Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Autor

Wiadomość
 Tytuł: Kowbojska Usterka
PostNapisane: Śr lip 12, 2006 4:49 pm 
Farmer z taczkami

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 709
Lokalizacja: Opole
Jak mozna przeczytac na forum zołnierskim, maniacy Dildo ( czyli AssRifle ) otrzymaja pikny abgrajd w postaci Superior Upgrader Perennium Blaster, z wiekszym MBF o 500. Latwo mozna policzyc, ze z takim skillem i skillem FA co 10 sekund oraz min dmg o 400 wiekszym, ODnie on wszystkie pistolety oraz SMG. Jest to moim zdaniem dobry krok w strone przywrocenia mojej ulubionej profesji prawdziwej mocy. Jednak, wielu z tych, ktorzy uwazali sie za kowboje ( tudziez naprawde ODowali pozostalych) bedzie mialo malego psikusa i kilkadziesiat dni straconych po dokonaniu RS i reequippu...

_________________
Pierwsza w świecie gra strategiczna w trybie MMORTSG: http://www.rulersandempires.pl (projekt)


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Śr lip 12, 2006 4:50 pm 
NoLife

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 2611
Lokalizacja: Kraków
Hehe, uber, ja też jestem przeciwko pistolkom :)

_________________
220 agent @ RK2 eq pic

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Śr lip 12, 2006 5:04 pm 
Farmer z przyczepką


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 893
hehe no tez czytalem i mi sie oczka zaswiecily :D, to ja poprosze jeszcze second upgrade do amplified

_________________
Klemi10 Soldier 220/24<br>Klemi11 Keeper 205/8<br><br>


Ostatnio edytowano Śr lip 12, 2006 5:06 pm przez Klemi11, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Śr lip 12, 2006 5:05 pm 
NoLife

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 2611
Lokalizacja: Kraków
rotfl:

(!empty($user->lang['QUOTE'])) ? $user->lang['QUOTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'QUOTE'))):
AOID 260720: Superior Rebuilt Perennium Sniper (QL 200)

A successful merge between new and ancient technologies. This Perennium Sniper has been remodeled.

-[Attributes]-

AMSCap: 2250
AmmoType: 1
AnimSet: 3
AttackDelay: 1
AttackRange: 30
Can: Carry, Wear, AimedShotWeaponFlag
CriticalBonus: 150
DamageType: EnergyAC
DefaultPos: RightHand
EquipDelay: 1
EquipmentPage: Weapon
Flags: VisibleFlag, ModifiedDescription, NoDrop
Icon: 245082
InitiativeType: RangedInit.
Mass: 2
MaxDamage: 425
MaxEnergy: 25
Mesh: 9013
MinDamage: 175
QL: 200
RechargeDelay: 1
Slot: RightHand
Value: 3377375
WeaponMesh: 260721
Attack skill: Rifle 100%
Defense skill: DodgeRanged 100%

-[Actions]-

ToWield
Operator = Is Set Statistic = Expansion Target = Self Value = 2
ChildOp = And Operator = Equal To Statistic = Profession Target = Self Value = Agent
ChildOp = And Operator = Greater Than Statistic = Rifle Target = Self Value = 1000
ChildOp = And Operator = Greater Than Statistic = AimedShot Target = Self Value = 500

-[Events]-

OnActivate
Name = AttractorEffect Target = Self TickCount = 1 TickInterval = 0
Name = Func_53075 Target = Self TickCount = 1 TickInterval = 0
Name = Func_53076 Target = Self TickCount = 1 TickInterval = 0
OnWear

_________________
220 agent @ RK2 eq pic

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Śr lip 12, 2006 5:08 pm 
NoLife

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 2611
Lokalizacja: Kraków
Aha, chyba wygląd też będzie zmieniony!
Na aodb SPS ma mesh: 45788
Za to SRPS ma mieć mesh: 260721. Hmm.

