Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 

Autor

Wiadomość
 Tytuł: Nowy nerf doca
PostNapisane: Śr sty 19, 2011 4:53 am 
Sołtys


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 1144
Lokalizacja: Częstochowa
http://forums.anarchy-online.com/attach ... 1295018791

Bylo fajnie chociaz nie najlepiej, super zmian nie widac ale mysle ze wyjdzie gorzej.
/discuss

_________________
Rimor Doc 220/30/70
Rimor Shade 220/25/70
Rimor Martial 220/16/ilestam
Rimor Enforcer 150/nie pamietam/nie mam pojecia


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł: Re: Nowy nerf doca
PostNapisane: Śr sty 19, 2011 8:50 am 
Farmer z taczkami


Dołączył(a): Pn lis 06, 2006 1:00 am
Posty: 772
a co takiego znerfili? nie chce mi sie porownywac wszystkiego z auno, a dosc duzo zapomnialem juz.


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł: Re: Nowy nerf doca
PostNapisane: Śr sty 19, 2011 10:29 am 
Farmer małorolny


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 196
Zwiekszyli nano cost, bufneli ubt w -dmg ale krotsze jest, dali nuki robiace dmg w zaleznosci od lecacych dotow, bufneli ep ze ma 100% defa, chyba tez dali wiecej hp i krotsze hoty. Wiecej nie pamietam.


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł: Re: Nowy nerf doca
PostNapisane: Śr sty 19, 2011 3:21 pm 
Pr0 Farmer

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 1737
Lokalizacja: Poznań
Skoro ten "nerf" (???) jest "nowy", to który był stary? Bo ja zawsze widziałem tylko więcej wazelinowania, a już szczytem włażenia prosto w ... było rzucenia AS pizdolecika.

_________________
Kropka (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):
Zostałeś usunięty jako nieaktywny gracz. Regulamin mi tego nie zabrania, nie zabrania tez usunięcia twojego sklepu.

Narodziny wirtualnego emo - totalitaryzmu :) w Kropkańskiej Republice Ludowej (People's Republic of Kropka - PRK) :)


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł: Re: Nowy nerf doca
PostNapisane: Śr sty 19, 2011 4:01 pm 
NoLife

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 2635
A po co wogole ta dyskusja? Doc ma leczyc, a nie latac na pefałpe :P

_________________
220/22/67 Soldier equip pic


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł: Re: Nowy nerf doca
PostNapisane: Śr sty 19, 2011 4:05 pm 
NoLife

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 2611
Lokalizacja: Kraków
Pfff, recharge CH zwiększyli z 8 na 20s w zamian dając mniejszy nanocost.

Tylko tyle mnie interesowało. Dziękuję, dobranoc. Mam nadzieję, że mają jakiś inny pomysł na agenta.

_________________
220 agent @ RK2 eq pic

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł: Re: Nowy nerf doca
PostNapisane: Śr sty 19, 2011 4:08 pm 
NoLife

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 2635
Pipboy (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):
Mam nadzieję, że mają jakiś inny pomysł na agenta.


Tak, ma leczyc jak nie ma doca pod reka :)

_________________
220/22/67 Soldier equip pic


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł: Re: Nowy nerf doca
PostNapisane: Śr sty 19, 2011 5:07 pm 
Pr0 Farmer

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 1737
Lokalizacja: Poznań
Śmieszy mnie, że ludzie jeszcze na serio się podniecają Wielką Ściemą. Obiecanki o zmianach zaczęły się pod koniec 2008 r. W 2009 powstało subforum "wielkie balasowanie". Mamy 2011 i dotychczas jedyne tego efekty to kilka plików excela z propozycjami nowych nanosów. Nie tylko nie ma nawet propozycji dla wszystkich klas, a tylko dla połowy, ale jeszcze na dodatek z tego co jest część jest niekompletna i nie obejmuje naważniejszych zmian (w dokumentach engiego i craty nie ma ... petów).

Reasumując: lol.

_________________
Kropka (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):
Zostałeś usunięty jako nieaktywny gracz. Regulamin mi tego nie zabrania, nie zabrania tez usunięcia twojego sklepu.

Narodziny wirtualnego emo - totalitaryzmu :) w Kropkańskiej Republice Ludowej (People's Republic of Kropka - PRK) :)


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł: Re: Nowy nerf doca
PostNapisane: Śr sty 19, 2011 9:04 pm 
Początkujący farmer

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Cz gru 27, 2007 1:00 am
Posty: 96
Ha, haha, hahaha, buehehehe, teraz advy ma lepsze CH niż doc
13s cast time, ale 13 recharge, a doc 20 recharge huehuehue.
AO pada :D
It is amazing how quickly the time is flashing by right now.
Cytat z FWM ostatniego, z postu kintai, czy jak on tam ma.
The forum cant handle the trader file?
Oddly enough... no. >< Really not sure what went wrong there - Just absolutely refused to let itself be uploaded as an attachment. We worked around it a bit,

Wogóle FC jakiś cyrk robi, albo ten wesołek przejął kontrole nad FC i robi sobie jaja?
Teraz nano doc będzie leczyć jak trox, a trox nie będzie miał nano na uleczenie się healem z noob island.
Ile właściwie jest teraz tych xls, od czasu wielkiego balasowania?


