Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 

Autor

Wiadomość
 Tytuł: Fc cos robi wreszcie dla Mp... ??
PostNapisane: Pn lut 12, 2007 6:34 am 
Wanna-Be Farmer


Dołączył(a): Cz sty 18, 2007 1:00 am
Posty: 7
moze ktos jest zorientowany czy FC ma jakas koncepcje dla meta-phizykow...

Z tego co kolega Alco podsluchal :) na test serwie to do tej "broni"
http://auno.org/ao/db.php?id=260772
dodadza dmg... zapowiada sie ciekawie...


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Pn lut 12, 2007 9:08 am 
Doświadczony farmer


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 448
Nie chce mi się długo pisać wiec powiem - CRAP.

Jak chcesz mieć dobrą postać idz w pistole, shotguny do pvp


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Pn lut 12, 2007 11:08 am 
NoLife

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 2611
Lokalizacja: Kraków
Ama, Akii pisze, że mają dodać dmg do niej (ja nic o tym nie wiem, ale Alco buszuje po forum, więc calkiem możliwe, skoro juz jakis czas temu zaczela sie akcja odnerfianie MP), więc nie krzycz o crapie :).
Po drugie, to nie jest takim crapem. Myślę, że te 12 heal modifer to 12% więcej leczenia (coś jak w perkach doca) i IMO może się to bardzo przydać przy solowaniu bardzo ciężkich mobów gdzie zaczyna petowi brakować leczenia.

Co więcej, ta laska umożliwia rzucenie Mesmerizing Construct Empowerment (nanos dostępny z questów w Scheol) na mezzerze, 80 PM i SI to bardzo dużo, 160 "AR" więcej.

Tylko pytanie, czy warte to 850 2HB, na dodatek z przymusem swapowania.

_________________
220 agent @ RK2 eq pic

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Pn lut 12, 2007 12:26 pm 
Doświadczony farmer


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 448
A jednak sie rozpisze :)

Dmg do tej laski musiał by być spory (coś na poziomie kyr broni) inaczej będzie to zabawka którą ubierzesz raz zeby się pokazać i nigdy więcej.
Do solowania nie bardzo się przyda - dokladnie nie pamietam ale pet leczący ma heal 862 .. 1201 co 8 sek (poprawcie mnie jezeli się myle). Żeby leczenie było przydatne w SL pet musiał by leczyć ok 2k - 2,5k co 2s max

Kolejną sprawą jest to jak jesteś widziany przez ludzi (IMO to jest dosyć ważne), a MP biegający z laską św. mikołaja nie będzie dobrym dodatkiem do team.

Pipboy (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):
Tylko pytanie, czy warte to 850 2HB, na dodatek z przymusem swapowania.


Właśnie dlatego jest to crap. Jeżeli twinkujesz się w dobre bronie to nie zdejmiesz ich bo nie bedzie to opłacalne. Lepiej szybciej ubić moba niż bawić się w leczenie / mezzowanie.

auno (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):
with soothing spirits 10 perked mortificant will heal 1216-1694 every 7.5 seconds ( http://auno.org/ao/db.php?id=215997 ) adding the generously +12% heal modifier the pet will have an additional 146-203 healoutput


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Pn lut 12, 2007 1:39 pm 
NoLife

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 2635
gosc napisal na auno:

Dancingrage @ 2007-02-08 20:04
This weapon has been edited in 17.1.1 to have a damage range of 280-400 (280), which beats the howlet down for damage, and actually makes this weapon (and I can call it that now) a viable choice for those 2hb nuts. Though there's not too many 2hb folks around atm, but if you decide to go that route, you actually have a weapon you can use and have your healpet still have 12% more healing.

Jak widac duzo lepiej, ale i tak nie bedzie to topowy sprzet.

_________________
220/22/67 Soldier equip pic


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Pn lut 12, 2007 2:39 pm 
Doświadczony farmer


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 448
Attack time 3s
Recharge time 10s

Do topowego to mu raczej "troszkę brakuje" :P


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Pn lut 12, 2007 4:47 pm 
NoLife

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 2635
amarande (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):
Attack time 3s
Recharge time 10s

Do topowego to mu raczej "troszkę brakuje" :P


moze poprawia tez atack speed bo z takim czyms to nie wiele sie zdziala

_________________
220/22/67 Soldier equip pic


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Pn lut 12, 2007 5:46 pm 
NoLife

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 2611
Lokalizacja: Kraków
(!empty($user->lang['CODE'])) ? $user->lang['CODE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'CODE'))):
AOID 260772: Healing Staff of Alcofribas Nasier (QL 205)

A staff which empowers the Mortificant healing construct, it is inscribed with the words, "One inch of joy surmounts of grief a span."  The first time a Meta-Physicist uses the staff, it will upload the nanoformula "Construct Empowerment", which can be used on Mortificant the Eternal to increase his healing powers.  This formula will only be effective while the user wields the Healing Staff of Alcofribas Nasier.