Więcej info: naprawili Lava Capsules, teraz ma mieć 50% dodge ranged :/
Nowe boardy 1k: dodają 100 więcej HP i NP, a także 1% exp modifier, zmieniony (nie zauwazylem w jaki sposob) Bellum Badonis, Shroud of Darkest Night, nowa branzoleta Arul Saba dodająca wszystkie typy dmg (ale mniej).
Widzę też ringa, dodającego po 20 agility, psychic, sense, intelligence, można je będzie nosić 2 naraz. Dodana też cała gama pasków, 6x, dodających po 10 abilities (każdy daje inne).[/scroll]

_________________
220 agent @ RK2 eq pic

Obrazek


Ostatnio edytowano Śr lip 12, 2006 5:24 pm przez Pipboy, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Śr lip 12, 2006 5:24 pm 
Farmer z przyczepką


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 884
Pipboy (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):
CriticalBonus: 150


to jakis joke?

_________________
Obrazek Adventurer


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Śr lip 12, 2006 5:26 pm 
NoLife

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 2611
Lokalizacja: Kraków
Lol Dziki, to jest to:
175-425 (150) - Energy AC

Ale, ale, Patrzcie co znalazłem:

Perennium Blaster Rebuild Kit (QL 300)

A kit that allows you to disassemble the Lord of Anger, then graft the casing onto a Superior Perennium Blaster, changing the physical appearance of the perennium weapon.


Haha, no to nieźle, wszystkie zmodyfikowane Pere 215+ :D

_________________
220 agent @ RK2 eq pic

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Śr lip 12, 2006 5:27 pm 
Farmer z przyczepką


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 884
no chyba ze ;P

_________________
Obrazek Adventurer


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł: Re: Kowbojska Usterka
PostNapisane: Śr lip 12, 2006 6:52 pm 
NoLife

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 2635
Pat z pistolami a szczegolnie KMP setup w cale nie moze byc takie oczywiste ze nowe spb je odnie, a to dlaczego
- pistole maja mniejszy FA (11-12k) ale posiadaja flinga ok. 1.5-2k, dwa flingi w ciagu 11s (tyle jest cap na FA) i juz mamu okolo 3-4k dmg wiecej
- aby FA w spb bylo scapowane potrzeba konkretnego setupu perkow oraz itemow (tak by FA bylo jako najwieksze)
- Machine Pistol pozwala korzystac z poteznej linii perkow SMG Mastery, linia Heavy Ranged jest w porownaniu do niej duzo slabsza
- raczej sold z spb nie zmaxuje Power Up wiec niezly add dmg perk przeleci mu kolo nosa
- wyzsze min. dmg w pistolach niz w spb
- druga bron to zawsze ok. 33% dmg wiecej

Jak widac przewaga pistoli jest atm na tyle duza by spb nawet po upgrejdzie pozostalo w tyle, a po drugie jak Pip napisal kit do upgr bedzie sie opieral na broni z bestii i jesli FC nie poprawi drop rate tej broni to osob z nowym spb bedzie przybywac w ilosci 1 rocznie :P

Ps. Nie myslcie ze jestem jakims maniakiem kowboy style :) poprostu AO to w wiekszosci bezmyslne tluczenie mobow na misjach/ai spawnach/rajdach a pistole poprostu robia to lepiej :) I tak uwazam ze FC powinno poprawic ta bron

_________________
220/22/67 Soldier equip pic


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Śr lip 12, 2006 9:00 pm 
Farmer z taczkami

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 709
Lokalizacja: Opole
Sparth, ja wiem co i jak da sie zpistoli wykrecic ale sam fakt MBF 2500 i przy tak duzej szybkostrzelnosci pozwoli dogonic pistole ( a przy odpowiednich ustawieniach odnac je).

