Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 91 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna strona

Autor

Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: Śr lut 09, 2005 3:23 pm 
Ambitny farmer


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 291
KOT TO NAPISAL !!!





DODANO
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nie ma to jak te moje kochane błędy :oops:


Ostatnio edytowano Śr lut 09, 2005 3:57 pm przez shadowvip, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Śr lut 09, 2005 3:46 pm 
Farmer z taczkami

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 709
Lokalizacja: Opole
Zaden KOT tylko doswiadczony zolnierz :D

Czyt. JA ! :D

_________________
Pierwsza w świecie gra strategiczna w trybie MMORTSG: http://www.rulersandempires.pl (projekt)


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Pt lut 11, 2005 4:01 pm 
Ambitny farmer


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 348
Ja nie chce sie chwalic ale mam Div9 QL 3 moze troche wiekszy ale nie przekracza QL 10 :)

Wiec jak ktos chce to moge dac :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Wt maja 17, 2005 12:09 pm 
Farmer z przyczepką


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 893
Acha, zrobiłem wpis niezalogowany;)))) jakby ktoś mial pytania to to na gorze to są moje wypociny;)))

_________________
Klemi10 Soldier 220/24<br>Klemi11 Keeper 205/8<br><br>


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Wt maja 17, 2005 1:39 pm 
Farmer z przyczepką


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 894
Lokalizacja: Płock
Wszystkie armory dla Soldiera bazują na Strength/Stamina, rzadziej na Agility. No i jest jeszcze Gunner's Cap, do którego założenia jest potrzebne Sense. Odnośnie Computer Literacy, to nie należy go maksować. Jest to droga umiejętność dla Soldiera i kosztuje sporo IP, które można wydać na inne, bardziej przydatne rzeczy. Są inne, dużo lepsze sposoby zakładania lepszych pamięci i pasu na 6 memorek. Trzeba zaopatrzyć się (przez to rozumiem zaprojektować i zrobić lub pożyczyć od kogoś) implanty do CL, założyć je i wtedy założyć Memorki. Potem zdejmujemy te impy i zakładamy te, które nosimy na codzień. Drugim dobrym sposobem na podniesienie CL jest jak najszybsze zdobycie 1000 tokenów, i upgrade'owanie Token Boarda, który będzie nam dodawał + 210 do Comp Literacy, co jest naprawdę dużym "buffem".
Ogólnie soldier jest jedną z tych postaci, które chyba ciągle narzekają na brak IP, więc tym bardziej należy ostrożnie je wydawać, chociaż od czego są Reset Skille ;)

_________________
Dziureq, Soldier lvl 220/22
Javaman, Keeper lvl 47/4 i rośnie :)


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Wt maja 17, 2005 2:20 pm 
Farmer z przyczepką


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 893
zgadzam się z tobą, napisałęm o tym potem bo muszę zasięgnąć języka w org, zdobycie 1000 tokenów;)))) jak ktoś już ten tysiąc ma to już sam bedzie wiedzial co i jak i nie bedzie trzeba mu nic na forum pisać;)) Co do wyposarzenia sam wiesz ze sa różne rodzaje takie ktore podnoszą tylko i wyłącznie AC ale i takie które podnoszą skille, w zależności co bedziesz wolał bedziesz potrzebował jedną z 4 pierwszych, trudno jest podnosić wszystko wg własnych potrzeb bo jak zuważyłeś zawsze żołnierzom brakuje XP;))) , poza tym niektóre skille można podnieść tylko o 4 na lvl o czym też trzeba pamiętać.

_________________
Klemi10 Soldier 220/24<br>Klemi11 Keeper 205/8<br><br>


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Wt maja 17, 2005 3:22 pm 
Farmer małorolny


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 204
Szczerze mowiac to wiekszosc profesji ma problemy z ip jak chce podnosic za duzo rzeczy naraz, cl wypada podniesc do 450cl by swobodnie podrozowac po gridzie. Co do 1k token boarda to sa 2 ale, jest on od lvl 100 i zabiera bardzo duzo czasu. Wiem cos o tym ... :P


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Cz cze 23, 2005 1:44 pm 
Farmer z przyczepką


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 894
Lokalizacja: Płock
Kilka moich przemyśleń odnośnie prowadzenia soldiera:
1. W odróżnieniu od Patrollera nie maxuję Agility, trzymam do na jakieś 80% max. Dlaczego? Najlepsze armory są na stamina/strength, a Agility najbardziej przydaje się do zakładania implantów bazujących na tum skillu.
2. Maxuję albo prawie maxuję PM i SI, bo odpowiadają za możliwość rzucania buffów, a że spora część, zwłaszcza do FA, to self-buffy, to warto potrafić rzucić dane nano jak najwcześniej.
3. Odnośnie skilli potrzebnych do TMS-a (TS i MC) to są różne szkoły. Można je maxować, żeby rzucać jak najwyższego TMS-a, albo można inwestować w miarę wolnych punktów i potrzeb. Ja aktualnie (lvl 150) używam TMS V, ale teraz planuję przejście na TMS VI. Na niższych levelach faktycznie można starać się maxować te skille, bo jednokrotnie ta tarcza uratuje nam życie, ale później pęd, aby mieć jak najwyższego TMS-a jest moim zdaniem bezsadadny, no chyba że mam zamiar dużo bawić się w PvP.

Na razie tyle, jak nasunie mi się coś więcej to dopiszę. Jeśli ktoś ma inne zdanie albo doświadczenia to proszę się wypowiadać.

_________________
Dziureq, Soldier lvl 220/22
Javaman, Keeper lvl 47/4 i rośnie :)


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Cz cze 23, 2005 2:18 pm 
Farmer z przyczepką


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 893
Też dorzuce swoje 3 grosze;)) i podziele sie moimi przemysleniami^^
Rownież jak Dziureq inwestuje w STA i STR, reszte utrzymujac na poziomie potrzebnym do podnoszenia ile dobrze pamietam Ranged Enegy. W nanosach raczej postawilem na TMS ( uzywam IV) i schieldy ale to dlatego ze w dodatku SL jest dobry nano dla calego teamu, obecnie na tomiast odczuwam duże braki w nano do podnoszenia FA i burst.
Są jeszcze 2 rzeczy niemniej ważne, CL ( computer literacy) pozwalająca uzywać lepszych memorków ( NCU memory)( docenicie ich ilość kiedy wam zabraknie na kilka buffów;)))), pasa z większą ilością slotów oraz umożliwia poruszanie się po gridzie.
Drugą rzeczą jest Treatement im wyższy tym lepsze implanty można sobie zalożyć co automatycznie pozwoli nam na podniesienie pozostalych skili.
Jeszcze mogę dodać Map Navigation ale tu proponuje do max 100-110 pozwoli wam to na update wiekszosci map oraz obserwowanie mobow i czlonków teamu;)) dzięki czemu trudniej sie z gubić lub napotkać nieprzewidzianą niespodzianke;))

