Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Autor

Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: Cz lut 01, 2007 11:59 am 
Początkujący farmer


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 118
Ajsmen (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):
A mnie brakuje 7-10 pkt w nano skillach by rzucić to na 24 lvl jako froob trox :P


Ajs, rzucenie Trading Mogul na 24 jest niewykonalne (789 PM, 709 SI), wydaje mi sie ze chodzilo ci o To nano.


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Cz lut 01, 2007 3:12 pm 
Pr0 Farmer

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 1737
Lokalizacja: Poznań
Żeby takie wrzucić to się buffować zbytnio nawet nie trzeba :P


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: So lut 03, 2007 3:19 pm 
Doświadczony farmer


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 498
Lokalizacja: Rubi-Ka, 100-550 Boralis, Backyard 4
Chromat (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):
Ajsmen (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):
A mnie brakuje 7-10 pkt w nano skillach by rzucić to na 24 lvl jako froob trox :P


Ajs, rzucenie Trading Mogul na 24 jest niewykonalne (789 PM, 709 SI), wydaje mi sie ze chodzilo ci o To nano.


PM:
ql 50 impy = 42 (nie bierzemy oka, bo tam będzie SI)
expertyza = 20
Mocham = 140
wrangl = 132
Divest Skills (Average) = 124 (castowalny po drabince drainów, po mochami i po wranglu)
Plunder Skills (Average) = 132 (jw)
Do tego: 100 - bazowe na 24 lvlu. 30 dodatkowych z abilitów.
Guardian Conductor of Will ql 40 = 5
Hmmmm 725 i nie wiem co dalej, ale zrobiłem to solitusem. Troxem pewnie się też da. A jak dalej będzie za mało, to można wcisnąć większe impy, albo pożyczyc na chwilę AI armor. Hmmm, no i jeszcze miasto.

SI:
ql 50 impy = 30 (Głowy, bo tam będzie PM)
expertyza = 20
Mocham = 140
wrangl = 132
Divest Skills (Average) = 124 (castowalny po drabince drainów, po mochami i po wranglu)
Plunder Skills (Average) = 132 (jw)
Do tego: 100 - bazowe na 24 lvlu. 30 dodatkowych z abilitów.
Guardian Conductor of Will ql 40 = 5
Czyli mamy 713

NCU wystarcza dość spokojnie jeśli wcześniej włożymy odpowiednie pamięci ( takie, które damy radę wcisnąć z poprzednim buffem :-) ), carbon, ringi z suba i perk buff od fixera.

_________________
Enforcerka - 220/19/70 <a href="http://auno.org/ao/equip.php?saveid=47816">eq</a><br>Panidoktor - 220/11/70 <br>Parę innych 220...<br>Mauer - 150 twink sold <a href="http://auno.org/ao/equip.php?saveid=97851">eq</a><br>I jeszcze trochę lowbie 200+<br>


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: N lut 04, 2007 11:20 am 
Farmer Mastah


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 1271
Lokalizacja: Nesøya(Asker)/Norwegia
mam pytanie czemu takie niskie impy?

_________________
Obrazek
Kill Board


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: N lut 04, 2007 12:00 pm 
Pr0 Farmer

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 1737
Lokalizacja: Poznań
Widać omni tak mają ;)


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: N lut 04, 2007 12:47 pm 
Wanna-Be Farmer


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 19
Więc T.M. jest możliwy do rzucenia troxem na 24lvlu traderem, wiem bo to zrobiłem. Do tego jestem froobem więc miasto odpada, za to tower się przydał, ale da się raczej bez. Jak ktoś nie jest froob to jest banał dla frooba to troche trudniejsze :? ale się da. O ile pamiętam to założyłem memorki 157ql co oznacza że miałem 497 CL Swoją drogą na jako trader można założyć wszystkie impy 100ql i głowe 90ql :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: N lut 04, 2007 2:22 pm 
Doświadczony farmer


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 498
Lokalizacja: Rubi-Ka, 100-550 Boralis, Backyard 4
deathghost (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):
mam pytanie czemu takie niskie impy?


