Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 106 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Następna strona

Autor

Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: N maja 13, 2007 9:45 am 
Farmer Mastah


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 1271
Lokalizacja: Nesøya(Asker)/Norwegia
http://www.anarchy-online.pl/modules.ph ... ght=bro%F1

_________________
Obrazek
Kill Board


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: N maja 13, 2007 10:41 am 
Pr0 Farmer

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 1737
Lokalizacja: Poznań
Na początku gry bronie z totw (frost scythe i jeszcze lepiej stygian) tak do około 100 lvl. Później dla tych z dodatkami JAME blaster a na końcu pistolety a dla ludzi bez dodatków shotgun (Maw of the abyss z IS).


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: N maja 13, 2007 5:35 pm 
Ambitny farmer


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 349
Lokalizacja: Kraków
zazwyczaj nie trolluje ale jak ktos nei potrafi sobie w sklepie znalezc stoiska z bronia to troche lipa

_________________
Rock'n'roll ain't noise pollution
Acodin 220/20 fixer


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: N maja 13, 2007 6:11 pm 
Pr0 Farmer

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 1737
Lokalizacja: Poznań
Bez angielskiego nie dasz sobie prawdopodobnie rady.

wszystko tutaj jest opisane


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł: Re: ??
PostNapisane: N maja 13, 2007 10:00 pm 
Farmer Mastah


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 1271
Lokalizacja: Nesøya(Asker)/Norwegia
largo7 (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):
ang znam ale podstawy a reszte ze słownika tak więc se radze poza tym to w "danym" sklepie jak już wcześniej pisałem to nie ma dokładnie zaznaczonego obrazka ze słowem shoutgun!!! mam nadzieje że to pisze ost raz


Tibia boy :p

Jak byś nie był leniwy to byś znalazł po pierwsze sposub na dowiedzenie się jakie wymagania ma dana broń, a po drugie www.auno.org ustal kryteria wyszukiwania jkaie ci pasują i bach masz, ale to też jest na tym forum więc jak masz problem z szukaniem info nawet po polsku to sobię odpuśc AO.

EDIT

zapomniałem że auno jest anglojęzyczne

http://auno.org/ao/db.php jak byś miał problem ze znaleźieniem tego.

_________________
Obrazek
Kill Board


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: N maja 13, 2007 10:39 pm 
NoLife

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 2611
Lokalizacja: Kraków
(!empty($user->lang['QUOTE'])) ? $user->lang['QUOTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'QUOTE'))):
To Equip
User Shotgun >= 797 and
User Burst >= 598 and
User Fling shot >= 400 and
User Aimed shot >= 400


Aha, itemy w sklepie podgląda się używając shift+click. Bez dobrego angielskiego (do przeczytania tipów na przykład) to naprawdę nie ma sensu...

_________________
220 agent @ RK2 eq pic

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: N maja 13, 2007 11:26 pm 
Farmer z taczkami

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 748
Lokalizacja: Mansfield, Nottinghamshire, UK
Hmm w zasadzie odpowiedz zostala podana w sposob wyczerpujacy. :lol: Moze jeszcze po pupci poklepac? :twisted: Ech co za czasy. Ja zanim zaczalem grac przeczytalem wszystkie mozliwe poradniki po polsku a juz grajac dolozylem te angielskojezyczne. O tempora, o mores! :wink:
Troll Birkart
(Troluje bo mnie ten SoC nerwowo wykancza, wybaczcie :wink: )
Nie moglem sie powstrzymac.


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł: Re: :D
PostNapisane: Pn maja 14, 2007 5:43 am 
NoLife

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 2611
Lokalizacja: Kraków
largo7 (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):
no i ciężko było??


Spierda**j. Z takim podejściem może odpuść sobie postowanie tutaj, co?