_________________
Klemi10 Soldier 220/24<br>Klemi11 Keeper 205/8<br><br>


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Śr gru 28, 2005 3:52 pm 
NoLife

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 2635
Oto kilka moich porad (bo się jeszcze nie wypowiadałem w tym temacie :))

uzupełnie listy broni (czyli jak nie byc kolejnym cieciem z Div9 ;)


Assault Rifles dla frooba:
rodzina Heavy Suppresor - cała gamma Suppkow dostepna od ql1 do 200 (Custom Heavy Suppresor), jedna z najlepszych z broni dla Frooba. Wolna i IPkozerna, ale ma 3 specjale (Fling Shot, Burst, Full Auto), wymaga oprocz Assault Rifle Submachin Guns (a wiec musimy wydac duzo wiecej IP). Duuuuza wada Suppka jest b.duze wymagania odnosnie Full Auto co nie pozwala zakladac zbyt duzego ql broni (moja rada jest taka: implantujesz sie na FA a po zalozeniu suppka zakladasz impki na Assault Rifle, gdyz AR jest duuuzo bardzoej buffowalne). Zadaje proj. dmg.

Inner Circle Strategic Flamer - najlepsze IMO miotacze ognia dla solda, znajdowane na misjach, z wolnyma atakiem ale szybkim recharge (!!!). Niestety bardzo ciezko znalezc :( Z tego co pamietam to chyba Klemi mial jeden, a ostatnio widzialem kolege solda Najmroca z JA z jednym ICS Flamerem. Obrazenia od ognia, czadowy wyglad i odglosy przypalancyh mobkow powoduja ze to ciekawy wybor dla solda :) NODROP!!!

OT Rancho CC Chapman - ciekawe i tanie wyjscia dla osob ktore nie maja suppresora, a div im sie znudzil. Niezly dmg, niespotykany wyglad :) oraz kosmiczny wyglad strzalow.
Warto chociaz raz potestowac. Z tego co sie orientuje jest rollowalny. Zadaje Energy dmg.

Bolter Cannon XX 42mm - bron niedoceniana, a szkoda. IMO porownywalna do Suppresora lecz: o wiele latwiej zdobyc gdyz jest rollowalna, latwiej zalozyc gdyz wymaga tylko Assault Rifle a Full Auto ma nizsze niz porownywalny Suppresor. Wada: nie ma Fling Shot. Zadaje Proj. dmg.

Seburo C-99a - Seburo jest bronia co najwyzej srednia (z braku Full Auto), ale ma stosunkowo duzy dmg i jest latwe do zdobycia gdyz rollowalne. Jest szybsze od Suppresora i zadaje Proj. dmg.

Subturbine - rollowalny crap, ale na niskich ql jest calkiem calkiem. No i ma super nazwe :)
Ma Full Auto i Burst. Zadaje Proj. dmg.

Omni-Flamer Strategic - miotacz ognia, rollowalny, niezly dmg, wolny. Niestety wymaga Rifle i Aimed Shot, co IMO zkresla go do uzywania w PvM, a do PvP jest chyba za wolny.
Mozna uzywac Full Auto i Aimed Shot. Zadaje jak mozna sie domyslic Fire dmg :)

Omni-Pol Standard Flamer - miotacz ognia, rollowalny, slaby dmg, w miare szybki. Wymaga shotgun, co nie jest takie tragiczne jak w miotaczu powyzej gdyz soldja ma buffy do shotgun. Uzywa Fling Shot i Burst. Zadaje Fire dmg.

Ares Arms AR-90 Jet Rifle - rollowalna, podobna do Boltera bron, ale wymaga Heavy Weapons (buffy do HW tylko soldzi z SL), duzo wieksze wymagania do FA niestety powoduja ze Jet Rifle jest gorszy niz Bolter a duuzo gorszy niz Suppresor. Mozna uzyc Bursta i Full Auto. Zadaje Energy dmg.

Sentinel 20mm Snub Pistol - rollowalna podorobka Suppresora, bez skilla SMG ale tez i bez Fling Shota, Bursta i z gorszym dmg. Tylko Full Auto. Zadaje Energy dmg.

Nophex Plasma Destroyer II - jedna z najlepszych broni dla frooba-solda, ciezka do zdobycia (trzeba ubic Notum Soldiera, ale 100% droprate), potezny dmg niestety bez Full Auto (jedynie Fling Shot i Burst). Wymaga Ranged Energy. Zadaje Energy dmg.

Westinghouse IM-50 Plasma Burner - duuuzy dmg, wszystki specjale (oprocz AS), rollowalna (?), niezly crit czyli typowy Alpha Weapon - walimy Alfe i zmieniamy na normalna brona np na Gyro czy Suppka. przydatne do PvP ale w PvM chyba kiszka. Zadaje Energy dmg.

Techtronica Neural Disruptor - Alpha Weapon, tylko Fling Shot i Aimed Shot, wyglada jak Div9:P Dodatkow wymaga Heavy Weapons. Zadaje Energy dmg.

Steiner LM-5 Assault Laser - Alpha Weapon, jeszcze wiekszy dmg, ale brak Full Auto dyskwalifikuje ta bron. Tak jak Westinghouse wymaga Heavy Weapons :(. Rollowalny (?)Zadaje Energy dmg.

Kalinkalov Mz-99 Canary - b.dobra bron do PvP, szybka jak strus pedziwiatr lub jak Miazga:) to ze uzywa jej Pat powinno wystarczyc za rekomendacje. Wykorzystywana do AS co pozwala zablysnac soldowi w PvP. Praktycznie bezuzyteczna w PvM (mimo tego ze jest to jedna z najszybszych broni w grze).

MTI AR707 Major - fajnie wygladajaca bron, z fajnym dmg, duze wymagania, ale diabli wiedza skad wziasc (podobnoz dyna loot). Zadaje Proj. dmg.

Airframed Blaster Betatype - calkiem fajna bron wystepujaca do max ql80. Szybki recharge. Niskie wymagania. Rollowalna. Uzywa Burst i Full Auto. Fajny wyglad! No i dodaje do Full Auto wiec IMO warto miec nawet na pozniejszych lvlach zeby zakladac np Suppka. Zadaje Energy dmg.


Karabiny dla tych z dodatkami:
Amplified Kyr'Ozch Carbine - Type 13 - jedna z najlepszych broni dla sold, wymagania z kosmosu przy ql300, Dostepne Fling Shot, Burst i Full Auto. Podobno gorszy od Supperior Perenium Blaster, ale wyglada z 100x lepiej wiec wybor jest chyba oczywisty :) Zadaje Proj. dmg.