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł: Re: Nowy nerf doca
PostNapisane: Śr sty 19, 2011 9:06 pm 
NoLife

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 2611
Lokalizacja: Kraków
Moim zdaniem AO doszło do stanu, w którym każda profesja powinna zostać znerfiona ;).

_________________
220 agent @ RK2 eq pic

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł: Re: Nowy nerf doca
PostNapisane: Śr sty 19, 2011 9:31 pm 
Początkujący farmer

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Cz gru 27, 2007 1:00 am
Posty: 96
Same nerfienie nano też nic nie da, bo każdy pójdzie w full Notum Repulsor gdy stwierdzi ze nawet expertyzy są znerfione :D.
Broń, hp, nano pool, skille, AR, dmg, evady, itp powinny być znerfione, nooby by uciekły, a zostali wyjadacze, i już na 1 lvlu chodzili w teamach 6 osobowych, albo nawet raidowali na takim lvlu leety na noob island :D.
O boże, jak otworzyłem te doc.xls, to mi gały wypadły, ten różowiutki kolorek mnie rozwalił.
Co to jest? Będę jak durczok, nie będe grał w te upie*****ne AO, jakieś lesser CH co wymaga 200 mm, bm, 133 nano i leczy ... po 5k normalnie bluzgi idą na język.
Ale zauważyłem większy min healing we wszystkich nanosach, a recharge na wszystkich self 4s, na team 6s.
Nie nie nie, brak słów, aż mam ochote podejść do meansa, i powiedzieć ,,Panie, idź pan w ....".
Tyle czasu mineło, a tu z takim czymś wyskoczyli.


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł: Re: Nowy nerf doca
PostNapisane: Śr sty 19, 2011 9:47 pm 
Farmer z taczkami


Dołączył(a): Pn lis 06, 2006 1:00 am
Posty: 772
haha ok, niech zmieniaja CH, tylko mam nadzieje ze stun locka enfa, craty i szejda tez znerfia.


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł: Re: Nowy nerf doca
PostNapisane: Cz sty 20, 2011 12:28 am 
Farmer małorolny


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 196
Pipboy (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):
Pfff, recharge CH zwiększyli z 8 na 20s w zamian dając mniejszy nanocost.

Tylko tyle mnie interesowało. Dziękuję, dobranoc. Mam nadzieję, że mają jakiś inny pomysł na agenta.


Agentowi profi' się nie przejmują tym. Nawet mówią, że każdy agent będzie zadowolony.... przeraża mnie to......


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł: Re: Nowy nerf doca
PostNapisane: Cz sty 20, 2011 3:09 am 
NoLife

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 2611
Lokalizacja: Kraków
No i racja, bo na zmiany trzeba patrzeć całościowo, a nie pod kątem jednego dokumentu.
Jedynym zmartwieniem graczy powinno być to, czy AO dożyje tego rebalansu ;).

U agenta nadchodzi długo oczekiwana rewolucja, ten nerf CH jest tego zwiastunem. Chyba przyznacie, że trochę do dupy jest, gdy ma się 11 FP do wyboru, a tylko jedna z nich jest tą słuszną? :)
Skoro profesjonale są zadowolone, to pewnie oznacza, że devsi zasięgneli w końcu do 6-letnich wątków, w których wyczerpano temat "Zaprojektuj swoją pierwszą profesję - Poradnik dla początkujących".

Dobra, trochę się rozmarzyłem, wracam do swojej dziury zanim zacznę pokładać w tym wszystkim jakieś nadzieje ;].

Btw, w tym tygodniu mija 6 rok od kiedy zacząłem grać, snif snif.

_________________
220 agent @ RK2 eq pic

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł: Re: Nowy nerf doca
PostNapisane: Cz sty 20, 2011 10:27 am 
Farmer z przyczepką


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 907
Takie wzrosty w nanocost niczego nie zmienią, z odpowiednim setupem dalej się będzie kolo leczył przez 15 minut pod ostrzałem z 4 stron, a jak jeszcze wszystkim zabiorą AS to powodzenia życzę przebić się przez 30k HP. Do tego jak koleś przypieprzy Epsilon Purge to wam buty pospadają.

Przynajmniej wygląda na to że w końcu uniemożliwią leczenie się krótkoterminowym HP buffem, a nie że ja ładowałem -2500 do initów a ludki się spokonie dalej leczyły za pomocą Team Channeler.

Zamiast tego idiotyzmu, powinni z miejsca przyciąć wszystkie heale na pół, porobić blokady w NCU żeby nie można było rzucać tego na siebie miesiącami , i dołożyć im odpowiednio siły ognia. Do dupy to jak zwykle nie podobne, w trochę gier w życiu łupałem, ale takich doktorów jak w AO to nie widziałem nigdzie , nie istnieje w ogóle instytucja support/secondary healer, doktora potrzeba po prostu do wszystkiego. W klasycznym AO to było lepiej zrobione, różnice między Doc/Adv/MA nie były tak znaczne, Shadowlands zrobiło z tego przepaść a osioł który wymyślił Improved Complete Heal wbił gwódź do trumny.

_________________
When Everything Else Fails , Read The Instructions.

220 omni Engineer/Crat/Fixer@RK1... Ciemnośc widzę , ciemność.


Góra
 Zobacz profil  
 

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  


cron