Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Autor

Wiadomość
 Tytuł: Doc w PVP TL4, po zmianach...
PostNapisane: Wt lis 17, 2009 3:25 pm 
Farmer z taczkami

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 709
Lokalizacja: Opole
Od zawsze lubilem doca. Teraz, kiedy FC nie potrafi znaleźć balansu, Doc będzie nadal OP. Dlaczego więc go nie rolnąć? Tak zrobiłem. Przyszło mi to przez przypadek, na sukurs zmianom, które FC wprowadza. A zmienia się wiele i (jak dobrze widzę i nie rozmyślą się) doc będzie jeszcze mocniejszy. A to wymaga zmian.

Ogólnie:

Siłą doca będa Doty. To nic nowego, ale FC chyba się pogubiło i namieszali za bardzo. Do tego doszła zmiana działania perków Pistol + healów. Zmiana Check Def vs AAD (działa tylko dla ataków dodge/duck/evade) też wychodzi na dobre, jako że doc dużo AR nie wykręca, za to jego cel zazwyczaj ma mase AAD. Teraz to się nie liczy. Ale po kolei, o moich przemyśleniach i kalkulacjach.

Doty i perki:

Zacznę od najwazniejszego. Po rewampie Alchemist Line, doc dostanie (eng i trad też) mocne Doty w PVP. Dla 4 lini perków będzie to kolejno:

Tainted Wounds:
178 dmg x 10 ticks co 1.5 sek

Posion Sprinkle:

239 dmg x 10 ticks co 1.5 sek

W połączeniu z Dotami A,B i C daje to łącznie + Proc DoT (70dmg)
5910 dmg w czasie 20 sekund (licząc z czasem egzekucji 2 sek dla perków)

Oczywiście, to jest dmg w PVP.

Zmiana jest wyraźnie OP.

Bronie:

Po zmianie AS na 3 sec. Aim Time oraz możliwość interupt oraz zmniejszenie Critical chance i zmiana sposobu przeliczeń AAD vs Evades (teraz będzie check) AS dla docia zacznie byc za słaby, żeby w ogóle liczyć na realny DMG z tego ataku. W ten sposób FC usuwa AS od nie AS profów (czyli zostanie Sold/Agent).

Pistole zdają się być najlepsza opcją. Sprawdzam aktualnie Kyr'Ozch Type 4 dual z Type 1 - dmg jest w pvp średni, ale stabilny. Strzał wychodzi około 230/hit, do tego Burst oraz Fling. Jako, że Burst nie koliduje z Pistolem, można wiele wykręcić przez implanty + do tego AAO.

Zmiana sposobu przeliczania perków (nie wliczanie AAD) sprawi, że perki Quick Shot oraz Double Shot będą lądować.

Teraz, zliczyłem średni dmg przez 30 sekund dla:
6 Dotów
3 specjałów (2 fling oraz 1 burst)
3 DD perki (Nano Feast oraz QS i DS)
1 x Kizzer
10 strzałów regularnych
Wychodzi w PVP w granicach : 13k DMG


Dużo.
Setup, który przygotowałem jest do PVM (około 40k dmg na 30 sekund), ale po zmianach, sprawdzi się w wiekszości przypadków w PVP. Z 1.4k NR (NR1) oraz nowym systemem sprawdzania ataku vs AAD sprawi, że doc będzie jeszcze bardziej OP, perknie prawie wszystkich (wyjątkiem będzie Fix) i naprawdę może namieszać. Chyba, że coś się zmieni.


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł: Re: Doc w PVP TL4, po zmianach...
PostNapisane: Wt lis 17, 2009 7:39 pm 
Farmer z przyczepką


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 907
Fajnie ale jeszcze będą jeszcze zmiany w leczeniu, a potym to może być różnie.

I dlaczego nie 2x Parry Sticks po prostu? Tymi pistoletami i tak wiele nie zwojujesz. AAD ma nie być wliczane, ale o ile ja zrozumiałem, tylko w przypadku perków które sprawdzają nanoresist. Czyli w tym przypadku wchodzić będzie wyłącznie Nano Feast.

_________________
When Everything Else Fails , Read The Instructions.

220 omni Engineer/Crat/Fixer@RK1... Ciemnośc widzę , ciemność.


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł: Re: Doc w PVP TL4, po zmianach...
PostNapisane: Śr lis 18, 2009 11:15 am 
Farmer z taczkami

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 709
Lokalizacja: Opole
Jakie te zmiany będą, jeszcze nie wiadomo, ale doc sam w sobie nie powinien stracić - tak zapewnia FC... no, ale zobaczymy.

Co do Pary stick: ustawić się na evady na tl4 jest rzeczą niemożliwą na tyle, aby było to wymierne w jakim kolwiek stopniu i wszelka inwestycja jest stratą IP. Sold/Agent/Enf/Fix mają za dużo AR a poza tym, od stycznia nowa metoda przeliczania AR vs AAD niweluje evady (wiem po swoim fixie). Dlaczego pistole? Bo zawsze to jakis dodatkowy Dmg. Z AR 1k będę w stanie trafić inne docie, soldy i enfy (nawet w stosunku 1/2) i to zawsze ten dodatkowy DD będzie. Ale jak pisałem, to jest głownie PVM, a jak się sprawdzi w PVP, czas pokaże.