Collaborator Assault Rifle - zupgrajdowana Sancrosanct Assault Rifle (?) obok SPB, Type13 i pistoli jedna z najlepszych broni dla solda. Wyglada jak M-16 wiec ktos lubi Pluton i Czas Apokalipsy to polecam. Uzywa Bursta i Full Auto. Zadaje Radiation dmg. PS. ma duuzo wiekszy Attack rating cap do SPB co na lvlach 210+ baardzo sie przydaje.

JAME Blaster Prototype - b.dobra, b.rzadka i dosc droga bron. Predzej kupisz niz znajdziesz. Uzywa Fling Shota i Burst. Zadaje Radiation dmg


Sold moze uzywac takze pistoli :) oto kilka z nich:
SOL K-91 - dyna boss loot, fajny wyglad, najczesciej spotykwany w ql30-100 ale sa wersje o wyzszym ql. Wymaga Pistol i Fling Shot. B.duuuzy dmg sietnie lokuje go w czolowce najlepszych pistoletow. Niestety dosc wolny. Zadaje Proj. dmg

SOL K-94 - podobnie jak SOL K-91 leczy wymaga tez SMG, za to pozwala tez uzywac Bursta
Zadaje Proj. dmg. Polecam do 1 reki K-91 a do drugiej K-94.

MTI B-94 - rollowalny pistol, slaby dmg, ale jako jeden z nielicznych posiada Full Auto. Zadaje Proj. dmg.

Gamma Ejector - jednoreczny SMG ale o smiesznie niskich wymaganiach (oprocz lvlu - dopiero od 41 mozna zalozyc) GE w jednej a SOL w drugiej pozwala osiagnac niezly dmg. Dostepny w Foremans Office:( Zadaje Radiation dmg

Customized IMI Desert Reet 1000 - pistol dostepny jak Gamma w FO. Lvl lock takze od 41lvlu. Szybki, z malymi wyamganiami, burstem i Fling Shotem napewno jest warty rozwazenia. Zadaje Fire dmg.

Sentient Corrosion Sprayer - pistolet z questa na Tower Weapons dla Supply Master Smugga. Jeden z najlepszych pistoletow na RK. Tu link do questa. Zadaje Chemical dmg!

Revolving Cold Laser - pistolet z tego samego quest co Sentient Corrosion Sprayer. Posiada tylko Fling Shota :( Zadaje Cold dmg.

Pain of Patricia - kolejny b.dobry pistolet z RK. Tym razem z mercow. Posiada lvl lock na 175lvlu. Zadaje Fire dmg.


Pistole dla solda z dodatkami:
Jobe Portal Guard Personal Pistol - uber pistol z malymi wymaganiami ale duza cena :) Dropowany ponoc przez Dryady w Ado. Posiada tylko FA wiec najlepiej uzupelnic go o inny pistol z pozostalymi specjalami (najlepiej Kyr). O wiecej pytac Klemiego bo uzywa :) Zadaje

Kyr'Ozch Pistol - Type 4 - drugi po Jobe najlepszy pistol dla solda w grze. Niestety o wiele wieksze wymagania nie pozwalaja zalozyc ql300 :) Zakladany glownie dla Bursta. Zadaje Proj. dmg.

Sacrosanct Bhotaar Pistol - fajny pistolecik z Burstem. Latwo dostepny ale niziutki min. dmg praktycznie go dyskwalifikuja w SL. Zadaje Fire dmg.

Flux Pistol - powolny pistolecik z SL. B.dobry Chemical dmg, ale co z tego jak powolny. Dropuja named mobs (Reedemed i Unreedemed), mozna tez kupic (ceny dosc wysokie).


Armory dla frooba
Nomad Jubilee Chestpiece - calkiem fajny armor, niestety tylko body, kilka dodatkow idealnych dla solda czyni go wartym wziecia pod uwage. Wymaga Sta i Str.

Sekutek - b.popularny niebieski armor, dostepny z dyna i miss bossow. Obok pillgrimkow jeden z najpopularniejszych armorow. Wymaga Sta i Str.

Kirch Kevlar - czarny armor o podobnych jak Sekutekj statsach z tym ze wymaga Agi i Str. Ergo malo popularny wsrod soldow :) Dostepny z dyna i miss bossow.

Servants of Eight - armor z przeznaczeniem dla MA, moga go jednak nosic wszyscy. Wymaga Agi i Str oraz posiada lvl lock :( Dostepny z dyna i miss bossow.

CAS Symbiotic Armor - armor robiony z notum fragmentow + organic lub graf armor. Swietny wyglad i statsy powoduja ze do 160 lvlu jest to jeden z najlepszych armorow dla solda. Wada niskie Cold AC oraz cena (caly set ql200 kosztuje ok 5m, jesli samemu bedziemy robic to duzo mniej). Opsi jak zrobic CASa znajdziecietutaj. Wymaga Sta i Str.

Carbonum Plate Armor - b. popularny armor, do kupienia (raczej tani) badz w zestawie zrob to sam. Tutaj opis jak go zrobic. Niezle AC plus dodatki a po dodaniu do kazdej czesci Clanalizera powstaje wersja Storm z jeszcze lepszymi statsami. Wymaga Sta i Agi.

Junkmetal Armor - rzadko spotykany armor z dobrym AC i dodatkami do HP (caly set ql200 dodaje 600 do HP). Do kupienia od innych graczy lub do samodzielnego skladania. Tutaj opis co i jak zeby go zlozyc. Wymaga Agi i Str.

Apocalypse Leather Armor - jak macie solda z duuzym sense i agi (bo lubicie lazic w Gunners Cap :) to armor dla was. Robi sie go z Leather armor. Calosc daje jeden z najlepszych armorow na RK.

Sentinels Armor - najlepszy IMO armor dla frooba, lvl lock od 190 lvlu. Dostepny po zabiciu kilku bossow w OTAF Secondary base w Avalon. Uber wyglad (helm ma rogi!!!) Jesli macie zapedy na solda-przywodce stada to musicie poprostu miec. Wymaga Str i Agi.

Azure Reveries - b.dobry amor dla frooba i nie tylko. Do zdobycia na mercach. Duze AC i swietne dodatki. Poza butami reszta NODROP, wiec musicie sami zdobyc (co latwe napewno nie jest) Lvl lock od 175 lvlu. Wymaga Sta. Ps wyglada kiepsko :)

Footwarming Boots - jak sama nazwa wskazuje tylko buty. Dodaja do Run speeda i maja dosc dobre AC. Cos jak T1 boots na RK:) Wymagaja Agi i Sta.