Hmmm, tak. własnie przeliczyłem i wychodzi, że dało by się wcisnąć ql 100 głowę a resztę ql 120. Tak czy inaczej jest to do wykonania przy niewielkich raczej kosztach.

_________________
Enforcerka - 220/19/70 <a href="http://auno.org/ao/equip.php?saveid=47816">eq</a><br>Panidoktor - 220/11/70 <br>Parę innych 220...<br>Mauer - 150 twink sold <a href="http://auno.org/ao/equip.php?saveid=97851">eq</a><br>I jeszcze trochę lowbie 200+<br>


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: N lut 04, 2007 3:23 pm 
Pr0 Farmer

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 1737
Lokalizacja: Poznań
Willcyd (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):
Hmmm, tak. własnie przeliczyłem i wychodzi, że dało by się wcisnąć ql 100 głowę a resztę ql 120. Tak czy inaczej jest to do wykonania przy niewielkich raczej kosztach.


No to jest ciekawe możesz opisać jak liczyłeś?


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: N lut 04, 2007 7:57 pm 
Doświadczony farmer


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 498
Lokalizacja: Rubi-Ka, 100-550 Boralis, Backyard 4
Ajsmen (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):
Willcyd (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):
Hmmm, tak. własnie przeliczyłem i wychodzi, że dało by się wcisnąć ql 100 głowę a resztę ql 120. Tak czy inaczej jest to do wykonania przy niewielkich raczej kosztach.


No to jest ciekawe możesz opisać jak liczyłeś?


Najpierw ql 75 treat, potem głowa na treat ql 90, wtedy reszta impów na treat ql 100, wtedy głowa ql 110. Wtedy ql 90-100 impy na ability, novadilion dilion armor na głowę i rękawy, reszta med suit, do rąk broń na inteligencję (do głowy), wymiennie na poduszki do str (reszta imów). pełne buffy, perk w DNA, treatment lab etc.
Da się.

_________________
Enforcerka - 220/19/70 <a href="http://auno.org/ao/equip.php?saveid=47816">eq</a><br>Panidoktor - 220/11/70 <br>Parę innych 220...<br>Mauer - 150 twink sold <a href="http://auno.org/ao/equip.php?saveid=97851">eq</a><br>I jeszcze trochę lowbie 200+<br>


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Pn lut 05, 2007 4:11 pm 
Doświadczony farmer

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 474
Lokalizacja: Opole\NL
z uwagi ze niema potrzeby robic nowego topica to jeszcze mam jedno pytanie :D A dokaldnie o co chodzi z tym trader shopem. Czyli na jakiej zasadzie on dziala (czy to jest cos takiego jak player shop,czy normalna budka z shopa) i gdzie on sie znajduje :) chociaz juz troche gram w AO to jeszcze nie mialem okazji sie dowiedziec :) I co oplaca sie tam wkladac,patterny czy cos innego ? :)

_________________
Wiking of South

"Freshman" Wiking" 220/30 enf - FiNiShEd ChAr :)
" Recquen" 220/30 crat
" Ravenger" 220/30doc
" Racquelli" 220/30 shade
" Racquela" 220/30 engi
"Novice " "Apollina" 110/12 fix - TwInK
"Rookie " " Vardrim" 150/11 nt - już nie twink, leci na 200
"Wilsware" 60/6 sold -TwInK
"Xavielli" 200/30 trad - BS 200
"Atenaida" 150/20 adv s10 TwInK
"Cankaya" 150/16 doc s10 TwInK
"Racquele" 200/30 crat - BS/S7
"Heanaton" 200/29 - BS/S7
"Niquitie" 200/27 - S7 HeaL
"Berbcore" 200/30 - agent BS
"Hikariyami" 42/4 - MA kiedys na 200
"Wiiking" 25/3 keeper kiedyś na 200
reszta małe....


