Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 77 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Autor

Wiadomość
 Tytuł: a teraz cos dla plebsu, nie kazdy ma level 200 ;)
PostNapisane: Wt maja 10, 2005 5:03 pm 
Ambitny farmer


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 372
przydatne itemki dla doca, ktore mozna w miare latwo pozyskac, to, np. -doc tank armor dostepny w foreman's office- daje treatement, wiec jest dobry do zakladania impow (+6 treat.i ladnie wyglada, ale to wszystko), -stalker helmet (ql 100 zdaje sie, rowniez dodaje do treatement (+6), niezle AC na nizsze poziomy)- dobra alternatywa dla biomechow... nigdy nie chcialem jakos nosic jajek na glowie :oops:

po za tym, tez jestem zwolennikiem teorii: doktor jest od leczenia, nie od zabijania (dajcie szanse enfom i soldom), przynajmniej na nizszych poziomach. A juz jak sie uprzecie koniecznie na solo, to naprawde polecam zainteresowac sie walka wrecz- tansza niz shotguny, wieksze obrazenia i na mniej wiecej stalym poziomie... rowniez impki lepiej dopasowane- implanty MA dodaja nam tez first aid i treatment, przez co nie ograniczaja w zaden sposob naszej postaci. Jedyny mankament- nanomage bedzie w tym dosc cienki- ja swoim na 60 poziomie robilem okolo 220 melee damage przeciwnikom ql 70, ale generalnie trudno sie to rozwija, bo bazuje w pewnym stopniu na sile (solitus doktor juz bedzie dzialal o wiele efektowniej);

Co do broni palnej:
--na pistolety sie obrazilem, bez expansion packow takich jak AI (albo przynajmniej wydawania duzych ilosci kredytow na podkrecanie postaci) ciezko jest znalezc cos o optymalnej szybkosci i obrazeniach.

--Shotguny: aktualnie uzywam Vektor ND lizard- dobry dmg, ale nie myslcie, ze bedziecie bohaterami druzyny ;), po za tym seria Windchaserow zasluguje na uwage o ile tylko zamontujemy sobie bajerki do obrazen krytycznych (->poradnik Pata)- Waltzing Queen zdaje sie ql 185 robi obrazenia zwykle do 200, ale krytyczne ma 800, wiec na potworku jest duza szansa na ponad 3k obrazen (teraz moim vektorem robie 2,6 do 2,7k obrazen przy krytycznych).

teraz najwazniejsze NANO PROGRAMS!

caly czas dokupujcie nowe, caly czas ulepszajcie swoj arsenal leczacy, nie zaniedbujcie tego! moim dociem caly czas jakos nie moge sie dorobic fortuny, bo caly czas cos dokupuje (mimo, ze ORG pomogl mi i to bardzo w osiagnieciu tego co mam), ale z drugiej strony mam wieksza satysfakcje z tego co robie, bo mam swiadomosc, ze czasem okazuje sie pomocny... chociazby rzucajac czasem sfa, albo ic.

tu kolejna kwestia: buffki, o ktore czesto ludzi prosza: SFA- z impkami odpowiednimi albo buffem (CI od MP z SL -> ale wiacha :twisted: ) da sie juz uzywac na 105 poziomie, optimum to 110.
z IC sprawa jest calkiem prosta- juz kolo 60-65 poziomu mozna sie tego dorobic, a okazuje sie calkiem pomocne, nie tylko, kiedy siedzi sie pod bilboardem i czeka na prywatne wiadomosci od wielbicieli ;)

Niektorzy biora kase, za taka pomoc, niektorzy sami ja daja- ogolna zasada, ktora sie kieruje: nie dopominac sie o kase- ludzie beda pamietac, ze jestes uczynny, beda chetnie korzystac z twojej pomocy, a dzieki temu i ty bedziesz odnosil korzysci- ludzie rzadko odmawiaja mi pomocy (zwykle jak nie sa w stanie jej udzielic) i czesto zapraszaja do druzyny (a jak inaczej zdobywac exp i rzeczy na sprzedaz?)