Boots of the Dancing King - kolejne buty, zero AC, dodaja jednak do Evade Close Combat i do speeda (nawet sporo) Wymagaja Agi.

deCranum's Corona MK I i II - armor z Smugglers Den. Dobry wybor dla frooba ale ma zasadnicze wady: wystepuje tylko do ql140 (MKI) lub ql170 (MKII), Nodrop wiec musimy sami wykampic lub poprosic przyjaciol, wymaga psychology (a to skill dla solda kompletnie niepotrzebny) jest oparty na 3 skillach Sta, Str i Agi (no i czwarte psychology) no i co wazne ma kiepski droprate) Wyglad tez podobno fatalny. Nikt w tym nie lazi :)

Ljotur Armor - dziwny pancerz z Hollow Island (Ljotur the Lunatic czy jakos go dropuje). Ciekawy ze wzgledu na to, iz podobno da sie go zalozyc pod Abbaddon Chasis :) W takim wypadku must have kazdego solda frooba.

Rollerrat Helmet - helm ze szczura. Fajne AC i dodatki, ale uber glupi wyglad powoduja ze malo kto w nim lazi. Po polacze niu z Carbonum helmet Szczurohelm zyskuje na statsach ale jego wyglad staje sie jeszcze glupszy:D Tutaj opis co trzeba zrobic zeby glupio wygladac:) Wymaga Agi i Sta. PS a tak na powaznie polecam Rollerata bo to naprawde dobry helm i szkoda ze malo kto go uzywa.

Flesh Hood - kapturek dla soldow inteligentow:) Slabe AC ale duzy zastrzyk do nanopoola (+400) to ciekawe rowiazanie dla soldow, ktorym brakuj nano. QL200 wymaga 450 Sta i Int. Tutaj opis jak go zrobic.

Kaehler Uniform Sleeves - generalskie rekawy dla solda :) Mozna by rzec ze obowiazkowe dla kazdego solda ze wzgledu na doatki do Assault Rifle i Full Auto, ale ze wzgledu ze mob ktory jest drpuje jest zwykle w 100% kampiony przez graczy 200+ praktycznie nie do zdobycia dla graczy o nizszych lvlach. Mob pojawia sie co 18h co tez nie pomaga :(
Dokladny opis gdzie kampictutaj.

Rockcrusher Gauntlets - rekawiczki z TOTW (Curator) z bardzo ladnym add dmg. Zdobyc i zalozyc jak najwczesniej! Wymagaja 210 Str i 191 Sta.

Brood Champion Gauntlets - rekawiczki z Hollow Island. Dodaja +10 do roznych skilli m.in. FA, Burst, Assault Rifle. Wymagaja 575 Sense i Agi.

Fly Catcher's Specs - okularki z Hollow Island. O tyle ciekawe, ze podobnoz mozna je zalozyc razem z Abbaddon Chasis. Wymagaja 550 Sta, 850 CL i TL5+.

Tanie, rollowalne armory dla zolnierzy-rekrutow - Nomad, Decus, Titan, Flowers, Kevlar.


Armory dla soldow z dodatkami:
Alien Armor i Combined Armor - armory z AI. NAJLEPSZE I NAJDROZSZE. Caly set kosztuje wiecej niz cale nasze miasto. Bonusy i AC pozostawiaja inne mocno w tyle. Sold bierze pod uwage tylko Combined Commando lub Combined Sharpshooters. Jak kogos ciekawi jak zrobic ten pancerz to tu jest link.

Saboteur's Armor - ciekawy armor z SL do zdobycia z dyna bossow w SL (?). Dobre AC i niezle bonusy napewno nie pozwalaja przejsc kolo niego obojetnie. Niestety armor wymaga Int i Sta a poszczegolne ql maja lvl locki :( PS ma calkiem fajny i niespotykany wyglad.

Pernicious Armor - kolejny armor z SL. Bonusy do FA, Burst i Assault Rifle powoduje, ze swietnie nadaje sie do twinkowania, niestety podobnie jak Saboteur's posiada lvl lock :( Wymaga Str. i Agi.

Artillery Armor - armor z SL podobni jak z Saboteur's do zdobycia z dyna bossow. Ustepuje jednak Saboteursowi w AC i dodatkach, za to wymaga Str i Agi i nie ma lvl locka.

Bellum Badonis Armor - jeden z najlepszych armorow dla solda, do zdobycia w Inferno z Hiathin mobs. Mozna tez kupic poszczegolne czesci od innych graczy. Najczesciej Soldja wykorzystuja plaszcz z Badonisa a reszte armora kompletujac z innycz setow. Badonis wymaga bagatela 870 Staminy!!! (ale nic wiecej :P

Pointed Hood of Eric Miller - ciekwy helm dla solda (i nie tylko) do zdobycia po spawnieciu i zabiciu Omegi Erica Millera w Sheolu. Niskie wymaganie (po 300 Agi i Sense) ale niestety Nodrop. Uwaga helm wyglada jak podobnie jak czolgowy helmofon ---> idiotycznie :)

Carlos Pants, Sleeves, Boots - fajne czesci armora, ale dosc ciezkie do zdobycia - Unreedemed temple w Penumbrze. Dropuje Omega Carlos Truhillo (co za idiotyczna nazwa mobka :). Wymagaja Agi i Sense oraz Tl5+.

Predator Armor - doskonaly armor dla twinka lvl 60 (i nie tylko), male wymagania (sense 300, TL3+), ale super statsy powoduja ze jest to jeden z najlepszych armoro na lvlach ponizej 100. Niestety drogi ew. ciezki do wykampienia (rzadki drop i zwykle tlok kolo mobow ktorego go dropuja). Do zdobycia na predatorach w Elysium.

Artillery Crepuscule Leather Armor - skorzany pancerz robiony Novictum Spangled Hide (znajdowanej w calym SL). Slabe AC nie zachecaja do uzywania, lecz b.dobre modifery do m.in do Bursta i FA zachecaja do uzywania w czasie zakladania co wyzszych ql broni. Link jak zrobic ten armor.

Commander's Ceremonial Chest Plate - pancerz z Adonis, wymagajacy 500 staminy. Ciekawa alternatywa Tier1. Dropuje Cranky Golem. Szkoda ze tylko chest.

Armplates of Elimination - rekawy z Bestii, bardzo fajne gdyz dodaja 30 do FA i do Assault Rifle. Wymagaja 1750 Comp. Literacy i lvl 215+.

Long Gloves of Vanya - rekawiczki z Penumbry (dropuje unredeemed Vanya). Swietnie zastepuje T1, a nawet T2. Wyamagaj 500 Sta i 500 Agi oraz Tl5+.

Electrophoridae Gloves - absolutnie najlepsze rekawiczki dla zolnierza (i nie tylko). ql300 dodaja +60 do Energy dmg. Reszta sie nie liczy. Do znalezienia po ubiciu generala na AI spawnie.

Gauntlets of Deformation - rekawiczki do znalezienia w truchle Bestii. Dobre, ale napewnio nie Uber. Wymagaja 1750 Comp. Liter i lvl 215+

Greaves of Malfeasance - spodnie z Bestii. Duze AC, dodatki do initow oraz evadow = warto je miec (lecz nie za wszelka cene :). Wymagaja 1750 Comp. Liter i lvl 215+.