-[Attributes]-

AmmoType:    0 
AnimSet:    2 
AttackDelay:    1.6 
AttackRange:    4 
Can:    Carry, Wear, Use 
CriticalBonus:    250 
DamageType:    PoisonAC 
DefaultPos:    RightHand 
EquipDelay:    4 
EquipmentPage:    Weapon 
Flags:    VisibleFlag, NoDrop 
Icon:    154363 
InitiativeType:    MeleeInit. 
Mass:    2.2 
MaxDamage:    400 
MaxEnergy:    -1 
Mesh:    154307 
MinDamage:    280 
QL:    205 
RechargeDelay:    1.6 
Slot:    RightHand 
Value:    1 
WeaponMesh:    154307 
Attack skills:     2hBlunt 20%  SpaceTime 80% 
Defense skill:     EvadeClsC 100% 

-[Actions]-

ToUse
Operator = Is Set  Statistic = Expansion  Target = Self  Value = 2   
ChildOp = And  Operator = Greater Than  Statistic = BiologicalMetamorphosis  Target = Self  Value = 1465   
ChildOp = And  Operator = Greater Than  Statistic = SpaceTime  Target = Self  Value = 1462   
ChildOp = And  Operator = Equal To  Statistic = Profession  Target = Self  Value = Meta-Physicist   
ToWield
Operator = Greater Than  Statistic = 2hBlunt  Target = Self  Value = 849   
ChildOp = And  Operator = Greater Than  Statistic = SpaceTime  Target = Self  Value = 1462   

-[Events]-

OnActivate
Name = Func_53076  Target = Self  TickCount = 1  TickInterval = 0 
OnUse
Name = UploadNano  Target = Wearer  TickCount = 1  TickInterval = 0  :  260771 
OnWear
Name = SetFlag  Target = Wearer  TickCount = 1  TickInterval = 0  :  NanoFocusLevel  7 
Name = Modify  Target = Wearer  TickCount = 1  TickInterval = 0  :  NanoC.Init  200

_________________
220 agent @ RK2 eq pic

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Pn lut 12, 2007 10:47 pm 
Doświadczony farmer


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 448
Thx Pip

1,6 / 1,6 - troszke lepiej, ale nijak ma sie to do 2x pistol / hammer combo. Ja bede obstawał ze dmg > heal pet :)


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Wt lut 13, 2007 8:21 am 
Ambitny farmer


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 349
Lokalizacja: Kraków
offtop:
To juz jest database z 17.2? link plz :)

Z tego co sie orientuje to dobrze zrobienie mp czesto znajduja sie w top10 na zodach(2 kijaszki i endgameowy pet radza sobe calkiem niezle)

_________________
Rock'n'roll ain't noise pollution
Acodin 220/20 fixer


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Wt lut 13, 2007 11:05 am 
NoLife

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 2635
a tak BTW kazdy przedmiot w grze ma podana wage. Po co to jest? Czy czasem na poczatku AO nie bylo tak, ze kazda postac mogla podniesc ilesc tam kg zalezne od jej Str.?

_________________
220/22/67 Soldier equip pic


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Wt lut 13, 2007 11:34 am 
NoLife

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 2611
Lokalizacja: Kraków
Acodin (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):
offtop:
To juz jest database z 17.2? link plz :)

Z tego co sie orientuje to dobrze zrobienie mp czesto znajduja sie w top10 na zodach(2 kijaszki i endgameowy pet radza sobe calkiem niezle)


Nie, to baza z 17.1 i ta laska już jest zmodyfikowana w grze :)
Właściwie to aodb jest updejtnięte, a Auno się obija :) : http://www.aomainframe.info/showitem.aspx?AOID=260772

_________________
220 agent @ RK2 eq pic

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Wt lut 13, 2007 1:13 pm 
Doświadczony farmer


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 448
Sparth2 (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):
a tak BTW kazdy przedmiot w grze ma podana wage. Po co to jest? Czy czasem na poczatku AO nie bylo tak, ze kazda postac mogla podniesc ilesc tam kg zalezne od jej Str.?


To pewnie plotka tak samo jak "falling damage" i kilka innych rzeczy które nie istniały :)

I to nie prawda że FC nie potrafi tego naprawić :P


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Wt lut 13, 2007 2:30 pm 
Doświadczony farmer


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 498
Lokalizacja: Rubi-Ka, 100-550 Boralis, Backyard 4
amarande (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):
Sparth2 (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):
a tak BTW kazdy przedmiot w grze ma podana wage. Po co to jest? Czy czasem na poczatku AO nie bylo tak, ze kazda postac mogla podniesc ilesc tam kg zalezne od jej Str.?


To pewnie plotka tak samo jak "falling damage" i kilka innych rzeczy które nie istniały :)

I to nie prawda że FC nie potrafi tego naprawić :P


Obie te rzeczy istaniały... był też DoT jak się miało yalme, ale to nie przeszkadzało przez naprawdę długi czas, by nikt nie miał yalmy :-D

_________________
Enforcerka - 220/19/70 <a href="http://auno.org/ao/equip.php?saveid=47816">eq</a><br>Panidoktor - 220/11/70 <br>Parę innych 220...<br>Mauer - 150 twink sold <a href="http://auno.org/ao/equip.php?saveid=97851">eq</a><br>I jeszcze trochę lowbie 200+<br>


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Wt lut 13, 2007 3:44 pm 
Doświadczony farmer


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 448
Tia - o Dot dmg w yalmie czytałem - podobno było większe im wyżej leciałeś - wszystko za sprawą własnie falling damage - nie potrafili tego rozdzielić więc to wyłączyli - najprościej - przez co gra wiele straciła.

Sam bym z dziką satysfakcją siedział pod jump offem w inf i patrzył na spadające lemingi :D


Góra
 Zobacz profil  
 

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  


cron