączoną i w połączeniu z implantem na nogę wystarczy, żeby Azure nie było OE.

IC rzeczywiscie jest wnerwiające dla tych, którzy go nie potrzebują a brakuje im NCU. Może bym się tak o to nie wnerwiał na docków jakby sobie porobili makra do pisania na team chacie: "Refreshing IC, chceck NCU.", a nie robili cichy NCU debuff. Zamiast IC wystarczy Enlarge, zajmuje 12 NCU, trwa pół godziny i dodaje 10 staminy.

Trader nanomag może nosić Bag of Exchange dodające 7 Staminy, ale lepiej mieć na plechach np. Veil of the Revoked.

Warto było to rozważyć, bo będę miał podobny problem z Azure. Wychodzi na to, że najlepszą opcją jest implant na nogę i dodatkowo jedno z powyższych.

Zbroja z Biodome wymaga 620 staminy, ale sama coś tam do niej dodaje. Pełny set daje 17 i w połączeniu z implantem na nogę powoduje, że nie jest OE. Po wymianie chesta na Azure bonus spada do 14 i brakuje 1 staminy, żeby nie było OE, ale tyle to już się skąś wyciśnie.


Ostatnio edytowano Wt sty 30, 2007 11:30 am przez Sawik, łącznie edytowano 9 razy

Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: So wrz 09, 2006 8:02 pm 
Wanna-Be Farmer


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 39
Fachowa analiza;) Gz. Masz absulutna słusznosc, jełsi chodzi o noge. Myśłe ze najlepszym do niej dodatkiem jest Ebony figure. Niestety nie wiem gdzie ja mozna zdobyc i ile koztuje. Tritment library to i tak jest iteam tylko to zakładania impów..


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: So wrz 09, 2006 8:08 pm 
Doświadczony farmer


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 489
Sawik (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):
Możesz też chodzić na buffie +12 do staminy przez cały czas. Trzeba go
często odświeżać, co jest drażniące, ale nie zajmuje tyle NCU co IC.


Morphing memory + 64NCUx3 = 256NCU tyle NCU ma Doc na ~140-200lvl (froob, zakladając, że nie mam memorek z IS/Juggernauta i nie nosi Sentinel/Azure armorów)

Hipotetyczne zuzycie NCU przy uzywaniu broni Ithaca (Shotgun, AS, FS), licząc, że ma uploadowane najlepsze buffy z lini Long HP buff oraz short HP buff.

Superior Omni-Med Enhancement....45
Life Channeler...............................56
Shotgun Expertise...........................4
Fling Shot Expertise.........................4
Aimed Shot Expertise......................4
BioMet Expertise.............................4
MatMet Expertise.............................4
PsyMod Expertise............................4
Stamina Boost................................3
Strength Boost................................3
Superior First Aid...........................37
Iron Circle.....................................26
................................................._____
..................................................194 <-- 62 (tyle zostanie NCU) Miejsce na behe, HoTa lub RRFE... na wyższych lvlach można zamienić Hardcore CPU upgrade na 64NCU memory ponieważ dochodzi nam add -%nano cost z Azure Breastplate.

A jeżeli jesteśmy na dużym raidzie to wątpie aby odbył się on bez Fixa który zapewne zawsze chetnie zapoda nam NCU buffa.


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: So wrz 09, 2006 8:20 pm 
Doświadczony farmer


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 489
Sawik (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):
Leg (Bright): 33 Staminy. Tam jest Evade Close, który można poświęcić.


Gwoli ścisłości, Evady na Docu (nawet konkretnie wytwinkowane) nie dają oczekiwanego efektu - z tego co jest mi wiadome Lalek przekonał się na własnej osobie o ich nieskuteczności. Dlatego też uważam, że inwestowanie IP w te skille to błąd (sam go popełniłem).