Oczywiscie dla KAZDEGO prawdziwego solda nowy wyglad ( LoA jest Mega ) bedzie rzecza NAJWAZNIEJSZA :)

W koncu bedziemy miec Mean AssRIfle :)

_________________
Pierwsza w świecie gra strategiczna w trybie MMORTSG: http://www.rulersandempires.pl (projekt)


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Śr lip 12, 2006 10:28 pm 
Farmer małorolny


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 174
Czytałem na forum że nowy spb zamiast niebieskiego bedzie w kolorze czarnym :)

_________________
<strong><br><strong><br></strong>


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Śr lip 12, 2006 10:29 pm 
NoLife

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 2635
Patroller (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):
Sparth, ja wiem co i jak da sie zpistoli wykrecic ale sam fakt MBF 2500 i przy tak duzej szybkostrzelnosci pozwoli dogonic pistole ( a przy odpowiednich ustawieniach odnac je).
Oczywiscie dla KAZDEGO prawdziwego solda nowy wyglad ( LoA jest Mega ) bedzie rzecza NAJWAZNIEJSZA :)
W koncu bedziemy miec Mean AssRIfle :)


pozyjemy zobaczymy IMO powinnie tez cos dodac do Heavy Ranged bo seria buffow z SL do tego sie kompletnie marnuje (nikt normalny przeciez z MBC nie bedzie latal)

Dobra Assault Rifle dla solda solitusa a Heavy Weaponz dla troxa. Pistole niech se zostana dla Opi :P

_________________
220/22/67 Soldier equip pic


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Cz lip 13, 2006 8:05 am 
Farmer z przyczepką


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 884
Massive Bolt Charger
na heavy weapons mogli by to jakos przerobic :)
min i max dmg troche podwyzszyc i dodac tego FA to by bylo wypasne ;)

_________________
Obrazek Adventurer


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Cz lip 13, 2006 8:15 am 
Farmer z taczkami


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 653
Lokalizacja: Kraków
hie hie i zrobic adventure only :)

_________________
Eleander - Keeper lvl 189/10 frozen
Ghaar- Adv - 123/0 lvl frozen


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Cz lip 13, 2006 8:40 am 
Farmer z przyczepką


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 893
dzikamaupa (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):
Pat z pistolami a szczegolnie KMP setup w cale nie moze byc takie oczywiste ze nowe spb je odnie, a to dlaczego
- pistole maja mniejszy FA (11-12k) ale posiadaja flinga ok. 1.5-2k, dwa flingi w ciagu 11s (tyle jest cap na FA) i juz mamu okolo 3-4k dmg wiecej
- aby FA w spb bylo scapowane potrzeba konkretnego setupu perkow oraz itemow (tak by FA bylo jako najwieksze)
- Machine Pistol pozwala korzystac z poteznej linii perkow SMG Mastery, linia Heavy Ranged jest w porownaniu do niej duzo slabsza
- raczej sold z spb nie zmaxuje Power Up wiec niezly add dmg perk przeleci mu kolo nosa
- wyzsze min. dmg w pistolach niz w spb
- druga bron to zawsze ok. 33% dmg wiecej


Smiem sie z Toba nie zgodzic :twisted: ( 2 tygodnie minely, BTW wczoraj padl strong 279ql :D )

1. Jak to kiedys Palantir trafnie zauwazyl 90% soldow nie przeladowuje broni przed atakiem, skutek przy pistolach jest latwy do przewidzenia (10 kul magazynek to nie to samo co 50)
2. Co do flinga to bym nie przesadzal, jest to na pewno super sprawa ale ja majac kolo 1,7 k skila mam ok 30% jako crit
3. Niski dmg pistoli, obecnie regular w pere jest ok 30-40% wyzszy niz w pistolach wiec jak sie go podniesie to zadne specjale "kowbojom" nie pomoga
4. Na 220 po resecie juz wszystkiego, mozna spokojnie zainwestowac perki w PU wiec add dmg bedzie dosc.

Pozostaje tylko jedno pytanie o drop rate ile?0,001%? :(

Loool a czemu jako dzikiego zacytowal?

_________________
Klemi10 Soldier 220/24<br>Klemi11 Keeper 205/8<br><br>


Góra
 Zobacz profil  
 

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  


cron