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Pn lut 05, 2007 5:08 pm 
Farmer z taczkami

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 642
Lokalizacja: trójmiasto
Trader Shop to budka znajdująca się w budynkach z Yalmami. Mogą w nich sprzedawać rzeczy tylko Traderzy po specjalnych, okazyjnych cenach (ok 35% więcej) dostając więcej kasy niż w zwykłej budce. W budce znajdują się terz przydatne przedmioty które można kupić tylko tam np: Cap of Besieger, CRU, Rum + do statsów, BBI Faithfull, Katany itp) (SPOILER : Poniewaz omni dostają więcej kasy za sprzedaż lootu niż Clan/Neut opłaca się sprzedawać rzeczy w omni shopie... a jak to robić skoro wymagania są że trzeba trzymać stronę tych wyzyskiwaczy?, proste wystarczy znaleźć budkę sprzedająca mapy i voila, można tam swobodnie karmić sklep zyskująć ok 15-20% więcej credzów. Dobrym miejscem na farmienie jest 2HO ze sklepem niedaleko whomp. Jeżeli nie chce nam się wychodzićz SL aby sprzedać rzeczy w sklepie warto sprzedać rzeczy w Gardenie SL u sprzedawców. I tak perła 226ql warta w OA 513k w SL garden warta jest 533k a sprzedana w 2HO 702k! W trader szopie pewnie więcej...)


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Pn lut 05, 2007 6:20 pm 
Doświadczony farmer

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 474
Lokalizacja: Opole\NL
ooo dzieks Hark :) A w tym calym handlu robi moze roznice czy trader jest z dodatkami czy froobem ?

_________________
Wiking of South

"Freshman" Wiking" 220/30 enf - FiNiShEd ChAr :)
" Recquen" 220/30 crat
" Ravenger" 220/30doc
" Racquelli" 220/30 shade
" Racquela" 220/30 engi
"Novice " "Apollina" 110/12 fix - TwInK
"Rookie " " Vardrim" 150/11 nt - już nie twink, leci na 200
"Wilsware" 60/6 sold -TwInK
"Xavielli" 200/30 trad - BS 200
"Atenaida" 150/20 adv s10 TwInK
"Cankaya" 150/16 doc s10 TwInK
"Racquele" 200/30 crat - BS/S7
"Heanaton" 200/29 - BS/S7
"Niquitie" 200/27 - S7 HeaL
"Berbcore" 200/30 - agent BS
"Hikariyami" 42/4 - MA kiedys na 200
"Wiiking" 25/3 keeper kiedyś na 200
reszta małe....


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Pn lut 05, 2007 6:31 pm 
Doświadczony farmer


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 512
Na niskim i średnim levelu nie, ale na HI lvl już tak. Fr00b trader wyciągnie może 1200 CL, a dodarkowiec ponad 2k. 1k CL różnicy to ceny lepsze o 25% ceny bazowej.


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Wt lut 06, 2007 8:10 am 
NoLife

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 2635
Sawik (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):
Na niskim i średnim levelu nie, ale na HI lvl już tak. Fr00b trader wyciągnie może 1200 CL, a dodarkowiec ponad 2k. 1k CL różnicy to ceny lepsze o 25% ceny bazowej.
+

CL odpowiada tylko za ceny w budkach, ponoc za handel z NPCami odpowiada skill Psychology.

_________________
220/22/67 Soldier equip pic


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Wt lut 06, 2007 9:40 am 
Doświadczony farmer


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 498
Lokalizacja: Rubi-Ka, 100-550 Boralis, Backyard 4
Sparth2 (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):
Sawik (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):
Na niskim i średnim levelu nie, ale na HI lvl już tak. Fr00b trader wyciągnie może 1200 CL, a dodarkowiec ponad 2k. 1k CL różnicy to ceny lepsze o 25% ceny bazowej.
+

CL odpowiada tylko za ceny w budkach, ponoc za handel z NPCami odpowiada skill Psychology.


Nie wiem jak na RK, ale u NPCów w SL (np jutosów) CL odpowiada za ceny.
Sprawdzałem to i jestem tego 100% pewny.

_________________
Enforcerka - 220/19/70 <a href="http://auno.org/ao/equip.php?saveid=47816">eq</a><br>Panidoktor - 220/11/70 <br>Parę innych 220...<br>Mauer - 150 twink sold <a href="http://auno.org/ao/equip.php?saveid=97851">eq</a><br>I jeszcze trochę lowbie 200+<br>


Góra
 Zobacz profil  
 

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  


cron