Na co jeszcze zwrocic uwage? oprocz nano leczacych, inwestujcie sporo w buffki do hp (krotko i dlugotrwale), hoty (cud sprawa) oraz init debuffy (wasted limbs itp.), chociaz ostatnie szczegolnie przydatne sa w PvP.

narazie tyle sobie przypomnialem, nie jest to profesjonalna publikacja, ale mam nadzieje, ze moze troche niektorym pomoc. kilka razy w tekscie przewija sie slowo satysfakcja, bo tej bedziecie mieli zawsze wiecej niz pieniedzy i zadawanych obrazen 8)

Moja wiedza tu zawarta wynika w sporej czesci z nauk Laleczki, za ktore serdecznie dziekuje :D oraz w niewielkim juz stopniu z moich doswiadczen, ktore nabylem w trakcie gry.
Zachecam do wymiany doswiadczen, bo granie dociem, szczegolnie bez postaci, ktore na niego zarabiaja, moze byc chwilami nieco trudne i zniechecajace :)

_________________
Outlaster 208/14 Doctor on Rimor


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Pn maja 16, 2005 12:43 pm 
Sołtys


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 1144
Lokalizacja: Częstochowa
po 150 lvl polecam bron Maw of abyss (IS drop łatwo dostepny jak sie ma dobry team :P), jest to najlepsza bron z serii shotgun dla ludzi bez dodatków. nie wiem do konca jak sprawa stoi z łukami oraz pistoletami.. Słyszałem także ze po 190 lvl jest mozliwe założenie gelid z IS. postaram sie dowiedziec jak sie sprawują ale do tego jeszcze ponad 20 lvl :P

_________________
Rimor Doc 220/30/70
Rimor Shade 220/25/70
Rimor Martial 220/16/ilestam
Rimor Enforcer 150/nie pamietam/nie mam pojecia


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Pn maja 16, 2005 6:26 pm 
Ambitny farmer


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 372
Fakt- Maw jest fajny, ale jak z krytycznymi? uzywam aktualnie walcujacej kurewny ql 170 i teraz moje krytyczne jak i fling shot wchodza po 3k (testowalem na borgach PW) Mam narazie slaby targeting scope (ql169), wiec na zadowalajaca srednia krytycznych musze jeszcze poczekac, ale juz moge powiedziec, ze Krutt to bron bardzo porzadna (Waltzing Queen daje tez 18 sta/int: swietna sprawa dla doktora :mrgreen: )

_________________
Outlaster 208/14 Doctor on Rimor


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Pn maja 16, 2005 8:41 pm 
Sołtys


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 1144
Lokalizacja: Częstochowa
sprawdzałem na auno.org sredni zadawany dmg w jakims tam czasie, lepszy od mawa tylko shotgun z AI . Waltzing Queen fajne ale trzeba liczyc na crity inaczej wali srednio po 300-400 a MAw ma średnia 1-1,2k

[ Dodano: Sro Cze 08, 2005 1:07 pm ]
z innej beczki. Przydatne dla doca jest bardzo treatment library.item ten daje treatment na ql 200 dodaje 18 , jest wersja tylko dla doca ktora daje 32 treat 12 FA i 12 pharma tech.
pozyskac ja jest dosc latwo.
potrzebujemy do tego:
2 x hacker tool
1x przenosna kilinika do impow
1x pharma tutoring device
1x zaprzyjazniony engi :)

hacker tool+ klinika ------------------------
|-------treatment library
hacker tool + pharma tutoring------------

w zaleznosci od kolejnosci skladaniia ostatniej fazy wychodzi nam library dla doca lub dla wszystkich profesji

Naprawde przydatna rzecz.

_________________
Rimor Doc 220/30/70
Rimor Shade 220/25/70
Rimor Martial 220/16/ilestam
Rimor Enforcer 150/nie pamietam/nie mam pojecia


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Cz gru 29, 2005 7:59 pm 
Początkujący farmer


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 100
Co moge od siebie, początkujaćego Doca, dorzucić?

Init debuffy. Zawsze i wszedzie. Tylko dzięki temu mogę w ogóle solować. Czasem mnie szlag trafia jak rzucam to pięć razy i nie wchodzi, ale jak wejdzie, to już pozamiatane. Mobek zaczyna się ślaaamaaazaaarzyyyć.