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: So wrz 09, 2006 8:39 pm 
Ambitny farmer

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 316
Co do Dillon Armor , istnieja tylko buty ktore daja +4 (Nova Dillon istnieje caly set)

_________________
Cienx - 178/15 Shade http://auno.org/ao/equip.php?saveid=64750
Generaldiv8 - 213/17 Soldier
Genek - jakis tam agent, kiedys twink
AoC - Ymir
Gieniek - Stygian Tempest of Set


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: So wrz 09, 2006 10:10 pm 
Sołtys


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 1144
Lokalizacja: Częstochowa
evady u doca nigdy nie beda takie ze ktos z wysokim ar Cie nie trafi. (ofc na wysokich lvl)
ale nalezy dodawac do evadow poniewaz dostajac crit za critem nie pozyjesz dlugo

_________________
Rimor Doc 220/30/70
Rimor Shade 220/25/70
Rimor Martial 220/16/ilestam
Rimor Enforcer 150/nie pamietam/nie mam pojecia


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: N wrz 10, 2006 8:50 am 
Wanna-Be Farmer


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 39
Pójde za ciosem i zadam kolejce nurtujace mnie pytanie;). Otóz ie osób tyle opini, jaki shot jest najlepszy.. Na prowadzenia wysuwaja sie 3: maw, itaca i queen.. Kazdy z graczy stwierdza cos innego, a kzda broń ma zalety i wady
Maw- obry stały domage i brak critów, dzieki czemu mzna chodzic bez targeting scope, codaje szybksc. Nie trzeba tez latacza tts i mop. Oszczedza sie czas i ncu. Osobiście uwazam ta broń z najlepsza,ale nie próboałem jej jeszcze.
Itaca- czyli bardzo szybka, fs co 10s, łądny crit i evady.
Queen- nie rozumiem dlaczego ta broń jest lesza od Itaci, ma wiekszy crit, ale za to jest 2 razy wolnijesza i ma mniejszy domg maksymalny. Za to ma fajne mod na stamine i int. Jej niskie obrazenies sprawiaaj ze zeby robic jakis domage trzeba miecciagle tts i mop. I co juz zauwazyłem jeden cirt z tej broni sprawai ze łapie sie agro.
Otateczneow nie mam pojecia jaka broń wysuwa sie na prowadzenie:/


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: N wrz 10, 2006 9:36 am 
Doświadczony farmer


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 489
Proponuje Ci wrzucić wszystkie trzy bronie do Damage Calculatora na Auno, wpisać swoje staty i odpowiedź gotowa.

[edit]

Myśle, że do pvp wchodzi w gre tylko Ithaca, jednakże z pvm troszke gorzej bo trzeba przypakowac w concleament.


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: N wrz 10, 2006 11:38 am 
Ambitny farmer


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 372
hej

uwazam ze do pvm maw of abyss/ do pvp ithaca. z waltzing queen trzeba sie nakombinowac zeby dobrze dzialalo, a juz jakis czas temu znerfilil cos z critami tak, ze nie wchodza juz tak czesto jak kiedys.

_________________
Outlaster 208/14 Doctor on Rimor


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: N wrz 10, 2006 12:24 pm 
Doświadczony farmer


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 512
Cyniq (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):
Morphing memory + 64NCUx3 = 256NCU tyle NCU ma Doc na ~140-200lvl (froob, zakladając, że nie mam memorek z IS/Juggernauta i nie nosi Sentinel/Azure armorów).


Czyli nawet doktor nie uzywa Computer Deck Range Increaser mimo, że LE ma zasieg 20M, a CH 25M? Przy CDRI QL 200 dodającym 150% zasięgu oba byłyby scapowane na 40 metrach, a doktor poza zasięgiem mobków i bez potrzeby używania bufów defensywnych (przynajmniej w teorii na zewnątrz, w żadko zapotworzonym terenie, na misji to się raczej nie sprawdzi).

Doktor nie używa też NCU Coolant Sinka? Mój Trader nawet na instacascie czy prawie instacascie czasem ma fumble, czyli moze ten sink sie przydaje. Niestety nie moge tego sprawdzic, bo Trader to NCU gimp. Może NCUCS nie jest aż taki ważny, bo kiedy miałem buff do nanointerrupt od MP też miewałem fumble. Jeśli ten przedmiot działa tak, jak powinien to może troche podnosić sprawność leczenia gdy doktor obrywa, albo sie rusza.