Back dla wszystkich:
o GTA i Exarch robe nie ma co pisac, wszyscy wiedza co to. Jedyne co napisze to to: olejcie GTA jesli nie jestescie twinkiem. Na 50-60 lvlu zakladacie juz lepszego Overtuned ktory jest 1000x latwiejszy do zdobycia. Exarcha nie noscie bo glupio wyglada:)

Mathis Web Cloak (i inne Web Cloak) - armor na back ktorego nie widac :) fajne AC, jednak rzadko spotykany. Dostepny z dyna i miss bossow. Mathis Web Cloak wymaga Sta i Str.

Beeping Backpack - plecaczek wymagajacy 800 CL :) ale co tam. Wygladacie wtedy jak Adv z Backpack of Survival. Niestety dostepny po zabiciu Fiery Soldiera co nie jest latwe dla nikogo ponizej lvl 200. Fajne AC i dodatki. (mam nadzieje ze mi chlopaki z PRK pomoga go zdobyc :))

Dust Collector - kolejny plecak, tym razem od Generala Nitrox'a szefa Dustbrigade w Perpetual Wasteland. Nie znam nikogo kto by ubil tego bossa i chodzil w tym plecaku. Nitrox dropuje tez ciekawe NCU memory i spodnie. Dust Colector wymaga 850CL oraz 100 Adv.

Hacked Light Omni-Tek Artillery Tank Armor - hacknieta wersja OT tanka. moze AC nie uber a minus do speeda dosc duzy ale bonus do Proj. dmg powoduja ze jest to najlepszy back dla solda po RBP. I duuzo tanszy :) W polaczeniu z Custom Heavy Suppresor robi z frooba solda maszyne do zabijania (jak na frooba) Dyna boos loot (?) ale tanio mozna kupic za 1m ql200 w player shopach.

Robust BackPack - RBP to najlepszy i najdrozszy back w grze. Dropowany z Tary. 60 do Rad. dmg+Augmented Hellfury to najlepsze co moze spotkac solda frooba. Nie frooba zreszta tez (z tym ze hellfury zastapi inna bron)

Notum Threaded Backpack - sold z duza int? cos dla niego :) niezly AC. Wymaga 420 int do zalozenia (sic!) co ponizej 150 lvlu ciezko soldem osiagnac.

Notum Tank Armor's - jedne z najlepszych back armorow i chyba najlepsze tanki wogole. Dostepne we wersjach light, medium i heavy. Do zdobycia na Mercach w Primus Camp ew. do kupienia ale to dosc drogie zabawki:) Posiadaja lvl lock (light i medium 175, Heavy 190), duze AC oraz slodkie dodatki. Kolor niebieski wiec nie zaciekawy, ale pasuje do dchesta:) Najlepszy back (oprocz RBP) dla frooba. Wymaga Str i Sta.

Overtuned Tank Armor's - Zwykle tanki po tuningu :) Dobre dla ze wzgledyu na duze AC i latwa dostepnosc. Wystraczy rollnac tanka i ztuningowac (uzywajac na tanku Neutron Displacer - do kupienia wkazdym sklepie, dziale Trade, budka General Tools and Bases). Wymaga Str i Sta.

Albrecht Heavy Tank Armor - b.dobry tank z duuuzym bonusem do nanopoola +400. Niestety odstaje w AC od np. Overtuned. Miss boss loot. Dosc popularny. Wymaga Str i Sta.

Charred Abaddon Chassis - Battle Suit z Inner Sanctum (2 pietro). Uber wyglad (jest czasami czarny diabli wiedza dlaczego) i dobre statsy. Do Abbaddona mozna wkladac specjalne karty z dodatkowymi statsami dla armora co jeszcze bardziej polepsza jego parametry. Karty do zdobycia na 2 pietrze Inner Sanctum. Abbaddon to jedna z najlepszych opcji dla solda frooba. Niestaty to ciagle Battle Suit, wiec nie mozna nosic na sobie innego armora (oprocz Neck czyli token boarda). Dlugi czas zakladania i sciagania powoduje ze o Yalmie mozemy zapomniec. Abbaddon posiada lvl lock od 160lvlu. Wymaga Str i Sta.

Heavily Padded Overcoat - ciekawie wygladajacy plaszcz z Tarasque (ergo dosc ciezko zdobyc :). Zakup do tanich nie nalezy - cena ok. 10m. Dobre AC i takie sobie dodatki rekompensuja niewielkie wymagania (po 350 z Agi i Str.) Niestety lvl lock od 100lvlu :]

Professional Marksman's Kit - Ciezki do zdobycia (Hollow Island) back. Jeden z najlepszych jakie mozna spotkac na RK. Wymaga Agi i Sense (po 450) oraz Tl5+. IMO bardziej przydatny agentom, ale i zolnierz nie powinien narzekac (posiada +10 do Proj i Energy dmg)


Back dla soldow z dodatkami:
Ancient Container - zielony plecaczek w kasztalcie lezki, Naprawde niezle AC, glupi wyglad i fajne dodatki. Polowa soldow w nim lata :) Do zdobycia po zabiciu Omegi w podwodnej swiatyni w Adonis (?) ew. do kupienia od innych graczy - cena ok 7m. Wymaga Sta i Adventuring.

Artillery Chest Cover - oslona na klate dla solda. Duze AC i nic pozatym. Gigantyczne wymagania czynia go IMO slabym pancerzem. No i kiepsko wyglada:) Dibali wiedza gdzie zdobyc. Wymaga Str i Agi.

Trench Soldier's Straps - cos a'la web cloak dla ludzi z SL. Backa niewidoczny, z niezlym AC i dodatkami. Wymaga Agi i Sense :(

Burden of Competence - skrzydla w ktorych paraduje Xypress, Bruce2003, Toxicman i inne uber ciecie ;) Dropowane przez Beast. b. rzadki. Nodrop. Wymaga 1750 CL. UBER.

Modified NotuComm Mesh Trenchcoat - plaszczyk w jakim lazi Miazga :) Kiepskie AC ale uber evady czynia go ciekawa alternatywa do najczesciej spotykanych backow. Do zrobienia wlasnorecznie lub do kupienia (dosc drogi sprzet). Link do tradeskilla wersji podstawowej , zeby zupgrejdowac polaczyc ja trzeba z Solid Spiritech Mesh (diabli wiedza skad wziasc). Wymaga CL 750 oraz TL4+. Wersja podstawowa moga ubrac osoby bez dodatkow!


Naramienniki dla soldow bez dodatkow:
Barrow Strength - 1 mieso z TOTW dropowane przez Windcaller Yatilla. Must have dla solda. Dobry add dmg powoduje ze miesko nosimy przez wiekszosc lvli w grze. Nodrop.