Trzeba zwrócić na coś uwagę. Mimo iż tego nie widać, są dwie linie debuffów - łamliwe i niełamliwe. Jeżeli przyjrzycie się statystykom nanosków, zobaczycie że jedne zmniejszają bardziej inity, drugie bardziej obrażenia, i tak na zmiane. Chodzi tu o to, że pirwszy nanosek - Tired Limbs - jest łamliwy, zabiera więcej initów niż następny, ale atakujac mobka jest duża szansa że "złamiemy" debuffa i będize znowu mocniejszy. Przydatny tak naprawde tylko w zastępstiwie calma. Niełamliwe nanosy jednak to już poezja.

Jeżeli chcecie się nauczyć rozpoznawać, to:
-Nanosy ŁAMLIWE maja nazwy nawiązujące do zmęczenia, zniedołężenia - wasted, decreptitude, frality
-Nanosy NIEŁAMLIWE mają nazwy nawiązujace do mięśni - muscle, palsy, tremors.


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Cz gru 29, 2005 11:14 pm 
NoLife

Avatar użytkownika


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 2611
Lokalizacja: Kraków
Te nanosy niełamliwe są ekstra do addów. Na przykład jak jeszcze w Ado siedziałem, gdy atakowały 2 hecki, to na jednego, którego atakowaliśmy, waliłem UBT, ktory jest najlepszym z tej linii, jest nielamalny choć wlasnie nie obniża initów o tak wiele. Za to drugiego hecklera częstowałem Decepritude, który obniża inity o potęzną ilość. Jest łamalny, ale jakie to ma znacznie gdy moba nikt nie atakuje? Za to mobek atakuje woooolno.
Dlatego warto mieć na swoim pasku 2 rodzaje deinitów.

_________________
220 agent @ RK2 eq pic

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Wt sty 03, 2006 6:23 pm 
Początkujący farmer


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 100
Tak jak mówiłem: łamliwe nanosy to tak naprawde doc calmy. Muszę zapamietac by ulepszyć swojego łamliwego bo zaniedbałem...


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Śr sty 04, 2006 2:10 am 
Farmer małorolny


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 221
Łamliwe nanosy to bajka w PVP z MP - to tylko teoria dla mnie ale Deceptitude na pety MP daje troche czasu doktorowi ...no i oczywiscie agentowi Pip :)

Odnośnie deinitow wogole - UBT jest to nano ktore zapuszczam jako pierwsze - zawsze i wszedzie, Zresztą UBT w połączeniu z jakimś sensownym HOTem daje doktorowi nadspodziewane rezultaty. NIgdy przenigdy nie zaniedbujcie HOTow - w polaczeniu z UBT powoduja ze doktor walczac z relatywnie mocnym mobkiem prawie nie potrzebuje leczenia.

Gorzej jest w konfrontacji z Obcymi - ich sie UBT nie ima, albo prawie nie ima, tam sie liczy tylko ilość HP i leczenie. Na pocieszenie dla doktorow - chyba nie da sie zrobic statku bez doktora lub dwóch :). Zawsze jakaś radocha w smutnym i ciężkim życiu doktora.

Tak właśnie sobie pomyślalem że muszę napisać pare słów o taktyce walki dla docka bo z tym wiele osób ma kłopoty jako że doc to prawde powiedziawszy straszny cienias, przynajmniej do czasu jak ma CH UBT i leczenie SL. Coś stworzę za pare dni :)


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Śr sty 04, 2006 11:22 am 
Ambitny farmer


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 372
hehe czekamy :) łamliwe na pety mp czy enga moga ciekawie wypasc w pvp tylko kto ma czas to wsyztsko rzucac w full def? :D

HoTy racja- sa naprawde swietne i nieraz przesadzaja o wyniku utarczki z mobem. na rk zwykle dzieki ubt i hotom udaje sie bez wiekszych problemow tluc moby 20 lvli wyzsze, ale to ja, a wiec krol gimpow 8)

