Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Autor

Wiadomość
 Tytuł: Re: Doc w PVP TL4, po zmianach...
PostNapisane: Cz lis 19, 2009 3:41 pm 
Farmer z taczkami

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 709
Lokalizacja: Opole
Nieee, teraz ci z dużą ilością Evadów + AAD będą mieć lepiej.

- przy normalnych atakach i specami wlicza się całe AAD a liczy AAO tylko raz
- Jeżeli Enf ma 2.4k AR (wraz z AAO), to liczone jest 2.4k AR vs Evady+AAD


Niektóre perki będa mieć zamianę na Weap skill (ale nie pisali które) - tak, że będzie liczył się AMS vs AAD (czyli np. Ass.Riffle 100% vs Dodhe Range 100%) bez wliczania AMS i AAD.

Jak wiecie, Enf może wykręcić potężną ilość np. 1he, ale tak samo można wykręcić evadów (itemowo/impowo/perkowo jest to prawie taka sama suma - sprawdzalem na kilkunastu postaciach).

Ta "mała zamiana" sprawi, że wyrówna się AR z Offence i perki nie bedą ALBO wchodzić albo nie, tylko będzie to już kwestia setupu a dodatkowo beda Mogły wejść/nie wejśc nawet w jednej walce przeciw tej samej osobie (teraz jest albo LAND/Resist, nie ma inaczej).

Jeżeli patrzeć na sprawę:

Enf vs Fix = Fix zyska: trudniej będzie go perknąć, on łatwiej perknie

Doc vs Enf - Doc łatwiej perknięty (to bez różnicy, bo i tak jest łatwo) oraz Enf łatwiej perknięty

Tak to wygląda.


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł: Re: Doc w PVP TL4, po zmianach...
PostNapisane: Cz lis 19, 2009 4:42 pm 
Pr0 Farmer

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 1737
Lokalizacja: Poznań
Zastanawiam się jak może być trudniej perknąć fixa jeżeli na dzień dzisiejszy da się go perknąć tylko nano feastem i to tylko jeżeli nie ma CiB up ale ok :D

_________________
Kropka (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):
Zostałeś usunięty jako nieaktywny gracz. Regulamin mi tego nie zabrania, nie zabrania tez usunięcia twojego sklepu.

Narodziny wirtualnego emo - totalitaryzmu :) w Kropkańskiej Republice Ludowej (People's Republic of Kropka - PRK) :)


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł: Re: Doc w PVP TL4, po zmianach...
PostNapisane: Cz lis 19, 2009 5:10 pm 
Farmer z przyczepką


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 907
Ale namieszane, a sprawa prosta.

Low-medium AR profesje bedę miały lepiej przeciwko evaderom, ze wzgledu na to że Nano Feast, Bot Confiement, i przeróżne drobne perki sprawdzające NR zaczną wchodzić.

High AR profesje bedą miały gorzej, bo 1) przestaną wchodzić perki które do tej pory liczyły add all off podwójnie, 2) większość perków w ich SL liniach nie sprawdza NR.

Na tl4 ja myślę w tej chwili o nanomage Agencie z linią The Unknown Factor, w zależności od tego co zrobią z AS, można wykręcić potężny alpha damage.

_________________
When Everything Else Fails , Read The Instructions.

220 omni Engineer/Crat/Fixer@RK1... Ciemnośc widzę , ciemność.


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł: Re: Doc w PVP TL4, po zmianach...
PostNapisane: Pn lis 23, 2009 10:48 pm 
NoLife

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 2611
Lokalizacja: Kraków
O zmianach u agenta z forum oficjalnego:
(!empty($user->lang['QUOTE'])) ? $user->lang['QUOTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'QUOTE'))):
I saw the perk changes and thought "Ranged Shade" but then I saw only that and became a sad panda.


Nie twierdzę, że ma to odniesienie do rzeczywistości, ale nie można odmówić miodności :).

_________________
220 agent @ RK2 eq pic

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  


cron