Pamiętam bardzo dobrze, był kiedyś koleś Drmaryjane, miał docia wpierw lvl 86, pozniej lvl 90, pozniej 110 i w koncu 149, zaraz jak AI wyszło to przez rok cuda robił właśnie z Pistoletami... Nikt jakoś do tej pory tego nie skopiował a wieszkośc doców ma AS jako broń.


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł: Re: Doc w PVP TL4, po zmianach...
PostNapisane: Śr lis 18, 2009 11:58 am 
Pr0 Farmer

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 1737
Lokalizacja: Poznań
Hm, o co chodzi z przeliczaniem aad? mam sporo aad na tl5 enfie i duża część soldków w ogóle mnie nie trafia. Wystarczy się Kopacza zapytać :)

_________________
Kropka (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):
Zostałeś usunięty jako nieaktywny gracz. Regulamin mi tego nie zabrania, nie zabrania tez usunięcia twojego sklepu.

Narodziny wirtualnego emo - totalitaryzmu :) w Kropkańskiej Republice Ludowej (People's Republic of Kropka - PRK) :)


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł: Re: Doc w PVP TL4, po zmianach...
PostNapisane: Śr lis 18, 2009 2:48 pm 
Farmer z taczkami

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 709
Lokalizacja: Opole
Jesli masz Up Witt+Zmaksowane Dodge +AAD to faktycznie, wiele soldków będzie cię pudłować, bo nbie twinkują AR. DObry sold powinien miec około 2k do 2.2k AR , wiec ten by cię trafiał prawie za każdym razem (i do tego perkował - 300 Dodge).

Nie mniej, zmiana, którą FC szykuje pomniejsza AMS check do 1 (teraz jest 2) i nie będzie sprawdzać AAD w atakach vs evady. Czyli, ktoś, kto ma średni AR perknie cię normalnie (teraz było to mało realne).

Dla przykładu.

Masz 1.5k Dodge Range + 600 AAD
Ktos ma AR 1.5k + 200 AMS
Przy ataku perkiem AMS jest teraz sprawdzany podwónie (więc 400), ale łącznie jest mniej od twojej sumy Dodge+AAD, więc perk nie wejdzie. (zakładając, że ma check 100%).

Po zmianie:

Masz 1.5k Dodge Range + 600 AAD

Ktoś ma AR 1.5k +200 AMS

Teraz przy ataku perkiem, ma 1.7k AR (z AMS, a ty tylko 1.5k Dodge (nie liczy się już AAD). To samo tyczy się przy ataku NR (Jak pisał Ajsman). pozostałe ataki bronią/specami mają już wliczane AMS i AAD normalnie.

Ale, co najważniejsze, perkowalność wzrośnie ludzi, którzy mają być perkowalni i PRZEDE WSZYSTKIM, balans będzie większy pomiędzy profesjami. Perki staną się dla niektórych użyteczne.


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł: Re: Doc w PVP TL4, po zmianach...
PostNapisane: Śr lis 18, 2009 3:18 pm 
Farmer z taczkami


Dołączył(a): Pn lis 06, 2006 1:00 am
Posty: 772
Patroller (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):
Ale, co najważniejsze, perkowalność wzrośnie ludzi, którzy mają być perkowalni i PRZEDE WSZYSTKIM, balans będzie większy pomiędzy profesjami. Perki staną się dla niektórych użyteczne.

to w takim razie evade profesje nie maja sensu <tl5, bo teraz kazdy na tl5 bedzie juz perkowal fixura, ma itd ...

dobrze to widze?


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł: Re: Doc w PVP TL4, po zmianach...
PostNapisane: Śr lis 18, 2009 3:57 pm 
Doświadczony farmer


Dołączył(a): So gru 02, 2006 1:00 am
Posty: 440
Lokalizacja: z pod stolu
tak


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł: Re: Doc w PVP TL4, po zmianach...
PostNapisane: Śr lis 18, 2009 4:12 pm 
Pr0 Farmer

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 1737
Lokalizacja: Poznań
Myślę, że wasza teoria jest do dupy i źle to widzicie. Ja ten opis rozumiem, że perki oparte na weapon skillach zostaną tak jak były (skill + aao) a te oparte na samym Abylica piołun R będą zmodyfikowane w ten sposób żeby nie liczyły aao 2 razy (AR+aao). Więc w sumie będzie TRUDNIEJ ludzi perkować a nie łatwiej. Perków opartych na AR nie ma aż tak dużo. Gdyby aad nie liczyło się do def rolek na perki to GA fixer byłby jedna z najłatwiekjszych do perknięcia profesji. Poza tym def check perkó oparytych na AR ma być mniejszy niż dzisiaj, żeby była szansa je załadować i ludzie mieli jakieś szanse perkować evade profesje (to są "łatwe" perki).