Withered Flesh - 2 miesko z TOTW dropowane przez Re-Animatora. Dodatki do AC oraz do HP. Nosimy poki nie zdobedziemy Clan Shoulderpads z "questa na pady". Nordrop.

Clan Shoulderpads for the Veracious - naramienniki z tzw "questa na pady". Vercious to 3-ci poziom tych naramiennikow. ale juz poprzednie stopnie sa calkiem fajne i warto je zakladac. Opis jak zrobic szybko questa zamiescil juz na forum Shikoku. Nie warto nosic 2 Clan Shoulderpads (Veracious i Learned), gdyz o i wiele lepszy jest Barrow Streght. Nodrop.

Corrupted Flesh - 1 mieso z Inner Sanctum. Dodatki do AC i HP, ale tak male ze nie warto se glowy zawracac. Niepolecam. Nodrop.

Might of the Revenant - 2 mieso z Inner Sanctum (3cie pietro). B.dobre add dmg powoduja ze to kojeny Must Have dla solda. Chyba najlepszy naramiennik dla solda w calej grze. Nodrop.

Omni-Tek Shoulderpad - naramienniki z Noob Island. OT wersja ma dodatek do Offensiwe wiec sa IMO lepsze dla solda. Powinny wystarczyc do czasu az zalozymy miesko z totw (ok. 21-30lvl)

Deformed Mantidae Prothorax - naramiennik z Smugglers, jeden z nielicznych itemow z bonusem do Full Auto ktory mozna znalezc bez dodatkow. Dropuja go zwykle mantisy juz na poczatku Smugglersow. Item wymaga Agi i Sta ora lvl min. 90. Nodrop.

Naramienniki dla soldow z dodatkami:
wiekszosc dobrych armorow z SL i AI ma swoje naramienniki, ktore sa mniej lub wiecej uber. Najczesciej spotykane to Conscientious Knight's Pauldron, Bellum Badonis Shoulderpads oraz pady z T3 (najlepsze).
Oprocz tego mamy jeszcze:

Shoulderplates of Sabotage - naramienniki z Bestyjki w Pande. Kiepski staty, ale kozacki wyglad (takie wielkie kolce wystajace z padow). I dlatego je sie nosi :). Wymagaja 1750 Comp. Liter. i maja lvl lock od 215 lvlu


Bransoletki, pierscienie czyli bizuteria:
Ring of Power - pierscionki dodajace do dmg. Podstawa dla dobrego zolnierz, czym wyzsze ql tym lepsze. Posiadaja niestety ograniczenia Title level. Rozne wersje dodaja rozny dmg. Mission boss loot lub od kupienia od innych graczy (cena do 1m za najwyzsze ql). Na poczatku gry doskonale zastepuja ja 2 Notum Ringi z TOTW.

Notum Ring of the Three - pierscienie z ToTW z b.fajnymi bonusami (m.in 6NCU i 10+ dmg Proj, Energy, Meele). Na niskich lvlach swietny zamiennik Ring of Power ze wzgledu na wysoki dodatkowy dmg. Dwa rozne ringi dropuje Curator, jesli nie mamy ochoty kampic to mozna sie zadowolic Platinum Ring of the Three (duzo czesciej spotykany w Totw).Notum Ring mozna zalozyc juz od 21 lvlu.

Bracelet of Arul Saba - bransoletki tylko dla soldow z SL. Posiadaja naprawde dobre duze bonusy m.in. do Hp. Ale to co robi z nich taka fajna zabawke dla soldow to add dmg. Przedzej czy pozniej Must Have. Zrobic je jest bardzo trudno, a zakup to ladne kilka(kilkanascie) milionow. Rozne bransoletki dodaja rozne dmg.

Simians's Bracelet - bransloetki z SL dodajace po 6 dmg. (energy/project/meele/cold). Dropuja named bosses w Elly, wiec b.latwe do zdobycia. Polecam kazdmu kogo nie stac na Arul Saby.

Ring for the Artillery Unit - pierscien od Ergo z SL. Dostajemy kiedy przechodzimy do nowej krainy w Shadowlands. Swietny przy zakladaniu lepszych broni ze wzgledu na bonusy do FA i Assault Rifle.


Perki soldowskie
Heavy Ranged: perki zwiekszajacy Heavy Ranged i Assault Rifle. Na max lvlu (7) zwieksza skille o 190 punktow.
Specjalne akcje które są dostępne w tej linni:
- Laser Paint Target (2 lvl perka)[/URL] - obniza Dodge Ranged celu o -100. Recharge 30s
- Weapon Bash (3 lvl perka)[/URL] - zadaje niewilką ilość obrażeń celowi. Recharge 70s.
- Triangulate Target (5 lvl perka)[/URL] - obniza Dodge Ranged celu o -400. Recharge 45s.
- Napalm Spray (7 lvl perka)[/URL] - obniza Fire AC celu o 8k i zadaje obrazenia 1,5-4,8k dmg. Recharge 120s.
Moja opinia: Heavy Ranged to bardzo przydatna linia, szczegolnie przy zakladaniu lepszych broni i zwiekszaniu Attack Ratting.
Napalm Spray to bardzo potezny specjal, lecz pozostale akcje sa co najwyzej srednie.

Champion of Heavy Artillery (AI): perk zwiększający Heavy Ranged, Assault Rifle, Grenade, Rifle i Ranged Energy. Na max lvlu (10) zwieksza skille o 100 punktow.
Specjalne akcje które są dostępne w tej linni:
- Fuzz (5 lvl perka)[/URL] - niewinnie wygladajacy specjal zadajacy na poczatku do 550dmg. Jego sila zwieksz sie jednak kiedy mamy wyzszy poziom tej linni i kiedy cel jest pod dzialaniem Collapsera (specjal z linii Chamion of Light Arillery). Recharge 65s
- Fire Frenzy (10 lvl perka)[/URL] - potezny DoT (Damage over Time) solda. Zadaje do 4,5k dmg celowi w ciagu 25s. Recharge 120s
Moja opinia: podobnie jak Heavy Ranged perk do twinkowania i do podnoszenia AR. Posiada tylko 2 akcje, ale ich przydatność jest większa niz w Heavy Ranged.