Na uwage zasluguja tez PERKI dla osob z dodatkami, poradnik do nich i do masy naprawde super informacji jest tutaj: http://forums.anarchy-online.com/showth ... did=104301

_________________
Outlaster 208/14 Doctor on Rimor


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Śr sty 04, 2006 11:36 pm 
Sołtys


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 1144
Lokalizacja: Częstochowa
ja takze mam plan w koncu cos nasmarowac ale poki co zbieram sily :)

_________________
Rimor Doc 220/30/70
Rimor Shade 220/25/70
Rimor Martial 220/16/ilestam
Rimor Enforcer 150/nie pamietam/nie mam pojecia


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Cz sty 05, 2006 1:32 am 
Farmer małorolny


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 221
ok to tak na poczatek nie taktyka walki tylko pare slow o naszej roli w spolecznosci AO

TEAM - jasna rola - doc ma leczyc. Jeśli przy okazji robi dmg to dobrze jeśli nie, nikt nie będzie miał do niego pretensji. Najważniejsze, to utrzymać tanka przy życiu. Nie oznacza to, że mamy być sprowadzeni do roli leczącego peta. W teamie na misji musi być jasność : kto prowadzi, kto tankuje, kto pilnuje doca. I trzeba to ustalic na samym początku. Wtedy nasze zadanie jest jasne. Jeden pulluje, drugi tankuje ( bywa ze to ta sama osoba ) DOC leczy, a jak zlapie aggro to zawsze bedzie ktos, kto to aggro zdejmie. Takie sa zalozenia. Tak to powinno dzialac. Jesli widzicie ze puller nie pilnuje teamu, że bierze kolejne moby w czasie, kiedy inni sa nieprzygotowani - natychmiast mu to powiedzcie. Jesli zareaguje i bedzie uwazal to tym lepiej dla DOCa. Jesli nie - sprobojcie jeszcze raz - jesli nie poslucha ( nie mowie tutaj o sytuacjach przypadkowych ) przestancie go leczyc. Pomaga w 100%. Koles sie wzburzy - ale zrozumie na czym polegal blad - a jak nie zrozumie to proponuje /ignore - nie ma co marnowac na takiego czasu. Takie same reguly dotycza tanka i supportu. Jesli tank pozwala wam zginac, bo boi sie uzyc mongo - darujcie sobie z nim granie. Jesli lapiecie czesto aggro to jest to znak że team jest do bani - nikt w teamie nie rozumie roli DOCa i gra z nimi nie ma sensu. DOC decuduje o życiu lub śmierci teamu i jako taki powinien być należycie traktowany. Jesli ktoś traktuje was jak niewolnika to dajcie sobie z nim spokoj - niewarto. Oczywiscie dotyczy to sytuacji kiedy team nagminnie lecewazy wasza osobe. Bledy byly i beda - i nie o nich tu mowie.
Jeszcze jedno odnośnie misji - tak naprawde to DOC powinien decydować, kto będzie tankować bo to na wasze barki spadnie utrzymanie go przy zyciu - więc jeśli uważacie, że dana osoba będzie lepsza jako tank powiedzcie to - może ktoś sie obrazi na chwile ale myślę że pare słów tłumaczenia wyjaśni sprawę. Dużo gorzej będzie jak podczas misji team padnie bo ktoś przecenił swoje siły.

BUFFY - jako dostarczyciele wielu z najbardziej poszukiwanych buffow bedziemy non stop o nie meczeni. SFA i IC - ich rozdawanie jest normalnoscia. Ale znow - nie dajcie po sobie jezdzic . Jesli ktos pisze - Could i ask u for SFA, Can i ask for IC, May i ask for SFA - wiadomo - buffnac kolesia, usmiechnac sie, napisac YW albo anytime, koles wykazal sie elementarna kultura i tak samo nalezy mu odplacic.
Jesli widze : Holliman SFA pls - to tutaj juz mam watpliwosci - bo to juz odczuwam jako roszczenie - jak nic nie robie dam buffa, jak jestem zajety to robie swoje, ewentualnie dam buffa jak bede juz wolny, nie odpowiadam nic na priv - takie "suche" zbuffowanie.
Ale jesli widze : Holliman SFA - to mam 2 sposoby działania :

1. olewam
2. pisze na priv :Sure mate -500k

Albo sie koles odczepi albo da mi tipa - jak ktos nie umie poprosic to traktuje zbuffowanie jako usluge i wyceniam ja na 500k. Poza tym przypadkiem nigdy przenigdy nie prosze o tipy - w koncu ja tez potrzebuje buffow a nie chcialbym placic 500k za kazde BEHE. W sumie wszystko sprowadza sie do podstaw uprzejmosci i kultury.