Wspomniałem o powyzszych rzeczach, bo załozyłem że doktor ma przede wszystkim leczyć. Nanomaga wybier się po to, żeby miał duży nanopool i dobre nanoskille, czyli NM Doctor powinien specjalizować się w leczeniu. Nie grałem doktorem i mogę się mylic, ale gralem adventurerem, który jest chyba najbardziej podobną do doktora profesją poza agentem.

NCU mozna tez mieć w implantach Jobe, ponizsze statystyki dla QL 200:

Ear (Shiny): 30. Tutaj mozna włożyć spokojnie, poświęca się 7% bonus do XP lub percepcję, która i tak jest niepotrzebna.

Right wirst (Bright): 18. Tutaj można wszadzić kilka róznych speciali i weapon skilli, a także nanorezist. Jeśli ktoś chce być Damage Dealerem raczej nie moze sobie pozwolić na NCU tutaj, ale doktor chyba może.

Leg (Faded): 12. Tu zwykle się wkłada 162 HP, można ewentualnie Run Speed, czy lepiej XP bonus. Nanomage powinien zostać przy HP buffie.


Ostatnio edytowano Pt gru 29, 2006 11:52 pm przez Sawik, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: N wrz 10, 2006 12:29 pm 
Farmer małorolny


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 221
Hmmm mowimy o evadach doca free czy z dodatkami ? Bo ofc doc z dodatkami musi zasuwać full off albo prawie full off - inaczej leczenia i doty nie sa instant. Natomiast free, teoretycznie, mając szybką broń i zmaksowane inity, może iść w full deff niewiele tracąc z dmg. Jasne, Wysokie AR ( MA, sold, shade, enf ) dalej nas bedą trafiać ale wszystkie klasy support ( poza fixem ) juz nie do konca. W PVM roznica bedzie jeszcze większa. Tzn Eel nas rozjedzie i tak :) ale takie przecietne mobki na misjach będą trafiać tak 60% hitów. Ofc to wymaga evade setupu i kazdej odrobiny AAD jaka mozemy mieć.

Co do shotów to zgadzam się z moimi szanownymi kolegami po fachu : Maw do PVM Ithaca do PVP. Ale cud to nie będzie. Coś tam będzie można z taką bronią zasolować ale i tak będzie bardzo wolno. No i trzeba jednak wepchnąć sporo IP w inity bo MAW do najszybszych gunów nie należy.

Coolant Sink - nie spotkałem się z nikim kto by tego uzywał. Sam mam fumble raz na poł godziny może - do pominięcia wg mnie.

Deck increaser - teoretycznie można założyć ale :
1. Na misjach się nie przydaje - zbyt blisko jesteśmy mobkow żeby to miało znaczenie.
2. Przydaję sie na rajdach ale tam zawsze jakiś miły NT i poratuje buffkiem.


Ostatnio edytowano N wrz 10, 2006 12:34 pm przez Holliman, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: N wrz 10, 2006 12:32 pm 
Ambitny farmer


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 372
(!empty($user->lang['QUOTE'])) ? $user->lang['QUOTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'QUOTE'))):
Doktor nie używa też NCU Coolant Sinka? Mój Trader nawet na instacascie czy
prawie instacascie czasem ma fumble


Coolant sink zmniejsza szanse na przerwanie rzucania programu kiedy jest sie atakowanym a nie szanse na fumble. to czy program wyladuje w celu zalezy od poziomu nanoskilla i NR przeciwnika, wiec coolant sink nic nie pomoze. przynajmniej z tego co mi wiadomo

Computer deck range increaser jest przydatny tylko w pojedynczych przypadkach- np. IS kiedy trzeba leczyc bedac po za zasiegiem nukow. Pomagal mi tez troche na poczatku, kiedy na borgach ludzie uciekali mi po za horyzont lapiac aggro. Po za tym wszystko dzieje sie w bliskim dystansie- tak jak mowisz na misji nie ma szans na oddalenie sie, a na wolnym terenie bywa problematyczne- team porusza sie szybko a ty zawsze te 50 metrow za nimi ze swoim marnym RS.

_________________
Outlaster 208/14 Doctor on Rimor


Góra
 Zobacz profil  
 

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  


cron