Pozbawienie znaczenia aao/aad dla perków ma dotyczyć tylko perków opartych na nanoskillach / NR.

Poza tym to wszystko to są spekulacje. Jestem pewien, że chłopaki z FC sami nie wiedzą co z tym zrobić, tym bardziej, że dotychczasowe wielie zmiany (ranged advy) to był gigantyczny /facepalm.

_________________
Kropka (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):
Zostałeś usunięty jako nieaktywny gracz. Regulamin mi tego nie zabrania, nie zabrania tez usunięcia twojego sklepu.

Narodziny wirtualnego emo - totalitaryzmu :) w Kropkańskiej Republice Ludowej (People's Republic of Kropka - PRK) :)


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł: Re: Doc w PVP TL4, po zmianach...
PostNapisane: Śr lis 18, 2009 4:32 pm 
Farmer małorolny


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 196
Ajsmen (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):

Pozbawienie znaczenia aao/aad dla perków ma dotyczyć tylko perków opartych na nanoskillach / NR.



Dokładnie to. Perki z AR jako ateck, czyli Champion of ... itp. obecnie liczą dwa razy aao i ma być to naprawione, żeby tylko raz dodawały aao.


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł: Re: Doc w PVP TL4, po zmianach...
PostNapisane: Cz lis 19, 2009 8:58 am 
Farmer z taczkami


Dołączył(a): Pn lis 06, 2006 1:00 am
Posty: 772
no wlasnie, Ajs imo ma racje. Jezeli by bylo inaczej- byle noob perkowalby fixura, ma itd ...


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł: Re: Doc w PVP TL4, po zmianach...
PostNapisane: Cz lis 19, 2009 12:01 pm 
Farmer z taczkami

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 709
Lokalizacja: Opole
Teraz trudniej będzie perknąć Fixa/MA czy cokolwiek, co ma bardzo dużo Evadów. Za to, łatwiej będzie perknąć solda/docia/enfa/agenta. I właśnie to jest balans - perki, które stworzono za SL nie nadawały się do niczego, jeżeli patrzeć na Uber twinki (Taki Medalion, Tracer, Weapon Bash itd.)

Teraz doc ma szanse perknąć chociaż te kilka profesji przy pomocy podstawowych tolsetów - a nie jak to ma miejsce przed patchem, że dupa, nic nie wejdzie (testowałem perki wiele razy na różnych setupach).

Dlatego wdrożony balans do perków umocni pozycje Evadowe, a osłabi nieevadowe.

(Stąd usunięcie Wit of the, zmiana przeliczania AAD i AAO - bo enf mógł mieć zbliżone AAD do fixa, ale za to więcej AAO).

Więc, podsumowują: niektorzy będą mieli łatwiej z perkami wobec niektórych rpoff, i trudniej wobec innych.


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł: Re: Doc w PVP TL4, po zmianach...
PostNapisane: Cz lis 19, 2009 12:40 pm 
Doświadczony farmer


Dołączył(a): So gru 02, 2006 1:00 am
Posty: 440
Lokalizacja: z pod stolu
skad ci sie wzielo ze enf mogl miec aad zblizone do fixa? :O
SWS X 800 aad + css + perki + costam + costam nijak ma sie do enfowego 1.2k aad z wszystkim w end game setupie i liczonego z towerami
nie wiem jak na nizszych tl ale na tl7 napewno nie


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł: Re: Doc w PVP TL4, po zmianach...
PostNapisane: Cz lis 19, 2009 1:33 pm 
Farmer z taczkami

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 709
Lokalizacja: Opole
Oczywiście, chodziło o TL4 i niżej. Mój Fix ma 620 AAD. Enf może miec około 400. Róznica jest bardzo mała, jak na odległość defensywną tych profesji.


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł: Re: Doc w PVP TL4, po zmianach...
PostNapisane: Cz lis 19, 2009 2:37 pm 
Pr0 Farmer

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 1737
Lokalizacja: Poznań
No tak ale fix ma jeszcze evady a enf jedzie tylko na aad bo z armora np. ma całe 0 evadów.

_________________
Kropka (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):
Zostałeś usunięty jako nieaktywny gracz. Regulamin mi tego nie zabrania, nie zabrania tez usunięcia twojego sklepu.

Narodziny wirtualnego emo - totalitaryzmu :) w Kropkańskiej Republice Ludowej (People's Republic of Kropka - PRK) :)


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł: Re: Doc w PVP TL4, po zmianach...
PostNapisane: Cz lis 19, 2009 3:10 pm 
Farmer z taczkami


Dołączył(a): Pn lis 06, 2006 1:00 am
Posty: 772
problemem fixa na tl5 jest m.in to, ze ma male evady, a wykreca wiecej aad... z tego co pamietam, na agencie wyciagnalem wiecej dodge niz mialem na fixie.
jezeli teraz zmieni sie cls check to enf bedzie alphowal fixa nie w 2 sekundy, a w 1 ...


Góra
 Zobacz profil  
 

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  


cron