Power In Numbers (AI): najlepszy perk AI soldowski, zwiększający Full Auto, Offense Modifier oraz dodajacy zycie!!! Na max lvlu (10) zwieksza FA i Offense Mod. o 51 punktow, a zycie o 1900.
Specjalne akcje które są dostępne w tej linni:
- Supressive Horde (10 lvl perka)[/URL] - bardzo fajny perk-action zwiekszajacy na 25s wszystkim w teamie o 200 dmg. Recharge 65s.
- Clipfever (10 lvl perka)[/URL] - atak zadajacy zadajacy obrazenia wszystkim wrogom w na małym obszarze wokol solda. Sila ataku zwieksza sie gdy rozwijamy ta linie perkow, zadajac na 10lvlu az (sic!) 700-1200 dmg. Recharge 100s.
- Muzzle Overload (10 lvl perka)[/URL] - atak zadajacy celowi do 1,5k dmg oraz zwiekszajacy twoj dmg o 100. Recharge 100s
Moja opinia: Supressive Horde to must have kazdego solda z dodatkami, team za to was pokocha :). Inne akcje sa raczej slabe, ale dodatki do zycia i FA powoduja ze PiN to jeden z lepszych perkow solda. Polecam!

Special Forces: perk dodajacy do FA, Burst, Fling Shot oraz zwiekszajacy wszystkie evady. Na max lvlu (10) zwieksza: FA o 200, Burst i Fling Shot o 180, Evade Close Combat i Duck Expl. o 50, Dodge Ranged o 145.
Specjalne akcje które są dostępne w tej linni:
- Field Bandage (1 lvl perka)[/URL] - Specjal leczacy zolnierza z niewielkiej ilosc ran (15-15). Recharge 40s.
- Tracer (3 lvl perka)[/URL] - Atak zadajacy celowi mala ilosc obrazen (87-161) oraz obnizajacy jego evady o -200 na 15s. Recharge 50s.
- Contained Burst (8 lvl perka)[/URL] - Specjalny atak zadajacy celowi 927-1721 dmg. Jesli cel jednoczesnie jest pod dzialaniem Tracera obrazenia wynosza 1551-2881. Recharge 2 minuty.
- Violence (8 lvl perka)[/URL] - Specjal, ktory mozemy uzyc kiedy nasze zycie spadnie ponizej 40%. Po uzywciu otrzymujemy +200 do wszystkich obrazen. Trwa 2min., a recharge 5 minut!
- Guardian (10 lvl perka)[/URL] - Akcja pozawalająca na transfer ReflectAC z solda na inna postac z teamu np Doca. Trwa 40s, a recharge 5 minut!
Moja opinia: Hmm bardzo ciekawy perk, Contained Burst i Tracer zadaje to swietny atak dodatkowy, uzupelniajacy Burst i FA.

Power Up: perk dodajacy do Ranged Energy oraz zwiekszajacy zadawane obrazenia. Na max lvlu (10) zwieksza Ranged Energy o 200, a obrazenia o 50.
Specjalne akcje które są dostępne w tej linni:
- Energize (1 lvl perka)[/URL] - Specjal zwiekszajacy na 30s. zadawane przez Solda obrazenia. Wielkosc dodatkowych obrazen zalezy od poziomu perka Power Up i wacha sie od +15 na 1 lvlu do +200 na 10 lvlu. Recharge 30s.
- Power Voley (3 lvl perka)[/URL] - Atak zadajacy celowi 139-259 obrazen. Atak zeby zadzialac musi byc przeprowadzony kiedy cel jest pod dzialaniem Energize. Recharge 45s.
- Power Shock (5 lvl perka)[/URL] - Atak zadajacy celowi 755-1401 obrazen. Istnieje szansa na ogluszenie wroga. Atak zeby zadzialac musi byc przeprowadzony kiedy cel jest pod dzialaniem Energize. Recharge 50s.
- Power Blast (8 lvl perka)[/URL] - Atak zadajacy celowi 1195-2219 obrazen oraz zdejmujacy nano leczace i chroniace ktore zajmuja ponizej 4NCU. Atak zeby zadzialac musi byc przeprowadzony kiedy cel jest pod dzialaniem Energize. Recharge 80s.
- Power Combo (10 lvl perka)[/URL] - Potezny direct damage zadajacy celowi 2845-5283 obrazen celowi, zdejmujacy wszystkie nano ochronne i leczace ponizej 15NCU oraz ogluszajacy cel. Niestety aby ten atak zadzial cel musi byc pod dzialaniem Energize oraz Accelerate Decaying Quarks (specjal dostepny MP oraz NT). Recharge 60s.
Moja opinia: Power Combo to IMO porazka, bo jestesmy uzaleznieni od NT lub MP posiadajacego na dodatek Accelerate Decaying Quarks, pozostale ataki takze wymagaja Energize, wiec zgranie ich razem tak by nie czekaly az pojawi sie wolne Energize wcale latwe nie jest. IMO poza 1lvlem aby (uzyskac Energize) linia nie warta rozwijania.

Jesli zolnierz uzywa pistoli powinien zainteresowac sie:
Champion of Light Artillery (AI): linia perkow dodajaca do SMG, Pistol i Shotgun. Na max lvlu (10) zwieksza skille o 100.
Specjalne akcje które są dostępne w tej linni:
- Collapser (5 lvl perka)[/URL] - Specjal zadajacy 440-552 obrazen celowi. Collapser zwieksza swoja sile gdy rozwijamy ta linie perkow. Na 10lvlu Champion of Light Artillery, Collapser zadaje 3500-4800dmg. Recharge 65s.
- Implode (10 lvl perka)[/URL] - Cel traci 1800-1900 zycia oraz nano energii. Recharge 2 minuty.
Moja opinia: Tylko 2 akcje, ale za to dosc ciekawe. Ogolnie fajny perk dla zolnierza z pistoletami w lapie.

Perki dodatkowe:
Colossal Health - perk zwiekszajacy zycie. Gdy brakuje nam zycia i jednoczesnie czesto potrzebujesz leczenia w czasie walki to ta linia bedzie idealna.
Ambidextrous - perk zwiekszajacy zadawane obrazenia (na 4lvlu o 5, a na 5lvlu o 20). Dla soldow z max dmg :) Poniewaz zwieksza takze Multi Rngd moze byc przydatny do zakladania 2 pistoletow.
Cartographer - ciekawy perk ze specjal akcja - teleportem. 1 lub 2 lvle pzowola nam sprawnia porszac sie z SL na RK (i RK-RK).
Genius - 2 lvle zwiekszaja Int i Psychic o 20 oraz Nano Pool o 50. Co najwazniejsze uzyskujemy na 2lvlu specjal regenrujacy nasze nano energy o 1200 punktow. Recharge tego specjala to 90s. (czyli krocej niz trwa TMS!). Dzieki temu nigdy nie bedziecie narzekac na brak nano energii.

Dodatkowo istnieje tez kilka perkow zwiekszajacych nasze atrybuty, nano skill wlacznie z treatment, map navigation, computer literacy czyli wszystkiego co przydatne do twinkowania.