_________________
220 agent @ RK2 eq pic

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł: Re: :D
PostNapisane: Pn maja 14, 2007 8:32 am 
NoLife

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 2635
sezon na cwokow nastal chyba :D

_________________
220/22/67 Soldier equip pic


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Pn maja 14, 2007 9:40 am 
Farmer z taczkami

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 748
Lokalizacja: Mansfield, Nottinghamshire, UK
Bylo ciezko, bo staram sie nie trollowac (jak Aco), ale teraz widze, ze nie powinienem miec oporow. :twisted: Nic tak ie wkurza jak glupawe pytania, na ktore pytajacy zada naychmiastowej i wyczerpujacej odpowiedzi.
Birkart
PS. Najpierw pomysl, potem pytaj. (Zasada opracowana poczas dlugich godzin spedzonych w FO z Yildunem, az dziwne, ze sie tutaj nie odezwal :lol: )


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Pn maja 14, 2007 11:02 am 
Pr0 Farmer

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 1698
nie kuś :P


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Pn maja 14, 2007 11:55 am 
Doświadczony farmer


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 498
Lokalizacja: Rubi-Ka, 100-550 Boralis, Backyard 4
Mamusia kupiła grę a dziecko teraz bidne, bo ma grę, a 'gupie' trolle na forum nie chcą mu pomoć

A tak poważnie, life is life. Nie pasuje ci tutejszy klimat, to spadaj

_________________
Enforcerka - 220/19/70 <a href="http://auno.org/ao/equip.php?saveid=47816">eq</a><br>Panidoktor - 220/11/70 <br>Parę innych 220...<br>Mauer - 150 twink sold <a href="http://auno.org/ao/equip.php?saveid=97851">eq</a><br>I jeszcze trochę lowbie 200+<br>


Ostatnio edytowano Pn maja 14, 2007 3:32 pm przez Willcyd, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł: Re: [...]
PostNapisane: Pn maja 14, 2007 12:59 pm 
Farmer z taczkami


Dołączył(a): Pn lis 06, 2006 1:00 am
Posty: 772
largo7 (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):
jak w zoo

szkoda mi was

nie chce byc niemily, ale moze bys przeczytal tematy ktore znajduja sie na tym forum. pare osob troszke sie natrudzilo zeby je napisac, ale ty to masz w dupie bo oczywiscie lepiej zapytac sie o oczywista rzecz- zawsze ktos odpowie.
wiec albo przeczytaj wszystkie wstepne tematy albo idz na forum onetu.


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Pn maja 14, 2007 1:46 pm 
Farmer z taczkami

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 748
Lokalizacja: Mansfield, Nottinghamshire, UK
Hihi monotematyczne to zoo. Troskilwe misie spia i zostaly same trolle. :lol: A powaznie to wez sobie largo troche dluzej pograj, poszperaj po sieci a potem zadawaj pytania. Temat korzystania z poradnikow byl walkowany na tym forum z milion razy a jak nie potrafisz sobie shotguna do AO w necie zlokalizowac, to strach pomyslec o co bedziesz pytal sie potem. :lol:
Birkart
PS. Ajs tez wywolal potezna awanture na poczatku swojej kariery w AO i teraz jest advisorem. Nie zniechecaj sie! :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Pn maja 14, 2007 3:35 pm 
Doświadczony farmer


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 498
Lokalizacja: Rubi-Ka, 100-550 Boralis, Backyard 4
Hehe, komputer też komunijny? To poproś mamusię o słownik języka polskiego i poproś, żeby zapisała Cię do szkoły.

I nie, nikt się z Ciebie nie śmieje i nie robi Ci na złość. Tak jak mówiłem, nikt Cię tutaj nie trzyma.

A, i nie sugeruj się nazwą strony, www.Jaskinnia-troli.pl było już zajęte, to dlatego mamy co mamy.

_________________
Enforcerka - 220/19/70 <a href="http://auno.org/ao/equip.php?saveid=47816">eq</a><br>Panidoktor - 220/11/70 <br>Parę innych 220...<br>Mauer - 150 twink sold <a href="http://auno.org/ao/equip.php?saveid=97851">eq</a><br>I jeszcze trochę lowbie 200+<br>


Góra
 Zobacz profil  
 

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 106 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  


cron