RAJDY - tu wszystko sie zmienia - DOC ( oczywiscie musi miec pewien lvl ) jest traktowany jako absolutnie niezbedny element. Zadan szanujacy sie tank nie pojdzie na rajd nie majac wsparcia w postaci 2-3 doktorow. I on wie ze to ich umiejetnosci pozwola mu przezyc. Wiec DOC na rajdzie traktowany jest jako 2 najważniejsza postac. Tank rzadzi, DOC jest tuz za nim. Co wiecej, dobry tank wie jakie sa mozliwosci jego doktorow wiec stara sie tak grac aby ochronic docow a co za tym idzie, samemu przezyc.



CDN...


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: Pt maja 12, 2006 3:30 pm 
Farmer z taczkami


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 653
Lokalizacja: Kraków
Team -doc ma stac i leczyc swietnym przykładem jest tu Sopedia.Nic bardziej w..... niz doc któremu wyjdzie krytyk i podochocony borg przezuca sie na lekarza.Loos krótkie proby ratowania doca i dead całego lub prawie całego teamu.


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: So maja 13, 2006 2:05 am 
Sołtys


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 1144
Lokalizacja: Częstochowa
ogolne sprostowanie,,,,, zadaniem doca w teamie jest utrzymanie tanka przy zyciu. (tank to osoba ktora trzyma agersje moba (potwora) skupiajac ja na sobie). zadaniem druzyny jest trzymanie mobów zdala od doktora. tym bardziej od doktora na niskim levelu gdyż ów taki doktor zawsze ma problemy z nano i nie moze go uzupelnic w czasie walki.
z tego co wiem , doktor moze byc najbardziej samodzielna profesja w tej grze, niestety czas tej samodzielnosci jest calkowicie nieoplacalny.

podsumowując. doktor ma leczyc ale tylko w okreslonych warunkach.... czesto zdaza sie ze doktor ginie a caly team zyje dalej.... wnioski ......albo doktor nie potrezebny albo jego smierc byla nie potrzebna gyz zginął łapiac aggro poprzez chec niesienia pomocy innym , czyli leczeniu...


pozdrawiam

_________________
Rimor Doc 220/30/70
Rimor Shade 220/25/70
Rimor Martial 220/16/ilestam
Rimor Enforcer 150/nie pamietam/nie mam pojecia


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: So maja 13, 2006 10:46 am 
Farmer Mastah


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 1271
Lokalizacja: Nesøya(Asker)/Norwegia
Dim (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):
ggro poprzez chec niesienia pomocy innym



No niestety czesto tak jest ze jak sie zacznie leczyc, to 2 z 3 moobkow wal na ciebie.

_________________
Obrazek
Kill Board


Góra
 Zobacz profil  
 

 Tytuł:
PostNapisane: So maja 13, 2006 11:39 pm 
Wanna-Be Farmer


Dołączył(a): Pt paź 13, 2006 1:00 am
Posty: 39
Tworzac posrtac doca doszedłem downosku ze jesli ktos nie chce walczyc pvp to nie ma sensu inwetowac w atak.. Nawet ptk nie wydałem na siłe czy pistole.. Zabiłem tylko jednego moba w swoim zyciu. I mysle ze dokupi nie kupiw dodatków to bede tylko leczył.. Bo zauwazyłem ze jesli dac atakuje to czesto łapie agro. Co jest bardzo niekorzystne.. Moje motta to: doc leczy nie walczy. Od tego sa miesniaki z wielkimi mieczami i gnatami.


Góra
 Zobacz profil  
 

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 77 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  

System reklamy Test

cron