Maly slowniczek solda (czesc skrotow uzylem w tym poradniku)
SPB - Supperior Perenium Blaster, jedna z najlepszych i napewno najlpopularnijeszych broni dla solda. SPB to ql200 Perenium Blaster
PB - Perenium Blaster, niebieska bron dla solda z SL. Bardzo popularna i jedna z najlepszych.
FA - Full Auto, jeden ze specjalnych atakow zolnierza, zadajacy najwiekesze obrazenia.
FS - Fling Shot, jeden ze specjalnych atakow zolnierza, zadajacy obrazenia jak 1 normalny strzal.
Pistole - tym okresleniem zwyklo sie nazywac zestaw 2 pistoletow: Jobe City Guard Personal Pistol + Kyr'Ozch Pistol.
Suppek - Heavy Suppresor, b.dobra bron dla solda frooba.
HNTA - Heavy Notum Tank Armor, jeden z najlepszych pancerzy noszonych na plecach. Mniejsze wersje to LNTA (light notum tank armor) i MNTA (medium notum tank armor)
RBP - Robust Backpack, najlepszy pancerz noszony na plecach, b.drogi
Gyro - BBi Gyro Gun, jedna z najlepszych broni dla solda frooba
Div9, Div - Division 9 Plasmaprojector, jedna z najpopularniejszych broni dla solda frooba
AR Mastery - Assault Rifle Mastery, buff dodajacy +60 do Assault Rifle skill
TMS I-X - Total Mirror Shield wersje od 1 do 10, podstawowy buff bojowy solda, czyniacy go przez pewien czas niewrazliwym na ciosy.
AMS I-IV - Augmented Mirror Shield od 1 do 4, potezniejsza wersja TMS, dostepna w Shadowlands
OS - Offensive Steamroller, buff zwiekszajacy inity (czestotliwosc strzalow, ciosow itp) oraz dodajacy +30 do FS
RRFE - Reactive Reflection Field Extended, potezna tarcza solda pozwalajaca odbijac czesc ciosow.
RC - Riot Control, buff solda do Bursta (+110)
AoP - Art of Peace, potezny buff solda do Assault Rifle (+90), bursta (+10) oraz zwiekszajacy dmg. Trudny do znalezienia ew. drogi w zakupie
SCJ - Soldier Clip Junkie, najlepszy buff do Full Auto (+120), zwiekszajacy takze inity oraz evady. Trudny do znalezienia ew. drogi w zakupie.
Lvl Lock - bron, armor wymaga min. levelu postaci do zalozenia. Brudna zagrywka Funcomu :)
OMHH - One-More-Hit Healing, jedyne leczace nano solda.

cdn...


Ostatnio edytowano Wt sty 10, 2006 3:00 pm przez Sparth2, łącznie edytowano 12 razy

Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Śr gru 28, 2005 4:12 pm 
Sołtys


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 1144
Lokalizacja: Częstochowa
co do BoC to wymagany lvl zeby go rolowac to 215 i trzeba duuuzo bestyjek ubic :/

_________________
Rimor Doc 220/30/70
Rimor Shade 220/25/70
Rimor Martial 220/16/ilestam
Rimor Enforcer 150/nie pamietam/nie mam pojecia


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Śr gru 28, 2005 4:21 pm 
Początkujący farmer


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 123
Burden jest tak naprawde najlepszym przedmiotem do tweekowania na lev 220. Natomiast do noszenia na co dzien prawie kazda profesja ma jakis lepszy armor. Ci co nosza Burden caly czas robia to raczej ze wzgledu na wyglad albo chec zaimponowania innym (ew. przez glupote jesli nie potrafia znalezc lepszego dla siebie armorka)


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Śr gru 28, 2005 5:15 pm 
Farmer z przyczepką


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 893
Sparth2 (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):
Pistole dla solda z dodatkami:
Jobe City Guard Personal Pistol - uber pistol z malymi wymaganiami ale duza cena Smile Dropowany ponoc przez Dryady w Ado. Posiada tylko FA wiec najlepiej uzupelnic go o inny pistol z pozostalymi specjalami (najlepiej Kyr). O wiecej pytac Klemiego bo uzywa Smile Zadaje

Kyr'Ozch Pistol - Type 4 - drugi po Jobe najlepszy pistol dla solda w grze. Niestety o wiele wieksze wymagania nie pozwalaja zalozyc ql300 Smile Zakladany glownie dla Bursta. Zadaje Proj. dmg.


JCGP zadaje energy dmg, drugi pistol jak juz to type 5 ( fling i burst) Type 5 zadaje radiation dmg. Generalnie polecam na przejscie od ok lvl 205 na pistole. Stracicie troche na recharge bursta ok 100% ale w zamian za to macie FA w moim przypadku jest ok 350% szybsze niz w SPB ( co 13 sec)
+ multi dmg ( jak macie moba z energy schieldem dostaje od was radiation:P)
+ 3 specjale
+ potezny dmg ( odnalem fixa 215 a to juz cos:))

- kiepski wyglad, musze sobie kowbojski kapelusz zaltwic i bedzie pasowalo:)

Do backow dodalbym oczywiscie Notum Armory ( fr00b)
Artillery chest cover ( SL)

_________________
Klemi10 Soldier 220/24<br>Klemi11 Keeper 205/8<br><br>


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Śr gru 28, 2005 11:39 pm 
Początkujący farmer


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 108
Problem z dwoma typami dmg jest taki, ze trudno wybrac jakie bransoletki arula-saba zrobic. Te najlepsze daja +82 dmg danego (jednego) typu, i +140hp.
Teoretycznie mozna jeden bracelet ubrac jednego typu dmg, a drugi drugiego, ale i tak sie traci 82 dmg na cios w stosunku do dwoch broni o tym samym dmg typie.

A co do boca - mi jego zdobycie zajelo okolo 3 miechy - przez clan week codziennie beast raid. Najgorsze bylo kiedy mialem tyle samo punktow co Vedogon chyba - i jezeli ktorys by opuscil raid to drugi zyskalby przewage, wiec dzien w dzien szlismy na raid w oczekiwaniu na drop - i tak przez chyba 10 raidow, boc nie chcial wypasc.

Jak juz wypadl boc to mielismy po 30 punktow wiecej od 3-ciej osoby na liscie, wiec umuwlismy sie ze nie bedziemy tracic punktow i zabidujemy tylko o 1 punkt wiecej niz 3-cia osoba.
Tym sposobem na jednym raidzie zdobylem BoC i helmet of hypocrisy (+30 do nanoskilli).
A biedny Ved chyba jeszcze 2 tyg. chodzil na raidy zeby boc wypadl.


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Cz gru 29, 2005 3:00 am 
Sołtys


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 1144
Lokalizacja: Częstochowa
ja bylem tylko raz na bestii i akurat boc byl :)
ja myslalem ze problem tylko z punktami jest zeby to zdobyc:)

_________________
Rimor Doc 220/30/70
Rimor Shade 220/25/70
Rimor Martial 220/16/ilestam
Rimor Enforcer 150/nie pamietam/nie mam pojecia


Góra
 Zobacz profil  
 

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 91 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  


cron